Waar halen we onze contacten vandaan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Meeste vrouwen zijn hoeren... ???
Ook de buurvrouw die met de dokter is getrouwd... Zoekt ze echt wel geraffineerd uit ..en met geld zijn de meesten gewoon te koop kan ik je vertellen.
Hahaha dat is zeker gedeeltelijk waar. Jaren geleden was er een film over een jong stel en een oudere rijke man die met die vrouw naar bed wilde voor een miljoen. Werd natuurlijk overal besproken en op mijn werk was er een vrouw die zij dat ze het ook wel voor een miljoen wilde doen. Waarop een andere collega zei "ok we weten nu wat je bent alleen over de prijs zijn we het niet eens" Nou ja laat mijn vriendin het maar niet horen.:D
 
Ik ook eens een advertentie geplaatst dat ik op zoek was naar een dame met grote hang tieten, die ook nog eens stevig aangepakt wil worden, en onderdanig moet zijn.
Er reageren tot mijn grote verbazing toch nog wel wat vrouwen op, de meeste zonder foto, maar gaandeweg komt er toch een afbeelding om de hoek, zelf wat gefilterd en bij een dame de gedachten om er verder in het contact te duiken, kreeg na denk ik 5 berichten haar thuis adres om haar op te zoeken. Ik denk dit is hartstikke nep, maar kon het ook niet naast me neerleggen en maar datum en tijd afgesproken, nu kom ik beroepshalve bij veel mensen over de vloer, en denk als het nep is lul ik me daar ook wel weer uit. Je voelt het al aankomen geen nep dus, dame doet deur open in nachthemd, en van de foto de gemaild was, direct door naar de slaapkamer, deze was al met gedempte verlichting en denk ik wel 50 kaarsjes aan. OMG denk ik, waar ben ik terecht gekomen.
Na een paar minuten komt de aap uit de mouw, dame wil vastgebonden worden, en overal bare hard geneukt worden totdat het laatste kaarsje uit is.
Ik hoef er niet over na te denken, ik ben best in voor een avontuur, maar hier ga ik toch niet voor, en bedank vriendelijk, en de dame is zichtbaar teleurgesteld, en ik weer een ervaring rijker, die ik niet aan zag komen.
Wel aparte verassing dan en zag ze ook nog niet uit ofwel ?
 
Als je ramen en kozijnen van een nieuwe verflaag voorziet voor een vergoeding bij mensen waarmee je als ze je niet zouden betalen er niet over zou piekeren om het te doen ben je een schilder
Als je tegen een vergoeding seks hebt met mannen ben je een DVP of een prostituee , of een hoertje als je het wat directer wilt uitdrukken
Of die vergoeding nu een paar duizend Euro is of een paar Bacardi's maakt verder niet uit als ze het zonder die vergoeding niet zou doen is het zoals deug-genietje zegt een hoertje , dat is niet als een brandmerk of als een belediging bedoeld maar gewoon als beroepsomschrijving
Dat klopt, dan zijn er dus heel wat meer hoerenlopers ook in omloop. Heb zo het idee dat mannen die zo scoren zichzelf geen hoerenloper vinden maar een slimme jager, voor mij gewoon allemaal collega hoerenlopers.
 
Ok. Vroegah! Ik was er niet bij maar men scheen via krantenadvertenties en magazines de dames van lichte zeden te vinden. Daarna de bekende sites als Kinky en Sexjobs en het onvolprezen hookers.nl alsmede de vele websites van clubs en independent meiden.

Echter schijnen er ook allerlei andere, meer besloten, manieren te zijn om vrouwen te scoren met wie voor betaling gevoosd kan worden. WhatsApp groepen, Telegram groepen en ik heb zelfs Discord genoemd horen worden.

Schimmige geile uithoekjes in de digitale wereld waar een hele markt te vinden is van behoofddoekt vrouwelijk schoon bijvoorbeeld die anders verborgen blijft voor de simpele wandelaar.

Wie wijst ons de weg?
 
Ok. Vroegah! Ik was er niet bij maar men scheen via krantenadvertenties en magazines de dames van lichte zeden te vinden. Daarna de bekende sites als Kinky en Sexjobs en het onvolprezen hookers.nl alsmede de vele websites van clubs en independent meiden.

Echter schijnen er ook allerlei andere, meer besloten, manieren te zijn om vrouwen te scoren met wie voor betaling gevoosd kan worden. WhatsApp groepen, Telegram groepen en ik heb zelfs Discord genoemd horen worden.

Schimmige geile uithoekjes in de digitale wereld waar een hele markt te vinden is van behoofddoekt vrouwelijk schoon bijvoorbeeld die anders verborgen blijft voor de simpele wandelaar.

Wie wijst ons de weg?
Klinkt inderdaad interessant, heb er zelf nog nooit van gehoord.
 
