Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je een goede dame wilt voor anaal dan zou ik haar nemen lekker goedkoop.😅

sterke profiel tekst.
Zo uit het spaans via google translate naar het nederlands laten vertalen.
Dan krijg je van die kromme teksten.
Aan die kont te zien, kan ze wel wat hebben 🍆
 
Laatst bewerkt:
Je wordt als man bijna gedwongen om vooraf via de telefoon of live op locatie vooraf te vragen of bepaalde zaken verricht worden of in de prijs inbegrepen zijn.
Zodra je in bed ligt is het te laat en ben je meestal je geld kwijt.
Altijd vooraf naar de mogelijkheden vragen en als je haar in het echt ontmoet weer vragen voordat je haar het geld overhandigd. Doet ze moeilijk of zegt ze nee kun je gelijk weglopen met je geld nog in je zak.
 

Wat dachten jullie van deze😄
Ik vind haar er maar eng uit zien.
Je zou haast denken dat ze een enge ziekte onder de leden heeft.
 

Wat dachten jullie van deze😄

400 euro voor een halfuur en ook nog voor bijna alles extra kosten vragen. Volgens mij wil deze dame op korte termijn al miljonair worden via kinky🤣🤣. Denk dat ze al blij mag zijn als ze 1 klant weet binnen te halen.
 
Dit is ook een aardige en voor highclass moet extra betaald worden.
Ze gedraagt zich alleen high class als je ervoor betaalt? Anders ma Flodder?
 
Ik had er even aan toegevoegd dat het om vreemde prijzen ging omdat een eerder bericht over een wandelaar in Den Haag die voor 6, 8 of 10 uur boekt en dan geen stijve kan krijgen door de drugs werd verwijderd terwijl het wel degelijk over vreemde prijzen ging, voor mij is het vreemd om 1000 euro uit te geven bij de ramen, in verhouding is 100 per uur natuurlijk niet slecht, als je 1 uur gaat dan ben je minstens 200 kwijt
 
Terug
Bovenaan Onderaan