Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bedankt ,

Kan je nog zeggen waar ze ontvangt ?

Thx
Vandaag geweest. Zeer vriendelijk en vrolijk meisje. Spreekt voor een Braziliaanse goed Engels.

Is het meisje van de foto's. Wel iets zwaarder in het echt, maar het stoort niet (komt van iemand die een voorkeur heeft voor heel skinny). Ze is nog steeds zeer aantrekkelijk.

Service is goed, stereotype Latijns Amerikaanse stijl (Dansen / zeer actief). Geeft lichte (tong)kusjes. Pijpt zonder. Doet moeite.

100 betaald voor een half uur. (Vraagt 200 voor een uur).
Vandaag geweest. Zeer vriendelijk en vrolijk meisje. Spreekt voor een Braziliaanse goed Engels.

Is het meisje van de foto's. Wel iets zwaarder in het echt, maar het stoort niet (komt van iemand die een voorkeur heeft voor heel skinny). Ze is nog steeds zeer aantrekkelijk.

Service is goed, stereotype Latijns Amerikaanse stijl (Dansen / zeer actief). Geeft lichte (tong)kusjes. Pijpt zonder. Doet moeite.

100 betaald voor een half uur. (Vraagt 200 voor een uur).
Kan dit alleen maar beamen. Ontvangt nu in Antwerpen.
 
Ondertss al iemand bij haar langs geweest?
Dame van de foto's. Goedlachs, knap, spreekt aardig Frans. Goede service.

Overigens ik vind hier nergens een recensie van Chloe, een Braziliaanse die zeker al jaren actief is in het Brusselse.


Iemand ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
Dame van de foto's. Goedlachs, knap, spreekt aardig Frans. Goede service.

Overigens ik vind hier nergens een recensie van Chloe, een Braziliaanse die zeker al jaren actief is in het Brusselse.


Iemand ervaring mee?
Heb je een review geschreven van Nicole?
 

Heeft iemand ervaring met deze dame? Die spreekt mij wel aan maar ben juist wat terughoudend aangezien ik al een aantal mindere ervaringen heb gehad met dergelijke dames...
 

Heeft iemand ervaring met deze dame? Die spreekt mij wel aan maar ben juist wat terughoudend aangezien ik al een aantal mindere ervaringen heb gehad met dergelijke dames...
ik volg... amai, maar lijkt wel beetje te lekker om waar te zijn
 
Heeft iemand ervaring met deze dame? Die spreekt mij wel aan maar ben juist wat terughoudend aangezien ik al een aantal mindere ervaringen heb gehad met dergelijke dames...
Jammer dat we daar niets over hebben kunnen lezen van je... Had anderen kunnen helpen om soortgelijke mindere ervaringen te vermijden.
 
Te slecht om een recensie te geven en belachelijke prijssetting.
Wegblijven is mijn advies!
@Coolio, je mist hier het punt. Het is juist wél de bedoeling om een recensie te schrijven, ook (zelfs zéker) als het slecht is.
Als het maar objectief en eerlijk gebeurt.
Je advies om weg te blijven wordt zeker geapprecieerd, maar iets meer duiding zou welkom zijn.
 
Toevallig al iemand ervaring met deze prachtige Clara M. (MILF van 47)?

Wel, hallo kroket!
Als dat echt recente foto's zijn zoals ze zelf beweert, dan heeft de dame wel heel goede genen.
Er is ook op het franstalige forum jammer genoeg nog niets over te vinden.
 
Maar zeker ook een goede dokter/knutselaar
Zo goed gedaan vind ik het niet, hoor!

op 1 van de foto's ziet een geoefend oog bv een gigantisch litteken onder de rechter borst ten gevolge van een (te) forse borstvergroting.

Wanneer deze dame naakt op haar rug ligt - een pose die haar als professional wel niet onbekend zal zijn, me dunk- dan zie je als vluchtige berijder van deze dame waarschijnlijk wel dat dit eerder het werk van een klungel is geweest.

Het is vooral goed werk van de fotograaf (en zijn softwarepakket).
 
Hallo, ik ben op zoek achter een lekker mollige latina in buurt van Aarschot
Heeft er toevallig iemand ervaring met onderstaande dames?







Alvast bedankt
 
Zo goed gedaan vind ik het niet, hoor!

op 1 van de foto's ziet een geoefend oog bv een gigantisch litteken onder de rechter borst ten gevolge van een (te) forse borstvergroting.

Wanneer deze dame naakt op haar rug ligt - een pose die haar als professional wel niet onbekend zal zijn, me dunk- dan zie je als vluchtige berijder van deze dame waarschijnlijk wel dat dit eerder het werk van een klungel is geweest.

Het is vooral goed werk van de fotograaf (en zijn softwarepakket).
Wil haar toch eens testen. Iemand al geweest? Ze antwoord vlot op whatsapp
 
Terug
Bovenaan Onderaan