Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    90
sex met een DVP is toch behelpen., Lees af en toe dat mensen hier 15 minuten sex hebben. Dat is toch waardeloos. nu zal ik wel kritiek krijgen van wat ik hier zeg

Tja, als je betaalt voor een kwartier, dan krijg je een kwartier.
Dus dat behelpen ligt toch echt aan de klant zelf.

Mijn laatste bezoek was weer bijna 3 uur, vorige week.
Meerdere hoogtepunten, lekker gemasseerd en door de goede connectie een hele leuke tijd gehad.

Behelpen......lol!

Boeien. Het is een rollenspel, zoals ik al zei. En als ze dat goed speelt, wat kan mij dan haar motivatie erachter schelen?

Ik wil maar zeggen dat ik echt geen medelijden heb met mensen die zich 80x aan dezelfde steen stoten met tegenvallende dates, terwijl het zo gemakkelijk te voorkomen is.
Ik volg koudvuur.

Ik zie *** met een dvp eerder als een uitlaatklep.
Zoals sporten, massage krijgen enz.
Heerlijk ontstressen.
Het is ook de meest efficiente manier om veel verschillende knappe vrouwen te ***.
Het is ook een garantie op ***, wat je met gewoon daten niet hebt.
Je hebt ook geen last achteraf met roddels of leugens.
Latina's spreken mij ook meer aan dan Belgische/Nederlandse vrouwen. Ze zijn ook beter in bed (volgens mij).

En ja ze doen het voor het geld, maar zolang ze het niet met tegenzin doen, heb ik er geen probleem mee.
Je moet de juiste eruit kiezen.
Ik heb al enorm goede betaalde **** gehad.
Als je hun ding bent, krijg je zelfs extra tijd of diepe tongzoenen enz. Of is het douchen enz in onbetaalde ***.
Dat is toch een mooie zakelijke transactie?

En ja ik heb ook al negatieve ervaringen gehad. Maar die wegen niet op tegenover de goede.
Ik zou het zo opnieuw doen.

en daar is de kritiek. Succes . Zij doet het alleen voor het geld. Dat ze het zogenaamd lekker vinden is allemaal onzin. Maar geloof jij er maar in.

Eh, ik werk ook voor mijn geld.
En ik vind mijn werk erg leuk.
Maar dat kan dus niet begrijp ik.
Alles wat je voor geld doet mag niet leuk of lekker zijn?
Dames doen het voor geld, klopt. Lijkt me ook logisch. En als ze het ook nog leuk/lekker vinden hebben ze dubbel lol.
En ik ook, los van de kosten, maar kosten zijn logisch.

Hebben we allebei een fijn uur, of twee.
Prima deal, denk ik.

Laatst bewerkt:
En de GFE, seks waarbij het dak er echt afgaat, moet je zien als een soort rollenspel. Jij speelt de rol van minnaar, zij die van minnares. Het is een rollenspel, dus het is niet echt. Maar wat geeft dat?
Precies dat dus!

En... als beiden hun 'rol' met passie en overtuiging invullen... Man!
En als je dan ook nog 'al de juiste dingen doet'... en mekaar ook écht genot verschaft... (communiceren helpt dus echt) Je beleeft de tijd van je leven! En was dat dan niet precies de bedoeling? Waar voor je geld dus!

En, neen! Daarna wordt zijn NIET jou vriendin... maar wellicht wel een erg leuke 'stoeipoes' voor een volgend pikant avontuurtje...

en daar is de kritiek. Succes . Zij doet het alleen voor het geld. Dat ze het zogenaamd lekker vinden is allemaal onzin. Maar geloof jij er maar in.
In eerste instantie doen ze het voor het geld, anders zou je niet eens binnekomen. Daarnaast kunnen ze er soms ook van genieten om jouw te bevredigen en soms ook zelf echt genieten.

Ik zal eens een geheimpje verklappen over het vrouwenlichaam. Als zij echt opgewonden is wordt ze nat. Ze begint als het ware te kwijlen vanonder. Dat lijkt me dan toch geen acteerwerk.

Ik volg koudvuur.

En ja ik heb ook al negatieve ervaringen gehad. Maar die wegen niet op tegenover de goede. Ik zou het zo opnieuw doen.
Het zijn ook altijd dezelfden die hier klagen hoor... over 'die slechte vrouwen'... ze doen het allemaal enkel voor het geld' etc. En... dan lopen ze weer hun pik achterna... naar de volgende tegenvallende betaaldate!

Ieder z'n ding natuurlijk!

Lang, lang, lang geleden deed ik ook die vluggertjes in Geleen/Doubletstraat. Al lang mee gestopt, gaf totaal geen voldoening meer. Nu afspraakjes voor half uur, gebeurt niet zelden dat er gewoon 'uitloop in tijd' is, zeker in de privé ontvangst. Ik vermaak me prima.

In eerste instantie doen ze het voor het geld, anders zou je niet eens binnekomen. Daarnaast kunnen ze er soms ook van genieten om jouw te bevredigen en soms ook zelf echt genieten.

Ik zal eens een geheimpje verklappen over het vrouwenlichaam. Als zij echt opgewonden is wordt ze nat. Ze begint als het ware te kwijlen vanonder. Dat lijkt me dan toch geen acteerwerk.
Precies!

Als je dus -ook bij betaalsex- de 'juiste leuke sfeer' weet te creëren... en daarna weet wat je doet in bed... en haar dus lichamelijk op alle juiste plaatsen stimuleert... Een DVP is ook maar een vrouw hoor!

En... als zij zich dan bij jou 'durft laten gaan'... vuurwerk!

Ze zeggen wel: de ogen zijn de spiegels van de ziel. Maar als het gaat om seksuele opwinding, heeft de vrouwenziel een extra spiegel: de natheid van haar vagina.

Laatst bewerkt:
Ze zeggen wel: de ogen zijn de spiegels van de ziel. Maar als het om seksuele opwinding, heeft de vrouwenziel een extra spiegel: de natheid van haar vagina.
ik heb vriendinnen gehad maar ook DVP s . Er gaat niets boven een goede sex vriendin. Het is gewoon veel lekkerder en een DVP is behelpen. Maar ik denk dat veel mannen geen goede sex hebben met hun vrouw en dan het buiten zoeken. En alleenstaande mannen hebben meestal geen keuze. Maakt allemaal niet uit, als je zelf maar tevreden bent.

ik heb vriendinnen gehad maar ook DVP s . Er gaat niets boven een goede sex vriendin. Het is gewoon veel lekkerder en een DVP is behelpen. Maar ik denk dat veel mannen geen goede sex hebben met hun vrouw en dan het buiten zoeken. En alleenstaande mannen hebben meestal geen keuze. Maakt allemaal niet uit, als je zelf maar tevreden bent.
Uiteraard is betaalsex 'surrogaat': plaatsvervangend voor iets dat je elders niet kan vinden. En... het is dus wel degelijk van belang dat niet uit het oog te verliezen!

Maar... dat je -per definitie- geen goede sex zou kunnen hebben... als je ervoor betaalt... Als je dat graag wil geloven...

Zo is dat.
Als je er zelf tevreden mee bent en het met onderlinge toestemming is.

Uiteraard is betaalsex 'surrogaat': plaatsvervangend voor iets dat je elders niet kan vinden. En... het is dus wel degelijk van belang dat niet uit het oog te verliezen!

Maar... dat je -per definitie- geen goede sex zou kunnen hebben... als je ervoor betaalt... Als je dat graag wil geloven...
nee, je zal best goede sex kunnen krijgen maar dan moet je wel fors in de buidel tasten. En de ene DVP is de andere niet. Maar topsex krijg je nooit met een DVP zoals een vriendin. En daar zit ook verschil in. Bij mijn eerste vrouw was de sex ook niet zo fantastisch. Hoe je het went of keert, sex blijft een taboe. Niemand die tegen je zegt ik heb slechte sex met mijn vrouw

Ik heb die categorieen gebruikt uit een ander onderzoek waarbij er dus naar boven kwam dat 80% van de respondenten een emotionele verbinding wilde. "Behoefte aan een emotionele verbinding" en dat was dan een zogenaamd wetenschappelijk onderzoek. Ik herkende dat totaal niet want ik ben single en neuk dvps gwn puur uit praktische overwegingen omdat ik geen relatie meer wil.
Begrijp ik nou goed dat jij zo'n onderzoek in twijfel trekt omdat je als individu je niet herkent in wat 80% zou willen? 20% Is nog altijd een significante groep.

Het is allemaal maar net hoe je het verwoordt. Ik zoek meerdere dingen in een DvP, primair seks, maar ik wil ook bijzonder graag ook emotioneel het goed kunnen vinden met een dame. Omdat dat niet mijn hoofddoel is, zal ik in jouw poll niet aanvinken dat ik voor een emotionele connectie naar de dames ga. Maar als je me direct vraag of ik een emotionele connectie wens als ik bij een dame ben, dan is mijn antwoord wel ja. En het zou zomaar kunnen dat dat de vraagstelling was in het wetenschappelijke onderzoek waar je naar verwijst.

nee, je zal best goede sex kunnen krijgen maar dan moet je wel fors in de buidel tasten. En de ene DVP is de andere niet. Maar topsex krijg je nooit met een DVP zoals een vriendin. En daar zit ook verschil in. Bij mijn eerste vrouw was de sex ook niet zo fantastisch. Hoe je het went of keert, sex blijft een taboe. Niemand die tegen je zegt ik heb slechte sex met mijn vrouw
Je hoeft er niet fors voor in de buidel tasten.
Ik heb topmodellen gehad die goed meededen aan 150 euro/uur.
Ik heb jonge schone gehad aan 100 euro/uur.
Goede research en soms eens een goede portie lef om iemand te proberen die niet beschreven is.
Je moet echt niet beginnen aan deze die 500 euro vragen enz

Begrijp ik nou goed dat jij zo'n onderzoek in twijfel trekt omdat je als individu je niet herkent in wat 80% zou willen? 20% Is nog altijd een significante groep.

Het is allemaal maar net hoe je het verwoordt. Ik zoek meerdere dingen in een DvP, primair seks, maar ik wil ook bijzonder graag ook emotioneel het goed kunnen vinden met een dame. Omdat dat niet mijn hoofddoel is, zal ik in jouw poll niet aanvinken dat ik voor een emotionele connectie naar de dames ga. Maar als je me direct vraag of ik een emotionele connectie wens als ik bij een dame ben, dan is mijn antwoord wel ja. En het zou zomaar kunnen dat dat de vraagstelling was in het wetenschappelijke onderzoek waar je naar verwijst.
Ja dit onderzoel had namelijk maar 80 respondenten en er was een heel vrij aan vastgehangen in ene of andere vrouwenblad dat we eigenlijk emotionele connectie zoeken wat ik echt totaal niet herken en was benieuwd hoe jullie hiernaar kijken en tot nu toe is zijn er maar 2 die behoefte hebben aan een emotionele connectie

Ja dit onderzoel had namelijk maar 80 respondenten en er was een heel vrij aan vastgehangen in ene of andere vrouwenblad dat we eigenlijk emotionele connectie zoeken wat ik echt totaal niet herken en was benieuwd hoe jullie hiernaar kijken en tot nu toe is zijn er maar 2 die behoefte hebben aan een emotionele connectie
Klinkt niet als heel wetenschappelijk. Vrouwenblad, 80 respondenten...

Ik zou als ik de kans krijg hier ook vertrekken voor een dame uit het Oostblok.

Zou ook graag vertrekken! Maar dat is (nog) geen optie ivm familieomstandigheden.

België is wel het land waar ik naar kijk, aangezien mijn werk daar gewoon zonder gezeik kan en het werk v mijn partner daar ook vollop te vinden is.

Maar naar een Oostblokland verhuizen is geen optie.

Ik ga naar de dames om dat wij al 50 jaar zijn getrouwd . En mijn vrouw houd niet meer van sex . En ik voel nog graag een naakt vrouwen lichaam naast mij ,vind het fijn om weer eens een leuke dame te kussen strelen en sex , verders doen mijn vrouw en ik alles samen , endan heb je ook geen sex stress als je af en toe naar een dame gaat . En mijn bevindingen met de dames is geweldig 🥰 ze vinden het tot nu toe niet erg om met een oudere man naar boven te gaan . Ik zorg altijd wel schoon 🧼 en netjes te zijn

Dat het je dan -na een tijdje- een stevige duit kost... dat kan ik je beamen!

sex met een DVP is toch behelpen., Lees af en toe dat mensen hier 15 minuten sex hebben. Dat is toch waardeloos. nu zal ik wel kritiek krijgen van wat ik hier zeg

Van mij niet! Zie een 15 minuten 'date' maar als een bezoek aan de McDonalds.. snel en duur...en soms zelfs eerder de deur uit.

Dan kan je gaan roepen, 50 euro voor 15 minuten is toch niet duur? Wel als je dat x4 doet 😉

Toch valt dat ergens mee. Van een echt goede date ben ik lang verzadigd. Waardoor het langer duurt voordat ik weer behoefte krijg. Die goede dates kosten meer, maar daar staat tegenover dat ik minder frequent wandel.
Valt mee ! Nou ik doe het nou een jaar of 10 ,en daar gaan heel wat eurootjes € naar de dames 🫣.maar het het niet willen missen 🥰

Ik ben er eigenlijk om de verkeerde redenen mee begonnen. Had al vaak geprobeerd om relatie op te bouwen, maar blijkbaar was er wel altijd iets te kort of te lang (no pun intended) bij mij waardoor ze altijd nee zeiden. Maar ben uiteindelijk ook een mens die genegenheid zoekt. Ben dan begonnen met swingen, maar als heteroman was ook dat moeilijk. Het aanbod is zo groot dat er maar weinig van voort kwam. En als er dan toch eens iets uit de bus kwam, bleef het vaak beperkt tot 1 of 2 keer afspreken.

Ben dan begonnen met DVP's. Heeft ook z'n risico's (sommigen zijn prijzig en de service is niet altijd top). Maar kon dan wel volledig mijn meug kiezen. Had paar jaar geleden dan toch eens iemand tegen gekomen waar het goed mee klikte en ben dan minder naar DVP's gegaan omdat ik het een kans wou geven. Maar bon, ook dat mocht niet zijn. Ze was van Roemenië (en neen, geen dvp), en blijkbaar was familie voor haar zo belangrijk (wat ik wel snap) dat ze zonder waarschuwing van de ene op de andere dag vertrokken is naar daar en alle banden heeft verbroken (wat ik minder goed snap).

Heb dan een hele tijd geen dames meer bezocht, maar ondertussen weer de draad opgepikt. En toch zou ik alles met plezier inruilen om de vrouw van mijn leven terug te hebben. Maar bon, zoals de Stones zongen: You can't always get what you want.

Terug
Bovenaan Onderaan