Voor of nadelen van het wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voordeel van wandelen: allerlei kinky dingen zijn makkelijk te realiseren, als je daar behoefte aan hebt, of die wil uitproberen.
Nadeel van wandelen: kost een hoop geld, door het gemak ook verslavend.
 
Ja, ik lees me suf aan recensies. Had me ook erg verheugd op die date gisteren. Ik had nog een heel kritisch verhaal over haar geschreven afgelopen avond. Maar heb toch weer over mijn hart gestreken en het verwijderd. Ze liet me naar haar hotel komen. Moest eerst nog een uur wachten, omdat ze nog wat dingen moest doen. Toen in dat uurtje maar even een wijntje op een terras gedronken. Tot 3 minuten voor de verzette tijd ze nog zei dat ze had gedoucht en zich aan het opmaken was en bijna klaar. Ik vroeg welk kamernummer. Toen hoorde ik niets meer.

Terwijl zij goede recensies had en echt aangeraden werd. Ze is een chaoot, dat wel. Maar dat ben ik ook. Ze had veel bezoek gehad die dag en ik was de laatste, dus dat zal er mee te maken hebben. Ze had denk ik niet goed ingeschat hoeveel ze zelf nog prettig vond om op een dag te doen. Dat in combinatie met de tijd vergeten om op tijd mij af te zeggen...dat deed ze pas toen ik al bij het hotel stond te wachten. Dan maar een uurtje uitstellen om te kijken of ze het nog op kon brengen...ik kan boos op haar worden...maar god, ik begrijp het ook van haar kant. En dan denk ik nu weer: ik hoef het helemaal niet, zo'n dvp. Het is een kutberoep. En helemaal niet zo spannend en romantisch als wat ik me er graag van voorstel. Zelfs al heb je zo'n libido en zou ze totaal seksverslaafd zijn, dan nog. Misschien had ze wel een rotervaring gehad die dag en was ze dat aan het verwerken, ik weet het niet. Diep in de nacht schreef ze alleen nog dat het haar speet. Dat was voor mij voldoende om de kritische review weer te verwijderen. Mij strak negeren hou ik niet van, hoe vervelend haar dag ook mag zijn.
Gelukkig dat ze je later nog schreef dat het haar speet, dat zou voor mij ook reden zijn af te zien van verdere sancties.

Ik heb het ook een paar keer meegemaakt dat ik na 1 uur of meer wachten gewoon geblokkeerd werd..
Ben je dan de hele avond voor op pad, duur parkeren on de garage in de binnenstad, en dan eindig je met een respectloze block.. dat is nog erger. Dit is wel echt een nadeel van prive wandelen.
 
Voordelen van het wandelen. Ik heb momenteel geen relatie moet momenteel nergens naar kijken.ik date max 2 keer in de maand. Elke keer zalig om naar uit te kijken naar mijn dates. Nadelen van het wandelen. Dat de tijd vliegt wanneer je een fijne tijd hebt. Dat er wss op relatie gebied er wel op korte termijn iets kan veranderen. Zou ik dat erg vinden mss niet. Maar zou voorlopig mijn 2 dates per maand kunnen missen. Helaas niet,Maar tegenwoordig in relatie kan je erg open minded zijn.
 
Nadeel van paydaten zou ook zomaar kunnen zijn, dat je irl niet meer zo'n interesse in dames toont die je zonder paydates mss wel zou hebben. Ben zelf gescheiden, zou dus in principe geïnteresseerd kunnen zijn, maar als ik door de stad loop en mijn ogen eens de kost geeft, word ik er niet heel blij van. Verwend door mijn Oost-Europese toppertjes wellicht :love:
 
De liefde heeft je gevonden? Lees ik dat goed? Gaaf kerel!
Mss wel en nee het is geen dvp hoor. Ik heb enkele maanden geleden iets gedaan voor een iemand uit mijn privé. En door dat zijn we meer naar elkaar toegegroeid. Moet ik het haar vertellen dat ik wandel ? Of verzwijgen? Dat is het laatste van het knel punt 🤷🏼‍♂️. Mocht ik hier een antwoord op vinden graag.
 
Een voordeel van het wandelen :
Een oneindige keus aan mooie vrouwen binnen bereik.
Een nadeel:
Je kunt jezelf daar soms echt in verliezen, nog los van de financiën, vooral met het eindeloos lezen van de vele reviews en advertenties.

Daarnaast merk ik dat ik in de afgelopen 20 jaar gaandeweg meer interesse en behoefte heb gekregen in hardere sex, zoals bukkake, keelneuken, gangbangs, in plaats van de 'standaard' sex die wel lekker is maar mij toch niet zo'n grote kick geeft.
Ik geniet nu bijv. meer van (privé)gangbangs omdat de vrouwen daar er meestal ook wel pap van lusten, waar ik weer extra geil van wordt.
Om die reden vind ik de sex met dames in de raambuurten steeds minder aantrekkelijk worden, uitzonderingen daargelaten.
 
Laatst bewerkt:
Moet ik het haar vertellen dat ik wandel ? Of verzwijgen?
Nee! Nooit!
Als je het echt meent met haar, stop dan met wandelen, maar biecht dit nooit op of zo. Het zet gegarandeerd je relatie op de helling of zorgt voor een spanning/wantrouwen dat je bij een beginnende relatie zeker niet nodig hebt.
Echt.
 
Nee! Nooit!
Als je het echt meent met haar, stop dan met wandelen, maar biecht dit nooit op of zo. Het zet gegarandeerd je relatie op de helling of zorgt voor een spanning/wantrouwen dat je bij een beginnende relatie zeker niet nodig hebt.
Echt.
Ik ken haar ondertussen al geruime tijd.
Ze weet zeer veel van mij en ik van haar. Dus ze kan ook erg open minded zijn toch ? Stoppen met wandelen zit er voorlopig nog niet in voor mij. Ik vind het voorlopig te leuk en heb het onder controle het wandelen.
 
@Kokske13 Feli! En al was het wel een dvp, ook prima toch? Haar vertellen weet ik ook niet in jouw specifieke geval, maar.ongevraagd ongefundeerd advies heb ik altijd wel: ik ben van alles eerlijk in de openheid. Als zij me wil, dan krijgt ze alles, niet alleen maar het deel wat ze het liefste ziet. Dus ja, ik heb gewandeld en ja, daar ben ik mee gestopt sinds het iets tussen ons werd. Het vertrouwen van haar in me op dat punt, en mijn eigen wilskracht om dat ook echt niet te doen, zal altijd een kwetsbaar punt blijven in de relatie, maar ik heb dat liever in alle openheid, dan als geheim waarmee ik moet leven. Zoals gezegd totaal ongefundeerd en slechts zoals ik het zie, dus doe er niks mee 😉
 
@Kokske13 Feli! En al was het wel een dvp, ook prima toch? Haar vertellen weet ik ook niet in jouw specifieke geval, maar.ongevraagd ongefundeerd advies heb ik altijd wel: ik ben van alles eerlijk in de openheid. Als zij me wil, dan krijgt ze alles, niet alleen maar het deel wat ze het liefste ziet. Dus ja, ik heb gewandeld en ja, daar ben ik mee gestopt sinds het iets tussen ons werd. Het vertrouwen van haar in me op dat punt, en mijn eigen wilskracht om dat ook echt niet te doen, zal altijd een kwetsbaar punt blijven in de relatie, maar ik heb dat liever in alle openheid, dan als geheim waarmee ik moet leven. Zoals gezegd totaal ongefundeerd en slechts zoals ik het zie, dus doe er niks mee 😉
Zal er zeker niets mee doen hoor 🤣. Hoewel er zijn wel enkele punten waarin je gelijk hebt. Maar mijn prob is mijn contact dat waar ik mee date, bezie ik niet als dvp hoewel ik er voor betaal hoor. Maar ik heb er goede klik mee. En ik met haar praten over zaken uit mijn privé waar zij haar visie over geeft.
 
Zal er zeker niets mee doen hoor 🤣. Hoewel er zijn wel enkele punten waarin je gelijk hebt. Maar mijn prob is mijn contact dat waar ik mee date, bezie ik niet als dvp hoewel ik er voor betaal hoor. Maar ik heb er goede klik mee. En ik met haar praten over zaken uit mijn privé waar zij haar visie over geeft.
Mijn mening: diezelfde klik en vertrouwdheid, zodat je over alles kunt praten en waarde in haar visie ziet, zul je volledig in je liefde moeten vinden en stoppen met de dvp, hoe pijnlijk dat ook zal voelen. Als het echt een dvp met het hart op de juiste plek is, dan zal ze je ook laten gaan en er begrip voor hebben, als je eerlijk over je mogelijke relatie bent tegenover haar tenminste. Makkelijk zal het zeker niet zijn, maar ik ben geen voorstander van van twee walletjes eten als het niet met instemming van de partner is.
 
Mss wel en nee het is geen dvp hoor. Ik heb enkele maanden geleden iets gedaan voor een iemand uit mijn privé. En door dat zijn we meer naar elkaar toegegroeid. Moet ik het haar vertellen dat ik wandel ? Of verzwijgen? Dat is het laatste van het knel punt 🤷🏼‍♂️. Mocht ik hier een antwoord op vinden graag.
De eerste vraag is... wil je nog blijven wandelen als het serieus wordt (en grote kans kiest voor een monogame relatie)?
Als je niet wil blijven wandelen, is het de vraag wat je met het vertellen wil bereiken (andere vroegere one night stands wil je over en weer vermoedelijk ook niet weten van elkaar).
Als je wel wilt blijven wandelen, dan kom je voor een dilemma te staan en wordt die vraag actueel.

Hoe dan ook veel geluk in de liefde en wijsheid met je keuzes.
 
De eerste vraag is... wil je nog blijven wandelen als het serieus wordt (en grote kans kiest voor een monogame relatie)?
Als je niet wil blijven wandelen, is het de vraag wat je met het vertellen wil bereiken (andere vroegere one night stands wil je over en weer vermoedelijk ook niet weten van elkaar).
Als je wel wilt blijven wandelen, dan kom je voor een dilemma te staan en wordt die vraag actueel.

Hoe dan ook veel geluk in de liefde en wijsheid met je keuzes.
Het probleem is dat ik het wandelen met dit contact niet wil opgeven op dit moment. Daarvoor zijn de dates die daar mee heb te zalig voor ons beide. De laatste date was zelfs voor mij de meest intense date dat ik gehad heb met de dame.
 
Mss wel en nee het is geen dvp hoor. Ik heb enkele maanden geleden iets gedaan voor een iemand uit mijn privé. En door dat zijn we meer naar elkaar toegegroeid. Moet ik het haar vertellen dat ik wandel ? Of verzwijgen? Dat is het laatste van het knel punt 🤷🏼‍♂️. Mocht ik hier een antwoord op vinden graag.
verzwijgen!!
Vertel je het en mocht de relatie al na een paar maanden stranden dan weet ze al wel je diepste geheim. Niet echt handig lijkt me
 
@Kokske13 Niks ten nadele van de bewuste dame, maar vraag jezelf af of je net zo'n goede band met je dvp zou hebben als je niet zou betalen. Je lief wil wel echt bij je zijn zonder dat je moet betalen. Wil je dat echt op het spel zetten voor iemand die je niet meer terug zult zien als je niet betaald?
Dat is het probleem dus we werken ook samen. Dus ik bekijk de voor en de nadelen ook. 24/24 samen zijn is ook niet bevorderlijk voor een relatie.
Je hebt af en toe ook ruimte nodig voor jezelf of ben ik daar zo verkeerd in ? En ook de dame in kwestie weet hier van .
 
Nadeel van paydaten zou ook zomaar kunnen zijn, dat je irl niet meer zo'n interesse in dames toont die je zonder paydates mss wel zou hebben. Ben zelf gescheiden, zou dus in principe geïnteresseerd kunnen zijn, maar als ik door de stad loop en mijn ogen eens de kost geeft, word ik er niet heel blij van. Verwend door mijn Oost-Europese toppertjes wellicht :love:
Dat heb ik ook het overgrote deel van de tijd..
Waarom zou ik al die moeite gaan steken in een dame..
De kans is groot dat we buiten 'friendzone' toch niet verder komen..
En dan is het misschien in bed ook mooi niks..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan