vrijspraak voor man die DVP niet wou betalen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doolaard

Wandelaar
57
20/06/22
30
2
Dat wel, maar verkrachting is wel wat zwaar. De redenatie van de rechtbank kan ik wel volgen.
Je kunt het van beide kanten benaderen: als iemand alleen onder bepaalde voorwaarden instemt met seks, en die voorwaarden worden niet nageleefd, dan kan dat wel degelijk als verkrachting worden beschouwd. De specifieke aard van die voorwaarden doet daar niet aan af. De conclusie van de rechter vind ik persoonlijk onjuist.
Ik weet niet of er nog een hogere rechter is, maar ik kan me voorstellen dat de vrouwen inmiddels ook ermee klaar zijn.
Het blijft wrang dat zo'n walgelijke man er zo makkelijk mee weg lijkt te komen. Al heeft de onzekerheid en de hele rechtsgang hopelijk toch een afschrikwekkend effect gehad.

Ik begrijp niet hoe je zonder te betalen van de diensten van een DVP gebruik kan maken , je betaalt toch altijd vooruit ?

Ik weet niet beter tenminste , ik kan me de dag niet heugen dat er ook maar een sok uitgetrokken werd voordat er betaald was , ook bij vaste dames

Je kunt het van beide kanten benaderen: als iemand alleen onder bepaalde voorwaarden instemt met seks, en die voorwaarden worden niet nageleefd,
Dan kan je iedereen die een vrouwtje op een datingsite oppikt en achteraf helemaal geen succesvolle selfmade zakenman blijkt te zijn ook wel voor verkrachting vervolgen

Als je een aangeboden dienst afneemt zonder het overeengekomen bedrag te betalen ben je een wanbetaler , niet meer maar ook niet minder

Als je dit soort gevallen als verkrachting gaat behandelen is het einde zoek

De dames hadden blijkbaar alleen maar aangifte gedaan van financiële benadeling, dan is een veroordeling voor verkrachting nogal wat stappen erover.

De hufter moet nogal wat charisma hebben gehad dat ie meerdere dames wist te overtuigen om pas achteraf te betalen. Of is dat helemaal niet zo ongebruikelijk als ik denk?

De dames hadden blijkbaar alleen maar aangifte gedaan van financiële benadeling, dan is een veroordeling voor verkrachting nogal wat stappen erover.

De hufter moet nogal wat charisma hebben gehad dat ie meerdere dames wist te overtuigen om pas achteraf te betalen. Of is dat helemaal niet zo ongebruikelijk als ik denk?
Ik ging voor het eerst toen ik een jaar of 16\17 was en ik ben nu 58 en ik heb nog nooit aangeboden gekregen om maar achteraf te betalen

Nou is de laatste keer al wel een tijdje geleden maar ik kan me slecht voorstellen dat dat veranderd is

Ik begrijp niet hoe je zonder te betalen van de diensten van een DVP gebruik kan maken , je betaalt toch altijd vooruit ?

Ik weet niet beter tenminste , ik kan me de dag niet heugen dat er ook maar een sok uitgetrokken werd voordat er betaald was , ook bij vaste dames

Dan kan je iedereen die een vrouwtje op een datingsite oppikt en achteraf helemaal geen succesvolle selfmade zakenman blijkt te zijn ook wel voor verkrachting vervolgen

Als je een aangeboden dienst afneemt zonder het overeengekomen bedrag te betalen ben je een wanbetaler , niet meer maar ook niet minder

Als je dit soort gevallen als verkrachting gaat behandelen is het einde zoek
Het volgende gebeurde eens op een locatie waar meerdere dames werkte. Een man in de kamer naast mij had gezien waar de dame haar geld bewaarde. Na de daad, pakte hij zijn geld terug en probeerde ervandoor te gaan. Was met een beetje hulp van mij gelukkig niet gelukt en hij was er uiteindelijk op blote voeten vandoor gegaan. Zijn Schoenen hebben we van het balkon gegooid.

Daarnaast heb ik zelf weleens dat de hele dat zo spetterend begint dat geld niet eens ter sprake komt en achteraf nog als Oh Ja momentje komt.

Bij mijn vaste DVP betaal ik altijd achteraf. Is gewoon zo gegroeid. Wel eens een keer vergeten te betalen, maar dat gewoon de volgende keer hersteld. Was nog een kleine discussie ontstaan omdat zij dacht dat er wel betaald was.

als iemand alleen onder bepaalde voorwaarden instemt met seks, en die voorwaarden worden niet nageleefd, dan kan dat wel degelijk als verkrachting worden beschouwd. De specifieke aard van die voorwaarden doet daar niet aan af.
Daar kan ik een heel eind in meegaan hoor, echt waar.

Maar.

Als ik die redenatie doortrek ben ik zelf ook al meermaals verkracht.

Bijvoorbeeld door die dame waarmee ik vooraf afstemde dat we wel die 60 minuten vol zouden maken maar ze dat uiteindelijk niet deed.

Of door die dame waarmee ik vooraf besprak dat zoenen echt inbegrepen zou zijn in de prijs.

Dat soort dingen, seks met vooraf besproken voorwaarden die niet werden nageleefd. Ik ga het allemaal niet goedpraten, maar vanaf waar je over verkrachting gaat praten is een hellend vlak van heb ik jou daar.

Zijn Schoenen hebben we van het balkon gegooid.
Op zijn hoofd hoop ik ? Ok maar in zo'n geval heb je het over diefstal en nog geen verkrachting natuurlijk
En het "oh ja moment " is ook niet iets wat van 2018 tot 2021 bij 7 geloof ik voor zal vallen
En dan hebben we het alleen over de 7 die aangifte gedaan hebben natuurlijk , hoeveel zijn er niet die dat niet gedaan hebben omdat ze om wat voor reden dan ook niet in de openbaarheid wilden komen en hun verlies maar genomen hebben?

Ik ben een paar keer in Gent geweest en de stad heeft een behoorlijk RLD , maar toch niet zo groot dat je er minimaal drie jaar lang de "neukpiraat " uit kan hangen zonder herkend te worden

De dames praten ook met elkaar natuurlijk en waarschuwen elkaar onderling voor zulke grappenmakers

In een Privéhuis kan je het ook wel vergeten want daar rekent de gastvrouw van te voren af en die kan elk kutsmoesje wel dromen en in een club hebben ze in de regel een breedgeschouderde uitsmijter lopen die wel raad weet met wanbetalers

Blijft over privéontvangst , hoeveel van die meiden moet je in godsnaam benaderen om er in ieder geval 7 en waarschijnlijk veel meer te treffen die met betaling achteraf genoegen te nemen in 3 jaar tijd

3 jaar die ook nog de corona lockdowns overlappen

Terug
Bovenaan Onderaan