Vriendin wil Gangbangervaring opdoen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nogmaals er is iemand die alles regelt en hij zal beslissing nemen van wie er kan komen. Houdt wel rekening met Omnikron ivm de datum dat het gaat gebeuren. Bedoeling is februari op een weekdag.
Dus de persoon die alles regelt, moet bepalen wie er mag komen? Kan toch tot teleurstelling leiden bij jullie, niet?

In welke provincie wil je het hebben?
 
@Johan_d : kandidaten heb je al genoeg... ervaringsdeskundigen blijkbaar ook... niet twijfelen zou ik zeggen :). Welke regio prefereer je? Moet het Antwerpen zijn of is regio OVL ook ok? Kan toch niet zo moeilijk zijn om dit te organiseren.

Je kan het de "girlsreview GB" noemen. Alle deelnemers delen de kosten van de ruimte en van wat drank / hapjes... kan toch niet anders dan een topervaring zijn!
 
De deskundige zijn aan het plannen. Heb nu toch is even geduld allemaal. Zelf organiseren doen we niet wegens geen ervaring. Er zijn mensen op het forum die gecontracteerd zullen worden maar in weet niet wie bij welke organisatie op de ledenlijst staat. En er is gezegd Max 5 mannen en als ik de kandidaten ga tellen dan denk ik dat we daar al ruim over zitten.
 
Mannen heb nu is geduld on plaats van blind jullie fluit achterna te lopen.
Als het aantal geïnteresseerden/kandidaten je afschrikt, kan je misschien vragen aan de moderator om dit topic al dan niet tijdelijk op slot te doen? ⛔

Ik ben alvast benieuwd naar die eerste recensie, als die er al komt... :unsure:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan