vooraf vragen wat mogelijk is?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.112
19/07/21
1.633
12
Jongens, help me even. Ik heb laatst in een privéhuis een kutervaring gehad en vroeg me af hoe ik dat in het vervolg kan voorkomen.

Het ging hierom: de DVP liet op de kamer eigenlijk niks toe: niet zoenen, niet beffen, geen doggy-style. Eigenlijk kwam het erop neer alleen maar missionaris en zij dan met geïrriteerde kop wegkijken. Ik ging daar behoorlijk ontevreden weg.

Hoe zouden jullie dat aanpakken: moet ik dan meteen bij binnenkomst en kennismaking dit aan haar vragen of zou ik het aan de gastvrouw moeten vragen?
 
Jongens, help me even. Ik heb laatst in een privéhuis een kutervaring gehad en vroeg me af hoe ik dat in het vervolg kan voorkomen.

Het ging hierom: de DVP liet op de kamer eigenlijk niks toe: niet zoenen, niet beffen, geen doggy-style. Eigenlijk kwam het erop neer alleen maar missionaris en zij dan met geïrriteerde kop wegkijken. Ik ging daar behoorlijk ontevreden weg.

Hoe zouden jullie dat aanpakken: moet ik dan meteen bij binnenkomst en kennismaking dit aan haar vragen of zou ik het aan de gastvrouw moeten vragen?
'k Zou dat ook meteen daar ter plaatse melden aan de gastvrouw... en duidelijk je ongenoegen laten blijken! Krijg je volgende keer zeker betere service.
 
Tis een beetje dubbel... in principe heeft iedere dame haar do's en don'ts. Zoenen en beffen zijn dingen die vaker geweigerd worden. Vooraf overleggen voorkomt dit soort teleurstellingen.

Aan de andere kant is wat je omschrijft wel heel magertjes. Alleen missionaris en weg kijken? Zelfs voor een dronken toerist op de Wallen verwacht ik meer.

Je bent niet belazerd, maar je kan dit wel bij het huis laten weten, grote kans dat zij ook meer verwachten van hun dames.

Moet wel zeggen, zo'n gesprek bij het voorstellen is echt super ongemakkelijk, al die dames hebben haast en dan moet je met zo'n meisje dat je voor het eerst ziet meteen gaan praten over pijpen of beffen...
 
Jongens, help me even. Ik heb laatst in een privéhuis een kutervaring gehad en vroeg me af hoe ik dat in het vervolg kan voorkomen.

Het ging hierom: de DVP liet op de kamer eigenlijk niks toe: niet zoenen, niet beffen, geen doggy-style. Eigenlijk kwam het erop neer alleen maar missionaris en zij dan met geïrriteerde kop wegkijken. Ik ging daar behoorlijk ontevreden weg.

Hoe zouden jullie dat aanpakken: moet ik dan meteen bij binnenkomst en kennismaking dit aan haar vragen of zou ik het aan de gastvrouw moeten vragen?
Lastig; je verwacht toch een minimum dienstverlening en eerlijk gezegd zou je kunnen zeggen dat de dame dit geleverd heeft (weliswaar met een chagrijnige kop).
Beffen en zoenen zijn niet altijd standaard. Maar ja: het is ook een beetje ongemakkelijk om hier direct over te beginnen.
 
Normaal gezien zou je dan bij de gerante moeten zijn, want die maakt toch een profiel op met wat kan of niet.
Ik weet niet goed wat een gerante is, is dat Vlaams voor uitbater of gastvrouw of zo?

Hoe dan ook, bij huizen die profielen van de dames online zetten mag je inderdaad verwachten dat de medewerkers je aan informatie kunnen helpen, maar lang niet alle huizen doen dat, en lang niet alle info is accuraat.
 
Voor mij is dit een groot nadeel van een privéhuis. Ik bezoek daarom liever zelfstandig werkende dames waar ik 1 op 1 kan spreken. Met dames niet onder het regime, beleid en regels van een privéhuis / gastheer of dame vallen en een ander voor haar spreekt.
 
Ik vind zo'n voorstelrondje juist leuk. Maar dan kies je op de eerste indruk, dat blijft een gok.

Maar goed, ik ben het ook nog aan het leren hoe dat het beste aan te pakken.

Misschien mag ik hier een enigszins gerelateerde vraag stellen, wel een beetje off-topic.
Hoe doen jullie dat met vragen over extra's? Ik hoef geen anaal of zo, maar de ene keer is bv pzc inbegrepen en de andere keer niet, zo ook cum on body, etc. Als je meteen zou vragen "wat zijn je extra's?", dan voelt het alsof ik aanbied om extra te betalen, terwijl ik eigenlijk vind dat bepaalde dingen inbegrepen zouden moeten zijn. Of in elk geen 50€ waard zijn. Ik wil ook helemaal niet vooraf bepalen of we gaan beffen oid.
 
Jongens, help me even. Ik heb laatst in een privéhuis een kutervaring gehad en vroeg me af hoe ik dat in het vervolg kan voorkomen.

Het ging hierom: de DVP liet op de kamer eigenlijk niks toe: niet zoenen, niet beffen, geen doggy-style. Eigenlijk kwam het erop neer alleen maar missionaris en zij dan met geïrriteerde kop wegkijken. Ik ging daar behoorlijk ontevreden weg.

Hoe zouden jullie dat aanpakken: moet ik dan meteen bij binnenkomst en kennismaking dit aan haar vragen of zou ik het aan de gastvrouw moeten vragen?
Ja, helaas heb ik deze les ook een paar keer moeten leren. Vraag het van tevoren duidelijk of kop het risico in.

Soms vergeet ik het of komt het er niet van maar tegenwoordig vraag ik het zo; "is zoenen en beffen mogelijk en inclusief?" en na het beantwoorden van die vraag of ik verder nog ergens rekening mee moet houden.

Voorheen vroeg ik alleen of ik nog ergens rekening mee moest houden. Maar eerder dit jaar heb ik bij DS in Den Haag een vervelende ervaring gehad en nu ben ik dan toch maar overduidelijk in mijn vragen vooraf.

Op een woensdagavond bij DS had ik niet gereserveerd en kon ik kiezen uit vier dames die ik alle vier wel zag zitten en ik kon niet kiezen. Vanwege de grappige opmerking van een andere dame uiteindelijk de keuze gemaakt.

Na het kiezen en betalen op de kamer aangekomen vroeg ik de dame eerst of ik nog ergens rekening mee moest houden, zij gaf aan dat ze niet gevingerd wilde worden en dat ze liever niet aan tongzoenen deed.
'Prima' dacht ik, doen we dat toch niet.

Op de kamer een algemeen praatje gemaakt tijdens het wassen, daarna op het bed beland waar ik haar duidelijk maakte dat ik haar graag wilde beffen. Voor mij geheel onverwacht kwam ze als reactie daarop gelijk half overeind met de mededeling "Oh je wilt zoenen en beffen, dat is dan de GFE en die kost 50 Euro extra."
Ik was gelijk klaar. Mijn erectie zakte weg en ik kon haar eerst alleen maar stomverbaasd aankijken, zoiets had ik nog nooit meegemaakt.
Dat een dame iets niet wil, prima, mijn risico als ik het niet duidelijk gevraagd heb.
Dat er zo laat in de date extra geld wordt gevraagd voor dingen die gewoon in de basis horen te zitten en dat dit niet duidelijk van tevoren aangekondigd is, verre van prima.
Omdat mijn reactie haar natuurlijk ook opviel ging ze verder het proberen te verkopen "daar zit tongzoenen dan uiteraard ook in". Ik kan je vertellen, dat hielp niet. Ik zit er helemaal niet op te wachten om iets te doen wat de dame aangegeven heeft liever niet te willen doen.

Mijn reactie was dan ook toen ik een beetje bijgekomen was "Sorry, maar dat gaan we niet doen en ik denk ook niet dat dit nog gaat werken."
Waarop ik van het bed afstapte en mijn kleren aantrok omdat ik wilde vertrekken.

Zij kwam met allerlei verontschuldigingen en de mededeling dat dit een nieuw iets was bij DS. Dat ze dit met een groep dames besloten hadden voortaan extra in rekening te brengen en 'iedereen' daar vroeg nu 50 Euro extra voor zoenen en beffen, ofwel de GFE. Zij deed het liever ook niet, maar ze moest wel sociaal zijn met de anderen.
Ik kwam er al ruim een jaar iedere twee weken een keer en had het nog nooit eerder meegemaakt. Iets dat ik haar dan ook vertelde.
Zij toonde begrip hiervoor en verzocht me niet zomaar te vertrekken maar samen met haar naar de gastvrouw te gaan. Niet mijn idee, ik wilde gewoon weg op dat moment.

Beneden in de keuken een gesprek gehad met de gastvrouw, haar en nog een dame die om haar mening werd gevraagd. Ik voelde me nogal opgelaten en was helemaal niet op mijn gemak en kwam slecht uit mijn woorden.
Eigenlijk wilde ik het er gewoon bij laten en naar huis.

Na het aanhoren van beide verhalen was het voorstel van de gastvrouw volgens beleid bij DS dat ze mij een half uur in rekening zou brengen omdat we beiden naakt waren geweest en dat ik de rest van het geld terug zou krijgen. Zelf had ik tot op dat punt nog niet over het betaalde geld nagedacht.
De dame waar ik mee naar de kamer was geweest voelde zich duidelijk ook erg opgelaten en voordat ik op de gastvrouw kon reageren stelde ze voor van haar betaling voor het eerste half uur af te zien als ik een andere beschikbare dame uitzocht voor het hele uur.
Heel schappelijk van haar, ik kan niet anders zeggen. Dit voorstel heb ik dan ook geaccepteerd. Omdat zij degene was die ermee kwam en zij duidelijk ook geschrokken was heb ik haar wel de fooi gegeven die ik altijd al klaar heb voor als ik een goed uur heb doorgebracht. Ze was knap, lief en had me geld bespaard, genoeg reden voor een fooi.

Eerst een drankje gedaan om tot rust te komen en uitgebreid gepraat met de twee nu nog beschikbare dames. Ik wilde nu wel alles heel duidelijk hebben van tevoren, zoiets ging me niet nog eens gebeuren.

Een dame gekozen (de twee overige beschikbare dames deden overigens niet mee aan het extra rekenen voor zoenen en beffen ofwel de GFE) en daarmee een heerlijk uur doorgebracht op de kamer.

Thuis knaagde het toch nog een beetje aan me en ik wilde mijn ervaring delen. Zoals de meeste van jullie weten, thuis praat je er gewoonlijk niet over.
Overigens ben ik vrijgezel, dus ik heb thuis niet eens iemand om dat te doen.
Dus ingelogd op girlsreview.nl en mijn ervaring op dat moment van me af geschreven en achtergelaten in Clubs en privehuizen ZH Algemeen.
Het gebeurde zat me hoog en ik moest het toch ergens kwijt.

Ik had en heb nog steeds overigens niets dan complimenten voor de alle betrokken dames en de gastvrouw. Het beleid van die (blijkbaar kleine groep) dames bij DS om hiervoor extra te rekenen ben ik dan weer niet over te spreken.

De week erop kwam ik weer bij DS. Dezelfde gastvrouw was aan het werk en herkende me uiteraard gelijk. De mededeling was dan ook gelijk "Ik heb vervelend nieuws voor je, maar je bent hier niet meer welkom."
Dat verraste me en ik heb dan ook gevraagd waarom niet. Het leek me immers niet dat het ging om hoe ik me de week ervoor gedragen had. Daar was niets gebeurd wat dit rechtvaardigde, ik ben niet boos geweest en was volgens mij de meest geschokte van iedereen.
Het werd dan ook bevestigd dat het niets te maken had met het gebeuren van afgelopen week, maar het was omdat ik het gedeeld had hier op GR.
Niet omdat ik gelogen zou hebben, dat had ik niet. Niet omdat ik te grof was geweest, was ik ook niet.
Maar omdat de eigenaresse van DS het niet chic vond dat ik het gedeeld had op GR. Het gebeuren was die avond binnen het huis opgelost en daar had het volgens haar bij moeten blijven.

Nog via de gastvrouw telefonisch nagevraagd bij Diane of er nog wat aan te doen was en voor hoe lang de ban zou zijn.
Niets meer aan te doen en "ga maar uit van permanent".

Die avond heb ik het verslag van die week ervoor laten verwijderen van GR. Ik had het immers niet geschreven om mensen te kwetsen en blijkbaar deed het dat wel.

Nu anderhalve maand later herschrijf ik het dan toch. Iets uitgebreider en zonder namen van dames.
Het bleef me toch dwars zitten dat ik het niet deelde en toegegeven het bleef me ook dwars zitten dat ik ergens niet meer welkom ben. Dat is ook voor het eerst.

TLDR; JBV mag niet meer bij DS komen omdat hij een ervaring van daar beschreef op GR.
 
Als je meteen zou vragen "wat zijn je extra's?", dan voelt het alsof ik aanbied om extra te betalen, terwijl ik eigenlijk vind dat bepaalde dingen inbegrepen zouden moeten zijn. Of in elk geen 50€ waard zijn. Ik wil ook helemaal niet vooraf bepalen of we gaan beffen oid.
Wat ik net ook al zei, je kan toch gewoon vragen: wat zijn de mogelijkheden?
Dan heb je niet de indruk gegeven dat je aanbied om extra te betalen
 
Als je meteen zou vragen "wat zijn je extra's?", dan voelt het alsof ik aanbied om extra te betalen
Nee hoor, je kunt gewoon vragen of ze pzc doet. Vertelt ze meestal zelf wel of het extra kost. Zegt ze daar niks over, dan wel altijd vragen voordat je problemen achteraf krijgt.

Ik wil ook helemaal niet vooraf bepalen of we gaan beffen oid.
Dat doe je ook niet als je het vraagt, maar je weet tenminste wel of het kan als je er gedurende de date zin in krijgt. Vragen dus
 
Wat ik net ook al zei, je kan toch gewoon vragen: wat zijn de mogelijkheden?
Dan heb je niet de indruk gegeven dat je aanbied om extra te betalen
Dit vind ik een goeie. Dan laat je het de DVP.

Ik vind het eigenlijk ook best gênant en zelfs klote dat je vóórdat je naar binnen gaat, zakelijk moet gaan onderhandelen over mogelijke dingen en niet toegestane dingen. Als ik naar een privéhuis ga of een massagesalon of wat dan ook, dan ben ik in een geile bui, dan zit ik me te verheugen op alles. Dan gaat die deur open en zie je haar, vaak in sexy kleding en dan wordt die opwinding groter. Als je dan als het ware eruit moet stappen en zakelijk moet gaan onderhandelen, vind ik dat echt niet makkelijk. Maar ja, om vervelende zeperds te voorkomen, moet ik het wel doen, ja.
 
Dit vind ik een goeie. Dan laat je het de DVP.

Ik vind het eigenlijk ook best gênant en zelfs klote dat je vóórdat je naar binnen gaat, zakelijk moet gaan onderhandelen over mogelijke dingen en niet toegestane dingen. Als ik naar een privéhuis ga of een massagesalon of wat dan ook, dan ben ik in een geile bui, dan zit ik me te verheugen op alles. Dan gaat die deur open en zie je haar, vaak in sexy kleding en dan wordt die opwinding groter. Als je dan als het ware eruit moet stappen en zakelijk moet gaan onderhandelen, vind ik dat echt niet makkelijk. Maar ja, om vervelende zeperds te voorkomen, moet ik het wel doen, ja.
Als je naar de mogelijkheden vraagt hoef je ook niet direct over specifieke zaken te beginnen maar wordt het wel makkelijker om er naar te vragen nadat ze zelf het 1 en ander heeft aangegeven
 
Dit vind ik een goeie. Dan laat je het de DVP.

Ik vind het eigenlijk ook best gênant en zelfs klote dat je vóórdat je naar binnen gaat, zakelijk moet gaan onderhandelen over mogelijke dingen en niet toegestane dingen. Als ik naar een privéhuis ga of een massagesalon of wat dan ook, dan ben ik in een geile bui, dan zit ik me te verheugen op alles. Dan gaat die deur open en zie je haar, vaak in sexy kleding en dan wordt die opwinding groter. Als je dan als het ware eruit moet stappen en zakelijk moet gaan onderhandelen, vind ik dat echt niet makkelijk. Maar ja, om vervelende zeperds te voorkomen, moet ik het wel doen, ja.
Dat is precies wat het is. Klote.

Er is maar één ding waar ik echt niet zonder kan voor een goede ervaring en dat is geloven dat de dvp ook een leuke tijd met mij wil hebben.
Waarom ze dat wil is niet belangrijk, of ze nu mij, mijn gezelschap, mijn lichaam of alleen mijn geld wil. Als zij het maar samen leuk wil hebben en dat hoeft echt geen GFE te zijn.

Het zakelijke deel is slopend voor mijn geil zijn. Maar als je het afraffelt dan staan je soms nog vervelender verrassingen te wachten.
 
Het zakelijke deel is slopend voor mijn geil zijn.
Het is maar hoe je zo'n gesprekje voert. Hoeft naar mijn ervaring helemaal niet zo zakelijk te zijn. Werk geen checklist af. Verpak het leuk. Hou het een beetje casual en vooral kort, dan wordt de date alleen maar leuker, omdat je beter weet wat je aan elkaar hebt. Hoeft echt niet langer dan één hooguit twee minuten te duren.
 
Ik weet niet goed wat een gerante is, is dat Vlaams voor uitbater of gastvrouw of zo?

Hoe dan ook, bij huizen die profielen van de dames online zetten mag je inderdaad verwachten dat de medewerkers je aan informatie kunnen helpen, maar lang niet alle huizen doen dat, en lang niet alle info is accuraat.
Sorry voor mijn Belgische uitspraken die voor mij evident zijn maar blijkbaar niet voor iedereen, ik bedoelde dan de baas of bazin van een privéhuis die de profielen opmaakt!
Die moet toch ook aan dames vragen wat ze kunnen aanbieden....
 
Sorry voor mijn Belgische uitspraken die voor mij evident zijn maar blijkbaar niet voor iedereen, ik bedoelde dan de baas of bazin van een privéhuis die de profielen opmaakt!
Die moet toch ook aan dames vragen wat ze kunnen aanbieden....
ja klopt, maar zoals gezegd niet elk privehuis heeft uberhaupt profielen online staan

heb 1x een huis gemaild met vragen over de diensten van een dame en kreeg toen als antwoord "dat moet u met de dame zelf bespreken"
 
Sorry voor mijn Belgische uitspraken die voor mij evident zijn maar blijkbaar niet voor iedereen, ik bedoelde dan de baas of bazin van een privéhuis die de profielen opmaakt!
Die moet toch ook aan dames vragen wat ze kunnen aanbieden....
Daarvoor hoef je je niet te verontschuldigen. Ik begreep het wel, maar als je een woord niet begrijot bestaat er ook nog zoiets als Google.
 
heb 1x een huis gemaild met vragen over de diensten van een dame en kreeg toen als antwoord "dat moet u met de dame zelf bespreken"
Als ik gastheer zou zijn zou ik never nooit niet dit soort vragen beantwoorden voor een dame, want daarmee zet je haar voor het blok.

"Ja, ze doet aan tongzoenen.". Kom je aan met je vieze baard, rotte tanden en rioollucht (ik overdrijf). Moet zo'n dame dan tegen haar zin in dingen gaan doen?

Nee, het is tweeweg verkeer. Als je elkaar ziet is het veel makkelijker en eerlijker om iets af te spreken. Kan ook juist positief werken waardoor een dame bereid is iets toe te laten wat ze niet zomaar bij iedere klant doet.

Als huis zou ik nooit mijn vingers willen branden aan die vragen.
 
Als ik gastheer zou zijn zou ik never nooit niet dit soort vragen beantwoorden voor een dame, want daarmee zet je haar voor het blok.

"Ja, ze doet aan tongzoenen.". Kom je aan met je vieze baard, rotte tanden en rioollucht (ik overdrijf). Moet zo'n dame dan tegen haar zin in dingen gaan doen?

Nee, het is tweeweg verkeer. Als je elkaar ziet is het veel makkelijker en eerlijker om iets af te spreken. Kan ook juist positief werken waardoor een dame bereid is iets toe te laten wat ze niet zomaar bij iedere klant doet.

Als huis zou ik nooit mijn vingers willen branden aan die vragen.
Als je met een vieze baard aankomt met een bek vol rotte tanden toekomt en een rioollucht wordt je sowieso geweigerd, op vele profielen staat ook dat ze een hoge achting geven aan properheid.
Dat geldt zowel voor klant als dame, beide partijen moeten ook wel redelijk zijn.
 
Als je met een vieze baard aankomt met een bek vol rotte tanden toekomt en een rioollucht wordt je sowieso geweigerd, op vele profielen staat ook dat ze een hoge achting geven aan properheid.
Dat geldt zowel voor klant als dame, beide partijen moeten ook wel redelijk zijn.
Ik bedoelde het ook alleen maar als overdreven voorbeeld om duidelijk te maken waarom de twee betrokkenen er zelf rechtstreeks afspraken over moeten maken, en niet een derde voor een ander moet beslissen in deze situatie.

Zelfs al zijn klant en dvp uiterst proper, dan is het nog niet aan de gastvrouw of heer om uitspraken te doen over het gebodene.
 
Gewoon voor af vragen wat je graag wilt weten.

Is toch best gek als je niet durft te vragen of je haar mag beffen. Maar 10 min later wel verwacht dat je haar licht te beffen.

Ik vraag het elke keer. Heb je vragen voor me? Maar elke keer krijg ik het antwoord nee terug. Maar dan wel ongemakkelijkheid op de kamer hebben als ze me prijs te hoog vinden.

En zo als al eerder gezecht is, die gesprekken voor af hoeven niet ongemakkelijk te zijn. Stel wel de vraag waar je het letterlijke antwoord op wilt hebben. Dus wil je weten wat in het basis paket zit. Ga dan niet omslachtig naar de extra's vragen, maar gewoon direct naar het basis paket.
 
Is toch best gek als je niet durft te vragen of je haar mag beffen. Maar 10 min later wel verwacht dat je haar licht te beffen.
Haha ja als je het zo zegt is het best gek en toch is het vaak wel zo.
Ongetwijfeld een of andere ouderwetse ingebakken moraal die daar in remt en het zal per persoon verschillen, maar dat weten maakt het niet makkelijker of leuker.

Ik vraag het elke keer. Heb je vragen voor me?
Goed bezig, zoiets helpt.
Het zal je misschien verbazen, maar heel weinig dames doen zoiets. Dan bedoel ik zulke vragen stellen, zelf met informatie komen of een beetje een gesprek aan gaan wat het makkelijker maakt voor de klant om vragen te stellen.

Meestal krijg je bij het voorstellen een knikje, onduidelijk een naam en met een beetje geluk een glimlach. Dan is ze weer verdwenen en stast de volgende er.
Dat helpt niet met gesprekken aangaan en al helemaal niet met gesprekken over onderwerpen als beffen.

Maar elke keer krijg ik het antwoord nee terug.
Ik ben niet verbaasd. In ieder geval heb jij er dan van alles aan gedaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan