Vreemdgaan bij raamprostitutie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij clubs vraag ik altijd om een voorstelronde, ook als ik er eerder ben geweest. Dan zie je ook regelmatig meerdere keren een dvp die je al eens hebt gehad. Ik vind het altijd wel leuk als ze je vragend aankijken, zo van "het was de vorige keer toch goed, dus waarom ga je niet gelijk mee".
Je wil ook wel eens wat anders, toch?:p
 
Ik heb op de wallen een aantal vaste dames waar ik langsga maar soms wil ik een buurvrouw van mij vaste dame bezoeken. Dat durf ik dan niet. Ook komt het voor dat ik soms een steeg door moet en dan hoop ik maar dat ik niet door mijn vaste dames word gezien omdat het dan voelt alsof ik mij moet verantwoorden. Soms is het omlopen dan maar. Ik heb t gevoel dat dames t niet leuk vinden als je vreemdgaat. Er is een dame die mij om die reden niet meer wil zien.
Ik heb hier zelf ook wel eens last van gehad. Is een soort van bezwaard gevoel wat ik dan kreeg als ik voor de buurvrouw koos ipv mijn favoriet. Als ze bezig was en ik stap bij een ander naar binnen dan vond ik het anders. Meer een beetje bad luck. Maar anders vond ik het net als jij indd ook niet echt fijn hoe raar ook.
 
Wij betalen voor een dienst en wij bepalen en kiezen waar we binnenstappen en met wie we neuken.
Ik heb reeds vele jaren een vaste dame in skw die ik op geregelde tijdstippen bezoek.
Soms 1 x per week, soms 1 x per maand. Dat is de keuze van de wandelaar.
Stap ik ergens anders binnen? Dan is het maar zo. Dat moet ze maar aanvaarden.

Er zit inderdaad veel jaloezie bij de dames. Dat heeft met hun inkomsten te maken.
Niemand ziet graag een vaste klant bij haar buurvrouw binnenstappen bij wijze van spreken.
 
Ik snap het helemaal, ik heb er ook best moeite mee, vooral met Carina en Kelly omdat die toch een speciaal plekje hebben.
Ik heb er met Kelly pas over gesproken, gewoon gevraagd, gewoon eerlijk verteld dat ik de dame vlak bij haar staat een keer wil uitproberen en dat ik me er een beetje voor schaam. Kelly was daar heel relaxed over. Nu zag ik gisteren een hele lekkere donkere dame in het raam naast haar terwijl Kelly werkte.... dat vond ik dan weer moeilijk.
Perla vind ik ook te leuk, en heb ik de laatste maanden veel bezocht in afwezigheid van Carina..... maar die werken heel dicht bij elkaar..... dus ik heb Perla alvast verteld dat ze me met Carina moet delen als ze beiden terug zijn.....maar ik zal het toch heel moeilijk vinden om bij een naar binnen te gaan en niet bij de ander..
Coral zie je vaak met een dame waar ik ook naar binnen ga. De laatste keer dat ik ze samen zag heb ik gezegd dat ik niet meer een van de twee kies als ze samen zijn, dat ik me daar ongemakkelijk bij voel. Beiden waren super aardig en vonden dat onzin.
De dames die ik bezoek zijn superlief en gunnen elkaar ook wat, ze weten dat ik een putero ben........Bijna schaamteloos maar niet helemaal. ?
 
Laatst bewerkt:
Gewoon bespreekbaar maken als je je vaste dame bezoekt. Als ze heel jaloers reageert weet je gelijk hoe ze erin staat. Is ze relaxed en maakt ze er geen probleem van vindt ze het des te leuker dat je daarna weer bij haar komt. Helaas heeft niet elke dame die attitude, I know. Jammer, maar voor haar dan 10 anderen ;)
 
@jatsee Ga je ook altijd naar dezelfde supermarkt? En daar dan ook alleen als een en dezelfde vrouw achter de broodafdeling staat en altijd op hetzelfde tijdstip en zelfde dag van de week? Zo niet, waarom niet?

Haal je altijd pizza bij dezelfde pizzaboer op hetzelfde tijdstip en de zelfde dag van de week? Of haal je ook wel eens shoarma, friet, chinees?

De relatie met een supermarkt en restaurant / afhaal vind ik net zo zakelijk als met een DVP. Ik kies waar ik op dat moment zin in heb, en ga het daar halen waar ik dat wil. Zonder dat ik wie dan ook verantwoording schuldig ben. Een DVP die jaloers is, daar zou ik niet meer naar toe gaan. Biedt ze je korting? Of een boel extra`s zonder meerprijs? Niet? Dan moet ze haar mond houden, zorgen dat ze aantrekkelijker wordt om te bezoeken en haar collega`s overtreffen.

Ik heb met een DVP enkel een zakelijke relatie en alleen op het moment dat ik haar bezoek en we het overeen komen kwa prijs en dienstenpakket. Dan betaal ik en dient zij waar voor dat geld te leveren. Er is geen enkele sprake van vreemdgaan als ik een andere DVP bezoek ten opzichte van welke DVP dan ook.

Ik had enkele vaste DVP`s met wie ik alles besprak. Ook wat mijn wensen waren. Ze adviseerden me welke DVP daar aan zou kunnen voldoen. Het tegenovergestelde van jaloezie.
 
Zoals ik je eerste bericht lees, is het voornamelijk jouw gevoel. Dus niet eens zozeer het gedrag van de vrouwen met uitzondering van één vrouw. Wiens mening jij je mogelijk te zwaar aantrekt?

Ik begrijp inderdaad niet waar je je druk over maakt.
 
Als het alleen om diensten van de dvp gaat heb je gelijk. Maar ik bouw vaak ook een bijzondere band op met mijn vaste dames. Op den duur krijg je dan extra's zonder ervoor te betalen en de sex is intiemer omdat je elkaar beter kent. Het voelt dan toch een beetje als een relatie. Al mijn relaties met dvp zijn zo, en het duurt vaak een tijdje voordat je zoiets opbouwt. Als je dan vreemd gaat gooi je soms al die extra's en intieme band, relatie etc uit het raam. Want de dvp heeft nog wel sex met je maar de band etc verkilt. Soms wil een dvp mij zelfs niet meer zien. Kennelijk voelde zij ook deze band want ze is van slag. Voor velen wellicht compleet onherkenbaar maar voor sommigen dus wel.
 
Dus lijkt het alsof ik het wel begreep. ;)

Zie mijn eerste bericht: Biedt ze je korting? Of een boel extra`s zonder meerprijs?
Dat is in dit geval dus "ja". Dan is er dus sprake van een bijzondere band die ook jou iets oplevert. Dan ligt het wel iets anders.
Je loopt dan immers de kans iets extra`s kwijt te raken. Dan is het wijsheid om bij zo`n dame iets voorzichtiger te zijn en niet je eigen ramen in te gooien.
Dan zou ik haar bezoeken en als ik zin had in iets anders, er voor zorgen dat ik dat dan vond iets verder van haar verwijderd, zodat ze er niet achter komt.
Dat is geen vorm van vreemdgaan, maar van twee walletjes snoepen. En dat is niet hetzelfde.

Behalve als je jezelf emotioneel aan haar gebonden hebt, dan kan het een naar gevoel geven.
Mogelijk dat we dan naar een ander topic moeten "verliefd op een dame"........
 
Ik snap het helemaal, ik heb er ook best moeite mee, vooral met Carina en Kelly omdat die toch een speciaal plekje hebben.
Ik heb er met Kelly pas over gesproken, gewoon gevraagd, gewoon eerlijk verteld dat ik de dame vlak bij haar staat een keer wil uitproberen en dat ik me er een beetje voor schaam. Kelly was daar heel relaxed over. Nu zag ik gisteren een hele lekkere donkere dame in het raam naast haar terwijl Kelly werkte.... dat vond ik dan weer moeilijk.
Perla vind ik ook te leuk, en heb ik de laatste maanden veel bezocht in afwezigheid van Carina..... maar die werken heel dicht bij elkaar..... dus ik heb Perla alvast verteld dat ze me met Carina moet delen als ze beiden terug zijn.....maar ik zal het toch heel moeilijk vinden om bij een naar binnen te gaan en niet bij de ander..
Coral zie je vaak met een dame waar ik ook naar binnen ga. De laatste keer dat ik ze samen zag heb ik gezegd dat ik niet meer een van de twee kies als ze samen zijn, dat ik me daar ongemakkelijk bij voel. Beiden waren super aardig en vonden dat onzin.
De dames die ik bezoek zijn superlief en gunnen elkaar ook wat, ze weten dat ik een putero ben........Bijna schaamteloos maar niet helemaal. ?
Wat is een Putero nou weer? LHBTQP? ??‍♂️
 
@jatsee Ik denk dat ik je wel begrijp, ik ben ook een vaste klant van meerdere dvp's maar met 1 dame gaat het wel wat verder. Ik ken haar 10 jaar en al sinds voor Corona heb ik soms met haar afgesproken iets drinken of eten en geen sex. In de Coronatijd is ze meer keren bij mij thuis geweest, wel met sex en tegen betaling. Zie haar niet als mijn vriendin, weet ook dat ze dit misschien met een paar anderen ook doet maar als je in 5 weken dat ze op vakantie is 10 keer met me belt dan voel ik me toch speciaal.
Maar het ging om jaloezie en ik heb haar altijd eerlijk gezegd ik ben bij die geweest of ik was vorige week in de middag bij een vrouw geweest. En dat is misschien ook een reden dat ze me nog steeds altijd lief behandelt. En ik vind ook wat meer mannen hier zeggen, waarom mag zij met iedereen die genoeg betaalt neuken en ik moet alleen bij haar gaan. Groetjes
 
De laatste keer dat ik mijn vaste dame bezocht zei ze dat ze heel zakelijk was en dat sex slechts business was en geen gevoelens etc. Toen ik daarna haar buurvrouw bezocht en beneden afscheid nam had mijn vaste DVP tranen in haar ogen en kon ze mij geen gedag zeggen. Daarna stond ik op de zwarte lijst en liet ze mij niet meer binnen.
 
De laatste keer dat ik mijn vaste dame bezocht zei ze dat ze heel zakelijk was en dat sex slechts business was en geen gevoelens etc. Toen ik daarna haar buurvrouw bezocht en beneden afscheid nam had mijn vaste DVP tranen in haar ogen en kon ze mij geen gedag zeggen. Daarna stond ik op de zwarte lijst en liet ze mij niet meer binnen.
Dit dus. Ze zijn echt niet te peilen inderdaad. Daarom gewoon bespreekbaar maken waarom je ook eens een andere dvp wil bezoeken. Als ze dan al gelijk boos wordt was het enkel slechts een voornemen en niet achteraf gezeik. Dan kan je haar ook gelijk zeggen dat wanneer het haar niet bevalt…jammer dan! ?
 
Ik vind het ook wel mooi en vertederend, dat we van beide kanten soms meer 'gehecht' zijn dan we zouden willen toegeven. Een stoere dvp die het toch niet goed kan zetten als je elders gaat, is wellicht meestal zakelijk, maar toch kan het ook dieper aangrijpen doordat je welbewust toch intiemer met elkaar bent geweest dan je met de groenteboer (meestal) bent.
 
Als je een garagebedrijf hebt en je ziet de auto van een klant die al jaren bij je komt en altijd tevreden weggegaan is ineens bij een concurrent op de brug staan heb je er ook een hekel aan
Al die tijd goed werk afgeleverd voor een redelijke vergoeding en dan ineens zien ze je niet meer staan , het zal meer broodnijd zijn als jaloezie
 
Als je een garagebedrijf hebt en je ziet de auto van een klant die al jaren bij je komt en altijd tevreden weggegaan is ineens bij een concurrent op de brug staan heb je er ook een hekel aan
Al die tijd goed werk afgeleverd voor een redelijke vergoeding en dan ineens zien ze je niet meer staan , het zal meer broodnijd zijn als jaloezie
Ik zou ook niet weten waarom ik wb mijn autogarage zin in eens iets anders zou hebben, als ik met de geboden service tevreden ben. De service wordt voor mij nooit saai.
Bij DVP ligt het voor de gemiddelde wandelaar toch anders.
Af en toe iets nieuws te willen beleven is vlgs. mij juist een van de motieven voor het wandelen.
 
Bij DVP ligt het voor de gemiddelde wandelaar toch anders
Bij de gemiddelde wandelaar misschien wel maar voor de gemiddelde DVP kennelijk niet , het zijn gewoon middenstanders die hun klantenkring aan zich willen binden hoor
Tuurlijk heb je het recht om gewoon eens wat anders te proberen als je daar zin in hebt , maar daar hoeven ze toch niet blij mee te wezen?
 
Bij de gemiddelde wandelaar misschien wel maar voor de gemiddelde DVP kennelijk niet , het zijn gewoon middenstanders die hun klantenkring aan zich willen binden hoor
Tuurlijk heb je het recht om gewoon eens wat anders te proberen als je daar zin in hebt , maar daar hoeven ze toch niet blij mee te wezen?
Ik heb ook niet gezegd dat de DvP blij moeten zijn met 'ontrouwe' klanten. Ik heb helemaal niets over de dames gezegd.
Ik heb alleen op de argumentatie van jouw gereageerd, die ik niet gepast vind.
 
Op het moment dat ik was vreemd gegaan mocht ik niet meer terugkomen bij mijn vaste dame van plezier. Ik heb er wat tijd over laten gaan en zelfs als ze uren geen klant heeft gehad mag ik niet binnen. Daarvoor zag ik haar jarenlang wekelijks.

Volgens mij ligt dat bij een garage houder toch anders.
Dat is wel erg drastisch Jatsee , heb je toch wel een heel gevoelige snaar geraakt haha
 
Op het moment dat ik was vreemd gegaan mocht ik niet meer terugkomen bij mijn vaste dame van plezier. Ik heb er wat tijd over laten gaan en zelfs als ze uren geen klant heeft gehad mag ik niet binnen. Daarvoor zag ik haar jarenlang wekelijks.
Heb je eraan gedacht gewoon vrijblijvend eens een grote doos bonbons aan haar te geven, 'vergeving' te vragen en te verzoeken of je een volgende keer eventueel wel weer mag?
;-)
Gewoon voor de aardigheid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan