Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft al een draadje van toen ze nog als Bew adverteerde:
Ze gebruikte een tijdje fake foto's, maar deze zijn echt van haar. Qua looks niets op aan te merken, zoals je kan zien. De rest kan helaas beter.
 
Kent iemand deze tijger?

Lekker lichaam, maar geen goede prestatie. Was 170e toen ik haar bezocht in Brussel.
 
Heb zelf ook al enkele dates gehad met Jessica en Cristina op deze locatie (het zogenaamde afgeleefd studentenkot ) ook nooit problemen gemerkt daar.
Ja, in Leuven zelf zijn wat mij persoonlijk betreft ook alleen nog de Spaanse dames Cristina en Yes(s)ica (die ook soms samen trio doen) aan te bevelen.
Maar die zijn helaas ook niet altijd in Leuven... 😑 [momenteel ook niet]
 
Of ervaring met deze dame ? sterk vermoeden dat ze de zelfde is als bij mijn vorige vraag

Heb haar vorig jaar eens een bericht gestuurd, waarop mn neus net niet afgebeten werd in zeer gebrekkig engels (ik stelde een gewone vraag). Leek me geen voorzet voor een leuke tijd dus toch niet mee afgesproken.
 
Krijg zonet bericht dat het opnemen van de advertentie met foto een strafbaar feit is. Advocaten zijn blijkbaar naarstig op zoek om geld te verdienen, vandaar aangepast en enkel de link toegevoegd. Als dit niet mag zijn we beter dat we de boel hier sluiten.
Als advocaten eens goed geld willen verdienen kunnen ze zich misschien eens richten op de adverteerders die fake foto's plaatsen.
 
Krijg zonet bericht dat het opnemen van de advertentie met foto een strafbaar feit is. Advocaten zijn blijkbaar naarstig op zoek om geld te verdienen, vandaar aangepast en enkel de link toegevoegd. Als dit niet mag zijn we beter dat we de boel hier sluiten.
Bullshit!
Een advertentie die officieel op een openbaar zichtbare website geplaatst is waar Jan en alleman ze 24/7 kan zien, met of zonder foto heeft de bedoeling geïnteresseerden aan te trekken door middel van zichtbaarheid, Anders is een advertentie totaal zinloos en zelfs absurd.
Als je een reclamefolder in jouw bus krijgt mag dan enkel het gezinshoofd deze zien of wordt je gestraft als andere familieleden of bezoekers deze zien?
Dan moet men de lijn doortrekken en alles wat openbaar door verschillende personen kan gezien worden verbieden.
Geen internet, geen TV, geen reclameborden, -folders, geen tijdschriften enz...
Het slaat ronduit nergens op.
 
Deze advertentie valt me al enige tijd in het oog. Is iemand van jullie hier al geweest? Graag jullie ervaringen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan