Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toevallig nog iemand een tip voor een squirtende dame?
Deze Afrikaanse dame is een optie: https://www.quartier-rouge.be/profil/ketsha-2/
(ik moet wel zeggen dat het souterrain waar ze ontvangt in Elsene super rommelig is)

En ook Francesca : https://www.girlsreview.nl/threads/francesca-brussel.12551/post-186565

Als je op zoek bent naar super slank/plat, ben je bij geen van beiden aan het juiste adres, maar voor natuurlijke dames "met wat pak aan", héél veel overgave, seksuele energie en kletsnatte momenten kan je bij hen terecht 😉
 
Deze Afrikaanse dame is een optie: https://www.quartier-rouge.be/profil/ketsha-2/
(ik moet wel zeggen dat het souterrain waar ze ontvangt in Elsene super rommelig is)

En ook Francesca : https://www.girlsreview.nl/threads/francesca-brussel.12551/post-186565

Als je op zoek bent naar super slank/plat, ben je bij geen van beiden aan het juiste adres, maar voor natuurlijke dames "met wat pak aan", héél veel overgave, seksuele energie en kletsnatte momenten kan je bij hen terecht 😉
Thx voor de tip!
 
Geen ervaring met trio maar wel met massage+sex. Heb haar paar keer gezien in Aarschot. Massage is een van de betere die ik ooit gehad heb. Al vanaf je op je buik ligt gaat haar hand regelmatig onder je buik en neemt je pik vast. Til je bekken op op dat moment en je bent vertrokken voor een hemelse massage. Als je je mag omdraaien is hij al zo hard als iets. Dan krijg je een pijpbeurt terwijl je haar mag vingeren en als je helemaal "klaar" bent laat zij zich op je stijve zakken en begint een neukbeurt waar je erg van zal genieten.
 
Geen ervaring met trio maar wel met massage+sex. Heb haar paar keer gezien in Aarschot. Massage is een van de betere die ik ooit gehad heb. Al vanaf je op je buik ligt gaat haar hand regelmatig onder je buik en neemt je pik vast. Til je bekken op op dat moment en je bent vertrokken voor een hemelse massage. Als je je mag omdraaien is hij al zo hard als iets. Dan krijg je een pijpbeurt terwijl je haar mag vingeren en als je helemaal "klaar" bent laat zij zich op je stijve zakken en begint een neukbeurt waar je erg van zal genieten.
Super! Heeft iemand een goed adresje voor een first timer in Leuven?
 
Super! Heeft iemand een goed adresje voor een first timer in Leuven?
Holly vind ik dan een sterke aanrader
Maar ze is er eventjes niet. Vermoed dat ze wel in de komende weken terug komt.
 
Iemand toevallig langs geweest bij Melina of Ana Julia?


 
Vraag eerst altijd adres, als ze reageren is dat met prijzen erbij in principe.
Is het Brusselsestraat vergeet het maar.
En dat beruchte studenten hok, is maar afgeleefde boel hoor. Ga niet zeggen smerig en vuil, maar hygiëne wijs is het de place to be. Iom
 
Super! Heeft iemand een goed adresje voor een first timer in Leuven?
Cristina, Dulce Carolina (Selfie) en Holly inderdaad. Cristina persoonlijke favoriet: zeer grote slanke dame, prachtig gezicht en normale natuurlijke borsten, heel mooi en lief, een leuke ervaring. Alleen jammer dat ze rookt, dat proef je een beetje bij het zoenen. Holly ook leuke ervaring.
Cristina en Holly zijn er op dit moment even niet.
Dulce Carolina is wel een heel lief meisje en ook een geil dingetje maar persoonlijk vond ik haar gezicht iets minder.
Andrea ontvangt ook soms in Leuven, is een klein peruaans meisje met kleine borstjes en was toen indertijd bij mij in A'pen heel gewillig. Leuke ervaring met haar maar op dit moment in Deinze.
Allemaal persoonlijke ervaringen mee gehad.

Chloe Blond, Chloe Brunette, Anais en Ana staan op mijn verlanglijstje maar moet de reviews nog eens nalezen wanneer ik op voorhand weet dat ik nog eens naar het Leuvense ga.

Cristina en Carolina zijn Oude Rondelaan, inderdaad een afgeleefd studentenkot maar de hygiene op hun persoonlijke kamertje en hun persoonlijke hygiene was altijd super in orde bij mijn bezoek. Er zijn veel ergere toestanden te vinden.

In Leuven Brusselsestraat altijd vermijden als de pest, altijd pure oplichting daar. Ik vind het heel grappig dit een soort van vast gegeven geworden is in Leuven.
 

En


Helaas allebei op het oneven nummer in de Brusselsestraat. Was wel te denken dat te mooi voor waar te zijn was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan