Voor een uur betalen maar een vroegtijdige zaadlozing.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als beginnende wandelaar, zo'n 2jr geleden, wel meegemaakt dat de DVP er misbruik van had gemaakt. Na de betaling voor een uur, zei ze stellig: ik geef geen geld terug, dus dan weet je dat. Ik was me geen kwaad bewust omdat ik voor een uur had afgesproken. Omdat ze me wel gruwelijk had opgewonden met haar pijpkunsten en haar cowgirl verrichtingen ook niet verkeerd waren, kwam ik binnen 20min klaar. Maar dat was het dan ook 😳
Ze kleedde zich aan en zei dat ze nog dingen moest doen, ze had het druk…
Geen tweede ronde en ik zat na 25min weer in de auto.
En toen snapte ik haar opmerking: je krijgt niks terug!
 
Als beginnende wandelaar, zo'n 2jr geleden, wel meegemaakt dat de DVP er misbruik van had gemaakt. Na de betaling voor een uur, zei ze stellig: ik geef geen geld terug, dus dan weet je dat. Ik was me geen kwaad bewust omdat ik voor een uur had afgesproken. Omdat ze me wel gruwelijk had opgewonden met haar pijpkunsten en haar cowgirl verrichtingen ook niet verkeerd waren, kwam ik binnen 20min klaar. Maar dat was het dan ook 😳
Ze kleedde zich aan en zei dat ze nog dingen moest doen, ze had het druk…
Geen tweede ronde en ik zat na 25min weer in de auto.
En toen snapte ik haar opmerking: je krijgt niks terug!
Zulke dames zijn puur op je geld uit als ze een beetje fatsoen had was ze wel doorgegaan en je op z'n minst een massage aangeboden en het uur volgemaakt.
 
Ben ook snelle spuiter, dus ook altijd uur hier, vrij snel eerste keer komen, en nadien massage, lekker lang gepijpt worden, en dan 2e ronde en dan lukt t of lukt t niet, want soms met condoom om te doen wordt m'n kleine Charel terug slap. Meestal lukt t wel door doggy te doen, en anders vraag ik om manueel me een handje te helpen. En als t echt niet lukt, no probs, ben dan toch al gekomen, noem het dan reverse sex, eerst komen om te eindigen met het voorspel 🤣
 
Als beginnende wandelaar, zo'n 2jr geleden, wel meegemaakt dat de DVP er misbruik van had gemaakt. Na de betaling voor een uur, zei ze stellig: ik geef geen geld terug, dus dan weet je dat. Ik was me geen kwaad bewust omdat ik voor een uur had afgesproken. Omdat ze me wel gruwelijk had opgewonden met haar pijpkunsten en haar cowgirl verrichtingen ook niet verkeerd waren, kwam ik binnen 20min klaar. Maar dat was het dan ook 😳
Ze kleedde zich aan en zei dat ze nog dingen moest doen, ze had het druk…
Geen tweede ronde en ik zat na 25min weer in de auto.
En toen snapte ik haar opmerking: je krijgt niks terug!
Haha, zelfs in deze situatie zullen er vast wel wandelaars zijn die de dvp in bescherming zullen nemen en zeggen;
"Ze moet niks, ze is je vrouw niet. Had je maar vooraf duidelijker moeten communiceren en niet zo snel moeten klaarkomen". Haha.
Maar ik snap het zeker. Dan moet je of heel assertief zijn en forceren. Nou, dan druk je misschien je wil door, maar dat komt de sfeer en waarschijnlijk de seks niet ten goede.
Of je laat het gaan en accepteert het, dat kan ook. Maar wat ik vervelend vind aan zulke situaties is dat de dames er mee wegkomen.
Eventuele reviews op kinky hebben ze uitstaan. Dan kan je natuurlijk een negatieve review op girlsreview etc. plaatsen.
Maar vaak heeft de wandelaar geen zin om er nog meer tijd aan te besteden. Plus heel veel mannen kennen girlsreview uberhaupt niet en geven niks erom dat de reviewknop uitstaat.
Die gaan op de looks af en worden alsnog gelokt. Vaak zijn het ook de knappere dames die mannen makkelijk aantrekken en mannen ook niet terug hoeven te laten keren.
Plus ze wisselen zo vaak van nummer en naam dat ze simpelweg niet meer te traceren zijn.
Ze komen er gewoon mee weg, dat vind ik het frustrerende.
 
Ik kom de eerste ronde vaak ook vroeg klaar, vooral als de dame dan zonder condoom pijpt (ben er niet trots op, want de eerste ronde wil ik het liefst zo lang mogelijk genieten). Tweede en derde ronde duurt dan wel duidelijk langer.

Toen ik nog een groentje was heb ik ook een aantal keer meegemaakt dat de dame na het klaarkomen idd zei: Is maar 1 keer klaarkomen hé.

Nu ik meer ervaring heb, vraag ik van te voren steevast aan de dame of ik tijdens de date meerdere keren mag klaarkomen, is voor mij echt een eis om met een dame af te spreken.
Is het antwoord nee, dan respecteer ik dat (ze zal daar wel haar eigen redenen voor hebben), maar dan sla ik deze dame per direct over en ga dan naar de volgende, een die wel meerdere orgasmes toestaat.

Voor mij is 2 keer in 30 min. of 45 min., en bij een uur 3 keer wil de vuistregel. Ik ga nog liever voor de average uitziende vrouw, die wel meerdere orgasmes toestaat, dan het supermodel die dat niet toestaat. Want rekening houdend met dat er altijd een risico is op vroegtijdige ejaculatie en je je geld dan kwijt bent (of beter gezegd: geld hebt uitgegeven maar er niet optimaal van hebt kunnen genieten).

Mijn advies is dus: Altijd van te voren vragen of meerdere orgasmes mogelijk is, mocht je dit belangrijk vinden of bang zijn dat je vroeg gaat komen.
 
Ik zit er dus heel anders in. Voor mij is het niet echt een wedstrijdje van zoveel mogelijk klaarkomen.
Als ik maar lekker seks heb gehad met als resultaat een lekker orgasme is het prima. Maar misschien is het ook hoe ik me voorbereid.
Ik zorg ervoor dat ik een aantal dagen niet ben klaargekomen en geil ben. Dus als ik de eerste keer kom is het vrij heftig.
Daarna gaat het soms de tweede ronde niet eens meer. Of ik wil wel en meneer niet, of meneer wil wel maar ik heb er geen zin in.
En de keren dat het wel lukte merkte ik dat het nog lang niet zo lekker meer was als de eerste keer.
Wat ik wel relevant vind is dat je wel het uurtje of de tijd waar je voor betaalt volmaakt als je veel tijd over hebt.
En of het dan een massage is, rustig oraal of lekker voorspel is meer aan de dame en jou. Maar klaarkomen en dan op laten rotten is not done vind ik.
Vooral omdat de dames die dit flikken bewust niet de optie vluggertje of 30 minuten geven en pas bij 1 uur beginnen en de illusie wekken dat je ook een uurtje vol mag maken.
Maar als je wel als een gek zou edgen en pillen gebruiken en ook echt een uur lang probeert te beuken zonder klaar te komen zouden ze ook zeiken dat ze pijn hebben en het te lang duurt etc.
Feitelijk willen ze het geld voor een heel uur voor een vluggertje. Moderne dieven zijn het.
 
Ik ga juist om die reden meestal maar voor een half uur. Bij één adres doe ik weleens 45 min of een uur, maar dat is vooral om na de seks bij te babbelen. Is een dame waar ik wel een klik mee heb.
Twee keer klaarkomen in een uur lukt me echt niet meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan