Vrouw wil met mij naar de wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee kerel… laat maar man ik heb vandaag ff geen zin in discussies. Ik gaf mn mening en die is misschien fel en misschien verkleurd door mn eigen ervaringen, who knows? Maar ik ga wat ik heb gezegd hier niet verder onderbouwen. Doe goed onderzoek zou ik seggen En de dames komen ermee weg en neuken gratis en wij maar betalen en betalen.
je komt mij heel gefrustreerd over door meerdere malen hetzelfde te herhalen terwijl je niets weet over die vrouw. Laat het rusten knul

Elke vrouw is anders maar vrouwen zijn in algemeen minder sexueel actief en waar wie sex zoekt is verschillend, wij hebben veel keuze net betaalde sex, dames hebben dat nietk zou het anders formuleren:
Ik zou het anders formuleren: wij hebben veel keuze met betaalde seks, maar wij moeten er dan wel voor betalen. Dames hebben dat niet: zij kunnen overal zo veel seks gratis krijgen als ze maar willen.

Of dames minder seksueel actief zijn dan mannen, weet ik niet. Bij normale seks gebeurt zoiets toch meestal met zijn tweetjes, een man en een vrouw... :giggle: Volgens mij is het grootste verschil dat mannen de drang hebben om te jagen, en vrouwen hebben de luxe om zich te kunnen laten schieten, waarbij ze zelfs meestal nog keuze genoeg hebben, welke jager zijn geweer mag gebruiken.

Het is jammer dat het zo moet zijn, maar we gaan dat niet kunnen veranderen. Bij de dieren is het allemaal veel beter geregeld. Daar moet de eigenaar van de koe betalen aan de eigenaar van de stier om zijn koe te laten dekken. Voor ons zal dat een droom blijven, betaald worden om te mogen neuken. :ROFLMAO:

Neen, ik zal maar reageren dus.
er zijn er toch genoeg die alleen maar gaan kijken.
Dat is net zo goed niet netjes. Die dames zitten daar om geld te verdienen, niet om als circusdieren bekeken te worden.
En tegen een vrouw zegen die geen sex wil zeggen dat je binnen moet gaan.
Dat is natuurlijk met opzet een open deur die zij in kan trappen door te zeggen dat ze dat niet wil, en hij dus niet met haar erheen hoeft te gaan

Terug
Bovenaan Onderaan