Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn die waren niet gestolen door een vrouwIk heb lang geleden bij een party wel eens gezien dat een man na afloop zijn schoenen kwijt was. Er waren daar geen kluisjes, men bewaarde wel de portemonnees, telefoons en zo. Maar kleren en schoenen moest je in een kamer laten
Best onzinnig om A deze conclusie te trekken en B na ruim 6 maanden op een topic te reageren. Iets met aandacht of zo?Ze stelen dus ook van hun eigen collega's crimineel en dvp zijn gaan dus hand in hand lijkt wel.
Ik leg alles naast elkaar op de stoel bij mijn kleren of op een kastje als er meer ruimte is. Laatst zei Chantall aan de Ruysdealkade dat ze mijn telefoon mooi vond, ik liet 'm daarna even zien en zo zag ze dus op mijn opstartscherm de foto van mijn vriendinWaar verbergen jullie je portemonnee tijdens een bezoek aan een dvp?
Eindelijk geven je me aandacht Sri ik zat zolang op zo'n reactie te wachten ik verlang naar meer meer nog meer.
Dit heb ik ook een keer meegemaakt in het SKW toen ik een eerste keer bij een dame kwam. Uit een soort gewoonte neem ik altijd mijn portefeuille en iphone uit men zakken voor ik mijn broek uitdoe.Ik leg alles naast elkaar op de stoel bij mijn kleren of op een kastje als er meer ruimte is. Laatst zei Chantall aan de Ruysdealkade dat ze mijn telefoon mooi vond, ik liet 'm daarna even zien en zo zag ze dus op mijn opstartscherm de foto van mijn vriendin
Aha, ja dat kan het bij mij ook zijn geweest, al lag de telefoon plat met gezicht naar beneden, maar ja ik had bijvoorbeeld het geluid kunnen opnemen of zo. Ik vond het al verrassend dat ze mijn telefoon interessant vond want het is gewoon een iPhone van pakweg 2 jaar geleden.na een 4tal keer vertelde ze me waarom ze dit had gedaan, blijkbaar lag men gsm een beetje raar en dacht ze dat ik alles had gefilmd.
Als Ze zien dat je nog meer geld bij je hebt,komt er weer een vriendin om de hoek kijken voor een trio.Bij privéhuizen maak ik me hier geen zorgen over. Mijn kleren hangen vaak in het zicht van de douche. Maar voor de zekerheid neem ik niet meer geld mee dan ik nodig heb. Dan kan ik ook niet in verleiding komen om een hoop extra's af te nemen.
Even voor mijn beleving. Ben je nu iets kwijtgeraakt of bestolen?Zopas voor de derde keer meegemaakt in mijn ganse wandelcariere bij de ramen te Antwerpen.
Elke keer denk ik er aan, maar toch blijven al mijn spullen in de broek. En die ligt daar gewoon, soms voel ik mij ongemakkelijk omdat de wastafel wat verder is of zo. Net als zopas: samen wassen achteraan in de badkamer met nog een gangetje tss.
Ondertussen haar collega op de kamer geweest en geld uit portefeuille.
Ik herrinner mij elke keer dat ze vooraf tegen haar collega praate, nadien wordt een bericht gestuurd of muziek etc aangezet om te zeggen dat de kust veilig is om binnen te komen.
En dat gebeurt zelfs bij haar waar ik voor de tweede keer kom. En echt dacht dat ik haar nog vaker wil ontmoeten omdat ze zo goed pijpt en lekker neukt.
Één keer zelf tijdens de sex iemand binnen geweest op 2 a 3m van bedvoeteinde! Zij had me aangeboden te beffen en kwam boven mij zitten, nogal donker in de kamer...geld weg
Ik ga er vanaf nu een gewoonte van maken mijn broek met gsm sleutels portefeuille gewoon mee te nemen naar de wasplaats afhankelijk van waar... Bij villa tinto kan bvb bijna onmogelijk iemand anders op de kamer komen...
Ik hoop dat je in een review over deze dievegge melding maakt van wat je daar overkomt?Zopas voor de derde keer meegemaakt in mijn ganse wandelcariere bij de ramen te Antwerpen.
Elke keer denk ik er aan, maar toch blijven al mijn spullen in de broek. En die ligt daar gewoon, soms voel ik mij ongemakkelijk omdat de wastafel wat verder is of zo. Net als zopas: samen wassen achteraan in de badkamer met nog een gangetje tss.
Ondertussen haar collega op de kamer geweest en geld uit portefeuille.
Ik herrinner mij elke keer dat ze vooraf tegen haar collega praate, nadien wordt een bericht gestuurd of muziek etc aangezet om te zeggen dat de kust veilig is om binnen te komen.
En dat gebeurt zelfs bij haar waar ik voor de tweede keer kom. En echt dacht dat ik haar nog vaker wil ontmoeten omdat ze zo goed pijpt en lekker neukt.
Één keer zelf tijdens de sex iemand binnen geweest op 2 a 3m van bedvoeteinde! Zij had me aangeboden te beffen en kwam boven mij zitten, nogal donker in de kamer...geld weg
Ik ga er vanaf nu een gewoonte van maken mijn broek met gsm sleutels portefeuille gewoon mee te nemen naar de wasplaats afhankelijk van waar... Bij villa tinto kan bvb bijna onmogelijk iemand anders op de kamer komen...
Haha! Dat is het net!Ik hoop dat je in een review over deze dievegge melding maakt van wat je daar overkomt?
Heb je aangifte gedaan?
Het is nu wel de bedoeling dat zowel dienstverlener als klant veilig kunnen zijn. En ik kan me voorstellen dat zo'n personen niet meer welkom zijn om een raam te huren na een klacht. Maar ik zou ook terugdeinzen om dat te doen wanneer ik dat liever verborgen hou voor het thuisfront bijvoorbeeld :/
Ja ok daar kan ik inkomen zoals ik zei, maar het hier in een review topic melden is wel minstens the next best thing.Haha! Dat is het net!
Hij: Ik ben bestolen!
Zij (echtgenote/vriendin): Waar?
Oeps!
Sok vind ik inderdaad een beetje overdreven. Wat ik wel doe is mijn geld over meerdere zakken verdelen. Deze gewoonte heb ik overgehouden na een beroving s 'avonds laat op de Amsterdamse Wallen in de vroege jaren 90. Toen was de aangrenzende Zeedijk echt nog een junkenparadijs.Bij de Geleenstraat zag ik een wandelaar in een avondwinkel die had zijn geld in zijn sok zitten, die moest eerst zijn schoen uit doen om zijn geld te pakken, we keken elkaar allemaal aan van wat is dit voor een mafkees. Lekker fris ook
Waarschijnlijk al een keer bestolen die neemt geen risico's meer bij de hoeren houd zijn sokken ook verstandig aan tijdens de seks, trust nobody.Bij de Geleenstraat zag ik een wandelaar in een avondwinkel die had zijn geld in zijn sok zitten, die moest eerst zijn schoen uit doen om zijn geld te pakken, we keken elkaar allemaal aan van wat is dit voor een mafkees. Lekker fris ook
Maar toch zijn er dvp's die het niet laten kunnen en het alsnog doen. En komt de klant terug en vraagt hij naar zijn geld weten ze niks en ontkennen ze alles.Maar ik vind het toch zeer onwaarschijnlijk dat een dvp die als dvp wil blijven werken klanten gaat bestelen
Misschien een rolletje bankbiljettenIk zit nog te wachten op de eerste die schrijft dat 'ie zijn portemonnee in zijn r**t douwt.....