Vreemdgaan bij raamprostitutie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben sinds recent bij mijn vaste raamdame geweest waar ik al echt vele jaren kom. Omdat ik bij binnenkomst vertelde dat ik eigenlijk beetje rond aan het kijken was om iets nieuws te proberen, werd ze in een keer boos en vertelde ze me maar dat ik beter een andere kan proberen. Ik nog getracht mijn excuses aan te bieden, maar ze vertelde me maar dat ik weg moest gaan. Dus mensen, nog tips hoe ik dit verder moet handelen? Want ik vind het behoorlijk zonde an band die ik dacht te hebben met haar zomaar te zien verliezen.
 
Kinderachtig van haar alsof je een relatie hebt met haar en zij de enige is waar je seks mee mag hebben. Gewoon een andere dame zoeken en haar links laten liggen, als zij niet wil begrijpen dat jij ook een keer een andere dame wilt proberen dan is ze jou niet waard vind ik.
Bedankt voor je antwoord! Rationaal denk ik zo over. Maar emotioneel…het doet toch wat met je gezien he iemand al lang kent en wij weten ook zoveel van elkaar en dan ineens poef weg. Ik wou dat ik niet eerlijk was geweest die dag, dan had ik dit probleem niet eens gehad. Stiekem hoop ik dat ze bij draait en mij kan 'vergeven' ook valt er naar mijn mening niets te vergeven. Ik bedoel eerlijk waar, zij neukt zelf tientallen per dag en wat ze eventueel met andere vaste klanten doe, zou ik niet eens weten.
 
Bedankt voor je antwoord! Rationaal denk ik zo over. Maar emotioneel…het doet toch wat met je gezien iemand al lang kent en wij weten ook zoveel van elkaar en dan ineens poef weg. Ik wou dat ik niet eerlijk was geweest die dag, dan had ik dit probleem niet eens gehad.
Ik herken het wel hoor. Maar waarom zou je overleggen of vragen? Gewoon naar dames gaan die je zelf kiest toch?
Ja toch? Ik snap het hele probleem eigenlijk ook niet. Ze neukt zelf met zoveel mannen elke dag. En ik wil eens een keertje naar een andere en dan ineens maakt ze een probleem van
 
Ja toch? Ik snap het hele probleem eigenlijk ook niet. Ze neukt zelf met zoveel mannen elke dag. En ik wil eens een keertje naar een andere en dan ineens maakt ze een probleem van

Met dit argument geeft je zelf toch ook al aan dat er gevoelens bij komen kijken. Want denk niet dat je dit zelfde zou zeggen tegen je kapper als die laat weten als hij het niet leuk vind dat je naar een andere kapper bent geweest.

Ook is het haar inkomsten. Betaal jij haar met jou éné bezoek in de maand genoeg om haar hele maand laste te deken? Nee toch. Dus dan moet ze wel meerdere klanten nemen.

Maar vooral @SidMeister20 geeft aan wel waarde aan de ralatie te hechten en deze niet te willen verliezen. Daar vraagt hij hulp mee. Dus geef hem positieve tips waar hij iets aan heeft.
 
Bedankt voor je antwoord! Rationaal denk ik zo over. Maar emotioneel…het doet toch wat met je gezien he iemand al lang kent en wij weten ook zoveel van elkaar en dan ineens poef weg. Ik wou dat ik niet eerlijk was geweest die dag, dan had ik dit probleem niet eens gehad. Stiekem hoop ik dat ze bij draait en mij kan 'vergeven' ook valt er naar mijn mening niets te vergeven. Ik bedoel eerlijk waar, zij neukt zelf tientallen per dag en wat ze eventueel met andere vaste klanten doe, zou ik niet eens weten.

Ik ben sinds recent bij mijn vaste raamdame geweest waar ik al echt vele jaren kom. Omdat ik bij binnenkomst vertelde dat ik eigenlijk beetje rond aan het kijken was om iets nieuws te proberen, werd ze in een keer boos en vertelde ze me maar dat ik beter een andere kan proberen. Ik nog getracht mijn excuses aan te bieden, maar ze vertelde me maar dat ik weg moest gaan. Dus mensen, nog tips hoe ik dit verder moet handelen? Want ik vind het behoorlijk zonde an band die ik dacht te hebben met haar zomaar te zien verliezen.

Je weet dat vrouwen manupulatief zijn toch, het beste biedt je helemaal geen excuses aan want je bent der niks schuldig...zometeen trickt ze je met eventueel 'terugkomen' in een solo-abonnement hahaha ik zou het voorzijn en -als je gevoelsmatig wilt blijven daten- haar vertellen dat je het jammer zou vinden haar niet meer te kunnen daten, als zij daar voor kiest, maar dat je wel daarbuiten gewoon andere dames bezoekt when you damn well please of zolang het voor haar gewoon betaalde seks is ;)
 
Zoveel mogelijk "vreemdgaan" en het liefst met dames waarvan je weet dat zij hun ook kent om haar de "klant/dvp" relatie te benadrukken… lekker zakelijk houden niets meer en niets minder. Na verloop van tijd draait ze wel bij en verwelkomt ze je (jouw geld) weer en grote kans dat ze extra haar best doet om te bewijzen dat zij het lekkerst is… het blijft een spelletje hé! 😉
 
Kinderachtig gedoe, zeg.

Zou zijn als dat de Hugo Boss winkel me weigert, omdat ik iets bij Tommy Hilfiger hebt gekocht. Of het ene restaurant me weigert, omdat ik ook bij het andere restaurant heb gegeten.

Ik wandel voor mijn plezier en als ontspanning. Dit soort ongein zit ik dan niet op te wachten. Denk dat veel wandelaars die er last van hebben het ook vooral zichzelf wijsmaken. Blijkbaar komen ze dan niet alleen om hun zak te legen, maar ook om een substituut voor relatiegezeik te krijgen...
 
Zoveel mogelijk "vreemdgaan" en het liefst met dames waarvan je weet dat zij hun ook kent om haar de "klant/dvp" relatie te benadrukken… lekker zakelijk houden niets meer en niets minder. Na verloop van tijd draait ze wel bij en verwelkomt ze je (jouw geld) weer en grote kans dat ze extra haar best doet om te bewijzen dat zij het lekkerst is… het blijft een spelletje hé! 😉
Het jammere is wel helaas dat ze wel populair is bij de wandelaars. Ze zal mij niet zo snel missen geloof ik.
 
Ik denk op zich dat jullie wel een goede klik hebben, maar verder niets. Zij zal wel met meerdere mannen een goede klik te hebben. En door die mannen zoveel mogelijk aan haar te binden is zij natuurlijk verzekerd van een goed inkomen.

Je kan 2 dingen doen haar jaloers maken en in zicht naar een andere dame gaan. Ik weet niet of het dan weer hetzelfde gaat worden als voorheen.

Je kan ook zeggen dat je vond dat in jouw beleving alles een beetje minder werd, maar dat je toch bij haar terug bent gekomen omdat jullie het zo fijn hebben samen. Zij gaat dan waarschijnlijk extra haar best doen.

Ik zou me overigens niet laten weerhouden om af en toe als je dat wilt een andere dvp te bezoeken. Ik zou dit alleen niet meer aan haar vertellen en ook niet in het zicht doen. Wat niet weet wat niet deert. En jullie hebben geen relatie dus je bent vrij om te gaan waar je wilt. Ik zou voor optie 2 kiezen hoewel er een klein leugentje voor bestwil voor nodig is.

Normaal zou ik net als jij het liefst voor de waarheid gaan, maar deze dvp kan daar duidelijk niet zo goed mee omgaan.
 
Heb het er wel eens over met de dames, een aantal zitten er gemakkelijk in en weten best dat je andere dames bezoekt soms raden ze me ook iemand anders (een vriendin) aan.
Een enkeling doet jaloers dat is dan ook meestal einde bezoekjes want daar heb ik geen zin in.
 
Ik heb eenzelfde ervaring als @SidMeister20 gehad. Ik ging met de buurvrouw van mijn vaste dame, en ik was mijn vaste dame kwijt. Ze wilde mij niet meer zien. Zelfs nu we 4 jaar verder zijn zwaai ik wel eens naar haar, maar de deur blijft dicht. Of ik heb een snaar geraakt, of er was altijd al jaloezie met haar buurvrouw. Ik heb het nog wel eens met haar buurvrouw erover gehad, want die bezoek ik af en toe. Die snapt het ook niet. Kennelijk speelt er van alles in die dameshoofdjes
 
Haar probleem. En een hoop misgelopen inkomsten voor haar.
Dat is waar, maar het is ook mijn probleem want waar haal je een nieuwe vaste dame vandaan? Als het nu een willekeurige dame is, dan inderdaad maakt het mij niet uit. Maar een vaste dame, die je kent en vertrouwd, waar je naar uitkijkt, en die je af en toe door vervelende periodes helpt. Die zijn schaars. Het kost mij een hoop tijd en geld om een nieuwe te vinden.
 
Dat is waar, maar het is ook mijn probleem want waar haal je een nieuwe vaste dame vandaan? Als het nu een willekeurige dame is, dan inderdaad maakt het mij niet uit. Maar een vaste dame, die je kent en vertrouwd, waar je naar uitkijkt, en die je af en toe door vervelende periodes helpt. Die zijn schaars. Het kost mij een hoop tijd en geld om een nieuwe te vinden.
Dan moet je maar op je knieen voor haar deur gaan zitten huilen .... en een goed bod doen?
 
Zoveel mogelijk "vreemdgaan" en het liefst met dames waarvan je weet dat zij hun ook kent om haar de "klant/dvp" relatie te benadrukken… lekker zakelijk houden niets meer en niets minder. Na verloop van tijd draait ze wel bij en verwelkomt ze je (jouw geld) weer en grote kans dat ze extra haar best doet om te bewijzen dat zij het lekkerst is… het blijft een spelletje hé! 😉
Helemaal mee eens. En zeker niet je excuus aanbieden. Haha.
Gewoon lekker verder zoeken. Zijn genoeg dames die jou centjes met open armen ontvangen.
 
Ook een paar keer mee gemaakt dat ze kwaad werden ,dan ga ik gewoon een paar buurvrouwen waar ze tegenover werkt kan ze zien waar ik naar binnen ga, of de directe buurvrouw pak ik dan en ga extra hard kreunen zodat ze het hoort. Moet niet gekker worden zelf laten ze zich door iedere kerel pakken paar honderd keer per jaar, en ook nog kwaad worden als je een keer een andere biefstuk pakt
 
Laatst bewerkt:
Dat is waar, maar het is ook mijn probleem want waar haal je een nieuwe vaste dame vandaan? Als het nu een willekeurige dame is, dan inderdaad maakt het mij niet uit. Maar een vaste dame, die je kent en vertrouwd, waar je naar uitkijkt, en die je af en toe door vervelende periodes helpt. Die zijn schaars. Het kost mij een hoop tijd en geld om een nieuwe te vinden.
Ik denk dat jullie samen een sterk band hadden dus zag ze jouw bezoek aan een andere dame als een soort van bedrog want als ze het puur voor geld deed had ze je wel vergeven denk ik.
 
Ik denk dat jullie samen een sterk band hadden dus zag ze jouw bezoek aan een andere dame als een soort van bedrog want als ze het puur voor geld deed had ze je wel vergeven denk ik.
Kan van alles zijn. Wij kunnen het niet heel exact weten op afstand.
Zou zelfs kunnen dat de dvp de klant een 'moeilijke' vond en nu een welkome aanleiding had om er met een smoes 'ik ben jaloers' vanaf te komen.
We kunnen er kortom op los fantaseren, de kans bestaat namelijk dat desbetreffende dvp zich hier niet meldt om e.e.a. nader toe te lichten.
;-)
 
Een van de dames vroeg of ik van de week bij een dame was geweest is was namelijk wel langsgelopen, zei eerlijk dat ik andere keus had gemaakt maar dat die niet voor herhaling vatbaar was, later in de week weer bij de mij bekende dame geweest dat wordt dan ook weer gewaardeerd. Ze vind het prima als je af en toe een uitstapje maakt de andere dames moeten ook wat verdienen zei ze. dat is nou een vrouw naar mijn hart.
 
Dvp's die zelfverzekerd zijn worden niet zo gauw jaloers als je een keer een uitstapje waagt bij de buurvrouw, vriendin, collega of concurrent want ze weten toch wel dat je bij hun terugkomt. Dat toont ook hun professionaliteit.

Een vaste privéontvangst dame zei ooit een keer tegen me "You cannot always eat sushi.". Die heb ik goed in mijn oren geknoopt dus sindsdien eet ik zo gevarieerd mogelijk. 🙂
 
Dvp's die zelfverzekerd zijn worden niet zo gauw jaloers als je een keer een uitstapje waagt bij de buurvrouw, vriendin, collega of concurrent want ze weten toch wel dat je bij hun terugkomt. Dat toont ook hun professionaliteit.

Een vaste privéontvangst dame zei ooit een keer tegen me "You cannot always eat sushi.". Die heb ik goed in mijn oren geknoopt dus sindsdien eet ik zo gevarieerd mogelijk. 🙂
Alleen jammergenoeg denken sommige dvp's daar anders over ze willen dat je alleen sushi eet maar bami goreng bij een ander mag dan weer niet.
 
Laatst bewerkt:
Als het nu een willekeurige dame is, dan inderdaad maakt het mij niet uit. Maar een vaste dame,
Je vaste dame was zelf zo stom je de deur te wijzen. Dat laat dus duidelijk zien wat ze van je vindt.
Dat is het mooie aan het bezoek van DVP - je kunt altijd ergens anders naar toe. En de zoektocht naar een nieuwe vaste dame is zeker geen straf, toch?
 
Je moet dit ook nooit in het zicht van de dame doen dombo..
Ik heb dit ook meegemaakt hoor, in een ramen buurt is dit namelijk heel lastig te voorkomen.
Als de betreffende dame je voorbij ziet lopen, en je komt die dag niet bij haar langs weet ze genoeg.
ik vind dit ook wel eens ongemakkelijk, zeker als je een goede "behandeling" van de dame kreeg met wat extra geen standaard dingentjes, of dat je op dat moment niet zo zin in haar hebt, maar haar later op een ander moment nog wel wilt bezoeken.
ik weet dat je gewoon betaald voor haar dienst, maar het voelt wel eens ongemakkelijk.
 
ik vind dit ook wel eens ongemakkelijk, zeker als je een goede "behandeling" van de dame kreeg met wat extra geen standaard dingentjes, of dat je op dat moment niet zo zin in haar hebt, maar haar later op een ander moment nog wel wilt bezoeken.
ik weet dat je gewoon betaald voor haar dienst, maar het voelt wel eens ongemakkelijk.
Zo denk ik ook. Het voelt heel ongemakkelijk aan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan