Ik maak mijn afspraken altijd een paar dagen van te voren of zelfs een week van te voren omdat ik geen zin heb om op de dag zelf op een reactie te gaan zitten wachten.
Hoe doen jullie dat?
Hoe doen jullie dat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKun je inderdaad 1-2 dagen opgeilen , is de ontlading ook beter.Ik maak meestal 1 of 2 dagen van tevoren een afspraak. Heb ook geen zin om te wachten op een reactie terwijl ik geil ben.
Meestal direct bezoeken, zit meestal hooguit een of twee uurtjes tussen.Ik maak mijn afspraken altijd een paar dagen van te voren of zelfs een week van te voren omdat ik geen zin heb om op de dag zelf op een reactie te gaan zitten wachten.
Hoe doen jullie dat?
Bofferd! Toevallig Omg Rotterdam?Ik heb 3 studentjes achter de hand,daar kan er bijna altijd wel eentje,per direkt,dus gelukkig hoef ik niet te plannen.
Hahaha nee 2 Noord Brabant 1 Limburg en ze adverteren nergensBofferd! Toevallig Omg Rotterdam?
Precies, ik heb dus bij een af moeten zeggen omdat het een en ander uitloopt, en ook nog een bult verkeer op de weg, bij een andere dame , waar ik echt zin in had heb ik maar een appje gestuurd dat de meter op de afgesproken tijd begint te lopen, en dat ze zich alvast maar op moet warmen, tja kwam een half uur te laat aan, is toch jammer op een afspraak van twee uur, dus maar meteen volle gas erop, ze had zichzelf inderdaad al wat opgewarmd/geil gemaakt, no time to waste.Op de dag zelf. Omdat je bij sommige dames niet kan weten of ze morgen of later beschikbaar zijn, zonder dat je ze belt.
Plus het feit dat er zich onverwachte zaken kunnen voordoen en dan de afspraak afgezegd moet worden.