Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand Anna al eens bezocht ?

Ja hoor een dik jaar geleden in Leuven bekende gebouw aan de ring, was niet slecht maar ook niet wouw, grote dame wel gezicht viel wat tegen, maar kon wel lekker pijpen, niet voor herhaling voor mij
Grtz jack
 
Iemand al aangedurft om 1 van die Chinese dames te bezoeken in Brussel of Leuven? Verlede week meerdere aangesproken en communiceerde op exact zelfde manier. Foto's kwamen ook steeds overeen.
 
Ja, hoor. Als je een beetje zoekt vind je wel wat recensies, ook in de andere provincies.

Kort samengevat: meestal zijn de foto's niet de van de dame (ouder en minder mooi), maar is de service wel behoorlijk (PZC, NMC of zelfs NZC).
Zelf heb ik er wel een paar bezocht in verschillende provincies, maar die recensies zijn met Hookers verdwenen.

Een zekerheid in Brussel is deze dame:
De foto's zijn echt van haar (misschien iets ouder, want ze zal wel minstens half de dertig zijn) en ze doet wat ze beloofd, een goeie service.
Afspreken gaat via Whatsapp-berichten (ze antwoord zelf), ze kan geen Engels, maar gebruikt een translate-app, zoals de meeste van die Chinese dames.
Veel plezier!
 
Heren, mijn Frans is shit dus op het andere forum kan ik haar niet vinden. Wie heeft ervaring met:

Ziet er zo wel als een Marta.

Zit alleen op 2 uur rijden van Bxl. Iemand al ervaring met haar?
Dit weekend geprobeerd om een afspraak vast te leggen, kreeg uren later pas (een vaag) antwoord.
Spijtig, maar zo lang wacht ik natuurlijk niet met een broek vol goesting.
 
Deze dame kreeg al flink wat goede recensies op het Franstalig forum Youppie .. maar vroeg mij af of er hier al mannen naar deze goed uitziende milf zijn geweest .. ziet er knap uit en prijsjes vallen goed mee .. alleen de afstand houd me tegen

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-lore-anal-hot-3.html
Dit dametje een dik jaar geleden bezocht, is een zalige milf. Er zit een zekere professionalisme in haar routine, maar ze heeft er ongetwijfeld zelf zin in en dat merk je. Niet onbelangrijk voor de liefhebbers van anaal: ze kan wat hebben. Ik zou er zeker een ritje voor durven maken.
 
Dit dametje een dik jaar geleden bezocht, is een zalige milf. Er zit een zekere professionalisme in haar routine, maar ze heeft er ongetwijfeld zelf zin in en dat merk je. Niet onbelangrijk voor de liefhebbers van anaal: ze kan wat hebben. Ik zou er zeker een ritje voor durven maken.

Ja, klopt helemaal!

Ik heb ze ook al enkele keren bezocht (vóór Corona) en kan dit voluit bevestigen. Ik had over haar ook een review gepost op Hookers trouwens.
Is in elk geval zeker de knappe dame van de foto's, dus daar kom je al niet bedrogen uit. Zoals bij veel Latinas zijn haar borsten wat bijgewerkt (maar nog niet té hard naar mijn mening) en ze heeft een fantastische kont die je inderdaad ook vlotjes kan/mag penetreren voor een kleine meerprijs (wat ik dan ook elke keer met plezier gedaan heb :p)
Heb ook een trio gehad met haar en een andere Braziliaanse en dat was memorabel!

Meestal was ik er wel iets sneller buiten dan waar ik voor betaald had, want ze is inderdaad behoorlijk professioneel (maar nog steeds op een lieve manier wel) en weet hoe ze je - toch misschien nét iets sneller dan je zelf zou willen - moet "over de streep krijgen". ;)
En je moet de muziek van Sade op repeat voor lief nemen. :sneaky:
Maar voor die prijs krijg je zeker en vast waar voor je geld.

Communicatie was wel niet altijd simpel, maar ik weet dat ze een tijd geleden ook bezig was met Franse les te volgen, dus gaat nu misschien al vlotter.
 
Laatst bewerkt:
Iemand al aangedurft om 1 van die Chinese dames te bezoeken in Brussel of Leuven? Verlede week meerdere aangesproken en communiceerde op exact zelfde manier. Foto's kwamen ook steeds overeen.

Ja, ben al bij een aantal van die dames geweest in Brussel (nog niet in Leuven). Da's altijd op dezelfde locatie te doen (niet zo ver van het Rogierplein) en wat Trailme al zei klopt wel: ze zijn meestal (wat) ouder en minder mooi dan op de foto en het kan zelfs voorvallen dat je met een volledig andere dame te doen krijgt, maar over het algemeen is de service wel OK (dan vooral in de richting van GFE, geen PSE), maar kan toch wat wisselen. Ik heb er daar ook nog geen enkele van gehad bv die anaal aanbiedt (terwijl er op andere plaatsen wel soms mee geadverteerd wordt).

Die Jenny is inderdaad sowieso één van de vaste waarden daar in Brussel die niet teleurstelt (die o.a. kan squirten ook).
Op het Franstalige forum kan je trouwens nog meer reviews van die Chinese dame's aantreffen. (als je de taal van Molière wat machtig bent natuurlijk)

En over taal gesproken: het communiceren met die dames kan wel soms wat lastig zijn, want de meeste beheersen echt niet zo goed het Engels.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ben al bij een aantal van die dames geweest in Brussel (nog niet in Leuven). Da's altijd op dezelfde locatie te doen (niet zo ver van het Rogierplein) en wat Trailme al zei klopt wel: ze zijn meestal (wat) ouder en minder mooi dan op de foto en het kan zelfs voorvallen dat je met een volledig andere dame te doen krijgt, maar over het algemeen is de service wel OK (dan vooral in de richting van GFE, geen PSE), maar kan toch wat wisselen. Ik heb er daar ook nog geen enkele van gehad bv die anaal aanbiedt (terwijl er op andere plaatsen wel soms mee geadverteerd wordt).

Die Jenny is inderdaad sowieso één van de vaste waarden daar in Brussel die niet teleurstelt (die o.a. kan squirten ook).
Op het Franstalige forum kan je trouwens nog meer reviews van die Chinese dame's aantreffen. (als je de taal van Molière wat machtig bent natuurlijk)

En over taal gesproken: het communiceren met die dames kan wel soms wat lastig zijn, want de meeste beheersen echt niet zo goed het Engels.
Hebben we het dan over Youppie.net ? Ik bemachtig de taal.
Diegene in Leuven stemmen wel toe aan anaal als je er naar vraagt.
Goede tip van Brussel!

Hopenlijk nog iets over Leuven van anderen?
 
Staat zeker vermeld op 'Youppie' onder naam 'Elixir' in UKKEL.!!!!!
Ik herinner mij géén goeie recencies.


Bwah, géén goeie recensies is precies toch relatief. Als ik het item uit je link doorloop kom ik eerder wisselende reacties tegen, maar daar zijn dus toch wel positieve bij ook.
 
Heeft er soms iemand ervaring met deze?
Yep 😁 (ik had daar ook een recentie van geschreven op Hookers 😊)
Lieve dame die ontvangt in een deftig & proper appartement en wat ze adverteert doet ze ook/is ook waar. Dus ze squirt inderdaad gemakkelijk 🌊(meerdere keren zelfs) en ze pijpt je droog als je dat wil (CIM), allemaal zonder meerkost.
Hou er wel rekening mee dat de meer "glamoureuze" foto's al van een tijdje geleden zijn. Tel daar dus maar wat jaartjes (en kilootjes) bij. De andere foto's geven wel een vrij getrouw beeld.

Wat mij betreft zeker een aanrader.
 
Heeft er soms iemand ervaring met deze?
Cfr.

 
Dit weekend geprobeerd om een afspraak vast te leggen, kreeg uren later pas (een vaag) antwoord.
Spijtig, maar zo lang wacht ik natuurlijk niet met een broek vol goesting.
Klopt uiteindelijk klopte heel haar advertentie niet. Alles was opeens met condoom etc...
Vaag antwoorden en pas uren lang. Dus lekker overgeslagen.
 
Yep 😁 (ik had daar ook een recentie van geschreven op Hookers 😊)
Lieve dame die ontvangt in een deftig & proper appartement en wat ze adverteert doet ze ook/is ook waar. Dus ze squirt inderdaad gemakkelijk 🌊(meerdere keren zelfs) en ze pijpt je droog als je dat wil (CIM), allemaal zonder meerkost.
Hou er wel rekening mee dat de meer "glamoureuze" foto's al van een tijdje geleden zijn. Tel daar dus maar wat jaartjes (en kilootjes) bij. De andere foto's geven wel een vrij getrouw beeld.

Wat mij betreft zeker een aanrader.
Klopt helemaal, kan dit bevestigen geile dame en doet wat er in haar advertentie staat, heb al een paar keer geprobeerd maar vaak bezet, en het squirt loopt er gewoon uit als je ze beft, zalig voor de liefhebbers onder ons, ze pijpt echt tot de laatste druppel en gaat sowieso voor een 2e ronde als je een uur neemt. Vriendelijke en mooie dame idd wat ouder en molliger maar vond ze echt de max
Grte jack
 
Heb ooit contact gehad met haar via mail, ... toen ik suggereerde dat haar prijs toch wel heel hoog was vertelde ze dat de prijs van de hotelkamer waar ze die betreffende wel voor haar was (was toen in Hasselt), dat de kost van de massageolie eveneens voor haar was en blablabla, mij was het duidelijk dat ze er vooral veel geld wilde uit halen.
 
Iemand al ervaring gehad met een van de volgende dames?

Mia

Rebecca

Maria
 
Iemand al ervaring gehad met een van de volgende dames?

Mia

Rebecca

Maria
Geen ervaring met één van de drie. Maar als ze in de brusselsestraat ontvangen wegblijven. Als ze in het latina huis aan de ring ontvangen kan je geluk hebben. In het verleden heb ik daar wel al toppertjes ontmoet. Maar er zijn veel fake advertenties in het Leuvense dus oppassen geblazen.
 
Geen ervaring met één van de drie. Maar als ze in de brusselsestraat ontvangen wegblijven. Als ze in het latina huis aan de ring ontvangen kan je geluk hebben. In het verleden heb ik daar wel al toppertjes ontmoet. Maar er zijn veel fake advertenties in het Leuvense dus oppassen geblazen.
In de Brusselese nog maar 1 goede ervaring met een Bella. Voor 1 x beter dan op de foto.... Voor de rest is het inderdaad oppassen geblazen.

Die aan de ring...Dekenstraat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan