Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dames/vrouwen zijn de vreemdste wezens : zij gaan eerder mee in de meningen van andere dames (vooral op Insta/Snap) en volgen dan de trends ingezet door bijvoorbeeld de Kardasians dan dat ze luisteren naar de mannen waar ze uiteindelijk de betere indruk voor willen maken.
Vrouwen worden het meest bekritiseerd door andere vrouwen al is het indirect.
Toch heb ik de indruk hier dat mannen ook wel kritiek kunnen leveren of overdreven lof toedienen. Vrouwen vreemde wezens, klopt zeker, klopt zeker, maar in denk vele mannen hier ook.
 
Ik kan er werkelijk niet tegen als klanten proberen "toestemming" te zoeken ...
Er wordt tegenwoordig zo op gehamerd hoe belangrijk consent is... En ik moet er ook niet aan denken om iets tegen de zin van een vrouw te doen. Het lijkt soms op eieren lopen (inderdaad: toestemming zoeken) en dat voelt niet goed. Ik heb er trouwens over het algemeen meer vertrouwen in dat DvP's hun grenzen goed aangeven dan dat andere vrouwen dat doen.
 
@Angelcake Heb je het dan alleen over het toestemming vragen om überhaupt ook maar iets te doen samen, of vind je ook het toestemming vragen voor tongzoenen en vingeren bijvoorbeeld irritant? Bij die laatste twee heb ik iig het idee dat die hoffelijkheid wel gewaardeerd wordt.
 
Ik hoop dat alle dames die kleine borsten hebben dit lezen ...
Meeste hebben er zoveel complexen over (wat ik wel snap maar zelf soms het omgekeerde ervaar).
Ik had complexen over mijn kleine borsten toen ik 15 was.. 😂

En nu jaren later zijn mijn kleine borsten nog steeds hetzelfde en lekker strak!

Ik draag nog steeds geen beha, alleen tijdens het sporten. Hoe ouder ik ben, hoe meer ik trots ben op mijn fijne borsten. 😛

Bovendien alles wat klein is, zal nooit verzakken.. Klein is fijn! 😍
 
Ik had complexen over mijn kleine borsten toen ik 15 was.. 😂

En nu jaren later zijn mijn kleine borsten nog steeds hetzelfde en lekker strak!

Ik draag nog steeds geen beha, alleen tijdens het sporten. Hoe ouder ik ben, hoe meer ik trots ben op mijn fijne borsten. 😛

Bovendien alles wat klein is, zal nooit verzakken.. Klein is fijn! 😍
Dan zal mijn pik ook nooit verzakken ;-)
 
Rooklucht. Als oud-roker ben ik nu zo'n dwarse zak die dat echt heel smerig vind.
Van die (Nederlandstalige) auto-tune hip hop die nu populair is.

En in mindere mate:
Overdreven kreunen en "oh geil zeg" (oid) roepen.
 
Rooklucht. Als oud-roker ben ik nu zo'n dwarse zak die dat echt heel smerig vind.
De frituurlucht in huis maar ook de frituurgeur op iemands kleding in plaats van parfum is ook een echte afknapper.. 😵‍💫

Wat ik nog lelijk vind en soms zie ik op een datingsite zijn zulke grote 'ovale zigeuner oorbellen' in mannen oren, afschuwelijk!
 
Je hebt met een dame heerlijk voorspel, hoofdspel en eindspel. Ze laat je klaarkomen met de hand, terwijl ze je in je ogen kijkt (ik weet zeker dat iedereen de plaatjes kent). En dan neemt ze het uitmelken iets te serieus en probeert met knetterhard rukken de allerlaatste milliliter sperma er uit te knijpen. AUWWWWWW, weg hemelse gevoel...
 
Je vertrekt met de dame naar de slaapkamer van het piepkleine appartement, ze doet je een blinkdoek voor en legt je neer. Je ontspant als ze je begint te masseren en ineens hoor je dit geluid
EN nog even later heeeeeeeeeeeeeeel zachtjes de deur open en dichtgaan
Echt gebeurd.....
 
Laatst bewerkt:
Je vertrekt met de dame naar de slaapkamer van het piepkleine appartement, ze doet je een blinkdoek voor en legt je neer. Je ontspant als ze je begint te masseren en ineens hoor je dit geluid
EN nog even later heeeeeeeeeeeeeeel zachtjes de deur open en dichtgaan
Echt gebeurd.....
Als ik klik op "dit geluid" hoor ik alleen mijn eigen muisklik:sneaky:
 
Opgespoten lippen. Op een foto zie ik dan de zijkant en/of achterkant. En wanneer de dame de deur open doet zie ik alleen lippen. En dan niet eens mooi. Om de lippen heen moet ik haar gezicht zien te vinden. Lipcorrectie is iets anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan