Vrouw wil geen seks. Tips en ideeën gevraagd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik mij afvraag is het volgende: stel je hebt zo'n beetje alles gedaan qua adviezen die hier staan (geen pil, praten, meer tijd voor haar etc. etc.). Wat is er daarna? Mevrouw eist wel monogamie maar is zelf niet bereid om te veranderen. Is het dan gewoonweg niet tijd om het buiten de deur te gaan zoeken?

Probleem is wel dat als zij er achter komt jij als kwade genius wordt weggezet terwijl ze jou geen ruimte geeft....

En zo wordt de man weer weggezet als oorzaak van de problemen. De vrouw kruipt weer in haar traditionele slachtofferrol ...:confused:
 
Laatst bewerkt:
Draai het eens om. Als man komt het ook voor dat je bepaalde dames achter de ramen ziet zitten waar je geen zin in hebt om sex mee te hebben. Eigenlijk nooit zin in terwijl er best alles op aan zit om het mee te doen. Dat gevoel wat je hebt van tegenzin is misschien wel hetzelfde gevoel dat een vrouw heeft als haar man/partner in zijn tarzan costume de kamer in komt
Sommige vrouwen van 30, willen maar 2x pw en als ze 40 zijn 1x per maand...
(In mijn geval had ik zo een echtgenoot).

Ik dacht op een gegeven moment moet ik dit "uitzitten" als een gevangenis straf?!
Huwelijk hoort wel gewoon ook intimiteit bij. Als je nooit zin hebt, waarom ben je dan getrouwd eigenlijk? Je gaat niet trouwen voor de broer/zus experience toch?

Ik dacht inderdaad next...ik ga niet wachten tot ik helemaal onaantrekkelijk ben en dan pas scheiden. Dan heb ik sowieso geen lekkere seks meer op mijn 70e 😱

Nu geniet ik enorm van mijn single life. Heb here echtgenoot geen dag gemist 🔥
 
Ik las elders dat je never nooit meer gaat trouwen 😥
Ik ga toch nadenken over een huwelijksaanzoek 😉😘 en als het ja-woord zou volgen, proberen aan jouw verwachtingen te voldoen 🤪😇
Veel succes dat wordt trekken aan een dood paard 😅 Twee keer was meer dan genoeg thnk u verry much.

Ik vind het jammer, heb al een aantal vaste mannen zien gaan omdat de verwarring blijkbaar te groot is. Ik doe mijn werk met enorm veel liefde en aandacht. Ik doe ook niet alsof, maar ik ben niet "verliefd". Het blijft werk.❤️
 
Waarom prijs je jezelf gelukkig dat je zulke vrouwen niet kent?
Omdat ik in algemene zin in een hekel heb aan mensen die in de slachtofferrol kruipen. Het heeft dus niet specifiek met haar vrouwzijn te maken.
Maar zeker wel met slachtoffer spelen.
En dat doen mannen die zich beklagen over vrouwen overigens net zo goed.
Is niet mijn 'cup of tea'. 😋
 
Omdat ik in algemene zin in een hekel heb aan mensen die in de slachtofferrol kruipen. Het heeft dus niet specifiek met haar vrouwzijn te maken.
Maar zeker wel met slachtoffer spelen.
En dat doen mannen die zich beklagen over vrouwen overigens net zo goed.
Is niet mijn 'cup of tea'. 😋

Het probleem is dat het voor een buitenstaander niet zo 1-2-3 duidelijk is wie het slachtoffer speelt of is. Kijk alleen maar naar het taboe rondom prostitutie.
 
En dat er 2 proef stelletjes die even gaat testen en feedback geeft 👌🏼👌🏼
:) ja dat zou helemaal mooi zijn.

Sommige adviezen zijn elkaars tegenovergestelde, extra leuk.

Een aantal adviezen gaat er ook vanuit dat een vrouw een nogal simpel wezen is.

Als ik het andersom bekijk: stel een vriendin van mij met wie ik echt geen seks meer zou willen is toch van plan het ervan te laten komen. Ze brengt me een bos bloemen, geeft mij een onderbroek en kookt soep, maakt mijn wc schoon. Ik word daar niet ineens zo opgewonden van dat ik toch nog een keer met haar wil vrijen...

Je wil het of je hebt er geen zin in. Ben je met iemand die er geen zin in heeft, zorg dan dat je je zin elders haalt. Da's mijn 'insteek'.
 
Als een man geen zin heeft om een vrouw te beschermen, voor zijn gezin te zorgen, zijn land te verdedigen, in huis te klussen, de hond uit te laten, boodschappen te doen, naar zijn vrouw te luisteren, problemen op te lossen voor anderen, vader voor zijn kinderen te zijn, etc. Dan heeft die daar geen zin in en dat accepteert iedereen. 🤔

Mannen zitten nu eenmaal anders in elkaar dan vrouwen 🚺 Accepteer dat gewoon 😉

@admin, kunnen we geen 'based' reactie erbij krijgen? Denk niet dat het Unicode consortium daar al een emoji voor heeft 🤔
 
Kan niet echt advies geven als single, ben zowat mijn hele leven al single en zou geen vaste partner willen.
Sinds kort bezoek ik ook een parenclub en er komen stellen die mekaar loslaten, dus ook seks met anderen hebben.
Denk niet dat het in ons aard ligt om helemaal geen seks meer te hebben.
Maar je wilt niet uit mekaar en met kinderen ook lastig, dan maar de handkar vaker gebruiken?
In mijn geval zou ik wachten tot de kids wat ouder zijn en alsnog uit mekaar gaan.
Leven als broer en zus lijkt me vreselijk.
Sterkte ermee
 
Dat zal haar dan hoogstwaarschijnlijk wel lukken ook.😁
Ik denk het niet.

Er kan van alles zijn waardoor de lust je vergaat. Een verkeerde opmerking die slecht valt, een geur, of dat je de persoon ziet zitten als je de kamer binnenkomt en je weet ineens "nee, dat niet meer".

Dan helpt er niks tegen, of je nu een schone onderbroek kado krijgt, of dat de persoon een pan soep opzet of mij wat werk uit handen probeert te nemen (doorgaans iets wat ik zelf beter kan). Ik heb dan geen behoefte aan "een avondje met alle aandacht voor mekaar" maar aan "de hele tijd heerlijk ongestoord alleen."
 
Dat kan ik aannemen, en ik geloof ook wel dat er in dat geval niets meer zal gebeuren.
Ik bedoelde vooral dat vrouwen daar over het algemeen wel wat handiger in zijn...hun (onwillige) partner verleiden...
Ik kan mij dat niet goed voorstellen. Als ik geen zin heb en ik zou ertoe worden 'verleid' dan is het daarna ook "eens maar nooit weer" en vermijd ik die situaties.

Als een vrouw ongeveer hetzelfde denkt, dan zou die ook licht onpasselijk kunnen worden van onbeholpen presentjes, warm eten en complimenten die zijn bedoeld als gemorrel aan het slot om een deur open te krijgen ;-)
 
Ik vind het jammer, heb al een aantal vaste mannen zien gaan
Uit je werk of uit je leven ?
omdat de verwarring blijkbaar te groot is.
Misschien ook moeilijk kunnen omgaan met onzekerheid...
Ik doe mijn werk met enorm veel liefde en aandacht. Ik doe ook niet alsof, maar ik ben niet "verliefd". Het blijft werk.❤️
Ik geloof je. Zijn ook wel tegenpolen (verliefdheid-controle) In je werk helpt het als je in controle blijft. (Vraag maar aan vluchtverkeerleiders 😉)
 
Ook als het echt lekker was met de vrouw in kwestie ?
Wat ik zei, het kan gewoon 'over' zijn. Dat ik kijk en het me verbaast dat ik het eerst wilde, maar nu niet meer. Of de vrouw heeft in een bui waarin ze het moeilijk had met zichzelf een rot opmerking geplaatst en ik voel een 'klik' maar dan van iets dat los schiet ;-)

Dan is er ook geen land meer mee te bezeilen, al kan een hele leuke loyale gewone fijne vriendschaop zonder seks heel goed.

Maar een bord eten of een schone onderbroek of helpen met een klusje windt me dan echt niet op. Iets aantrekken dat ik voorheen opwindend vond werkt dan TOTAAL averechts.

Misschien zijn er ook vrouwen die na de zoveelste snurk of stinkende oksel er absoluut definitief vanaf zien.
 
Misschien zijn er ook vrouwen die na de zoveelste snurk of stinkende oksel er absoluut definitief vanaf zien.

Maar als je dan samen blijft onder t mom van gezellige broer en zus liefde, doet men zichzelf wel echt te kort...

Wordt je op een dag wakker is je leven bijna voorbij. Heb je 40 jaar geen seks gehad met je huwelijkspartner...

Boring as fuck letterlijk
 
Dat maakt dan toch niet uit of je vreemd gaat of niet? Je zit in die broer/zus relatie waar je eigenlijk uit wil. Het kan wel zo zijn dat het vreemd-gaan in de hand werkt als je partner niet (meer) intiem wil zijn.

Of je hebt een partner waarbij intimiteit regelmatig op het menu staat, of je kiest ervoor te scheiden en als vrijgezel door het leven te gaan/op zoek te gaan naar een nieuwe partner.

Als er kinderen in de mix zijn, dan kan het wat lastiger worden. Ik ben van menig dat ik mijn kids hun veilige haven ontneem, en dat wil ik niet. Ik vind iemand niet slechter of beter als deze anders beslist. Er is van beide kanten wat te zeggen.
 
Dat maakt dan toch niet uit of je vreemd gaat of niet? Je zit in die broer/zus relatie waar je eigenlijk uit wil. Het kan wel zo zijn dat het vreemd-gaan in de hand werkt als je partner niet (meer) intiem wil zijn.
Ik vroeg het me gewoon af. Het kan de partner wel wakkerschudden, stel ik me zo voor. Hoe kan je nou niet willen vrijen met een vrouw zoals Layla ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan