Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn al wat reviews te vinden van dames in BXL die anaal doen hoor.

Toppers zijn sowieso de Portugese Nikky en de Oekraïense Marta (die wel enkel in het weekend momenteel).
Ook een topper met een zeer toegankelijk klein gaatje is Tatiana, maar die is momenteel weg en op basis van haar laatste berichten vrees ik zelfs definitief (jammer genoeg 😕)

Verder kan je ook terecht bij (afhankelijk van beschikbaarheid natuurlijk) Lorena, Lore, Aisha of Léticia.

Ook Anni (geen review van) laat zich probleemloos in de kont pakken.

Zo, ik denk dat je hiermee wel even zoet bent 😁.
Heb je ondertussen een update van die lijst ? :p
 
Iemand bekend bij deze?
Ik ben er twee keer geweest, zeer goede service en erg vriendelijk. Het is heel dicht bij het Centraal Station van Brussel.
Voor de goede orde, dit is een voormalige TS die een operatie heeft ondergaan. Ik heb daar geen probleem mee.
 
Ik ben er twee keer geweest, zeer goede service en erg vriendelijk. Het is heel dicht bij het Centraal Station van Brussel.
Voor de goede orde, dit is een voormalige TS die een operatie heeft ondergaan. Ik heb daar geen probleem mee.
Ah t was Gabriel voordien dus? Dat verklaart de ietwat rare borsten. Verder wel proper gedaan. Ooit ook eens een post op geneukt, enfin eigenlijk niet geneukt, hebben enkel oraal gedaan, tot neuzen zijn we niet toe gekomen, die haar borsten waren wel beter, waren zacht en niet zo puntig.
 
Iemand ervaring mee ?


Thx
Vandaag geweest. Zeer vriendelijk en vrolijk meisje. Spreekt voor een Braziliaanse goed Engels.

Is het meisje van de foto's. Wel iets zwaarder in het echt, maar het stoort niet (komt van iemand die een voorkeur heeft voor heel skinny). Ze is nog steeds zeer aantrekkelijk.

Service is goed, stereotype Latijns Amerikaanse stijl (Dansen / zeer actief). Geeft lichte (tong)kusjes. Pijpt zonder. Doet moeite.

100 betaald voor een half uur. (Vraagt 200 voor een uur).
 
Laatst bewerkt:
Vandaag geweest. Zeer vriendelijk en vrolijk meisje. Spreekt voor een Braziliaanse goed Engels.

Is het meisje van de foto's. Wel iets zwaarder in het echt, maar het stoort niet (komt van iemand die een voorkeur heeft voor heel skinny). Ze is nog steeds zeer aantrekkelijk.

Service is goed, stereotype Latijns Amerikaanse stijl (Dansen / zeer actief). Geeft lichte (tong)kusjes. Pijpt zonder. Doet moeite.

100 betaalt voor een half uur. (Vraagt 200 voor een uur).
Bedankt ,

Kan je nog zeggen waar ze ontvangt ?

Thx
 
Terug
Bovenaan Onderaan