Recensie Bew, Zaventem 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mechelaar

Wandelaar
Forumpionier
93
24/07/21
62
14
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bee-thai-massage-3
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Onlangs bij Bew geweest. Is een prachtige jonge vrouw met mooie tatoos. Kijken naar haar lichaam was veelbelovend. Converseren in het Engels gaat vrij vlot. Na douche (solo) op bed voor de massage. Niets erotisch/tantra aan en niets speciaals. Werd er relax van en zelfs wat slaperig (wat zij wel heel grappig vond). Na het omdraaien zet ze zich naast jou en begint je af te trekken. Alles eigenlijk heel afstandelijk zonder echt connectie te maken. Heb op een moment maar gezegd te stoppen. Nog wat gebabbeld en toen vertelde ze me dat ze nog wel intiem deed voor 200 euro maar - zo verstond ik het toch - liever niet en alleen gewoon straightforward neuken zonder extra's. Vind Bew heel aantrekkelijke vrouw maar er was absoluut geen klik. Dus voor mij geen herhaling.
 
Ik weet niet of het zozeer met een klik te maken heeft bij Bew/Bee.
Ik heb de indruk dat ze meer en meer begint op te zien tegen het erotisch gedeelte van haar job.
Ik heb haar al een tijdje niet meer bezocht, maar vroeger deed ze toch nog een beetje haar best en omwille van haar prachtige looks vond ik het nog net de moeite.
Jammer, want echt mooie Aziatische dames zijn niet dik gezaaid in Vlaanderen.
Goeie tips zijn altijd welkom!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bee-thai-3/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mooi Thais meisje, ik heb een zwakte voor Aziatische ;)

Normaal gesproken had ze een perfect meisje voor mij moeten zijn.
Geweldige lichaams, mooie grote zachte lippen, maar haar borsten waren niet perfect gemaakt. Wel mooie maar zag er te onwerkelijk uit.
We hadden een uur afgesproken, full option. Duidelijk gevraagd om te zoenen. , herhaald als ik dat was. Ok was het antwoord.
Eerste massage. het was echt heel zacht, niet goed, duidelijk gewoon om zoveel tijd te gebruiken.
Toen ik me omdraaide, pijpte ze me zonder. Ik geef toe, het was echt goed , zachte lippen, warme mond, diep, maar kort, heel kort. Max 2 min. Je kreeg echt het gevoel dat ze er niet graag doet, ook al doet ze het zo goed. Spijtig.
Ik wilde haar ook beffen, maar weer krijg ik het gevoel dat ze het niet leuk vond, te gevoelig, zei ze en ze en stopte. Weer geen 2min. Ik denk ik ben redelijk goed omdat ik zelf van geniet, dus ik betwijfel dat het aan mij lag en meer aan haar.
Hetzelfde geldt voor de sex, we hebben meerdere posities geprobeerd, ze nam het goed aan, maar zelfde verhaal. Niet haar ding.
Zoenen. 3 gekregen in het uur.

Voor mij een grote teleurstelling.
Ik bleef altijd aardig, we praatten, kreeg haar aan het lachen, flirtten.
Ben zelf goed verzorgd.

Mijn conclusie, dit was zo goed als maar kan met haar.
Geld niet goed investeert. Zelfs 150 zou te veel zijn. 100 euro als ze langer pijpt. Maar het zou nog steeds een te dure pijpbeurt zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bee-thai-3/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wat kan ik zeggen, heb gemixte gevoelens bij Bee.
Eerst en vooral heb een zwak voor Aziatische vrouwen en Bee sprak me al een tijdje aan met haar knappe looks en wat een mooie vrouw is ze, ook mooi slank lichaam met fake borsten en een lekker poesje. De gemixte gevoelens komen omdat de massage echt niks erotisch was en het voorspel ook maar magertjes. De seks daarin tegen was wel goed.
Om te beginnen vroeg ze niks extra, dus 150 voor 1u en 100 voor 30 min, massage met bj, beffen en seks inbegrepen, vroeg of ze kuste ma ze zei van niet.

Na een snelle douche begonnen we aan de massage, deze stelde niks voor, lichte massage van rug, kont en benen, buiten dat ze naakt was was er niks erotisch aan deze massage.

Na de massage begon ze aan mijn lul en ballen te likken, maar nu echt volledig in hare mond gestoken, wel zonder condoom. Daarna is ze met haar poes op mijn gezicht komen zitten zodat ik ze lekker kon beffen en met haar borsten spelen. Spijtig genoeg van veel te korte duur.

Hierna kwam ze eerst cowgirl op me zitten na eerst condoom opgezet. Na cowgirl over gegaan naar missionaris en begon ze echt te genieten van de seks, na een tijdje begon ze mijn kont vast te pakken om aan te geven dat ik haar harder mocht neuken, wat ik ook deed en terwijl speelde ze regelmatig met haar klit. Na een tijdje voelde ik da ze ging klaar komen en ze trok me dicht tegen haar aan en zei fuck me hard, ik voelde dat ze opeens heel nat was dus ik wist dat ze klaar gekomen was, nu was het mijn beurt, heb haar nog goed door gepakt en lekker klaar gekomen.

Na de daad was ze opeens veel vriendelijker en opener naar mij, opeens begon ze me te kussen, wat in het begin niet mocht.
Ze was ook veel speelser opeens als ik met wou omkleden pakte ze me opeens vast en knuffelde ze me, allemaal heel leuk.

Bij het afscheid kuste ze me nog eens vol op de lippen en ben ik vertrokken.
Daarom dus de gemixte gevoelens, massage en voorspel trokken op niks maar de seks was geweldig.
Nu twijfel ik hard of ik haar nog eens moet bezoeken of niet 🤔.
 
Nu twijfel ik hard of ik haar nog eens moet bezoeken of niet 🤔.
Eigenlijk is dit een no-brainer, toch? Voor de massage moet je er duidelijk niet zijn, en ze ontdooide wanneer je haar ook bleek te kunnen plezieren. Dat zal ze waarschijnlijk niet vergeten zijn als je opnieuw zou langsgaan.

Mijn advies: opnieuw boeken en als het een "blij weerzien" blijkt gewoon on the spot voorstellen de massage te skippen deze keer OF voorstellen dat jij haar deze keer eens onder handen neemt. Ze snapt dan ook wel dat er meer inzit voor haar dan enkel "werken voor de centjes". En daarbij, plezier hebben tijdens het werk is voor een DVP toch niet onbelangrijk he ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan