Vooruit plannen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jimmy80

Meubelstuk
Forumpionier
5.691
30/06/21
5.506
5
Ik maak mijn afspraken altijd een paar dagen van te voren of zelfs een week van te voren omdat ik geen zin heb om op de dag zelf op een reactie te gaan zitten wachten.
Hoe doen jullie dat?
 
Meestal niet zo ver van tevoren omdat er bij mij regelmatig iets verandert in de agenda. Hooguit 2 dagen van tevoren en alleen in uitzondering langer. En heel vaak last minute als ik ineens zin krijg.
 
Beide... Voor vaste dames of om iemand nieuw te ontmoeten maak ik een paar dagen op voorhand een afspraak. Als deze is vastgelegd dan weet ik wanneer ik een halve dag verlof moet nemen (om één of andere reden werken de beste dames enkel tijdens de kantooruren).
Maar soms is de goesting te groot en dan bel ik de dag zelf of er nog een gaatje vrij is. Hierdoor weet ik niet op voorhand welke dame vrij is en zo is het toch een beetje spannend.
 
Ik maak meestal 1 of 2 dagen van tevoren een afspraak. Heb ook geen zin om te wachten op een reactie terwijl ik geil ben.
Kun je inderdaad 1-2 dagen opgeilen , is de ontlading ook beter.

Ik maak mijn afspraken altijd een paar dagen van te voren of zelfs een week van te voren omdat ik geen zin heb om op de dag zelf op een reactie te gaan zitten wachten.
Hoe doen jullie dat?
Meestal direct bezoeken, zit meestal hooguit een of twee uurtjes tussen.
Toevallig gisteren een dame gehad, en daar zit een dag tussen, omdat ik weet dat deze druk bezet is, en graag een van de eerste van de dag wil zijn.
 
Afspraak doe ik meestal op de dag zelf. Maar de selectie maak ik al wel van te voren met 3 of 4 kanshebbers. Net waar ik zin in heb op dat moment.
 
Ik maak vrijwel nooit meer dan 1 uur vooraf een afspraak.

Als ik zin heb, heb ik zin, dat valt niet te plannen.

Toch heb ik bijna nooit dat het niet lukt om een afspraak te maken. Ze zeggen hooguit wel eens 'kan 20.30?' als ik vraag of 20 uur ze uitkomt.
 
Hangt van de vorm van de dag af. Soms zijn er van die dagen dat ik zo geil sta, dat er geneukt moet worden. Eerst op internet kijken op de bekende sites wie er die dag werkt. Als er een DVP is die ik wil bezoeken, ga ik bellen en kijken of het mogelijk is om een afspraak te maken op een tijdstip dat past. Als dat niet kan, dan de bekende plekken af om te kijken of er een leuke meid tussen zit om mee te sexen.

Echter bezoek ik vaak gangbangfeestjes en minder vaak een DVP. Die feestjes zijn gepland, vooraf aangekondigd, Dan kan ik mijn geilheid sturen en opbouwen tot aan het feestje. Paar dagen van te voren niet meer klaarkomen, dan is het op de dag zelf zoveel lekkerder.

Wil ik een bepaalde DVP neuken, dan maak ik vooraf een afspraak en dat kan diverse dagen van te voren zijn. Want bepaalde dames hebben het erg druk en dat is niet voor niets. Het heeft ook wel iets, de tijd tussen het maken van de afspraak en het bezoek. Soort van voorspel, de geilheid opbouwen om dan tijdens het bezoek helemaal los te gaan met haar.
 
Ik weet voor het komende half jaar al wat mijn wandeldagen zullen zijn en in het begin plande ik rustig een week tevoren al de date. Maar inmiddels is dat bijna nergens meer mogelijk. Toevallig nu voor elkaar gekregen een date 6 dagen tevoren te plannen, maar dat is een uitzondering. Meestal een paar dagen er voor of op de dag zelf.
 
Ik kan som eentje in gedachten hebben, als ik dan ter plaatse ben (SKWA) pak ik dan meestal toch een andere.
En diegene die ik in gedachte had, wordt eerste reserve. Zo blijven we altijd bezig ...
 
Meestal kies ik een dag uit waarop ik ga wandelen. Afhankelijk van welke dames er beschikbaar zijn bij de privéhuizen maak ik een afspraak. Dit doe ik dan meestal een paar dagen voor de dag dat ik ga wandelen. Als ik naar de ramen ga, dan ga ik voor een spontane wip.
 
Ik ben meestal van de impuls bezoeken, dit is vaak nu bellen/appen en direct er naar toe, meestal voor een half uur of uur, gaat over het algemeen goed.
Maar nu heb ik een afspraak staan voor vrijdag, die ik afgelopen vrijdag gemaakt heb, veeeeeeeeeeels te lang voor mij doen, maar de voorpret/ opgeilen is natuurlijk ook onderdeel van het hele circus. Het mooie ervan is dat ik er al meerdere keren ben geweest, en na het eerste contact meteen het volledige adres kreeg, dus een stukje voorpret is ook er een paar keer langs rijden met de auto, en dan denken jaaaaa ik kom eraan. Het doel is de dame 4 uur te bezoeken, maar weet niet of dat erin gaat zitten, wil er een bedrag aan besteden meer niet , en daar moet het voor gaan , zo niet ben ik wel teleurgesteld maar wat de euro's hou ik vast aan mijn principe. Een van de appjes was ,dat het bij mij niet voor het geld te doen was ? ( ja ja ja ) . Dame heeft deze week al twee keer een prijsverhoging doorgevoerd van 10 per keer, we gaan het meemaken, lukt het niet zuip ik de meegebrachte drank ( jack ) zelf wel op, begint mij weekend goed. ??
 
Maak altijd op tijd een afspraak, gebeurt dat er dingen tussen komen van beide kanten, dan proberen we om zo rap mogelijk nieuwe afspraak te plannen. Nooit discussie over geweest. Lekker zo
 
Op de dag zelf. Omdat je bij sommige dames niet kan weten of ze morgen of later beschikbaar zijn, zonder dat je ze belt.
Plus het feit dat er zich onverwachte zaken kunnen voordoen en dan de afspraak afgezegd moet worden.
 
Op de dag zelf. Omdat je bij sommige dames niet kan weten of ze morgen of later beschikbaar zijn, zonder dat je ze belt.
Plus het feit dat er zich onverwachte zaken kunnen voordoen en dan de afspraak afgezegd moet worden.
Precies, ik heb dus bij een af moeten zeggen omdat het een en ander uitloopt, en ook nog een bult verkeer op de weg, bij een andere dame , waar ik echt zin in had heb ik maar een appje gestuurd dat de meter op de afgesproken tijd begint te lopen, en dat ze zich alvast maar op moet warmen, tja kwam een half uur te laat aan, is toch jammer op een afspraak van twee uur, dus maar meteen volle gas erop, ze had zichzelf inderdaad al wat opgewarmd/geil gemaakt, no time to waste.
 
Meestal maak ik enkele dagen van te voren een afspraak. Bij het bezoeken van dames die op weekdagen ontvangen moet ik ook een vrije dag(deel) plannen en vrij houden in mijn agenda. In het weekend of tijdens een vakantie heb ik ook wel eens op de dag zelf gebeld voor een afspraak. Een privéhuis bezoeken zonder afspraak heb ik maar 1 keer gedaan, toen had ik keuze uit maar 2 dames. En daar een half uur of een uur wachten tot jouw favoriete dame weer vrij is, dat is niet mijn ding. Liever van te voren een afspraak maken met de dame die ik op het oog heb o.b.v. de advertentie en de reviews op deze site. En de voorpret is ook wel leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan