Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
[/QUOTE]
DVP's die almaar meer en meer op hun gsm bezig zijn i.p.v. met hun klant bezig te zijn. Bij het minste zien ze tegenwoordig de noodzaak om dat godverdomde kaske ter hand te nemen en wat te zitten rommelen op dat rotding. Erg bevorderlijk voor de sfeer is dat alles behalve. Wat ze daarop allemaal te doen hebben, geen idee. Maar ik betaal bijvoorbeeld voor een uurtje en als je het allemaal bij elkaar telt ben ik wel dat uurtje binnen geweest, maar heb uiteindelijk maar een half uurtje (of minder) aandacht gekregen.
Het is me bij een vrouw die me lekker gepijpt had nog voorgevallen: mijn zaad was nog maar amper verschoten, de laatste druppel was nog op weg naar buiten of madam zat alweer op haar gsm bezig. En voor we aan het vervolg konden beginnen moest ze natuurlijk eerst haar gsm opzij leggen. En laat dat nu juist hetgene zijn dat ze tegenwoordig niet meer kunnen.


.......als je hier leest dat mannen meteen antwoord verwachten als ze een dame appen en als dat niet gebeurd steen en been klagen dames niet snel genoeg reageren. Logisch nadenken is voor velen lastig....als dames een klant hebben van een uur kunnen ze niet meteen reageren. Heren verwachten dat dus wel blijkt hier en als ze dat dan wel doen klagen de heren weer dat dames appjes tussendoor beantwoorden....go figure 🤷‍♀️🤔
 
.......als je hier leest dat mannen meteen antwoord verwachten als ze een dame appen en als dat niet gebeurd steen en been klagen dames niet snel genoeg reageren.

Even serieus, heb jij een voorbeeld van een wandelaar die klaagt omdat een dame niet onmiddellijk reageert? Ben ik nog niet tegengekomen. Dat zou inderdaad nogal dom zijn van zo'n wandelaar.

Wat ik hier op het forum zie is mensen die dagen of weken of soms zelfs maanden proberen een DvP te contacten. Dat is van een heel andere orde. Iedere nadenkende wandelaar zal begrijpen dat een DvP soms even bezet is, net zoals iedere nadenkende DvP niet zomaar met haar telefoon aan de slag gaat eens een date.
 
Even serieus, heb jij een voorbeeld van een wandelaar die klaagt omdat een dame niet onmiddellijk reageert? Ben ik nog niet tegengekomen. Dat zou inderdaad nogal dom zijn van zo'n wandelaar.

Wat ik hier op het forum zie is mensen die dagen of weken of soms zelfs maanden proberen een DvP te contacten. Dat is van een heel andere orde. Iedere nadenkende wandelaar zal begrijpen dat een DvP soms even bezet is, net zoals iedere nadenkende DvP niet zomaar met haar telefoon aan de slag gaat eens een date.
En... als ze je 'weken of zelfs maanden' negeert... zou de boodschap toch ook wel duidelijk moeten zijn... zou ik zeggen...
 
En... als ze je 'weken of zelfs maanden' negeert... zou de boodschap toch ook wel duidelijk moeten zijn... zou ik zeggen...
Nou nee, dan zie ik 2 mogelijkheden, ofwel de dame mijdt die specifieke klant, ofwel de dame heeft een nalatige administratie. Genoeg anekdotes op dit forum van mannen die na maanden tevergeefs proberen alsnog hun dame succesvol te pakken krijgen.
 
Veel mannen hebben ook geen benul van wat een echt of fake profiel/advertentie is.

Op de Redlights chat bv. zit het vol fake dames, al dan niet met fake advertenties (sommigen hebben er zelfs geen) en daar zijn er heeeeeeeeeeel veel mannen die maar blijven proberen net die aan te spreken en dan na 75 keer nog steeds niet door hebben dat ze tegen een lege muur aan het praten zijn.

Er zijn er zelfs die dan verschillende dagen na mekaar blijven proberen.
 
Er zijn dames die 100% echt zijn, maar met wie het heel lastig afspreken is omdat ze permanent berichtjes ontvangen of gebeld worden, waarvan het merendeel genegeerd wordt. Dus ze nemen af en toe eens op of reageren af en toe eens op een bericht. Als je daar tussen wil komen zit er niets anders op dan het maar te blijven proberen en af te wachten tot je een keer "de loterij wint".
 
Nou nee, dan zie ik 2 mogelijkheden, ofwel de dame mijdt die specifieke klant, ofwel de dame heeft een nalatige administratie. Genoeg anekdotes op dit forum van mannen die na maanden tevergeefs proberen alsnog hun dame succesvol te pakken krijgen.
appjes van een uur oud krijg je in de regel geen reactie meer op
je moet net geluk hebben dat de dame net iemand buitengetrapt heeft..
of zo'n planner treft die iedereen tegelijk laat komen..
zag dat laatst ook al..lopen er 1 of 2 gasten op straat op hun phone te kijken..zit er ergens nog 1 met aangeslagen ruiten in z'n auto..
dan rijd ik gelijk door..
heeft geen nut dan..
 
Doen wij ook bijna altijd afspraak voor volgende sessie vastleggen, gebeurt dat er voor één van beide iets tussen komt soms, dan passen we planning aan voor andere keer.
 
Ik schrijf toch ook dat we meestal de volgende sessie vastleggen, is vaste Dame.
Om de twee weken spreken we af.

Denk dat Marco ook gewoon bij vaste dame(s) komt, zie niet waar probleem zit om dit fantasie te noemen.
 
Precies!
En... dames die na 4 dagen alweer foetsie zijn... wat heb je daaraan?
Je kent ze dus niet... Dus als het tegenvalt... zonde van je geld. En... als het wel goed is... tsja... dan is ze alweer weg! Kan je daar weer over beginnen jammeren...
 
die ' luxe' heb ik dus inderdaad niet..dat het een zekerheid is dat ze er over een week nog is..
er zitten wel dames hier in de regio die blijven hangen..maar die spreken me niet aan..
dus een 'vaste' heb ik niet..gaat ook niet gebeuren..
ben ze na 2 keer ook meestal harstikke beu..of er moet geruime tijd tussen zitten..
we zijn allemaal anders hee jongens..
 
Maar... ik beslis dan ook niet 'last minute'... maar plan dagen vooruit...
En... dan krijg je wel degelijk antwoord hoor! En dat hoeft zeker niet binnen het uur!
Als je in de luxe positie verkeert om dat te doen ben je gezegend. Mijn privéomstandigheden laten dat niet toe, dus moet een afspraak echt op de dag zelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan