Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het eigenlijk wel lekker als ik later nog een vleugje parfum van de dame bij mezelf ruik. Werkt goed om weer even terug te denken aan de date. Dus parfum, daar knap ik niet van af, maar begrijp dat mannen met een dame thuis daar anders over denken.

Of je brengt het zo als je thuis komt: "Schat, ik wil een nieuw parfummetje voor je kopen en heb wat uitgeprobeerd. Ruik eens aan mijn piemel of het een lekkere parfum is, dan haal ik die voor je. Zo niet probeer ik volgende week een andere."
 
Ik doe hetzelfde, heb al heel wat beroepen gehad, van optiehandelaar, videosurveillant voor de politie tot piloot van een vrachtvliegtuig. Moet zeggen, hoe beter het beroep betaald wordt, des te geïnteresseerder zijn de dames ;)
Ik zeg gewoon dat ik pooier van beroep ben; soms krijg ik gelijk een block meestal doen ze extra aardig tegen me. 😝
 
Slippers of sletsen of andere degoutante luie flipflop dingen, daar pas ik voor. Zelfs als mijn favoriete dvp ze aanheeft. Gelukkig zal je Maya, Jeanette, Anna of andere favorieten daar niet op betrappen....
Want wij weten wie 'Maya, Jeanette of Anna' zijn? Dit soort name dropping voegt niets toe.

Of wat 'sletsen' of 'degoutante' betekent? Spreek eens gewoon Nederlands op een Nederlands forum.
 
Want wij weten wie 'Maya, Jeanette of Anna' zijn? Dit soort name dropping voegt niets toe.

Of wat 'sletsen' of 'degoutante' betekent? Spreek eens gewoon Nederlands op een Nederlands forum.

Hey Deugniet. Dit is ook een Belgisch forum. Zij brengen hier veel meer in terwijl Vlaanderen maar 11 miljoen inwoners heeft en Nederland 18 miljoen( de mensenstapel groeit nog flink door).
Het Belgisch vocabulaire is veelzijdiger en groter .( Al kennen ze het woord " vrijmibo" niet.) ik snap dat je het ambetant vind dat je niet alles direct begrijpt maar is ook weer leerzaam.
Ze hebben er ook super goeie dames.
Dit zegt een NL wandelaar die 50% van de tijd zijn gerief in Vlaanderen zoekt. Daar vind je nog echte studentes bijvoorbeeld.
 
Hey Deugniet. Dit is ook een Belgisch forum. ik snap dat je het ambetant vind dat je niet alles direct begrijpt maar is ook weer leerzaam.
Nee, het is een Nederlands forum en hoewel de Vlamingen de Nederlanders langzaam aan het verdringen zijn, vind ik het nog steeds een kwestie van fatsoen om taal te gebruiken die iedereen begrijpt, ipv dialect en spreektaal. Toevallig begrijp ik die woorden wel, maar dat zal lang niet voor iedereen uit Nederland gelden. Daarom zou het men sieren om zich aan te passen en voor iedereen begrijpelijke taal te gebruiken.
 
Valse diensten verkopen
Geen interesse tonen - je kunt beter een appeltaart penetreren dan
Niets mis met appeltaart hoor. Het is lekker zacht en nat van binnen net als een kutje en als je er overal omheen likt, krijg je veel zoet sap in je mond. Daarnaast, krijg je zeker geen klachten dat je te veel tanden gebruikt en kun je hard doorbijten zonder eerst te vragen. Ten slotte, een appeltaart klaagt nooit als je er wat room op of in wilt doen.
 
Laatst bewerkt:
Niets mis met appeltaart hoor. Het is lekker zacht en nat van binnen net als een kutje en als je er overal omheen likt, krijg je veel zoete sap in je mond. Daarnaast, krijg je zeker geen klachten dat je te veel tanden gebruikt en kun je hard doorbijten zonder eerst te vragen. Ten slotte, een appeltaart klaagt nooit als je er wat room op of in wilt doen.
Tsjonge jonge Alma, gedraag je eens als een dame 😂😂. Jk

Maar volgende keer als ik kom, neem je dan appeltaart mee? 🙈😉
 
Niets mis met appeltaart hoor. Het is lekker zacht en nat van binnen net als een kutje en als je er overal omheen likt, krijg je veel zoete sap in je mond. Daarnaast, krijg je zeker geen klachten dat je te veel tanden gebruikt en kun je hard doorbijten zonder eerst te vragen. Ten slotte, een appeltaart klaagt nooit als je er wat room op of in wilt doen.
Meestal heeft een appeltaart een harde korst, dus dan moet je zeker wel je tanden gebruiken. Meestal vergelijken ze een kokosnoot met een kut, beide zijn harig van buiten en zacht en sappig van binnen en ze beginnen allebei met een K en eindigen op een T
 
Meestal heeft een appeltaart een harde korst, dus dan moet je zeker wel je tanden gebruiken. Meestal vergelijken ze een kokosnoot met een kut, beide zijn harig van buiten en zacht en sappig van binnen en ze beginnen allebei met een K en eindigen op een T
Nou, ik zou niet op de té harde behaarde korst van een kokosnoot willen bijten.
 
Niets mis met appeltaart hoor. Het is lekker zacht en nat van binnen net als een kutje en als je er overal omheen likt, krijg je veel zoet sap in je mond. Daarnaast, krijg je zeker geen klachten dat je te veel tanden gebruikt en kun je hard doorbijten zonder eerst te vragen. Ten slotte, een appeltaart klaagt nooit als je er wat room op of in wilt doen.
Ik ga na deze tekst nooit nog op dezelfde manier naar taart kijken.....
 
Ooit weigerde eens een raamdame omdat ik eerst mijn handen wilde wassen, ik probeerde haar nog uit te leggen dat ik buiten nog moest urineren voor ik binnenkwam, ze vond het tijdverspilling! De grootste afknapper ooit. Uiteraard heb ik deze dame nooit meer bezocht anders vond ik het tijdverspilling.
Ik snap dit niet helemaal. Ging ze de timer niet aanzetten zodra je binnenstapte? Als jij je handen toch wilde wassen, was het eigenlijk niet in haar voordeel? D.w.z. dat jij de klant minder tijd over had om te seksen.
 
Ik snap dit niet helemaal. Ging ze de timer niet aanzetten zodra je binnenstapte? Als jij je handen toch wilde wassen, was het eigenlijk niet in haar voordeel? D.w.z. dat jij de klant minder tijd over had om te seksen.
Nee ze ging geen timer aanzetten.
Ik weet ook niet waarom, ze was kortaf en verre van de properste.
Ze stond zelfs al terug voor haar ruit terwijl ik mij nog aan het aankleden was in de kamer.
 
Je had moeten zeggen 'ga jij je eens even wassen'
De dame had tijdens de date ook naar extra geld gevraagd zonder extra diensten te geven en dat had ik geweigerd.
Als de verstandhouding zoek is zeg je best nog zo weinig mogelijk om geen olie op het vuur te gooien ofwel trap je het af.
Eigenlijk is het dom van haar om zo te handelen want ze denkt toch niet dat ik ging terugkeren met zo'n gedrag.
Maar ik denk dat ze gewoon niet van de slimste was/is.
 
Jeez, Bassie, als ik de helft van wat jij hebt meegemaakt zelf had meegemaakt was ik al afgehaakt om nog zoiets te willen. Maar ja, ik heb nu 3 ervaringen in totaal, waarvan 1 die je zou mogen dromen. De andere was eentje die het eigenlijk niet wilde en de andere in een setting met kinderen in de kamer ernaast, ze sprak spaans en begon ook maar spontaan aan een onprettig uitgevoerde prostaat massage. Ik heb geprobeerd er voor beide een leuke ervaring van te maken, maar dat is me niet gelukt.
Ik denk dat ik maar voor de erotische massage ga in het vervolg. Het is zo lastig via internet erachter te komen of er mogelijk iets wederkerigs in de omgang te vinden is... Kijk, we hoeven geen volslagen crush op elkaar te hebben, maar iets van herkenning en een vonk heb ik toch wel behoefte aan anders gaat het nergens over. Het blijft, ondanks het geld, toch een soort daten. De klik is echt noodzakelijk. Ik wil ook dat zij een leuke tijd met mij heeft en als dat niet zo is, dan voel ik dat, dan heb ik dat door.
 
Niet elke dame geniet van de sex.
Heb er al gehad die zo nat werden dat ik een duikbril moest opzetten en bij anderen komt er geen druppel vocht vrij.
🤷‍♂️

Daddy, als het om 'natte/droge kutje' gaat, heeft het vaker te maken met hormonen en vooral het gebruik van anticonceptie
dan alleen maar 'genieten van sex'.. 😉

Bijvoorbeeld de meest voorkomende bijwerkingen van het anticonceptie zijn: lagere libido, overgevoelige borsten, vaginale droogheid en even pijn tijdens de seks, maar het is logisch als je droog bent..

Ik kent het uit eigen ervaring, toen ik een paar jaar geleden zelf de pil gebruikte, dat ik 'mentaal' meer zin had in seks dan het mijn eigen
lichaam liet zien. Het was echt frustrerend! 🥴

Ik denk ook dat de meeste dvp's anticonceptie gebruiken en zo niet, dan gebruiken ze liever een flesje glijmiddel dan hun
hormonale issues aan de klanten moeten uitleggen.

En het klinkt helemaal niet romantisch, maar zo is het leven van een vrouw soms.. 🫤
 
Daddy, als het om 'natte/droge kutje' gaat, heeft het vaker te maken met hormonen en vooral het gebruik van anticonceptie
dan alleen maar 'genieten van sex'.. 😉

Bijvoorbeeld de meest voorkomende bijwerkingen van het anticonceptie zijn: lagere libido, overgevoelige borsten, vaginale droogheid en even pijn tijdens de seks, maar het is logisch als je droog bent..

Ik kent het uit eigen ervaring, toen ik een paar jaar geleden zelf de pil gebruikte, dat ik 'mentaal' meer zin had in seks dan het mijn eigen
lichaam liet zien. Het was echt frustrerend! 🥴

Ik denk ook dat de meeste dvp's anticonceptie gebruiken en zo niet, dan gebruiken ze liever een flesje glijmiddel dan hun
hormonale issues aan de klanten moeten uitleggen.

En het klinkt helemaal niet romantisch, maar zo is het leven van een vrouw soms.. 🫤
[/QUOTE]



Ah voila....weer wat bijgeleerd
 
Meesteressen die dingen zeggen als:

"Ik ben onvoorspelbaar en kan in seconden mijn spel omdraaien."
"Ik kan heel lief zijn, maar ga soms van lief tot venijnig in 1 seconde."

Ai. Laat maar zitten dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan