Voyeurisme

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vlaming

Wandelaar
Forumpionier
66
01/07/21
55
4
Hey,
Ik ben op zoek naar een plaats waar ik kan gluren. Ik weet dat dit in het swingers milieu bestaat maar gezien er daar heel veel concurrentie is zoek ik het liever in de betaalde liefde. Heeft iemand ervaring met vrouwen die een prive show geven of iemand die naar een dvp gaat en laat meekijken?
 
Eens had ik een buurman, jonger dan ik, buurman had een vriendin. Beiden hielden van sex. Op weekdagen rond 23.00 uur en in het weekend op wisselende tijden, kon ik het gelukkige en verliefde stel hoorbaar de liefde horen bedrijven. Ik hoefde niet eens mijn oor tegen de muur te houden. Hun volume was zo hard dat ik ze woordelijk kon volgen. ?

Het gaf soms bizare situaties bij de kassa van de buurtsuper. Dan stonden we samen in de rij en hadden gesprekken als: "Hoe gaat het". enz. Ondertussen dacht ik bijmezelf: "ik weet wat hij tegen je zei toen je gister klaar kwam. ?

Ik heb ze slechts 1x zien neuken. Op een mooie dag in de tuin. Ook toen hielden ze zich niet in qua volume. ?

Voor de rest was het auditief voyeren. Tegenwoordig woont er een andere buurman, ook met vriendin. Ze doen het stilletjes. ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan