Vrouw/vriendin herhaaldelijk bedriegen met DVPs.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben gestart met wandelen na de geboorte van ons kind, zo rond mijn 40e. Daarvoor nooit aan gedacht, was ook niet nodig.
Op jouw leeftijd is het iets om je niet bij neer te leggen.
Na de geboorte van een kind is zo'n moment dat de seks vaak minder wordt. Sowieso is dat een moment dat je relatie voor uitdagingen komt te staan.

Maar een dame die op d'r 21e maar 3-4 per maand wil... dat is toch niet helemaal normaal.
 
Zoals de titel al verraad heb ik (sinds heel recent) een geheime wandelhobby terwijl ik in een vaste relatie zit maar ik voel mij wel heel schuldig tegenover mijn nietsvermoedende vriendin. De meesten hier zullen mij waarschijnlijk gek verklaren maar ik ben nog maar 28 jaar en mijn vriendin 21 jaar. Het is dus niet zo dat ik een oudere man ben met een "afgedankte" vrouw die op zoek is naar jongere dames. We zijn nu ongeveer 2 jaar samen en ze zorgt heel goed voor mij. Onze relatie is niet meer pril maar van een echte sleur kan ook nog niet gesproken worden. Jammer genoeg hebben we naar mijn zin wel niet zo heel vaak seks meer (ik schat gemiddeld 3 a 4 keer per maand) maar wanneer we er eenmaal aan beginnen spat de passie er wel af. Wanneer ik haar extreem geil krijg mag ik zelfs dingen zoals anaal en deepthroat doen. Toch kan ik het niet laten om constant te fantaseren over mijn volgende uitstap naar de ramen met 150 euro op zak om daarmee 3 geile petite oostblokkers vol te spuiten... Ik wou eens polsen of hier nog mensen in een gelijkaardige situatie zitten en hoe jullie daar mee omgaan?
Beste man, niet je dame bedriegen joh ‼️

Voor 150e neem je haar mee uiteten of maak n reis ofzo verras haar. Koop sexy lingerie, toys, etc. Wek de spanning op.

Voor 30/60 min neuken met n hoertje heb je geen idee wat je kapot maakt bij je vriendin die om je geeft.

👉 Mijn advies de spanning thuis upgraden.

Reinig je huis met wierook en salie ..ok dat was n grap!
 
Tijd voor een goed en open gesprek dus, aangeven waar jouw behoeften liggen, maar ook luisteren naar haar kant van het verhaal. Of je direct moet aangeven dat je een prostituee bezoekt is misschien niet handig, maar hangt ook af van hoe zeop het gesprek reageert. Key is communicatie en luisteren naar elkaar.

wat betreft dat schuldig voelen, geeft naar mijn idee aan dat je veel voor je vriendin voelt en haar niet wilt kwetsen. Is denk ik niks geks aan.
 
Hij bedoeld nietszeggende seks.....
Een portie seks "full option" duurt enkele uren en daar moet je een paar dagen van recupereren. Dat is niet hetzelfde als 5min pijpen en 3 stoten doggy.

Ik denk dat hij bedoelde dat ze niet moet denken dat hij aan 4x sex per maand genoeg heeft, het ging niet over urenlang of kort
 
Voor 30/60 min neuken met n hoertje heb je geen idee wat je kapot maakt bij je vriendin die om je geeft.

👉 Mijn advies de spanning thuis upgraden.
Zolang ze het niet weet maak je niks kapot.

Thuis de boel wat spannender maken kan geen kwaad. Hij mag wel deepthroaten en in het kontje, dus echt 'n hekel aan seks heeft ze ook weer niet. Misschien vindt ze het niet spannend genoeg en past ze ervoor om de hele maand als een hoertje afgeneukt te worden?
 
Ik denk dat hij bedoelde dat ze niet moet denken dat hij aan 4x sex per maand genoeg heeft, het ging niet over urenlang of kort
Dank hiervoor. Dat is inderdaad wat ik bedoelde maar ik ga niet in op allerlei aantijgingen van mannetjes die me ineens denken te kennen of zo.

Verder laat ik de TS meteen maar in de capabele handen van diezelfde personen. Ik bemoei me hier niet meer mee. Who cares.
 
Met een term als 'bedriegen' frame je het als iets Heel Ergs.
1) van jezelf accepteren wat je doet
2) je vriendin voorleggen dat je verlangt naar vaker seks. Wil zij dat niet, dan afspreken dat je gewoon heel goede vrienden bent met af en toe seks en verder vrij
3) wil zij dat niet dan gewoon als vrienden uit elkaar
4) geen drama maken, niet alles eruit gooien, dat is voor films en reality tv
 
Een vrouw hoeft zich niet te schamen / verontschuldigen als ze minder seks wil en andersom hoeft een man zich niet te verontschuldigen / schamen als hij meer seks wil hebben. Ik had een poos een vriendin die van mening was dat tweemaal in de week fysiek gezien gezond is voor een man en ze lette erop zich ook zo frequent beschikbaar te stellen. Ik vond dat heel verrassend en aardig.
 
Ik had een poos een vriendin die van mening was dat tweemaal in de week fysiek gezien gezond is voor een man en ze lette erop zich ook zo frequent beschikbaar te stellen. Ik vond dat heel verrassend en aardig.
Maar voor haar had het niet gehoeven, lees ik hier in? Of klopt dat niet?
 
Maar voor haar had het niet gehoeven, lees ik hier in? Of klopt dat niet?
Voor haar was eens in de tien dagen ook goed geweest, daar kon ze bijzonder van genieten maar ze was heel realistisch, nuchter en liefdevol in het ervoor zorgen dat ik het voldoende leuk had. Mooie kleertjes aan doen, 'nu ben ik van jou', uniek.
 
Je hebt hem nog niet gezien hè 😀
Oh ja. Er is trouwens een privé-huis waar men sekspoppen heeft. Is daar al eens een recensie van geschreven?
Is nu wel off topic dus zou ik in feite elders moeten vragen
sorry
 
Oh ja. Er is trouwens een privé-huis waar men sekspoppen heeft. Is daar al eens een recensie van geschreven?
Is nu wel off topic dus zou ik in feite elders moeten vragen
sorry
Grappig. Kom weleens bij C'est la vie, maar ze hebben het daar nooit over gehad. Ook niet toen er maar één dame beschikbaar was... het lijkt me niks overigens zo'n pop.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan