Dat is ook niet goedkoop meer.Daarom naar de ramen of privehuizen gaan als je lagere prijzen wil betalen of minder gaan of niet meer gaan het is wat het is
De privéhuizen waar ik (overigensnaar veel tevredenheid) kom, rekenen voor een uur ook al 150-160 euro. En dan heb je pmc en nmc. Dat doe je echt geen heel uur. Ze zeggen erbij 'twee keer klaarkomen', maar dat is een beetje een wassen neus, omdat de meeste mannen dat helemaal niet kunnen.
Dus om het hele uur vol te maken met leuke, afwisselende activiteiten, die bij privéontvangst vaak inbegrepen zijn, kun je nog eens tussen de 80 en 120 euro aftikken bij de dame - voor losse items rekenen ze vaak 50 per handeling (pzc, beffen of zoenen, bijvoorbeeld).
Onder de streep zijn privéhuizen niet perse goedkoper. Wel legaal, en bij de meesten is GGD-controle en hygiëne van de dames ook goed geregeld. Ik voel me daar iets prettiger bij, en ik vind ook niet persé iets mis met deze prijzen. In onze maatschappij wordt de prijs van alles bepaald door vraag en aanbod (en onderliggend kosten levensonderhoud werknemers enzovoort), en blijkbaar is de vraag hoog genoeg om.dese prijzen te hanteren
Dat ik daardoor wat minder kan gaan, sure, maar dat geldt ook voor uit eten of andere uitjes.