Vooraf betalen: Nientju

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 5010

Wandelaar
60
15/11/21
62
5
'Dame' vraagt €50 vooraf, maakt je lekker met fotootjes en een video. Videocheck via WA drukt 'ze' weg (terwijl 'ze' het zelf voorstelt!).
Is actief op Bullchat (en wellicht andere kanalen).

//Mod edit, foto verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dislike 👎
Sommige vragen voorschotten omdat er tussen 'klanten' ook veel fakers zitten. Ik vind het ook nie tof om te vragen maar nu is er wel de zekerheid dat men zal opdagen.
Fakers verneuken veel... langs beide kanten. Sad.
dames hebben het recht om een voorschot te vragen. Idd Fakers maken veel kapot en het niet gezellig voor zowel wij als de dames dat we voor niets komen opdagen als een van beide niet komt opdagen ik ken zelfs restaurants waar ze een voorschot vragen dan zijn ze zeker dat je komt. Dus gewoon respecteren anders andere dames opzoeken
 
@kokske, wat bedoel je met het citeren van berichten? Heb je geen eigen mening?

dames hebben het recht om een voorschot te vragen. Idd Fakers maken veel kapot en het niet gezellig voor zowel wij als de dames dat we voor niets komen opdagen als een van beide niet komt opdagen ik ken zelfs restaurants waar ze een voorschot vragen dan zijn ze zeker dat je komt. Dus gewoon respecteren anders andere dames opzoeken dat was mijn eigen mening
 
Op bullchat zitten vele fakers, maar ook op Snapchat, Instagram etc.
Het enige wat je kan doe wat hierboven ook gezegd wordt:
Betaal nooit vooral, ook geen aanbetaling/voorschot.
Je wordt in de meeste gevallen opgelicht (het kan inderdaad dat er ook goede bij zitten, maar de goede lijden onder de slechte)
 
Bwah, in de overgrote meerderheid van de gevallen. Nie bij allemaal 🙄 Gewoon goed research doen voordat je betaalt en niet doen als er niks over de dame bestaat.
Inderdaad , je hoeft ze niet allemaal over dezelfde kam te scheren . Er zijn er wel bij die heel eerlijk zijn maar zoals hierboven aangehaald " goede research" en je bent al een heel eind onderweg in de juiste richting. Maar elk zijn eigen gedacht he. ik vind dan ook wel als je niet aan voorschotten wil doen je dan ook niet op deze dames die het vragen moet zitten afgeven . net zoals de wandelaars hun reden hebben om geen voorschotten te betalen hebben sommige dames hun reden om juist wel voorschot te vragen . En ze weten heus ook wel dat ze daardoor mogelijks minder klanten zullen zien maar heb hier nog geen topic gezien waar de dames zitten kankeren dat er zo weinig wandelaars zijn die voorschot willen betalen .
 
Bwah, in de overgrote meerderheid van de gevallen. Nie bij allemaal 🙄 Gewoon goed research doen voordat je betaalt en niet doen als er niks over de dame bestaat.
Lieve Belle,

Vertrouwen is iets wat van twee kanten moet komen. Klanten moeten maar hopen dat we de Dame van de ad gaan treffen. Dames daarentegen hebben er op te vertrouwen dat wij inderdaad op komen dagen. Het vragen van een aanbetaling is meteen al een motie van wantrouwen. Echt een hele slechte binnenkomer.
 
Ik snap wel waarom sommige dames een vooruitbetaling willen, en een bona fide dame gun ik die zekerheid ook echt wel. Helaas zijn er veel oplichters actief met advertenties waar hoogstwaarschijnlijk geeneens een dame achter zit waar je mee af kunt spreken.

De enige dame waarbij ik een vooruitbetaling had willen doen (en die ik echt wel vertrouw dat het daarna goed komt met afspreken) wil echter per se met een bankbetaling vooruitbetaald worden. Het is voor mij ivm privacy niet mogelijk om een vooruitbetaling met een tikkie oid of overschrijving te doen.

Dus ik begin er niet aan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan