Vrouw wil geen seks. Tips en ideeën gevraagd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wil mijn kinderen leren dat het ok is om voor jezelf te kiezen, van jezelf te houden, dat een ander je niet compleet maakt, dat je dit al bent "alleen".
Ook hoop ik dat ze hierdoor begrijpen dat liefde niet betekend dat je leugens in stand houdt, of jezelf compleet moet wegcijferen of 2 levens moet gaan leiden...

Ik heb echt lang geloofd dat zelfopoffering ook liefde was. Maar ja..ik ben geen Jezus ofzo. Dat ik mijn leven als offer moet geven in dienst van anderen.

Beetje offtopic.
Maar goed, ik geloof niet dat mensen monogaam zijn. En ik geloof ook niet dat we zo "geschapen" zijn. Monogamie is een kleine gevangenis in de hel als je het mij vraagt.
Hele hel en hemel gebeuren is geloof ik andersom..
Wanna play Angels and Demons with me?😈😈
 
Ook hoop ik dat ze hierdoor begrijpen dat liefde niet betekend dat je leugens in stand houdt, of jezelf compleet moet wegcijferen of 2 levens moet gaan leiden...
👍
Beetje offtopic.
Niet echt, vind het heel relevant
Maar goed, ik geloof niet dat mensen monogaam zijn.
Zou best waar kunnen zijn. De momenten dat alles heel goed ging met mijn ex, keek ik meer naar andere vrouwen op straat, niet minder. Niet om vreemd te gaan of zo, ik had gewoon meer plezier in het leven.
Wanna play Angels and Demons with me?😈😈
You bet ! 😇

Niet altijd kan een onzeker persoon, nog meer in de afgrond trekken...Niet echt waard eerlijk gezegd
I see your point. Het leek gewoon een leuke oplossing 😉 Ben soms te optimistisch 😇
 
Ik wil mijn kinderen leren dat het ok is om voor jezelf te kiezen, van jezelf te houden, dat een ander je niet compleet maakt, dat je dit al bent "alleen".
Ook hoop ik dat ze hierdoor begrijpen dat liefde niet betekend dat je leugens in stand houdt, of jezelf compleet moet wegcijferen of 2 levens moet gaan leiden...

Ik heb echt lang geloofd dat zelfopoffering ook liefde was. Maar ja..ik ben geen Jezus ofzo. Dat ik mijn leven als offer moet geven in dienst van anderen.

Beetje offtopic.
Maar goed, ik geloof niet dat mensen monogaam zijn. En ik geloof ook niet dat we zo "geschapen" zijn. Monogamie is een kleine gevangenis in de hel als je het mij vraagt.
Hele hel en hemel gebeuren is geloof ik andersom..
Wanna play Angels and Demons with me?😈😈
Willen we dat allemaal niet voor onze kinderen
 
Ik heb echt lang geloofd dat zelfopoffering ook liefde was. Maar ja..ik ben geen Jezus ofzo. Dat ik mijn leven als offer moet geven in dienst van anderen.
Dat is precies de prot.chr. bullshit waar ik mee grootgebracht ben. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat relaties mislukt zijn. Welke vrouw wil er tenslotte vrijen met een man die zichzelf wegcijfert en niet opkomt voor zijn eigen wensen en verlangens? Ik denk dat dit bij veel mannen van mijn generatie speelt. Misschien ook bij topicstarter, @Eric80?
 
Dat is precies de prot.chr. bullshit waar ik mee grootgebracht ben. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat relaties mislukt zijn. Welke vrouw wil er tenslotte vrijen met een man die zichzelf wegcijfert en niet opkomt voor zijn eigen wensen en verlangens? Ik denk dat dit bij veel mannen van mijn generatie speelt. Misschien ook bij topicstarter, @Eric80?
Idd wie heeft die raad niet mee gekregen als je een jonge knaap was
 
Ik wil mijn kinderen leren dat het ok is om voor jezelf te kiezen, van jezelf te houden, dat een ander je niet compleet maakt, dat je dit al bent "alleen".
Ook hoop ik dat ze hierdoor begrijpen dat liefde niet betekend dat je leugens in stand houdt, of jezelf compleet moet wegcijferen of 2 levens moet gaan leiden...

Ik heb echt lang geloofd dat zelfopoffering ook liefde was. Maar ja..ik ben geen Jezus ofzo. Dat ik mijn leven als offer moet geven in dienst van anderen.

Beetje offtopic.
Maar goed, ik geloof niet dat mensen monogaam zijn. En ik geloof ook niet dat we zo "geschapen" zijn. Monogamie is een kleine gevangenis in de hel als je het mij vraagt.
Hele hel en hemel gebeuren is geloof ik andersom..
Wanna play Angels and Demons with me?😈😈
Mooi gezegd hoor.

Heb ook geleerd dat je eerst zelf gelukkig moet zijn om uberhaubt een ander gelukkig te kunnen maken. Heb me in het verleden ook teveel weggecijferd. Op een gegeven moment ga je inzien dat je voor jezelf moet kiezen. Ik heb er nooit spijt van gehad. Heeft me veel gebracht. En brengt me nog steeds veel.
 
Op verzoek een kleine update.
Mijn vrouw is inderdaad gestopt met de pil.
Ik merk zeker een positief verschil in haar gedrag.
Het gesprek en verandering in anti conceptie heeft in ieder geval een eerste positieve invloed

Goed om te horen! Hopelijk is de intimiteit ook snel weer terug, maar daar ga ik wel vanuit!
 
Sterilisatie heb ik hier gedaan devasman.nl/sterilisatie door de huisarts,
donderdagmiddag gebeld ,zaterdagmorgen kon ik terecht,wel een weekje vrijnemen na de sterilisatie
en iemand meenemen die terugkan rijden.geloof dat het €360,- was krijg je niet vergoed door zorgverzekering
de spuiten in je ballen doen het zeerst ongeveer 5 sec aan 2 kanten aangezien je 2 ballen hebt,voor de rest geen pijn gehad valt reuze mee na een week mogen de hechtingen eruit dat moet wel bij je eigen huisarts
werd toen bij mij door 2 stagiaires gedaan van 19 hadden nog niet vaak zoiets gezien,
en je moet je voor de sterilisatie kaal scheren,geen gedoe met ziekenhuis of weken wachten zodat je bang wordt of gaat twijfelen was wel een eindje rijden na 3 maanden wordt je zaad nagekeken hoe vruchtbaar je
nog bent even thuis een potje volkwakken en wegbrengen voor onderzoek,voordat je het potje vult mag je 4 dagen geen sex hebben,maar dat gaat je vast lukken!
kijk maar wat je doet succes
Heb jij echt 360€ betaald voor een vasectomie??? Ik 45€, was op halfuurtje geflikt, viel goed mee, k vond het ergste op het einde als ze ontsmettingsspray op je balzak spuiten, vergelijkbaar met deo op je balzak spuiten, k hing bijna tot tegen t plafond 😅
 
Heb jij echt 360€ betaald voor een vasectomie??? Ik 45€, was op halfuurtje geflikt, viel goed mee, k vond het ergste op het einde als ze ontsmettingsspray op je balzak spuiten, vergelijkbaar met deo op je balzak spuiten, k hing bijna tot tegen t plafond 😅
Nou… hier zit je rap op €400.
Vraag me af waar je €45 betaalt??
 
Helaas NL en ik krijg 50 rubbers per jaar en geen vergoeding. Eind 2022 gekeken, aanvullende verzekering voor vergoeding is duurder dan de ingreep zelf. Dus dat wordt m niet. Mag de pret niet drukken. Uiteindelijk de schaar er in, maar nu eerst nog even met rubber … zolang het zo doorgaat zit er een positievere toekomst in dan toen ik dit topic startte.
 
Ik zou echt met haar praten, En dan bedoel ik echt lang praten en meerdere dagen meerdere avonden. Niet even 5 minuten en dan weer ieder doet zijn ding en alles gaat door zoals het ging.
Als je 1,5 uur samen naar Holland Got Talent kan kijken kan je ook 1,5 uur over dit praten. Lijkt mij veel belangrijker.

Geef eerlijk aan dat dit super belangrijk voor je is. En dat je echt sex en intimiteit nodig hebt. Vraag aan haar wat het probleem is, wat ze voelt.

Hou jezelf ook niet voor de gek. Is jullie huwelijk wel zo goed als je zegt. Doe je samen leuke dingen. Voer je fijne gesprekken. Ga je nog wel eens samen uit of naar een restaurant. Lachen jullie samen?

Je hebt blijkbaar ook geen toegang tot je eigen financiën. Jullie werken allebei. Ik zou dan 1 gezamelijke rekening doen waar je alle kosten van betaald en waar jullie allebei een deel van je salaris opstorten. Maar dat je ook wat prive geld mag hebben voor je hobbies. Hoeft niet voor dvp's te zijn. Nu lees ik dat je in een financieel keurslijf zit om af en toe een tientje uit de pot te halen om 2 x per jaar naar een dvp te gaan.

Jij werkt voor je geld. Je hebt ook recht op een deel van je eigen geld. Vrij te besteden aan wat dan ook, zonder verantwoording af te leggen tegen je vrouw.

Dus kijk naar je zelf. Is dit echt een gelukkig huwelijk. Als het antwoord toch nee is. Neem dit dan ook in de gesprekken mee. Zeg vooraf dat je er uitgebreid over wil praten zodat het gesprek niet na 10 min afgelopen is en je niets hebt bereikt.

Ik hoop dat je er wat mee kan. Probeer vooral eerlijk naar jezelf te zijn hoe je er in staat. Succes
Na een huwelijk 20 jaar waren de laatste 5 jaar sexloos. Na de scheiding regelmatig 1 nights stands goede sex maar of je daar nog gelukkig van word.
Een leuke mooie vrouw ontmoet met tomeloze sex drive met bijna dagelijkse sex en niets was onbespreekbaar. Ze was niet het type van wereldse interesse en een gesprek op niveau was lastig. Daar ik internationaal werk werden onze gesprekken wel heel kort en saai. Ondanks de super sex gestopt met deze relatie want je hebt ook geestelijke input nodig.
Nu een mooi milf , slim, zelfstandig, vrouw van de wereld. In het begin heel veel sex toen werd het minder. Wel een zeer leuke en nooit saaie relatie en daarbij heel veel nieuwe mensen ontmoet uit haar kring.
Minder sex was wel moeilijk voor mij door mijn hoge drive en potentie.
Ik bleef zeuren om meer sex, zijn we samen naar een therapeut gegaan.
Was wel een openbaring voor beidde.
Veel mannen kunnen neuken voor alleen de geiligheid, bij vrouwen ligt dat wat gevoeliger.
Ook als je als man niet voldoet aan eisen en verwachtingen dan word geen sex al snel een drukmiddel zonder dat ze dat meld.
Ik zeg niet dat de therapie een wondermiddel was maar heeft wel een nieuwe opening gegeven. Je moet proberen de knoppen weer te vinden en je relatie spannend te houden en altijd weer wat leuks te creëren. Mijn kick ik is een beet kinky lak en leer en dan sex.
dat besproken met haar dat het echt niet gaat om een uur wippen maar even dat geile opwindende moment. Ik krijg mijn kick het wind haar op als ik kom en zij maakt het af met haar elektrische vriend terwijl ik kijk.
Ik denk wel als dit niet naar dit gekomen was onze relatie geen stand had gehouden van mijn zijde. Een relatie zonder sex of een vervulde kick daarin is in mijn ogen geen houdbare relatie.
Je frustratie word erger en erger en je word gewoon een ander mens.
Als ik weer goede sex heb gehad dan ben ik weer voor een poosje zeer gedreven in mijn leven en een lach erbij. Ook merk ik aan haar dat het haar ook goed doet.
 
Hoor deze dan.
Vrouw kwam een aantal weken terug, thuis met de Volkskrant magazine. Daarin stond een artikel over 1 of andere schrijver genaamd Michael die dus rond zijn 42ste geen seks behoefte meer heeft en er mee kan leven. Ik bespaar je het gesprek met m'n vrouw maar zij dacht dat het een goed idee was om dit aan mijn zus te tonen. Die concludeerde dat alcohol en waarschijnlijk drugs hem impotent hebben gemaakt en dat wij veel te jong zijn (ook veertigers) om te stoppen met seks. Zus maakte zich zorgen en nam deze week de kids over. Maar helaas hele week geen seks. Lig er niet meer wakker van en had het advies in deze post opgevolgd en kwam een kwam 2 maanden geleden een leuk alleenstaande moeder in de buurt tegen.
Eerste keer dat ik haar zag, werd ik uit het niets zenuwachtig alsof ik wist dat er iets ging gebeuren. Ik bracht mijn kid naar haar huis om te gaan spelen. Toen vroeg ze me al naar binnen maar ik zei dat ik er snel vandoor moest. Bij het ophalen vroeg ze me weer naar binnen en ik zei dat ik er weer snel vandoor moest. Ze riep toen keihard "Stel je niet zo aan en kom een kopje koffie drinken." Sfeer was gespannen. Ze had een kind van dezelfde leeftijd als die van mij maar ook een jonge tiener. Hij ging net weg om met zijn vrienden te gaan hangen. Toen ging het als snel. Het is een beetje wazig hoe het gesprek verliep (ik zweette veel) maar het kwam erop neer dat ze een beurt nodig had, pitty seks. Seks was goed, maar ze zoende niet. We hielden contact via het schoolplein (geen mobiel uitgewisseld, is veiliger) en een aantal weken later (ik haal niet altijd de kids op) was ik weer bij haar en de kids waren bij haar ex. Sfeer was relaxter en hoewel ze mijn poging tot kussen vermeed (ik vroeg niet waarom) ging het lekker. Ik was haar aan het beffen van clit tot aan haar anus. Op een gegeven moment dacht ik dat het een goed is idee was om mijn pik in haar kont te stoppen. Was ze niet van gediend, werd erg boos en ik moest gaan.
Een aantal weken later zag ik haar weer en vroeg ik haar of ik een bosje bloemen mocht langsbrengen als een soort sorry. Dat was goed en de dag erop ging ik naar haar toe. Ze had haar badjas aan en de kids waren buiten. Dus ik dacht dat wordt actie. Ze was blij met de bloemen. Maar zij straalde niet daarom, maar haar ex kwam langs en ze hoopte op seks dus ik moest snel gaan. Zij was dus nog verliefd op de ex en vandaar dat zij niet wilde zoenen. Twee dagen later kwam ik haar op de schoolplein weer tegen en vroeg ze of ik langs kon komen. Ik ging dezelfde dag nog langs en bij het openen van de deur begon ze meteen te zoenen. We hadden een goede sessie en naderhand vroeg ik waarom ze nu wel zoende. In haar ogen is haar ex nog steeds haar grote liefde en ze gaf eerlijk toe dat ze er nog steeds aan werkt om hem terug te krijgen. Kan ik begrijpen. Ik ga af en toe langs en zie het meer als therapie voor ons beiden van tijdelijke aard.
 
In haar ogen is haar ex nog steeds haar grote liefde en ze gaf eerlijk toe dat ze er nog steeds aan werkt om hem terug te krijgen. Kan ik begrijpen. Ik ga af en toe langs en zie het meer als therapie voor ons beiden van tijdelijke aard.
Fantastische voorlopige oplossing voor jullie allebei. Als ik het vergelijk met mijn ervaringen in het verleden zou ik voorspellen dat 1) haar ex niet terug komt en dat 2) deze scharrel niet heel lang duurt omdat 3) ze een ander vindt die het dan (komende tijd) wel helemaal is.
Hoe dan ook prettig voor allen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan