Vrouw wil met mij naar de wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er bestaan gewoon aseksuele mensen. Dat de vrouw van topicstarter de afgelopen 4 jaar geen behoefte aan seks heeft gehad is mogelijk.

Wat ik me afvraag, @driepoot , hebben jullie ooit gepraat over jullie seksloze relatie? Heeft zij ooit aangekondigd dat ze geen seks meer wil? Heb jij toen gezegd dat je dat jammer vind of gezegd dat je de seks wel kan missen?

Als je vrouw beseft dat jij de seks mist, dan is een bezoekje aan de Wallen echt een heel vreemd voorstel. Laat ik het zo zeggen, ik weet dat een rondleiding door de Heineken brouwerij een heel leuk uitje is, maar met mijn vriend die herstellend alcoholverslaafde is ga ik dat toch echt niet doen.

Laatst bewerkt:
Ook sexuele mensen die geen of amper sex hebben. Bv omdat ze geen betaalde sex zoeken of ervoor gaan daten, of bv na verbroken relatie, sterfte partner, vrijgezel en niet de moeite of gutz hebben het te zoeken etc etc

Ik ook. toen was het leuk en spannend.

Waarom nu niet meer?

Ik zou daar nu gewoon minder onbevangen rondlopen als toerist zijnde. Ik zou dan toch met een heel ander oog naar de dames daar. En zij waarschijnlijk ook naar mij, ik denk dat ze meteen wel doorhebben dat ik eigenlijk een wandelaar ben.

Over de Wallen loop ik enkel met één doel. Gewoon sex, het liefst gewoon met één van mijn vaste dames daar. Voor mij is het verder geen toeristische attractie.
Gewoon iets voor mijzelf waarbij ik geen gezelschap van anderen bij kan gebruiken.

Ik weet natuurlijk de situatie van driepoot niet maar ik zou gewoon pontificaal langs alle straten lopen waar mijn favorieten zitten en hopen dat ze me naar binnen roepen. 4 jaar geen sex aanbieden en dan verwachten dat je partner loyaal blijft is gewoon waanzin. Ik zou nooit vreemdgaan promoten maar dit is gewoon je eigen schuld dan, ik snap ook niet zo goed wat voor huwelijk je zit als je na 4 jaar geen intimiteit dat niet met elkaar bespreekt. Tegenwoordig comminuceren mensen niet meer met elkaar

4 jaar geen sex aanbieden en dan verwachten dat je partner loyaal blijft is gewoon waanzin.

Even OT maar dat 4 jaar absurd is, daar is iedereen het wel over eens. Maar wat is de 'minimale' termijn, even los van periodes met medische problemen, stress van zeg een sterfgeval etc? 1 jaar? 6 maanden? Minder? Waarbij '10 keer per jaar of minder' in therapie-kringen een 'seksloos huwelijk' wordt genoemd (volgens het internet althans, ben geen relatietherapeut).

Nou ja als er afgeweken word van de norm dan zou ik checken of het wel goed gaat met mijn partner. Maar zoals ik al zei weet ik de situatie niet, misschien speelt er wel wat. En daar is niets mis mee natuurlijk maar ik vind dat als je zelf geen sex meer kan aanbieden dat je toch naar een oplossing moet kijken met je partner en volgensmij gebeurt dat hier niet

Terug
Bovenaan Onderaan