Je hebt gelijk jonge , maar alleen autisten storen zich hieraanMaar het gaat nu steeds over hoge prijzen ipv vreemde prijzen, terwijl daar ook topics over zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe hebt gelijk jonge , maar alleen autisten storen zich hieraanMaar het gaat nu steeds over hoge prijzen ipv vreemde prijzen, terwijl daar ook topics over zijn.
Jij hebt duidelijk weinig ervaring met dvp's, ik heb verschillende soorten dvp's gehad en ik bezoek elke keer een nieuwe dvp dus ik weet waarover ik praat.Waar slaat dit nou toch allemaal op?
Alsof het aantal recensies hier bewijst dat thuisontvangst een soort vuilnisbelt is.
Wat moet ik daarmee?
Mijn ervaringen zijn prima met thuisontvangst.
Wat heb ik dan aan een recensie van harige Harry die het allemaal vies vond?
Privéhuis is oké. Maar niet standaard beter.
Maar goed, in de kern nutteloos om te gaan schermen met recensies.
Die bewijzen vrij weinig.
En een paar proefkonijnen om op te oefenen, die desondanks toch willen betalen zonder dat er seks bij te pas komt.Nu nog een geneeskundestudente die wat wil oefenen voor de horizontale activiteiten, liefst zonder dat het iets moet kosten.
Sinds mijn eerste dvp bezoek op het zandpad in Utrecht in 1984 ben ik inmiddels vele honderden dames verder.Jij hebt duidelijk weinig ervaring met dvp's, ik heb verschillende soorten dvp's gehad en ik bezoek elke keer een nieuwe dvp dus ik weet waarover ik praat.
Klinkt alsof je Idiocracy hebt gezien.....En een paar proefkonijnen om op te oefenen, die desondanks toch willen betalen zonder dat er seks bij te pas komt.![]()