Waar halen we onze contacten vandaan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.057
06/07/21
1.211
43
Vooralsnog haal ik al mijn sexcontacten van dit forum, kinky.nl of hoery.nl (veelal hetzelfde als kinky) gangbang of privehuizen ken ik nauwelijks. Verder de ramen natuurlijk. Is er nog ergens een reservoir vrouwen wat helemaal nog voor t daglicht is verborgen? Is er ervaring met zelf advertenties zetten? Mis ik nog een bron?
 
Lokale or regionale websites. Maar dan zullen het vooral massage advertenties zijn. (Waar meer uit voort kan komen). Sugardaddy websites, maar dat kost veel meer tijd, moeite en geld dan reguliere beroepsmatige prostitutie. Sommige apps misschien?
 
Ook ik heb wel eens advertenties op Sexjobs gezet. Netjes geschreven, specifiek verteld wat ik zocht, wie ik hoopte te ontmoeten etc. Er kwamen maar weinig reacties op iedere keer. Degenen die wel reageerden, waren óf te belabberd om een fatsoenlijk bericht te sturen om zich voor te stellen (kreeg ik twee zinnen in verschrikkelijk Nederlands; nee, niet iemand voor wie het niet de moedertaal is, maar zo'n Kelly of Kimberley die niet kan schrijven) óf voldeden niet aan het door mij gewenste profiel (als ik toch netjes aangeef 18-25, waarom kom je dan als dertiger alsnog m'n tijd verdoen?) óf haakten na één mailtje al af. Tja, ik zal toch echt een foto moeten hebben waarop ik kan zien wat voor vlees ik in de kuip heb.

Eén keer had ik contact met echt een mooi meisje. Ze stuurde een foto met niet eens haar gezicht afgeschermd. Gewoon een casual vakantiefoto waarop ze topless te zien was. Ik meteen enthousiast natuurlijk! Dag en tijd voorgesteld, maar nooit meer iets van vernomen...
 
Ja je zoekt het top segment
Ook ik heb wel eens advertenties op Sexjobs gezet. Netjes geschreven, specifiek verteld wat ik zocht, wie ik hoopte te ontmoeten etc. Er kwamen maar weinig reacties op iedere keer. Degenen die wel reageerden, waren óf te belabberd om een fatsoenlijk bericht te sturen om zich voor te stellen (kreeg ik twee zinnen in verschrikkelijk Nederlands; nee, niet iemand voor wie het niet de moedertaal is, maar zo'n Kelly of Kimberley die niet kan schrijven) óf voldeden niet aan het door mij gewenste profiel (als ik toch netjes aangeef 18-25, waarom kom je dan als dertiger alsnog m'n tijd verdoen?) óf haakten na één mailtje al af. Tja, ik zal toch echt een foto moeten hebben waarop ik kan zien wat voor vlees ik in de kuip heb.

Eén keer had ik contact met echt een mooi meisje. Ze stuurde een foto met niet eens haar gezicht afgeschermd. Gewoon een casual vakantiefoto waarop ze topless te zien was. Ik meteen enthousiast natuurlijk! Dag en tijd voorgesteld, maar nooit meer iets van vernomen...
Ja je zoekt het topsegment. Dat duurt even.
Blijven adverteren, wisselen van tekst , naam en lokatie dan vang je haar 1 keer.
Kan best een half jaar duren.
Ik geef toe , ik leg de lat wat minder hoog qua uiterlijk. Maar een fijne GFE date met NZC en CIM scoor ik regelmatig. En dan niet bij een hoertje , of high class prostitutee, maar bij een gewone studente, milfje of amateur dame . Voor nette kosten
 
Ook ik heb wel eens advertenties op Sexjobs gezet. Netjes geschreven, specifiek verteld wat ik zocht, wie ik hoopte te ontmoeten etc. Er kwamen maar weinig reacties op iedere keer. Degenen die wel reageerden, waren óf te belabberd om een fatsoenlijk bericht te sturen om zich voor te stellen (kreeg ik twee zinnen in verschrikkelijk Nederlands; nee, niet iemand voor wie het niet de moedertaal is, maar zo'n Kelly of Kimberley die niet kan schrijven) óf voldeden niet aan het door mij gewenste profiel (als ik toch netjes aangeef 18-25, waarom kom je dan als dertiger alsnog m'n tijd verdoen?) óf haakten na één mailtje al af. Tja, ik zal toch echt een foto moeten hebben waarop ik kan zien wat voor vlees ik in de kuip heb.

Eén keer had ik contact met echt een mooi meisje. Ze stuurde een foto met niet eens haar gezicht afgeschermd. Gewoon een casual vakantiefoto waarop ze topless te zien was. Ik meteen enthousiast natuurlijk! Dag en tijd voorgesteld, maar nooit meer iets van vernomen...
Ik ook eens een advertentie geplaatst dat ik op zoek was naar een dame met grote hang tieten, die ook nog eens stevig aangepakt wil worden, en onderdanig moet zijn.
Er reageren tot mijn grote verbazing toch nog wel wat vrouwen op, de meeste zonder foto, maar gaandeweg komt er toch een afbeelding om de hoek, zelf wat gefilterd en bij een dame de gedachten om er verder in het contact te duiken, kreeg na denk ik 5 berichten haar thuis adres om haar op te zoeken. Ik denk dit is hartstikke nep, maar kon het ook niet naast me neerleggen en maar datum en tijd afgesproken, nu kom ik beroepshalve bij veel mensen over de vloer, en denk als het nep is lul ik me daar ook wel weer uit. Je voelt het al aankomen geen nep dus, dame doet deur open in nachthemd, en van de foto de gemaild was, direct door naar de slaapkamer, deze was al met gedempte verlichting en denk ik wel 50 kaarsjes aan. OMG denk ik, waar ben ik terecht gekomen.
Na een paar minuten komt de aap uit de mouw, dame wil vastgebonden worden, en overal bare hard geneukt worden totdat het laatste kaarsje uit is.
Ik hoef er niet over na te denken, ik ben best in voor een avontuur, maar hier ga ik toch niet voor, en bedank vriendelijk, en de dame is zichtbaar teleurgesteld, en ik weer een ervaring rijker, die ik niet aan zag komen.
 
Ja je zoekt het topsegment. Dat duurt even.
Blijven adverteren, wisselen van tekst , naam en lokatie dan vang je haar 1 keer.
Kan best een half jaar duren.
Ik geef toe , ik leg de lat wat minder hoog qua uiterlijk. Maar een fijne GFE date met NZC en CIM scoor ik regelmatig. En dan niet bij een hoertje , of high class prostitutee, maar bij een gewone studente, milfje of amateur dame . Voor nette kosten
Iemand die zich voor geld laat neuken is een hoertje, sorry hoor. En eentje die zich zonder condoom laat neuken is heel dom en onveilig, net als degene die haar neukt.
 
Ik ook eens een advertentie geplaatst dat ik op zoek was naar een dame met grote hang tieten, die ook nog eens stevig aangepakt wil worden, en onderdanig moet zijn.
Er reageren tot mijn grote verbazing toch nog wel wat vrouwen op, de meeste zonder foto, maar gaandeweg komt er toch een afbeelding om de hoek, zelf wat gefilterd en bij een dame de gedachten om er verder in het contact te duiken, kreeg na denk ik 5 berichten haar thuis adres om haar op te zoeken. Ik denk dit is hartstikke nep, maar kon het ook niet naast me neerleggen en maar datum en tijd afgesproken, nu kom ik beroepshalve bij veel mensen over de vloer, en denk als het nep is lul ik me daar ook wel weer uit. Je voelt het al aankomen geen nep dus, dame doet deur open in nachthemd, en van de foto de gemaild was, direct door naar de slaapkamer, deze was al met gedempte verlichting en denk ik wel 50 kaarsjes aan. OMG denk ik, waar ben ik terecht gekomen.
Na een paar minuten komt de aap uit de mouw, dame wil vastgebonden worden, en overal bare hard geneukt worden totdat het laatste kaarsje uit is.
Ik hoef er niet over na te denken, ik ben best in voor een avontuur, maar hier ga ik toch niet voor, en bedank vriendelijk, en de dame is zichtbaar teleurgesteld, en ik weer een ervaring rijker, die ik niet aan zag komen.
LOL Bassie verbaast me dat je het niet hebt gedaan.
Ik zie op sj best wat advertenties van, laten we zeggen, niet het neusje van de zalm van de mannelijke soort.
Ik vraag me toch af of die succes hebben
 
Er zijn ook vrouwen die laten ieder weekend 3 of 4 bacardi cola's voor zich kopen en gaan dan ieder weekend met een andere man mee. Zijn dat in jouw ogen ook hoertjes?
Precies, in het tijdperk dat er geen geld bestond maar men handelde via ruilen bestonden er kennelijk geen hoeren. Sterker nog, ik denk dat veel vrouwen vaak sex inzetten om er wat voor terug te krijgen. Zet jij de vuilnisbak buiten? Doe jij de afwas? Breng je mij even?
 
Ik ben eigenlijk op zoek naar huizen/appartementen waar ontvangen kan worden rondom amsterdam. Hoe komen die vrouwen daar toch aan?
Vaak via sites als marktplaats. Tenminste dat is mij ooit eens verteld. En bv die buitenlandse vrouwen die komen met een aantal tegelijk hier. Voorbeeld is het shemalegroepje uit Ecuador wat op de wallen ed werkt. Dat zijn er nogal wat en die hebben een aardig netwerkje van appartementen waren ze dan ook wonen en ontvangen. En niemand zegt wat want het is natuurlijk strafbaar om zonder vergunning te ontvangen.
 
Ik heb helemaal geen moeilijkheden met het vinden van contacten , ik rijd met mijn auto naar de Doubletstraat en daar zitten er tientallen op me te wachten in alle soorten en maten, leeftijden en nationaliteiten
Ik vind dit forum zeer vermakelijk en ik vind het leuk om er een bijdrage aan te leveren maar ik heb me bij het uitzoeken van een DVP nog nooit laten leiden door een recensie of zo
 
Er zijn ook vrouwen die laten ieder weekend 3 of 4 bacardi cola's voor zich kopen en gaan dan ieder weekend met een andere man mee. Zijn dat in jouw ogen ook hoertjes?
Een hoer is iemand die geld krijgt voor seks.

Ik dacht dat een hoerenloper op een forum voor hoerenlopers dat wel begreep.
 
Als je ramen en kozijnen van een nieuwe verflaag voorziet voor een vergoeding bij mensen waarmee je als ze je niet zouden betalen er niet over zou piekeren om het te doen ben je een schilder
Als je tegen een vergoeding seks hebt met mannen ben je een DVP of een prostituee , of een hoertje als je het wat directer wilt uitdrukken
Of die vergoeding nu een paar duizend Euro is of een paar Bacardi's maakt verder niet uit als ze het zonder die vergoeding niet zou doen is het zoals deug-genietje zegt een hoertje , dat is niet als een brandmerk of als een belediging bedoeld maar gewoon als beroepsomschrijving
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan