Voor of nadelen van het wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De vraag is of je de goede seks gaat kunnen missen.Misschien zal de seks veel minder zijn bij je vriendin je bent nu ook veel gewoon.
Goeie seks idd maar je mag ook geen vergelijking maken tussen seks met een dame of seks met je partner uiteraard. Want uiteindelijk is een betaalde overeenkomst.maar goed ik kom er wel uit
 
Ga er eens goed over nadenken wat ik er mee ga doen. Ik hoef niet direct een beslissing te nemen maar je kan ook voor een open relatie gaan denk ik in deze tijd.
Het lijkt er wel op dat je een beslissing moet nemen volgens wat uiteindelijk het meest belangrijk voor jou is. Net als wat @bergvlas @ForumLurker en paar andere forumleden hierboven reeds aangegeven hebben, denk goed over de volgende punten na:

1. Wil je blijven wandelen nadat je daadwerkelijk met een romantische relatie begonnen ben? Blijkt uit dit geciteerde berichtje van jou dat het antwoord voorlopig "Ja" is, en daarom blijkt er ook uit dat er een voorkeur voor een open relatie is, onafhankelijk van wat jouw lief ervan denkt of zal denken.

2. Wat is belangrijker op lange termijn? Wandelen of een sterke band met jouw lief? Net als een van onze lieve forumleden hierboven aangegeven heeft, zou de DVP in kwestie überhaupt in contact met jou willen blijven als je niet meer betaalt? Soms klinkt het alsof je zo veel aan deze wandelaar-DVP "relatie" hecht dat je stiekem aan het hopen bent dat je verkering krijgt met haar en tegelijkertijd wil je de deur naar een relatie met de andere vrouw open houden om te kijken welke vrouw of situatie je het beste uit zal komen.

3. Voegt dat intense gevoel dat je van het wandelen ervaart zo veel waarde aan je levenskwaliteit toe totdat je het echt niet links kan laten? Of is het meer een verslaving geworden net als overbodige inname van alcohol waar je tijdens de inname een zeer goed gevoel (een "high") krijgt maar daarna en daarnaast, biedt dat high nagenoeg nul toegevoegde waarde aan je gezondheidstoestand toe.

4. Om een authentieke, romantische relatie in stand te kunnen houden, hoe belangrijk is het voor jou om letterlijk alles over elkaar te weten? Voor sommigen staat waarheid een daardoor eerlijkheid op #1. Ikzelf zou geen relatie kunnen beginnen met iemand die bepaalde dingen over zijn of haar verleden probeert te verzwijgen/verbergen.

5. Is een open relatie echt essentieel voor jou? Kan je het bijvoorbeeld aanvaarden als je liefde meerdere FWBs heeft en als DVP wilde werken? In succesvolle open relaties, moesten sommige stellen met hun open leefstijl aan het begin van de relatie tijdelijk stoppen om zichzelf af te vragen en te kijken of de nieuwe liefde een lange termijn partner zou kunnen zijn. Sommigen beginnen met een open relatie pas na jarenlang met monogamie leven.

Als het té moeilijk wordt om een objectief besluit te nemen, een counselor of zelfs een psycholoog raadplegen heeft geen kwaad vooral als dit geen eerste serieuze relatie voor jou zou zijn. Je kan ook van fouten en ervaringen leren zodat je niet dezelfde fouten gaat herhalen. Soms zonder profesionele hulp, zijn sommige zaken echt ingewikkeld. Als je potentiële lief echt belangrijk voor jou is, zou je dit misschien kunnen overwegen.
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt er wel op dat je een beslissing moet nemen volgens wat uiteindelijk het meest belangrijk voor jou is. Net als wat @bergvlas @ForumLurker en paar andere forumleden hierboven reeds aangegeven hebben, denk goed over de volgende punten na:

1. Wil je blijven wandelen nadat je daadwerkelijk met een romantische relatie begonnen ben? Blijkt van dit geciteerde berichtje van jou dat het antwoord voorlopig "Ja" is, en daarom blijkt ook dat je een voorkeur voor een open relatie is, onafhankelijk van wat jouw lief ervan denkt of zal denken.

2. Wat is belangrijker op lange termijn? Wandelen of een sterke band met jouw lief? Net als een van onze lieve forumleden hierboven aangegeven heeft, zou de DVP in kwestie überhaupt in contact met jou willen blijven als je niet meer betaalt? Soms klinkt het alsof je zo veel aan deze wandelaar-DVP "relatie" hecht dat je stiekem aan het hopen bent dat je verkering krijgt met haar en tegelijkertijd wil je de deur naar een relatie met de andere vrouw open houden om te kijken welke vrouw of situatie je het beste uit zal komen.

3. Voegt dat intense gevoel dat je van het wandelen ervaart zo veel waarde naar je levenskwaliteit toe totdat je het echt niet links kan laten? Of is het meer een verslaving geworden net als overbodige inname van alcohol waar je tijdens de inname een zeer goed gevoel (een "high") krijgt maar daarna en daarnaast, biedt dat high nagenoeg nul toegevoegde waarde naar je gezondheidstoestand toe.

4. Om een authentieke, romantische relatie in stand te kunnen houden, hoe belangrijk is het voor jou om letterlijk alles over elkaar te weten? Voor sommigen staat waarheid een daardoor eerlijkheid op #1. Ikzelf zou geen relatie kunnen beginnen met iemand die bepaalde dingen over zijn of haar verleden probeert te verzwijgen/verbergen.

5. Is een open relatie echt essentieel voor jou? Kan je het bijvoorbeeld aanvaarden als je liefde meerdere FWBs heeft en als DVP wilde werken? In succesvolle open relaties, moesten sommige stellen met hun open leefstijl aan het begin van de relatie tijdelijk stoppen om zichzelf af te vragen en te kijken of de nieuwe liefde een lange termijn partner zou kunnen zijn. Sommigen beginnen met een open relatie pas na jarenlang met monogamie leven.

Als het té moeilijk wordt om een objectief besluit te nemen, een counselor of zelfs een psycholoog raadplegen heeft geen kwaad vooral als dit geen eerste serieuze relatie voor jou zou zijn. Je kan ook van fouten en ervaringen leren zodat je niet dezelfde fouten gaat herhalen. Soms zonder profesionele hulp, zijn sommige zaken echt ingewikkeld. Als je potentiële lief echt belangrijk voor jou is, zou je dit misschien kunnen overwegen.
Dat is dus het probleem de een zegt doe het zo de ander zegt doe het op die manier. Ik ben er mij ook bewust van dat er nooit iets meer van komt met een dvp hoor, en wanneer zij daar mee stopt dat het contact stopt. Ik zal er wel uitkomen
 
Het lijkt er wel op dat je een beslissing moet nemen volgens wat uiteindelijk het meest belangrijk voor jou is. Net als wat @bergvlas @ForumLurker en paar andere forumleden hierboven reeds aangegeven hebben, denk goed over de volgende punten na:



3. Voegt dat intense gevoel dat je van het wandelen ervaart zo veel waarde naar je levenskwaliteit toe totdat je het echt niet links kan laten? Of is het meer een verslaving geworden net als overbodige inname van alcohol waar je tijdens de inname een zeer goed gevoel (een "high") krijgt maar daarna en daarnaast, biedt dat high nagenoeg nul toegevoegde waarde naar je gezondheidstoestand toe.
spijkers met koppen ☝️
 
Wandelen is verslavend is moeilijk voor te stoppen probeer al 15 jaar te stoppen 🤣🤣🤣

Is wel een dingetje, als je er achter bent gekomen hoe makkelijk het is dan is het elk moment vand de dag daar binnen hand bereik.

Gelukkig woon ik aardig ver weg van goeie DVP's en denk altijd wel 3x na voor ik ergens heen ga. Alleen als er dan toch is een goeie in de buurt is word het wel lastig. 😂
 
Nee totaal niet afgedwaald. Gaan wandelen is toch een grote test voor sommigen .

Het hoort ook bij het nadeel of voordeel van wandelen, heb je discipline genoeg om nee te zeggen? Of houd je jezelf voor de gek en ga je met je laatste stuivers toch heen.

Als het toch uit de hand loopt en je kan rekeningen niet meer betalen is het toch een groot nadeel.
Zou dan toch wel nadenken om evt hulp te zoeken of meer te gaan aftrekken.:ROFLMAO:
 
Nog even een heel "platte" financiële afweging (ik ken jouw situatie niet). Maar 2x per maand naar jouw DVP. Daar kan je ook elke maand samen een (extra) weekendje van weg . Of per jaar 1 of 2 extra vakanties nemen samen.
Zoals ik al zei ik date 2 keer per maand soms 1 keer per maand. Vroeger in het begin ging ik wel soms tot 3 keer op een week tijd dus dat werd gevaarlijk ⚠️
Maar heb alles onder controle
 
Nog even een heel "platte" financiële afweging (ik ken jouw situatie niet). Maar 2x per maand naar jouw DVP. Daar kan je ook elke maand samen een (extra) weekendje van weg . Of per jaar 1 of 2 extra vakanties nemen samen.
Ja dus!
2x per maand naar je favoriete dame voor twee uur fun. Af en toe een weekendje weg of city trip en 1 of 2 vakanties per jaar. (als je ook graag gaat skieën)
Als je je hele leven gewerkt hebt en je kan het je veroorloven... Waarom niet? In dat laatste hemd staan geen zakken hoor!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan