vooraf vragen wat mogelijk is?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Altijd lastig. Als een DVP haar mogelijkheden op een website/profiel heeft staan, of ze deze mondeling vertelt tijdens het voorstellen, is het nog steeds mogelijk dat ze later deze diensten niet aanbiedt. Het zijn mogelijkheden, maar geen garanties. Er zijn veel redenen te bedenken waarom een DVP liever bepaalde dingen niet doet. Een matige hygiëne bij de klant komt regelmatig voor, maar het kan ook een gebrek aan een klik zijn, of dat je haar doet denken aan een slechte ervaring.

Seks moet altijd met wederzijdse toestemming zijn en kan en mag op elk moment worden ingetrokken. Voor de klant is het dan pech hebben, maar dat hoort er mijns inziens bij. De volgende keer zou ik dan een andere persoon kiezen.
 
Ben ik helemaal met je eens @VixenandherStag maar ik denk niet dat het daar hier om gaat.
Het gaat hier denk ik meer over dat dvp's het niet mondeling vertellen tijdens het voorstellen (en dat het ook niet op de profielen bij de huizen staat). Dat je er dus altijd naar moet vragen om verrassingen en teleurstelling te voorkomen. Dat dit best moeilijk is en dvp's het je vaak niet makkelijker maken. Je moet dan toch die psychologische drempel over als klant.
 
Gewoon voor af vragen wat je graag wilt weten.
Ik vraag wel meestal aan het begin wat ze niet wil, om te voorkomen dat ik over haar grenzen ga en om irritatie halverwege te voorkomen. Dan nog is er soms miscommunicatie, maar goed.

Stel wel de vraag waar je het letterlijke antwoord op wilt hebben. Dus wil je weten wat in het basis paket zit.
Zo kan het ook inderdaad.
Mij bevalt nog het meest de suggestie om te vragen "Wat is er mogelijk". Maar dan verplaats je het probleem naar de dame om te zeggen welke mogelijkheden extra kosten. (Edit: En wat dat dan kost.)

Het blijft ongemakkelijk om over geld te praten terwijl je in de mood wilt komen.
Dat is wel comfortabeler aan privé-ontvangst, dan ga ik ervanuit dat wat ze doet / toelaat inclusief is. Maar ja, aan privé-ontvangst zijn weer andere nadelen.
 
Laatst bewerkt:
Altijd lastig. Als een DVP haar mogelijkheden op een website/profiel heeft staan, of ze deze mondeling vertelt tijdens het voorstellen, is het nog steeds mogelijk dat ze later deze diensten niet aanbiedt. Het zijn mogelijkheden, maar geen garanties. Er zijn veel redenen te bedenken waarom een DVP liever bepaalde dingen niet doet. Een matige hygiëne bij de klant komt regelmatig voor, maar het kan ook een gebrek aan een klik zijn, of dat je haar doet denken aan een slechte ervaring.

Seks moet altijd met wederzijdse toestemming zijn en kan en mag op elk moment worden ingetrokken. Voor de klant is het dan pech hebben, maar dat hoort er mijns inziens bij. De volgende keer zou ik dan een andere persoon kiezen.

Dit is het geval indien er niet beraald wordt.

Ingeval van betaling moet de klant ervan kunnen uitgaan (behoudens uitzonderingen) dat hetgeen wordt aangeboden ook wordt uitgevoerd.

Als de DVP iets niet wil doen dan miet ze het niet aanbieden
 
Ja en nee @Dominicanlover. Je hebt het wel over lichamelijke integriteit. De hele situatie is eigenlijk een uitzondering.
Meer op z'n plaats zou zijn; als een dvp betaald is voor een aangeboden handeling moet ze deze ook bereid zijn uit te voeren of het geld retourneren.

Maar waar het hier om gaat is juist het duidelijk hebben waarvoor betaald wordt. Dat verwachtingen overeen komen met uitkomst. Dat onverwachte kosten of teleurstelling voorkomen wordt.
 
Meer op z'n plaats zou zijn; als een dvp betaald is voor een aangeboden handeling moet ze deze ook bereid zijn uit te voeren of het geld retourneren.

Dit raakt mi de kern.

Natuurlijk is er altijd sprake van vrije wil, recht op bedenking, etc.

Maar zodra er betaling plaatsvindt doe je iets of geef je geld retour.

De praktijk is dat er regelmatig niet wordt gedaan wat is afgesproken maar er van terugbetalen geen sprake is.

Dat is gewoon oplichterij
 
Dit is het geval indien er niet beraald wordt.

Ingeval van betaling moet de klant ervan kunnen uitgaan (behoudens uitzonderingen) dat hetgeen wordt aangeboden ook wordt uitgevoerd.

Als de DVP iets niet wil doen dan miet ze het niet aanbieden
Nee, zo werkt het m.i. niet.

Je moet nergens van uitgaan, omdat je het hebt over intimiteiten en, zoals genoemd, lichamelijke integriteit. Als je iets zou uitvoeren zonder expliciete toestemming, dan is het seksueel geweld en bij penetratie ook verkrachting. Iedereen kan op elk moment toestemming (consent) intrekken.

Dat gezegd hebbende, natuurlijk mag je er enigszins van uitgaan dat de kans dat een dienst mogelijk is, wel heel groot is als het ook wordt aangeboden. Maar als een DVP toch plotseling aangeeft iets niet te willen, dan heb je als klant gewoon pech. Aandringen is dan al snel grensoverschrijdend gedrag en geld terugvragen is ook erg discutabel. Betaal je namelijk voor de seksuele diensten of de tijd die je met haar mag doorbrengen? Ik ben van mening dat je vooral betaalt voor de tijd.
 
Ik ben van mening dat je vooral betaalt voor de tijd.
Die mening deel ik dan weer niet. Als ik alleen voor haar tijd betaalde zou er een heel ander uurtarief zijn.
Ik betaal voor bepaalde diensten in een tijdvak.

Geld terug vragen voor niet geleverde diensten is in beginsel niet discutabel, maar kan alleen voor specifiek genoemde en apart gerekende extra's of korter geleverde tijd. Anders wordt het inderdaad te ingewikkeld en kan het gewoon niet.
Slechte kwaliteit van een geleverde dienst kan je dan ook niets mee behalve klagen en recensies achterlaten. Bijvoorbeeld op GR.
 
Ben ik helemaal met je eens @VixenandherStag maar ik denk niet dat het daar hier om gaat.
Het gaat hier denk ik meer over dat dvp's het niet mondeling vertellen tijdens het voorstellen (en dat het ook niet op de profielen bij de huizen staat). Dat je er dus altijd naar moet vragen om verrassingen en teleurstelling te voorkomen. Dat dit best moeilijk is en dvp's het je vaak niet makkelijker maken. Je moet dan toch die psychologische drempel over als klant.
En dit is precies waar ik tegenaanloop. En dan is er daarnaast zelfs nog een complicerende factor.
 
Dit raakt mi de kern.

Natuurlijk is er altijd sprake van vrije wil, recht op bedenking, etc.

Maar zodra er betaling plaatsvindt doe je iets of geef je geld retour.

De praktijk is dat er regelmatig niet wordt gedaan wat is afgesproken maar er van terugbetalen geen sprake is.

Dat is gewoon oplichterij
Precies: een DVP mag nooit gedwongen worden tot handelingen die ze niet wil, maar dan hoeft er ook niet voor betaald te worden.
 
Ik vraag wel meestal aan het begin wat ze niet wil, om te voorkomen dat ik over haar grenzen ga en om irritatie halverwege te voorkomen.
Dat is misschien nog wel beter.
Vragen "zijn er dingen die je niet doet" ipv "wat zijn de mogelijkheden".
Hopelijk is dat ook een korter en duidelijker lijstje.
 
Gewoon voor af vragen wat je graag wilt weten.

Is toch best gek als je niet durft te vragen of je haar mag beffen. Maar 10 min later wel verwacht dat je haar licht te beffen.

Ik vraag het elke keer. Heb je vragen voor me? Maar elke keer krijg ik het antwoord nee terug. Maar dan wel ongemakkelijkheid op de kamer hebben als ze me prijs te hoog vinden.

En zo als al eerder gezecht is, die gesprekken voor af hoeven niet ongemakkelijk te zijn. Stel wel de vraag waar je het letterlijke antwoord op wilt hebben. Dus wil je weten wat in het basis paket zit. Ga dan niet omslachtig naar de extra's vragen, maar gewoon direct naar het basis paket.
Dit illustreert wel mijn bezwaar met het bezoek aan een DVP. Normaal zou ik bij een ontmoeting ook niet dezelfde avond, laat staan binnen 10 minuten, met een meisje het bed in willen duiken. Ik wil haar even leren kennen. Haar aankijken. Hopelijk merken dat ze lief en aardig is, en dat het klikt. Dan een nacht wakker liggen en mezelf vanalles voorstellen. Dan echt met haar afpreken.

Maar misschien ben ik daar anders in.

Dus wat bij een privéhuis misschien een mooie optie zou kunnen zijn is een soort spreekuur. Dat je gewoon een uurtje met allerlei meisjes even een gesprek kunt hebben en kunt merken bij wie je je ontspannen voelt, wie open is, wie gesloten is, of er iets wederkerigs gebeurt, of zij jou ook leuk vindt, dat soort dingen. Zowiezo vind ik het leven van een DVP interessant. Om zo intiem te zijn en zulke momenten te beleven. Hoe verschillend al die mannen zijn. Dat het mooie en minder mooie kanten heeft. Dat er zo'n taboe op rust dat je misschien zo'n beroep voor familie en vrienden verzwijgt. Terwijl ik het eerlijk gezegd ook een heel mooi en dankbaar beroep vind als het tenminste je roeping is. Anders is het net als bij zoveel beroepen, zoals leraar, dat je erachter komt dat je geen geboren docent bent, zo zijn er denk ik ook veel die geen geboren DVP zijn. Daar heb je toch echt wel speciale eigenschappen voor nodig om het werk te kunnen. En bij zo iemand die wegkijkt en elk contact lijkt te willen vermijden heb ik wel die indruk dat ze beter dit werk niet kan doen. Daar had een gesprek over wensen ook verder niet bij geholpen. Hooguit dat ze je afgewezen had en dat was dan misschien alleen maar positief geweest.
 
Nee, zo werkt het m.i. niet.

Je moet nergens van uitgaan, omdat je het hebt over intimiteiten en, zoals genoemd, lichamelijke integriteit. Als je iets zou uitvoeren zonder expliciete toestemming, dan is het seksueel geweld en bij penetratie ook verkrachting. Iedereen kan op elk moment toestemming (consent) intrekken.

Dat gezegd hebbende, natuurlijk mag je er enigszins van uitgaan dat de kans dat een dienst mogelijk is, wel heel groot is als het ook wordt aangeboden. Maar als een DVP toch plotseling aangeeft iets niet te willen, dan heb je als klant gewoon pech. Aandringen is dan al snel grensoverschrijdend gedrag en geld terugvragen is ook erg discutabel. Betaal je namelijk voor de seksuele diensten of de tijd die je met haar mag doorbrengen? Ik ben van mening dat je vooral betaalt voor de tijd.

Vooral betaalt voor de tijd? Niet tegen de huidige tarieven.

Ieder zijn eigen mening, maar ik kom geen thee drinken. Zo gezellig zijn deze dames niet hoor.
 
Ik vraag wel meestal aan het begin wat ze niet wil, om te voorkomen dat ik over haar grenzen ga en om irritatie halverwege te voorkomen.
Bij een nieuwe dame begin ik altijd met:

'Kijk, we kennen mekaar nog niet'. Als ik dus iets doe dat je niet leuk vind... zeg dat dan meteen!' 'En... als ik iets doe wat je wél lekker vind... laat dat dan ook duidelijk merken!'

En... dan is het aan mij om haar veilig te laten voelen in mijn gezelschap... én haar zo geil te krijgen dat ze zich helemaal kan laten gaan! Haha!
Pret verzekerd!
 
Laatst bewerkt:
Vooral betaalt voor de tijd? Niet tegen de huidige tarieven.

Ieder zijn eigen mening, maar ik kom geen thee drinken. Zo gezellig zijn deze dames niet hoor.
Snap ik, iedereen zal daar ook anders over denken. Daarom is het heel belangrijk dat de verwachtingen duidelijk zijn. Er zijn zoveel verschillende vormen van sekswerk en bij sommige DVP betaal je wel voor de diensten, alsof je van een soort menu bestelt, terwijl andere DVP meer in termen van tijd denken en waarbij seks niet vanzelfsprekend is. In het hogere segment zie je vaker deze laatste constructie. Je bestelt een leuke dame met wie je 2 of meer uren doorbrengt. Het voordeel is dat je niet extra hoeft te betalen voor bijvoorbeeld zoenen, beffen, etc.

De meeste misverstanden en ontevredenheid komen voort uit onvoldoende afstemming.
 
Ik ben nog nooit in een privehuis geweest. Zou denk ik zelf toch gaan van : zo jij ziet er echt geweldig uit, gaan we het ook leuk hebben? En dan verder wel zien....
Bij een dvp met advertentie kan je toch wat makkelijker bij de mogelijkheden vooraf kijken. Maar ook daar spreek eigenlijk alleen de tijd af. Dat bedrag doe ik in een envelop en verder wil ik het niet over geld hebben. En als het op is hoor ik het wel!
Voor iemand die er weinig zin in heeft ben ik dus een makkelijke prooi, maar voor ééntje die er een feestje van wil maken een heerlijk relaxe klant. Niet van je moet dit of dat. Of ik heb hier voor betaald dus.... Heb ik zo geen zin in. Tis hobby, moet wel leuk blijven.😄
 
De meeste misverstanden en ontevredenheid komen voort uit onvoldoende afstemming.
En... ongetwijfeld ook onvoldoende (voor)selectie; Als je zomaar je pik volgt en op goed geluk ergens binnen gaat... Kan best meevallen, maar het blijft natuurlijk 'hit & miss'.

Zelf besteed ik behoorlijk wat tijd en inspanning aan het selecteren van DVP's. En heb dan ook voor het bezoek m'n brede verwachtingen al duidelijk gemaakt... en al een conversatie gehad (meestal via WhatsApp). Kan natuurlijk nog altijd tegenvallen... maar de 'succes-rate' is wel erg hoog hoor!

En... wat een lekker geile sex! Love it!
 
Ik ben nog nooit in een privehuis geweest. Zou denk ik zelf toch gaan van : zo jij ziet er echt geweldig uit, gaan we het ook leuk hebben? En dan verder wel zien....
Bij een dvp met advertentie kan je toch wat makkelijker bij de mogelijkheden vooraf kijken. Maar ook daar spreek eigenlijk alleen de tijd af. Dat bedrag doe ik in een envelop en verder wil ik het niet over geld hebben. En als het op is hoor ik het wel!
Voor iemand die er weinig zin in heeft ben ik dus een makkelijke prooi, maar voor ééntje die er een feestje van wil maken een heerlijk relaxe klant. Niet van je moet dit of dat. Of ik heb hier voor betaald dus.... Heb ik zo geen zin in. Tis hobby, moet wel leuk blijven.😄
Komt wel vaker voor dat DVP's die in een privéhuis werken zelf ook een eigen advertentie hebben hoor! Kan je meteen met de dame zelf contact opnemen. En... de afspraak boeken doe je dan via het huis.
 
Ja die variant is er inderdaad ook nog. Niet aan gedacht.
Had inderdaad z'n voorstelronde voor ogen. En dame nummer 3 wat zit er allemaal in u standaardpakket? Zo niet mijn ding. Zit meer kwa date's in Marco zijn lijn denk ik. Als je bv bij Manon terecht komt ga je je echt niet vervelen!
 
Ja die variant is er inderdaad ook nog. Niet aan gedacht.
Had inderdaad z'n voorstelronde voor ogen. En dame nummer 3 wat zit er allemaal in u standaardpakket? Zo niet mijn ding. Zit meer kwa date's in Marco zijn lijn denk ik. Als je bv bij Manon terecht komt ga je je echt niet vervelen!
Bij Manon heb ik me idd niet verveeld!
En... bij Lente, Fleur, Kyara, Lisa, Sharon, Xena en Coco ook niet! Haha!

Een beetje 'research' loont dus echt wel hoor!
 
Ik kom weinig in privehuizen, maar mezelf ook eens te makkelijk laden leiden door een hookers review. In de review stond dat de dame aan tongzoenen deed, maar toen ik met haar op bed lag gaf ze aan niet van zoenen te houden.
Of dat een slinkse afwijzing was of de echte reden weet ik niet, maar de date was verder ook aardig koeltjes en teleurstellend.

Nadien bij elk bezoek aan een privehuis na selectie van de dame meteen aan haar vragen of ze aan tongzoenen doet. Een dame gaf aan dat niet te doen, dus toen heb ik netjes aangegeven dat ik dan weer wilde gaan. Dame sprak ook geen Nederlands, dus dat waren twee minpunten en dus reden om weer te vertrekken.

Gastvrouwen en dames doen voor zover ik weet niet moeilijk als je besluit alsnog te vertrekken. Ze kijken je hooguit wat verward aan omdat ze dat kennelijk niet vaak horen. Ik stoor mezelf daar niet aan.
 
Ik bezoek al jaren privéhuizen. Afhankelijk van hoe voorbereid ik ga wandelen, kijk ik of ik eventueel vragen moet stellen aan een dame in de voorstelronde. Als ik echt een dame die die ik aantrekkelijk vind overkomen in de voorstelronde, dan stel ik gewoon de vraag aan of bepaalde dienstverlening als (tong)zoenen of beffen mogelijk is. Af en toe waag ik de gok door op gevoel te kiezen voor een dame uit de voorstelronde. Af en toe heb ik dan goede ervaringen, maar een aantal keren pakte de gok iets minder uit.
 
Bij een nieuwe dame begin ik altijd met:

'Kijk, we kennen mekaar nog niet'. Als ik dus iets doe dat je niet leuk vind... zeg dat dan meteen!' 'En... als ik iets doe wat je wél lekker vind... laat dat dan ook duidelijk merken!'
Juist, Marco! Precies zo doe ik het. Ik vertel haar er ook nog duidelijk bij dat zij de baas is.
Het is zo'n makkelijke manier om een veilige sfeer te creëren! Dat betaalt zich doorgaans terug in de kwaliteit van de seks. :)
 
'k Zou dat ook meteen daar ter plaatse melden aan de gastvrouw... en duidelijk je ongenoegen laten blijken! Krijg je volgende keer zeker betere service.
En deze ben ik juist níet met je eens.
Als een meisje allerlei dingen niet wil doen, wil ik niet dat ze het volgende keer tóch doet omdat de gastvrouw haar op haar lazer heeft gegeven. Eén ding is erger dan slechte seks en dat is seks waar een luchtje van onvrijwilligheid omheen hangt.
Ik ga uit van het motto: you win some, you lose some.
En zolang er meer goeds dan slechts is, hoor je mij niet klagen. :)
 
Maar als een DVP toch plotseling aangeeft iets niet te willen, dan heb je als klant gewoon pech. Aandringen is dan al snel grensoverschrijdend gedrag en geld terugvragen is ook erg discutabel. Betaal je namelijk voor de seksuele diensten of de tijd die je met haar mag doorbrengen? Ik ben van mening dat je vooral betaalt voor de tijd.
sorry dat ik dit zeg, ik vind ik echt onzin.
Je betaald niet alleen voor haar tijd, maar ook voor bepaalde sexuele diensten,
 
Laatst bewerkt:
'Kijk, we kennen mekaar nog niet'. Als ik dus iets doe dat je niet leuk vind... zeg dat dan meteen!' 'En... als ik iets doe wat je wél lekker vind... laat dat dan ook duidelijk merken!'
Marco, is het dan zo erg als dame zijnde iets te doen wat ze misschien niet zo leuk vind ?
Ik weet van jou, dat je er genoeg voor betaald, dan mag je toch wel verwachten dat je je ding mag doen?
 
Marco, is het dan zo erg als dame zijnde iets te doen wat ze misschien niet zo leuk vind ?
Ik weet van jou, dat je er genoeg voor betaald, dan mag je toch wel verwachten dat je je ding mag doen?
Ja, je betaalt inderdaad maar bepaalt nog steeds niet in deze branche. Als de advertentie misleidend is, dan heb je een andere discussie met de dame of gastvrouw, maar meestal staat er wel ergens op de website van een privehuis vermeld dat dames vrij zijn in handelen (lees: weigeren). Er zal dan vast een goede reden zijn voor haar om iets niet te doen of te willen.

De ene dame houdt er niet van als ze gevingerd, gebeft of gezoend wordt omdat ze dat te intiem vindt. Ja, dan is het goed om vooraf na te vragen als je dat echt wilt. Uiteraard zijn er altijd dames die hier misbruik van maken en je alleen de noodzakelijke wip laten doen en dan nog het liefst met de minste inspanning.
Dan is feedback aan de gastvrouw wel heel dichtbij.
 
dat principe van "je betaalt voor de tijd samen" klinkt heel idealistisch en ik heb het op verschillende sites gezien, maar het kan natuurlijk gruwelijk misbruikt worden... meegemaakt ook...
 
Er zijn zoveel verschillende vormen van sekswerk en bij sommige DVP betaal je wel voor de diensten, alsof je van een soort menu bestelt, terwijl andere DVP meer in termen van tijd denken en waarbij seks niet vanzelfsprekend is.

Als je een dvp bent "dame van plezier" of te wel sekswerker, dan is seks toch wél vanzelfsprekend?

Als we ff puur naar mij kijken, dan betaald iedereen voor mijn tijd. Alleen is seks dan echt wel vanzelfsprekend, seks is tenslotte niet enkel een wip.. maar alles wat daarbij komt kijken. Een voorspel die mega lang kan duren, dan eventueel een wip in 5 of 6 standjes ( mits men dat nog kan dan 😋 ) en dan weer terug op aarde landen met even lekker tegen elkaar aan liggen incl losse handjes en een beetje kleppen waar men over wilt kleppen.

En is er ergens voor betaald wat niet gebeurd is achteraf, dan geef ik dat gewoon terug. Mits iemand van te voren zegt dat het niet hoeft, mocht het niet gebeuren.

Ik geniet, als mijn gast geniet 🤩
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan