Vrouw wil met mij naar de wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geloof ik niet… die vrouwen zoeken het net zoals de mannen buitenshuis.
Met alle respect, maar mensen proberen je in dit topic nu al 4 pagina's lang uit te leggen dat je dit gewoon verkeerd ziet.

1. Vrouwen hebben gewoon gemiddeld een lagere seksdrive dan mannen.
2. Er zijn gewoon mensen, mannen en vrouwen, die geen enkele behoefte hebben aan seks.

Een echtgenote die al 4 naar geen seks wil en ook niet buiten de deur wipt is gewoon plausibel.

Dat is wat ze jullie wijsmaken mannen. Doe eens goed onderzoek en ga eens door dr whatsapp berichten ofzo. En vooral als ze opgewekt thuiskomen, kan je er vanuit gaan dat ze vreemd is gegaan. Vrouwen kunnen goed liegen en mannen van alles wijs maken
Met alle respect, maar mensen proberen je in dit topic nu al 4 pagina's lang uit te leggen dat je dit gewoon verkeerd ziet.

2. Er zijn gewoon mensen, mannen en vrouwen, die geen enkele behoefte hebben aan seks.

Een echtgenote die al 4 naar geen seks wil en ook niet buiten de deur wipt is gewoon plausibel.
Ja tuurlijk, maar niet op deze schaal. Ik denk dat je pas op dat punt kan kome als je goed onderzoek hebt gedaan. Huur een privedetecteur in voor 100% zekerheid en dan ja kan je over dat soort zaken spreken maar vrouwen in NL nemen hun leugens mee in hun graf! Heb het zelf ondervonden. Vrouwen zijn geiler dan mannen hoor, zij hebben notabene een clitoris…

Wat bedoel je daar mee? Denk je dat aseksuele mensen hooguit 1 week per jaar aseksueel zijn?
Nee kerel… laat maar man ik heb vandaag ff geen zin in discussies. Ik gaf mn mening en die is misschien fel en misschien verkleurd door mn eigen ervaringen, who knows? Maar ik ga wat ik heb gezegd hier niet verder onderbouwen. Doe goed onderzoek zou ik seggen En de dames komen ermee weg en neuken gratis en wij maar betalen en betalen.

Precies, hij zit veel in zijn eigen oversekste waanwereld😉

Interessant argument, van ons tweeën ben ik degene die bronnen aandraagt, jij niet.
Oke kerel… ja die onderzoeken prima maar wat je niet onderzoekt is wat je niet weet, goed. Ik weet niet maar IK denk gwn dat vrouwen veel geiler zijn en veeeeel vaker vreemdgaan en prima bij hun gezin blijven… en of ik daar betrouwbare bronnen voor kan citeren? Nee want die heb ik nooit opgezocht. Dit is echt mn eigen mening: 1 persoon: IK! En je hoeft me echt niet te geloven hoor , ik weet dat ik niet alle antwoorden heb maar dit is wel iets waar ik in geloof

Ja en @Paulus2 @Roba ik vind die rollende ogen echt steken, kan je niet gwn reageren? Heb liever dat je me uitscheld en ff toelicht waarom dan die rollende ogen, beetje kinderachtig doe ik ook niet bij jullie

t vrouwtje wilt een lang weekend naar amsterdam, en dan wilt ze ook over de walletjes lopen omdat ze dat nog nooit gezien heeft. gewoon kijken natuurlijk neuken wilt ze al 4 jaar niet. probleem is dat ik daar juist daarom dus wel eens kom en "bekende" heb laten we zeggen. sta er niet op te wachten als die dan de bek open trekt of zo als ik daar met men vrouw sta. zal wel ervan uitgaan dat ze discreet zijn daar, maar toch niet zo'n zin in deze situatie. wil ook geen argwaan trekken door te weigeren met haar er heen te gaan . iemand tips voor deze situatie?
Niet doen veel teveel toeristen daar. Of vlak na het onbijt gaan.

t vrouwtje wilt een lang weekend naar amsterdam, en dan wilt ze ook over de walletjes lopen omdat ze dat nog nooit gezien heeft. gewoon kijken natuurlijk neuken wilt ze al 4 jaar niet. probleem is dat ik daar juist daarom dus wel eens kom en "bekende" heb laten we zeggen. sta er niet op te wachten als die dan de bek open trekt of zo als ik daar met men vrouw sta. zal wel ervan uitgaan dat ze discreet zijn daar, maar toch niet zo'n zin in deze situatie. wil ook geen argwaan trekken door te weigeren met haar er heen te gaan . iemand tips voor deze situatie?

Simpel, dat jij als principeel christelijk opgevoed man 😇 weigert te komen in de plek van de Duivel!!!

Maar serieus excuses genoeg, dat je een pokkehekel hebt aan Amsterdam, druk, duur, arrogante volk. En stel voor naar Antwerpen te gaan of Düsseldorf, Parijs.

Ook zijn de dames zijn niet stom als ze je hand in hand zien lopen met een vrouw. Dan weten ze hoe laat het is, ze willen een vaste klant niet kwijt. Tenzij...🤔 of toch avond ervoor even de dames waarschuwen en smeergeld betalen 😆

Ja en @Paulus2 @Roba ik vind die rollende ogen echt steken, kan je niet gwn reageren? Heb liever dat je me uitscheld en ff toelicht waarom dan die rollende ogen, beetje kinderachtig doe ik ook niet bij jullie
... Ik reageer toch ook gewoon? Ieder rollend oogje wat ik geef op dit forum probeer ik op te volgen met een geschreven bericht, zodat mensen begrijpen waarom ik zo reageer.

Concreet, dat je mij zegt dat ik onderzoek moet doen, terwijl jouw punt gestoeld is op meningen en gedachtes, terwijl ik artikelen aandraagt, ja dat doet mij met mijn ogen rollen.

Ik weet niet maar IK denk gwn dat vrouwen veel geiler zijn en veeeeel vaker vreemdgaan en prima bij hun gezin blijven… en of ik daar betrouwbare bronnen voor kan citeren? Nee want die heb ik nooit opgezocht. Dit is echt mn eigen mening: 1 persoon: IK! En je hoeft me echt niet te geloven hoor , ik weet dat ik niet alle antwoorden heb maar dit is wel iets waar ik in geloof
Prima.

Waar het mij om gaat, "geloof" je ook dat er mensen zijn die geen behoefte hebben aan seks?

Want als je dat erkent, kan het verhaal van topicstarter gewoon waar zijn.

En ja, jouw theorie dat ze vreemdgaat kan ook waar zijn.

Dat weten we gewoon niet, daarom vind ik het gewoon niet verstandig om volle bak te blijven roepen dat topicstarter zn vrouw vreemdgaat.

Dat is mijn mening.

Waar het mij om gaat, "geloof" je ook dat er mensen zijn die geen behoefte hebben aan seks?

Want als je dat erkent, kan het verhaal van topicstarter gewoon waar zijn.

En ja, jouw theorie dat ze vreemdgaat kan ook waar zijn.
het is ook helemaal niet van belang. De topicstarter stelt een vraag en krijgt ipv een bruikbaar antwoord te horen dat z'n vrouw misschien wel vreemdgaat. Totaal nergens op gebaseerd behalve het gegeven dat ze 4 jaar geen seks hebben gehad.

Ik denk dat geefgeniet erg hoog in z'n emotie zit door een dergelijke situatie in zijn eigen leven waarin wel bleek dat z'n partner was vreemdgegaan.

Heel naar dat hij dat heeft meegemaakt als mijn theorie klopt, maar het hoeft natuurlijk niets te zeggen over de vrouw van topicstarter en zijn relatie met haar.

het is ook helemaal niet van belang. De topicstarter stelt een vraag en krijgt ipv een bruikbaar antwoord te horen dat z'n vrouw misschien wel vreemdgaat. Totaal nergens op gebaseerd behalve het gegeven dat ze 4 jaar geen seks hebben gehad.

Ik denk dat geefgeniet erg hoog in z'n emotie zit door een dergelijke situatie in zijn eigen leven waarin wel bleek dat z'n partner was vreemdgegaan.

Heel naar dat hij dat heeft meegemaakt als mijn theorie klopt, maar het hoeft natuurlijk niets te zeggen over de vrouw van topicstarter en zijn relatie met haar.

Topicstarter had deze informatie beter voor zich kunnen houden. Vind ik persoonlijk toch een stukje privacy en niet relevant voor zijn vraag.

Maar wellicht was het een behoefte om uit te leggen waarom hij zijn plezier buitenhuis zoekt.

Ben nu wel nieuwsgierig hoeveel leden we hier hebben die geen sex hebben in hun relatie?

Terug
Bovenaan Onderaan