Volgens mij is Marktplaats nog steeds een bron, ik keek dit weekend nog even en kwam onderstaande masseuse tegen.
Ik heb geen ervaring met deze dame!
Maar tussen de regels lees ik toch wel wat, of ligt dat aan mij?

voor mij veel te ver weg maar ik zou het zeker proberen vooral omdat ze zegt geen erotiek dat ze het erbij moet zetten van marktplaats
 
Wel aparte verassing dan en zag ze ook nog niet uit ofwel ?
Hoe zal ik het zeggen, niet eentje waar je je nek voor omdraait maar ook niet vanaf kijkt, eis was grote hang tieten, en ik je wel vertellen dat die aanwezig waren, was in ieder geval een alleen staande vrouw van middel 30. Als ze achter de raam zat zou ik er zo binnen kunnen gaan, maar in deze setting niet.
 
Volgens mij is Marktplaats nog steeds een bron, ik keek dit weekend nog even en kwam onderstaande masseuse tegen.
Ik heb geen ervaring met deze dame!
Maar tussen de regels lees ik toch wel wat, of ligt dat aan mij?

""GEEN EROTIC!
MOET ERBIJ VERMELD WORDEN VAN MARKTPLAATS""

Behoorlijk signaal wat mij betreft ;)
 
Volgens mij is Marktplaats nog steeds een bron, ik keek dit weekend nog even en kwam onderstaande masseuse tegen.
Ik heb geen ervaring met deze dame!
Maar tussen de regels lees ik toch wel wat, of ligt dat aan mij?

dat uiterlijk voor die prijs? kan me haast niet voorstellen dat ze wat anders dan een massage aanbied of totaal niet lijkt op die foto
 
Zelf adverteren op Sexjobs en / of Afspraakjes dat is goud
Ik herhaal GOUD
Hoe weet je of de reactie betrouwbaar is? Ik zou denken dat als dames zichzelf aanbieden, ze hiervoor wel een advertentie zetten.
Wat voor soort dame gaat zelf op zoek naar mannen die op zoek zijn? Lijkt me vanuit hun gezien zeer omslachtig, dus heb ik al snel het idee dat daar meer achter zit.
 
Chatgirl werkt soms goed. Hangt een beetje van de tijd af. Nu bv zit iedereen thuis met dat pokkeweer en vergroot je kansen. Zorg wel dat je een goed profiel hebt want er zit heel veel kerels op. En bij sommigen kun je al zien dat ze kansloos zijn.
 
Hoe weet je of de reactie betrouwbaar is? Ik zou denken dat als dames zichzelf aanbieden, ze hiervoor wel een advertentie zetten.
Wat voor soort dame gaat zelf op zoek naar mannen die op zoek zijn? Lijkt me vanuit hun gezien zeer omslachtig, dus heb ik al snel het idee dat daar meer achter zit.
Nee , is juist laagdrempelig. ze zien een advertentie en ze kunnen reageren. niks account nodig , en volledig anoniem.
Als man moet je soms snel reageren want ze willen soms voor direct of dezelfde avond.
Is t betrouwbaar ? Niet meer of minder als andere contact manieren. Het gaat wel es mis, of je krijgt alsnog een Tikkie of op laatste moment geblokt op de app.
maar veel vaker gaat t goed, ik heb honderden keer zo afgesproken. Het is de eerste keer zowiezo altijd super geil , en iedere keer anders.
Dit vooral omdat ik ook graag cardate doe, ergens een dame oppikken en samen plekje opzoeken , zo geil en spannend is dat.
Vrouwen die dat graag doen hebben ook vaak die fetish he.
Afgelopen zondag nog een dame opgehaald bij zowat het enige benzinestation van de Archipelbuurt in de Hofstad. Dame bleek een Poolse te zijn ,had ik op de mail niet gemerkt , na 4 jaar hier perfect Nederlandstalig en een heerlijke date gedaan in dure straat in Wassenaar. Met 100€ klaar , heerlijk toch!
 
Dat klopt, dan zijn er dus heel wat meer hoerenlopers ook in omloop. Heb zo het idee dat mannen die zo scoren zichzelf geen hoerenloper vinden maar een slimme jager, voor mij gewoon allemaal collega hoerenlopers.

Je bent pas een jager als je steeds meer gaat bieden op een dvp als ze zegt dat ze geen interesse heeft ( om wat voor reden dan ook ) en dan toch overstag gaat. Je bent geen jager als je van de ene dvp naar de ander hobbelt, dan ben je slechts een hoerenloper of zoals ik altijd zeg.. een eendagsvliegje 😏
 
Heb je voorbeelden welke goed werken? Ik heb op ChatGirl verschillypogingen gedaan, maar de dames daar lezen je bericht niet eens

Ik heb ooit in een blauw verleden op chatgirl gezeten, je krijgt zoveel berichten dat personen die echt interesse hebben vaak geen antwoord krijgen. Je zit soms meer tijd te verdoen aan berichten beantwoorden dan dat er werkelijk iets gebeurd. Als stel zijnde zochten wij namelijk voor dezelfde dag nog, niet voor volgende week. Nu is nu, niet een andere dag. Dus chatgirl was snel uit onze geschiedenis verdwenen.

Chatten vind en blijf ik niet leuk vinden, kost teveel tijd en er gebeurd weinig tot niets. Ook als dvp loop je daar tegenaan, daarom zou ik liever helemaal geen WhatsApp hebben. Bel, spreek af en kom langs.. that works!
 
Ik heb ooit in een blauw verleden op chatgirl gezeten, je krijgt zoveel berichten dat personen die echt interesse hebben vaak geen antwoord krijgen. Je zit soms meer tijd te verdoen aan berichten beantwoorden dan dat er werkelijk iets gebeurd. Als stel zijnde zochten wij namelijk voor dezelfde dag nog, niet voor volgende week. Nu is nu, niet een andere dag. Dus chatgirl was snel uit onze geschiedenis verdwenen.

Chatten vind en blijf ik niet leuk vinden, kost teveel tijd en er gebeurd weinig tot niets. Ook als dvp loop je daar tegenaan, daarom zou ik liever helemaal geen WhatsApp hebben. Bel, spreek af en kom langs.. that works!
Ja maar jij zit er zakelijk in, massa maakt kassa, ook prima. maar veel wandelaars ervaren of onervaren zijn op zoek naar het randgebeuren, de spanning , het verhaal.
Of ze zijn gewoon verlegen en moeten over de streep getrokken worden.
Neuken en zak legen kan je overal , dat is t punt niet.Doe ik ook wel hoor.
Maar op zoek naar die speciale ervaring dat maakt wandelen pas echt leuk, en ja dat is gedoe voor de proffessionele DVP
 
Ik had het over een blauw verleden. Toen cor en ik als stel interesse hadden op vrijwilligers basis, voordat we dat commercieel gingen doen. Daar is slechts 1 date uit voort gekomen, waar ook nog eens geen zak aan was. Toen we commercieel gingen werd het wel interessanter. We hebben een hoop leuke dates gehad, waaronder zelfs met iemand die op dit forum zit en eens in de zoveel tijd eens komt aanwaaien. Gezellige man! 🙂

Maar echt op vrijwillige basis doen we niet meer en ik in mijn uppie al helemaal niet 😁
 
Hoe weet je of de reactie betrouwbaar is? Ik zou denken dat als dames zichzelf aanbieden, ze hiervoor wel een advertentie zetten.
Wat voor soort dame gaat zelf op zoek naar mannen die op zoek zijn? Lijkt me vanuit hun gezien zeer omslachtig, dus heb ik al snel het idee dat daar meer achter zit.
Op dezelfde manier, check foto's en gewoon gezond verstand, je voelt het wel aan op de manier van communiceren. En ook hier niet vooraf betalen.

En dat het goud is ben ik het zeker mee eens. Je ontmoet dan juist niet het type dame die je omschrijft. Inderdaad een dvp gaat er niet op reageren. Maar een dame die het een keer wil proberen wel. Zet een advertentie met een duidelijke omschrijving van hoe je een afspraak met de dame voor je ziet, liefst ook een mooie foto (zonder gezicht) en je gaat zeker serieuze reacties krijgen. Niet krenterig zijn en in de advertentie een mooi voorstel doen. Er zijn veel dames die het een keer willen proberen maar zelf direct geen advertentie plaatsen.

Heb zelf momenteel ook een advertentie staan en 4 serieuze reacties gekregen. Met 1 gefacetimed, zeer leuke en knappe NL dame van 26. Over 2 weken staat de afspraak.

Het is investeren en veel meer werk dan een dvp bezoeken maar je krijgt er wel een heel ander soort experience voor terug.
 
Laatst bewerkt:
Ik had het over een blauw verleden. Toen cor en ik als stel interesse hadden op vrijwilligers basis, voordat we dat commercieel gingen doen. Daar is slechts 1 date uit voort gekomen, waar ook nog eens geen zak aan was. Toen we commercieel gingen werd het wel interessanter. We hebben een hoop leuke dates gehad, waaronder zelfs met iemand die op dit forum zit en eens in de zoveel tijd eens komt aanwaaien. Gezellige man! 🙂

Maar echt op vrijwillige basis doen we niet meer en ik in mijn uppie al helemaal niet 😁

"Maar echt op vrijwillige basis doen we niet meer en ik in mijn uppie al helemaal niet 😁"

Klinkt niet echt gezond, dus je moet?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan