Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Behoefte aan emotionele verbinding

Stemmen: 0 0,0%
  • Nieuwsgierigheid

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    19

ErinEruit

Stamgast
701
15/04/25
854
21
Hallo heren,

Zat zelf na te denken over mn recente geile ervaringen en realiseerde me dat ik tegenwoordig naar dvp's ga omdat ik flink belazerd ben in mn vorige relaties.

Wil voorlopig gewoon single blijven maar heb wel behoefte aan seks, dus dit is voor mij de perfecte oplossing.

Maakte me nieuwsgierig naar jullie redenen - waarom bezoeken jullie dvp's? Iedereen heeft vast zijn eigen verhaal en motivaties.

Deel gerust, geen oordeel hier. Ben gewoon benieuwd!

Na lange relatie gescheiden, en al weer even single. Geen trek in nieuwe relatie, maar seksloos door het leven is ook zo wat... af en toe langs mijn schatjes lost dit op :love:
Yup; zelfde hier! En sinds ik weer een heerlijke gelukkige alleenstaande man ben moet ik wat met mijn overschot aan vrijheid en geld dus vermaak ik me graag met al die heerlijke geile bloedmooie dvp's. Love it! 😍😜🤣

Ik doe het om aan mijn behoefte aan sex te voldoen. Hoewel ik nog steeds een relatie zie zitten. Moet ik zeggen dat dating royally fucked is.

Hoe vaak Je niet vast stelt dat er iemand te emotioneel beschadigd uit een vorige relatie(s) komt. Ik heb totaal geen zin of behoefte aan iemand die heelmaal verzuurd is.

Of krijgt soms een soort sollicitatiegesprek om te weten wat jij mee brengt in de relatie. Weet je als de relatie al zo zakelijk start. Dan kan ik zowel het mij besparen en zowel betalen voor zakelijke sex.

Soms, als ik zin heb in sex zonder gedoe, wil ik sex met een sexy vrouw.
Soms, als ik me kut voel, wil ik de huid voelen van een zachte vrouw.
Soms, als ik me geil voel, wil ik de natheid voelen van een geile vrouw.
En soms, als ik me alleen voel, wil ik op stap met een lieve vrouw.

En in al die behoeften voorziet….. Juist, een Heerlijke Dame Van Plezier.
Ik hou van ze!

Maar voor vrouwen ligt seks met een andere vrouw veel meer binnen handbereik.
Van een ander forum weet ik dat een meid die zin had om te spelen een café bezocht waar veel lesbische vrouwen te vinden waren en dat bezoek vrijwel gegarandeerd uitmondde in een horizontaal onderonsje.
Als je zo'n lastig figuur bent qua smaak dan ligt dat niet voor iedereen voor t grijpen haha.

Vrouw heeft weinig behoefte aan seks, maar al had ze die wel, ook dan had ik het waarschijnlijk gedaan, zij het minder vaak.

Ik geloof dat ik het monogamie-gen niet in mijn DNA heb. Ik heb soms de aanraking van een andere vrouw nodig. En meer dan dat: een gesprekje,wijze raad.

En na dat uur gewoon weer 6 weken in de gewone sleur. Totdat het weer kriebelt.

Terug
Bovenaan Onderaan