Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn voor mij onder meer een afknapper:

- nummer 1: dames met een sigaret in een hand of hun mond (verpest álles)
- piercings op andere plaatsen dan de navel of de oorlellen
- lichaamshaar op andere plaatsen dan bovenaan op het hoofd
- te kort hoofdhaar
- gescheurde jeansbroeken (bah, wat een mode!)
- overdreven veel tatoeages
nummer 1 en nummer 3 vooral, nummer vier hangt ervan af hoe kort een broske nu ook niet.
 
Piercings zijn sowieso een irritant verschijnsel.
Mesen die ze in hun geslachtsorgaan laten aanbrengen is helemaal iets om vraagtekens bij te zetten.
Samen met tatoeages vraag je je af waarom dat zo geweldig is en dezelfde mensen tegelijkertijd vaak bang zijn voor een tandartsbezoek.
 
Laatst bewerkt:
Sigaretten liever niet inderdaad.

Vooral roken op de kamer is vervelend.
Er zijn dames in de Hunse/Geleen naar wie ik op zich wel nieuwsgierig ben, maar die permanent met een sigaret in dat kleine kamertje zitten. Dan denk ik: nee, toch maar niet. De atmosfeer in die kamer moet wel 🤮 zijn.
De combinatie van nicotine en nog war andere rare scherpe geuren zit zelfs de volgende dag nog in mijn neus, vooral in de passages van de Doublet hangt een scherpe onfrisse geur
 
Desinteresse aan de kant van de dvp. Als je duidelijk het gevoel krijgt dat je slechts de volgende klant bent en ze het liever zo snel mogelijk achter de rug heeft.

Dan is er grote kans ze het niet uit vrije wil doet....
Oh god, dit! Laatst, ik lig helemaal klaar. Soldaat paraat. Krijgen we de verpakking niet open. Zelfs met tanden niet (niet slim maar ok). Uiteindelijk andere gepakt, maar soldaat was aan zijn middagdutje begonnen. 🤣

Amateurtje 🤣🤓😅
Aambeien waar nog stront aan zit

🤮🤢🧐
 
bij sommige huizen in de priveontvangst waar latinas zitten met 2/3/4 man..
die zware gekruide baklucht..
die dames zijn natuurlijk niet van soep aardappelen en pudding, maar grote pannen paella of chili en soms kun je de lucht gewoon proeven in je mond
1x gehad toen rook m'n bus de andere dag gewoon nog naar een Argentijns steakhouse toen ik instapte ,en dat was 12 uur later..zo hadden mijn kleren gestonken ernaar
 
een keer bij een dame geweest die noteerde dat ze volgende keer geen parfum op moest doen. Helaas eendagsvlieg en nooit teruggezien.
Andere keer dame met zo'n ZibroKamin kachel op de kamer. Als je eenmaal binnen bent ruik je het niet meer, maar als je buitenkomt alsof je kleren in de diesel hebben gelegen.
en bij onvoldoende ventilatie..wil je enkel nog maar naar 'bedje toe'😀
Misschien beter dat dan dat je naar een parfum ruikt.
Voor gebonden heren helemaal gevaarlijk...
zal bij mij andersom zijn ..met Victor and Rolf spicebomb die ik draag..
 
Ooit eens een dame bezocht die haar lichaam had ingesmeerd met body olie.

De kleding kon thuis in de was, zelf flink gedouched. Maar uren later tijdens sporten kwam die stank weer opzetten.
 
DVP's die almaar meer en meer op hun gsm bezig zijn i.p.v. met hun klant bezig te zijn. Bij het minste zien ze tegenwoordig de noodzaak om dat godverdomde kaske ter hand te nemen en wat te zitten rommelen op dat rotding. Erg bevorderlijk voor de sfeer is dat alles behalve. Wat ze daarop allemaal te doen hebben, geen idee. Maar ik betaal bijvoorbeeld voor een uurtje en als je het allemaal bij elkaar telt ben ik wel dat uurtje binnen geweest, maar heb uiteindelijk maar een half uurtje (of minder) aandacht gekregen.
Het is me bij een vrouw die me lekker gepijpt had nog voorgevallen: mijn zaad was nog maar amper verschoten, de laatste druppel was nog op weg naar buiten of madam zat alweer op haar gsm bezig. En voor we aan het vervolg konden beginnen moest ze natuurlijk eerst haar gsm opzij leggen. En laat dat nu juist hetgene zijn dat ze tegenwoordig niet meer kunnen.
 
DVP's die almaar meer en meer op hun gsm bezig zijn i.p.v. met hun klant bezig te zijn. Bij het minste zien ze tegenwoordig de noodzaak om dat godverdomde kaske ter hand te nemen en wat te zitten rommelen op dat rotding. Erg bevorderlijk voor de sfeer is dat alles behalve. Wat ze daarop allemaal te doen hebben, geen idee. Maar ik betaal bijvoorbeeld voor een uurtje en als je het allemaal bij elkaar telt ben ik wel dat uurtje binnen geweest, maar heb uiteindelijk maar een half uurtje (of minder) aandacht gekregen.
Het is me bij een vrouw die me lekker gepijpt had nog voorgevallen: mijn zaad was nog maar amper verschoten, de laatste druppel was nog op weg naar buiten of madam zat alweer op haar gsm bezig. En voor we aan het vervolg konden beginnen moest ze natuurlijk eerst haar gsm opzij leggen. En laat dat nu juist hetgene zijn dat ze tegenwoordig niet meer kunnen.
Tsja! Nogal duidelijk...
Vanaf het begin ze je: 'leg die telefoon weg'!
 
Terug
Bovenaan Onderaan