Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet ook niet waar ik het moet plaatsen in dit forum, dus maar hier. Moet het even kwijt.

Zit ik gisteren weer in de etalage te kijken bij kinky , en zie een leuke dame, in ieder geval de foto's zijn leuk, en denk daar ga ik me eens in verdiepen.

Ik leg eigenlijk alleen contact via WhatsApp, in eerste aanleg, hoe wordt er gereageerd , taalgebruik, planner wel niet aanwezig ,en nog wat meer van die dingen, als een gesprek een beetje op gang komt kun je er veel uithalen, althans dat denk ik zelf dus.

Vraag ik gisteren wat mogen twee uur kosten, krijg ik als antwoord €400, okay kan, maar in de advertentie staat €120 voor een uur, dus ik reageer dat ik beter 2x een uur kan doen, ben ik wat minder euro's kwijt. dan wordt het ruim 2 uur stil, en krijg ik een bericht dat met €400 pzc standaard bij zit.
Nou ben ik wel wat gewend maar in 2 uur € 160 af te tikken voor pzc bovenop de €240 vind ik nogal een vreemde prijs. De dame maar succes gewenst verder, en dat ik nog even door moet sparen, ( Lees tanken, sommige snappen dit ) ;)

Ik denk dat sommige dames de waarde van geld helemaal kwijt zijn, dit is maar een persoonlijke indruk.
Kijk dit bedoel ik nou, dit is belachelijk dit te durven vragen. Dit verziekt de betrouwbaarheid.
 
Voor 1 uurtje vrouwgerichte trio *SAFE* samen met mijn vriend vraag ik: €125, - / 2 uur €225, - / 3 uur €300, -

Voor 1 uurtje vrouwgerichte trio *BARE* samen met mijn vriend vraag ik: €175, - / 2 uur €375, - / 3 uur €500, -
BARE, alleen indien schoon en klik, dus je zult een foto van jezelf moeten sturen


Tarieven privé
1 uur:€ 150
2 uren:€ 250
3 uren:€ 400
 
ik vind het wel vreemd, zeker als je kijkt naar de tarieven prive.

Het gaat van 1 uur voor € 150 naar € 250 voor 2 uur dus extra uur is € 100 meer
vervolgens gaat het naar € 400 voor drie uur, dat is weer € 150, meer voor een uur.
Daar zit mijn inziens weinig logica in.

Bovendien vind ik de omschrijving "knappe" hollandse meid, iets te veel eer voor de dame.
 
ik vind het wel vreemd, zeker als je kijkt naar de tarieven prive.

Het gaat van 1 uur voor € 150 naar € 250 voor 2 uur dus extra uur is € 100 meer
vervolgens gaat het naar € 400 voor drie uur, dat is weer € 150, meer voor een uur.
Daar zit mijn inziens weinig logica in.



Amateur dames hebben wel vaker rare logica in prijzen
 
Bovendien vind ik de omschrijving "knappe" hollandse meid, iets te veel eer voor de dame.
Ik heb eerdere foto's gezien en daar vond ik dat allesbehalve knap en heb dat ook ergens hier geschreven. Daarna waren de foto's ineens weg.
In december 2022 was de prijs voor een trio nog € 300. Zijn ze wel stevig gezakt.

 
Laatst bewerkt:
Nee, dat begrijp ik, maar andersom zijn er ook advertenties, waarbij voor sommige extra's vrijwel zeker betaald moet worden, maar waar het niet vermeld staat.
Klopt dat er geen prijs vermeld staat wil nog niet zeggen dat je voor die extra niet hoeft te betalen. Sommige dvp's verrassen ons graag met hun prijzen alleen hou ik niet zo van verrast worden als het om de prijzen gaat.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eerdere foto's gezien en daar vond ik dat allesbehalve knap en heb dat ook ergens hier geschreven. Daarna waren de foto's ineens weg.
In december 2022 was de prijs voor een trio nog € 300. Zijn ze wel stevig gezakt.

Laats was er toch ook 1 die prijzen goedkoper had in haar tekst dan onder in advertentie op RL.
Prijzen in tekst was juiste zei ze.
Maar dat nu aangepast heeft.
 
Het verschil tussen een uur en anderhalf uur is erg klein, het verschil tussen anderhalf uur en twee uur weer een stuk groter.
En het tweede uur is goedkoper dan het derde uur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan