Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het gaat erom dat de kwaliteit bij deze dienst (sex) nu niet direct gerelateerd is aan de prijs.
Dit klopt overigens wel. Het tot stand komen van prijzen in deze branche is extreem ondoorzichtig, terwijl er in theorie heus wel iets gezegd kan worden over "kwaliteit", er zijn immers heus wel gemene delers in wat mannen in een DvP zoeken. De hele branche is door stigma's en illegaliteit natuurlijk ondoorzichtig geworden, ondoorzichtige prijzen zijn een logisch gevolg.

Het gaat erom dat de kwaliteit bij deze dienst (sex) nu niet direct gerelateerd is aan de prijs.
Het is echt bezopen om daar 200 euro per uur voor te betalen. Dat bedrag staat in werkelijk geen enkele verhouding en het kan ook veel goedkoper.

Nee hoor, meer een vrolijke verbazing dat mensen daadwerkelijk dit bedrag betalen.
En zo heb je ook mensen die verbazingwekkende bedragen neerleggen voor een 'premium' auto. Dat bedrag staat in werkelijk geen enkele verhouding en het kan ook veel goedkoper. In een smart kom je 'er' ook wel. Maar het is dan ook géén pak melk.

Dat zei ik toch, de kwaliteit bij seks is niet gerelateerd aan de prijs, maar jij interpreteert die bewering in 1 richting en zelfs ook nog met een persoonlijke inbreng: duurder is niet per definitie beter vervorm jij tot duurder is niet beter.

Goedkoper is ook niet noodzakelijk beter. Shop in de prijsklasse van de bedragen die je er wil aan geven en hou op met te proberen om de anderen als 'bezopen' te verklaren.
Het is echt bezopen om daar 200 euro per uur voor te betalen. Dat bedrag staat in werkelijk geen enkele verhouding en het kan ook veel goedkoper.
Je gebruikt dat woord bezopen zo vaak dat ik me afvraag wie er hier bezopen is...

En wie bepaalt er nu eigenlijk, dat 200 euro werkelijk in geen enkele verhouding staat? Bepaal jij dat en iedereen moet dat dan voor waarheid aannemen? En over welke dames hebben we het dan eigenlijk, want elke dame is anders, maar gewoon door een bepaalde prijs te vragen, zijn de klanten van dames gek (ik wou al bijna 'bezopen' schrijven).
Nee hoor, meer een vrolijke verbazing dat mensen daadwerkelijk dit bedrag betalen.
Ik verbaas mij dan weer dat over het feit dat sommige mannen die op de sukkel zijn om iemand te vinden die eens met hun pietje wil spelen, blijkbaar zo slecht kunnen (of willen) begrijpen hoe in heel onze wereld ALLE prijzen steeds maar hoger worden. Je wil je doosje melk geen 10 euro betalen, maar je zou wel nog steeds een groot brood willen kopen voor een halve euro dus.
De hele branche is door stigma's en illegaliteit natuurlijk ondoorzichtig geworden, ondoorzichtige prijzen zijn een logisch gevolg.
De prijzen worden toch gewoon gevraagd door de dames. Wat is daar ondoorzichtig aan? Dat sommigen vals spelen en dingen beloven die ze niet geven? Tja, er zijn ook van die venten die dingen willen beginnen doen waarvoor ze niet betaalden. Dat is dan meteen een evenwicht, zeker...

Maar je haalt er de illegaliteit bij.
Klopt helemaal, de meeste internetaanbiedingen zijn illegaal in deze branche.
Als je die wil legaliseren (wat geen slecht idee zou zijn om de kwaliteit te verbeteren) gaan die dames dus ook belastingen moeten betalen. De prijzen zouden dan enkel maar stijgen. Of verwacht je, na 20 jaar bevroren prijzen, dat zij die belastingen ook nog van hun winst gaan aftrekken?

Ik vind persoonlijk de motieven die mannen hier aanvoeren om de prijzen voor gek te kunnen verklaren, veel ondoorzichtiger dan de prijzen zelf. En ik ga bij die dames die een prijs vragen die ik kan en wil betalen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan