Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je denkt dat er dames zijn die aan de dure kant zijn, wat dacht je hiervan:


 
Als ze haar prijs halveert, dan spring ik meteen in m'n auto. Wat een geil ding. Ik heb het wel voor slanke blonde bimbo's met opgeblazen ballonnen.

Bij mij gaat het er dan weer niet in dat je op latina bimbo's kan vallen, met hun extreme zandloperfiguren en meestal (al dan niet bijgewerkt) onaantrekkelijk gezicht.
 
Dan boek je haar voor 24 uur.... Dan kost het je net iets meer dan €100 per uur. Kan je ook nog eens meerdere keren je gang gaan. Als je €500 meer uitgeeft dan kan je van de achterdeur gebruik maken of haar mond vol spuiten... Naar mijn mening is haar uur tarief veel te hoog, ik zou zelf denken dat €500 al aan de hoge kant is, maar daarintegen is haar dag tarief, zelfs als je anaal en CIM erbij optelt, erg laag
Maar misschien dat ze per dag maar 2/3x sex wilt hebben?
 
Je zou het licht uit moeten doen en met een stel kameraden af moeten spreken haar om beurten te pakken. Dan kan het inderdaad uit met die gemiddelde prijs.
Je kan het voorstellen aan haar! Wie weet is ze er wel voor in...... (Niet geschoten is altijd mis!)
Maar serieus; ik ben benieuwd of er een lid van GR haar reeds heeft ontmoet....?
Ik ben niet in Nederland, dus ik kan het niet uitproberen om te zien of ze überhaupt reageert etc!
 
Hier geen vreemde prijs, maar een vreemde tekst uit een advertentie op Sexjobs:

"Ik ben daar al 10 jaar werkzaam onder de naam: Anouk.

Hoi ik ben Anouk, een spontane Nederlandse meid van 27 jaar oud. Ik heb al wat jaartjes ervaring, en met volle overgave en passie ga ik te werk."

Ik hoop dan toch dat ze liegt over haar leeftijd.
 
Hier geen vreemde prijs, maar een vreemde tekst uit een advertentie op Sexjobs:

"Ik ben daar al 10 jaar werkzaam onder de naam: Anouk.

Hoi ik ben Anouk, een spontane Nederlandse meid van 27 jaar oud. Ik heb al wat jaartjes ervaring, en met volle overgave en passie ga ik te werk."

Ik hoop dan toch dat ze liegt over haar leeftijd.
Nu... sommigen blijven wellicht gewoon 10 jaar 'steken' op 27...
 
Terug
Bovenaan Onderaan