Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik knap af als ik onhygiënische medewandelaars naar buiten zie komen. Ik snap gewoon niet dat er mannen zijn die zich zo slecht verzorgen, ronduit vies zijn en dan naar de dvp gaan. Kom op man je kan toch wel ff douchen, je tanden poetsen en schone kleren aandoen? Ik ga me altijd uitgebreid douchen voordat ik naar een dame ga.
Als ik dan zo'n smeerlap naar buiten zie komen dan knap ik echt af en dat is een beetje krom natuurlijk, want als ze net 5 minuten eerder weg zijn en ik zie ze niet, dan ga ik wel naar binnen, maar het is een gevoel.
Als een dvp dat soort types binnenlaat dan is het zeer waarschijnlijk met haar hygiene ook niet best gesteld.
 
- de meest standaard : onfrisse geur, eender waar.
- Te lange nagels, 20mm+
- Disney tattoos (men nog niet zo lange ervaring heeft me geleerd, let wel seks met zo'n dame is soms wel fantastisch maar slechts 1 op de xx is zo)
- alcohol gebruik tijdens de date (niet dat ene glaasje dat je samen drinkt bij het ontmoeten, maar, de fles achter bed waar geniepig een slok van genomen wordt tijdens de date)
- Bepaalde drugs tijdens de date. (coke en xtc kan ik wel nog meeleven of toch van die ik al heb gehad die dit gebruikten.)
- Mechanische dates, dat het er afdruipt dat men gewoon een routine afwerkt om snel de volgende te laten komen.
- Teveel vragen over persoonlijk leven.
- Roken tijdens het nagenieten acceptabel maar, tijdens no go.

Enkele van de highlights.
 
Waar ik op afknap zijn in eerste instantie onverzorgde dames, kleding, houding en interieur. Verder ook op tattoo's zeker als die zo overvloedig aanwezig zijn. Een mooie kleine gepaste tattoo en juist geplaatst kan soms wel mooi zijn en stoort me in dat geval niet. Maar wat ik tegenwoordig allemaal zie, neen bedankt het is niet mijn ding. Ik kruip niet in bed met een inktpot. Sorry voor de tattoo-liefhebbers, maar dit is mijn persoonlojke mening.
Een dame die ik regelmatig bezocht had een zeer klein tattootje op haar linkerborst, misschien maar 1 x 1 cm groot. Waarschijnlijk beviel de tekst haar niet meer en heeft ze er nu een grote andere tattoo laten overzetten. Vreselijk! Zij had een heerlijk stel grote borsten waar ik graag en met veel plezier mee speelde, en ondanks dat het altijd heel erg lekker en geil was bij haar heb ik haar sindsdien niet meer bezocht.
Waar ik ook op afknap is het tegenwoordig veel voorkomend constante gebruik van de GSM. Verschrikkelijk!
Ook met het gebruik van welke vorm van drugs dan ook is een totale dooddoener voor mij.
 
Laatst bewerkt:
- Routine-werk (lees ongeinteresseerd)
- Onhygiënische flamoes
- Continue vragen om extra's na 3x "nee"
- Te persoonlijke vragen (locaties/beroep/namen, je wilt toch anoniem blijven)
- Ex on the beach / high class types (wandelende reclame voor operaties en opvullingen)
- Overdreven kreunen bij elke aanraking
- Vanalles beloven maar eenmaal daar alles afkeuren
Edit:
- Advertenties waarin álle mogelijkheden zijn aangevinkt en waarbij de tekst spreekt over een ervaring die je leven zal veranderen
 
Laatst bewerkt:
Hier mijn afknaplijstje:

Slechte communicatie
Gelijk adres doorgeven na een eerste app contact
Niet zoals op de profielfoto's
Geen persoonlijkheid
Geen interesse tonen
Gelijk om geld vragen
Onverzorgd uiterlijk
Onverzorgde werkplek
Geen opfrismogelijkheden
Geen schone handdoeken
Afspraken niet nakomen
Extra geld/cadeautjes vragen
Zweetlucht
Slechte adem
Vet haar
Stinkende kut
Stinkende anus
Vlekken op bed en vloer
Niet kunnen tongzoenen
Niet kunnen pijpen
Niet kunnen neuken
IJskonijngedrag
Overdreven gekreun
Ruften en boeren tijdens sex
Hardpratende kamergenoten
Te harde achtergrondmuziek
Wietlucht
Bonkende maaltijdbezorgers tijdens het beffen
Drugsgebruik
Afwerken
Klokkijken

Dat was het wel volgens mij. 😆
 
Terug
Bovenaan Onderaan