Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eindeloos geklets over oninteressante zaken. In het begin leuk om het ijs te breken, maar het moet op tijd stoppen. Ik wil een echte GFE en die term neem ik letterlijk: seks zoals je dat met je vriendin zou hebben. En met je vriendin ga je niet ouwehoeren over het weer terwijl je een condoom omdoet. Nee, je rukt elkaar de kleren van het lijf en bespringt elkaar.
 
Eindeloos geklets over oninteressante zaken. In het begin leuk om het ijs te breken, maar het moet op tijd stoppen. Ik wil een echte GFE en die term neem ik letterlijk: seks zoals je dat met je vriendin zou hebben. En met je vriendin ga je niet ouwehoeren over het weer terwijl je een condoom omdoet. Nee, je rukt elkaar de kleren van het lijf en bespringt elkaar.
Als dat laatste zou gebeuren met je vriendin hoef je niet meer naar een DVP. Toch?
 
Eindeloos geklets over oninteressante zaken. In het begin leuk om het ijs te breken, maar het moet op tijd stoppen. Ik wil een echte GFE en die term neem ik letterlijk: seks zoals je dat met je vriendin zou hebben. En met je vriendin ga je niet ouwehoeren over het weer terwijl je een condoom omdoet. Nee, je rukt elkaar de kleren van het lijf en bespringt elkaar.
Ik heb ooit eens seks gehad toen we over het weer aan het praten waren: het is wel grijs vandaag. Nou misschien klaart het nog wel op. De temperatuur is wel lekker enz enz😆🤣
 
Dat de dame telefoons aanneemt terwijl wij bezig zijn.

Verleden week in Polen een pracht van een dame geboekt, bij binnenkomst zag ze er super verzorgd uit. Na het douchen begon ze met een blowjob. Tijdens deze handeling kreeg ze 3 telefoontjes die ze allemaal beantwoorde. Toen reversed cowgirl, 2 telefoontjes die ze tijdens het rijden beantwoorde. Daarna in de missionarishouding verder, weer 2 telefoontjes die ze aannam. Toen was bij mij de lol en het plezier helemaal weg..
 
Dat de dame telefoons aanneemt terwijl wij bezig zijn.

Verleden week in Polen een pracht van een dame geboekt, bij binnenkomst zag ze er super verzorgd uit. Na het douchen begon ze met een blowjob. Tijdens deze handeling kreeg ze 3 telefoontjes die ze allemaal beantwoorde. Toen reversed cowgirl, 2 telefoontjes die ze tijdens het rijden beantwoorde. Daarna in de missionarishouding verder, weer 2 telefoontjes die ze aannam. Toen was bij mij de lol en het plezier helemaal weg..
Tja, multitasken zijn vrouwen nu eenmaal goed in.
 
Siliconen; helaas zie je bij een voorstelronde niet altijd of de dame siliconen heeft en het voelt ook niet goed om het daarna expliciet te vragen ' ik kies voor dame A, maar ik wil even weten of ze geen siliconen heeft'. Maar misschien moet ik het toch maar gaan doen, het is altijd een afknapper voor mij.
 
Slippers met een dikke vette kalknagel die eruit steekt
Anus met ambeien
Bierbuik met bos haar eronder
Putlucht uit de kut
Kunstgebit dat tijdens het pijpen eruit valt
 
Laatst bewerkt:
Dat de dame telefoons aanneemt terwijl wij bezig zijn.
Bij mij krijgen ze geen kans om hun telefoon te pakken als ik hun hoofd met beide handen stevig vasthou en hun keel aan het pompen ben. Het enige geluid wat je hoort is "gloeg gloeg" en tranende oogjes. 😉😜

Slippers met een dikke vette kalknagel die eruit steekt
Anus met ambeien
Bierbuik met bos haar eronder
Putlucht uit de kut
Kunstgebit dat tijdens het pijpen eruit valt
Getver! 🤢 Welke soort types dvp kies jij en waar vind je ze vraag ik me dan af? 🤣
 
Ik knap af op:
1) arrogantie. Dat vind de allergrootste afknapper.
2 Dat zij de "baas" in huis is. Jij hebt weinig te vertellen. Bah.
3 slechte persoonlijke hygiëne.
4 stinkende kutscheten.
5 stront aan je lul na anaal
 
Echt?? Waarom? Als ik vragen mag.

Ik vind het juist veel geiler om alles in de spiegel te zien. Geeft een ander perspectief
Lol ja daar verschillen meningen over.
Mijn dames hebben allemaal hun momenten in de Spiegel waar ze extra Lekker zijn ......meestal doggy ok...eigenlijk.altijd met doggy.....bij Kelly is de Spiegel te Klein zodat ik haar Alleen in plat doggy kan zien......
Ook Perla is prachtig in de Spiegel.......wie weet iets van wanneer Perla terugkomt?
 
- Geregeld vanaf bed de muziekinstallatie bedienen. Als ik muziek wil ga ik wel naar een concert. Totale disinteresse. Later is dat privehuis gesloten ivm mensenhandel (eigenaar bleef ontkennen) . Moest meteen hieraan denken toen ik het las.
- Een b2b massagesalon zonder.... douche😂 Vooraf mijn kameraad aan het wasbakje en na afloop werd mijn hele lijf met een washandje onder handen genomen.
- als je privehuizen gewend bent en af en toe wel eens naar een priveontvangst ging, is het een afknapper als op de grond een matrasje ligt.
- op datzelfde adresje van dat matrasje bleek de normale prijs bedoeld voor nzc. Zo adverteerde ze niet. Op aandringen van mij toch met een rubbertje gedaan. Ik ben een liefhebber van beffen maar daar had ik geen zin meer in. Haar kut was ook nog eens rood. Schraal. Geen idee of het van het scheren was of dat ze doorgeneukt was ivm het voordelige nzc
- dat er bij het uitkleden duidelijk wordt dat er een flinke push up bh gebruikt is
- in een Thaise massagesalon werden voor de HE plastic handschoentjes aan gedaan.😱 Van schrik kromp die ineen. Werd nog hard werken voor haar.
- een massagewereld-masseuse die door het lint gaat als je haar rug masseert en massage niet voortzet
- een privehuis dat zich in advertenties op de borst(en) klopt dat ze zoveel ervaring hebben en privacy waarborgen. Kom je daar binnen in een... Huiskamer met collega wandelaars. 😂
- bij priveontvangst doen alsof er niemand anders is maar ondertussen wel geluiden elders in huis horen. Ik kan best snappen dat een dvp iemand in huis wil, maar dan zie ik diegene liever dan dat ik het hoor zonder dat het gezegd wordt.
- ervaringen (voor mij ook sm) utwisselend in een privehuis of massagesalon als een dvp zegt oh maar sm doe ik ook. Tsja dat valt vrijwel altijd tegen vergeleken een echte meesteres.
- Thaise dvp's die op de kamer nzc aanbieden. Voel ik me niet meer happy en die dvp kies ik volgende keer niet meer
- een 'bejaarde' gastvrouw in een privehuis die aangeeft dat je haar ook kon kiezen 😱
 
Terug
Bovenaan Onderaan