Waar halen we onze contacten vandaan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
"Maar echt op vrijwillige basis doen we niet meer en ik in mijn uppie al helemaal niet 😁"

Klinkt niet echt gezond, dus je moet?

Ik moet niets hoor 😶 Maar het is al jaren mijn job, dus waarom moet de 1 betalen en de ander niet. Dat is niet eerlijk, dus heel misschien weer eens voor enkel de lol een keer in een parenclub.. maar verwacht dat niet op de korte termijn ( als het überhaupt al gebeurd ). Eerst die corona maar eens weg, want ga niet in een ongeventileerde ruimte aanwezig zijn.

Buiten dat.. enkel voor de lol heb ik ook nog wel wat wensen wie er over mij heen gaat en dat is nogal wat 🤨
Dus het zal wel bij mijn partner blijven 😏 wat trouwens mega leuk blijft 🥰
 
Precies, in het tijdperk dat er geen geld bestond maar men handelde via ruilen bestonden er kennelijk geen hoeren. Sterker nog, ik denk dat veel vrouwen vaak sex inzetten om er wat voor terug te krijgen. Zet jij de vuilnisbak buiten? Doe jij de afwas? Breng je mij even?
Waar zijn de tijden heen
Zou graag vuilbak van overbuurvrouw buiten zetten 🤣🤣
 
Ik vraag me af waar jullie de dames vinden die jullie bezoeken of ontvangen.
Ik meestal via sexjobs en soms kinky.
Het amateur gehalte spreek mij wel aan of huisvrouw klust wat bij.
Massage adresje soms op marktplaats.
Wat zijn jullie zoek sites of andere vind plaatsen?
 
Op sexjobs zoek ik eigenlijk nooit alleen als een forumlid hier eerst een recensie schrijft dan pas vertrouw ik de advertentie op sexjobs en geef ik het een kans. Kinky is mijn enige site waar ik naar advertenties zoek en zelfs daar moet je oppassen dat je geen fake advertentie tegenkomt.
 
Laatst bewerkt:
Je bent pas een jager als je steeds meer gaat bieden op een dvp als ze zegt dat ze geen interesse heeft ( om wat voor reden dan ook ) en dan toch overstag gaat. Je bent geen jager als je van de ene dvp naar de ander hobbelt, dan ben je slechts een hoerenloper of zoals ik altijd zeg.. een eendagsvliegje 😏
Een jager vangt z'n prooi, hij koopt ze niet.
 
Het is geen kopen. Hoe meer je biedt bij iemand die absoluut niet kan, hoe meer de kick bij de jager als ze dan toch overstag gaat. Heb dat zelf ook meegemaakt ( meerdere keren ) bij 1 persoon. Het is heel moeilijk nee te zeggen tegen 2/3 maanden huur voor 4/5 uur sekswerk, en je dan de volgende dag afmelden bij je andere baan.
 
Zelf heb ik regelmatig leuke en serieuze contacten opgedaan door te adverteren op sites als sexjobs, afspraakjes of op een sugar site.
Je moet goed filteren, geluk hebben en logisch blijven nadenken want uiteraard wemelt het er ook van de fakers en oplichters. Zeker op sexjobs tegenwoordig.

L82.
 
Via Red lights.
Of ooit op sociale media zoals IG of OF een dame beginnen volgen. En dan de stap gemaakt om een afspraakje met deze dame te maken. Waar verder prachtige dates met hebben plaats gevonden. Tot op de dag van vandaag nog geen spijt gehad dat ik dit doe.😍.zal dit ooit stoppen wss wel maar wanneer geen idee.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Knipoog, ik heb ook wel zelf geadverteerd maar dat wil bij mij nog niet zo vlotten hoor. Wat is jou Magica trick dan om het om te toveren tot goud? Heb je het uiterlijk van een chipendale en plaats je een foto?
Ik krijg graag advies;-)
Nee zeker geen foto.
Korte boodschappen, en duidelijk zeggen dat je zal betalen en ook onervaren dames welkom.Dan krijg je newbies...
Ik heb ook flexible tijden, dat helpt natuurlijk ook.
 
Ik maak altijd een combinatie van van Kinky en/of Sexjobs met dit forum (voorheen hookers). Na een paar misstanden word je wat voorzichtiger. Inmiddels één vaste DVP en 3/4 contacten als back-up.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan