Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    139
Kan ik dit op een tegeltje krijgen?
Train al mijn hele leven en neuk hoeren vanaf mijn vijftiende en op mijn ouwe dag die nu is aangebroken tot deze conclusie gekomen want heb een mooi leven met net als ieder mens wel eens mindere dagen op je pad.

Eerlijkheid is wel dat het hoerenlopersbestaan wel met een beetje doping ( blauwe rakkers) op de been blijft.

Tegenwoordig kom je er als 15-jarige echt niet meer in, je moet meerderjarig zijn. Dames zouden zich met een minderjarige in feite schuldig maken aan pedoseksualiteit.
Pedoseksualiteit an sich is niet strafbaar. Ik hoop toch echt dat het OM niet teveel werk maakt van dames die een botergeile 15 t/m 17-jarige ontvangen. Het strafrecht (en mijn belastinggeld) moet toch ook wel een bepaald nut dienen....

Pedoseksualiteit an sich is niet strafbaar. Ik hoop toch echt dat het OM niet teveel werk maakt van dames die een botergeile 15 t/m 17-jarige ontvangen. Het strafrecht (en mijn belastinggeld) moet toch ook wel een bepaald nut dienen....
Ooit was het heel normaal dat een vader zijn 15-jarige testosteronbom meenam naar een bordeel. Pa wachtte buiten, zoonlief kreeg zijn inwijding. Eigenlijk een prima manier om puberstoom af te blazen.

Tegenwoordig kom je er als 15-jarige echt niet meer in, je moet meerderjarig zijn. Dames zouden zich met een minderjarige in feite schuldig maken aan pedoseksualiteit.
Ben geboren en getogen op de Wallen en bij ons in de buurt was het traditioneel dat op je vijftiende verjaardag we naar het Singel gingen (op de Wallen waren we te bekend) en dan voor een pijpbeurt bij een toen al ouwe milf naar binnen gingen om je kruit te verschieten.

Bij de evangelische kerk wordt je gedoopt en bij ons in de buurt gepijpt door een ouwe temeier dus ligt er allemaal aan waar je wieg heeft gestaan.

Iemand die ooit een bekende Nederlander-status had vertelde aan een journalist dat hij als twaalfjarige een boodschappenjongen was van de dames.
Volgens zijn zeggen is hij eens bij een dame binnengelaten die hem vervolgens verleid heeft.
Dat verhaal speelde zich af ergens in de jaren '60 of late jaren '50.
Heb in mijn jeugd half bekend Nederland over de Wallen zien slenteren en s'avonds en evangelie zien verkondigen op televisie of hoe belangrijk de Zambiaanse boterbloemen waren voor het menselijk bestaan.

Pedofilie, het verlangen naar prepubers wordt gezien als een stoornis, maar is niet strafbaar. Pedoseksualiteit, het in praktijk brengen hiervan daarentegen wel. Hier was voor alle zekerheid een zekerheid een leeftijdsgrens voor ingesteld van 18 jaar voor eventuele late pubers.
Een meerderjarige dvp die een client van 15 bediendt maakt zich daarmee schuldig aan pedoseksualiteit. Andersom ook, en dit zal natuurlijk altijd veel meer ophef teweeg brengen.

Maar wat als zowel de dvp als de client minderjarig zijn?

Volgens mij kan dan juridisch gezien, alleen de dame hiervoor aansprakelijk gesteld worden wegens het bedrijven van sekswerk zonder vergunning, waar je normaal gesproken voor zover ik weet met een waarschuwing vanaf komt.

Als iemand hier juridisch onderlegd is, hoor ik hier graag meer over.

Iemand die ooit een bekende Nederlander-status had vertelde aan een journalist dat hij als twaalfjarige een boodschappenjongen was van de dames.
Volgens zijn zeggen is hij eens bij een dame binnengelaten die hem vervolgens verleid heeft.
Dat verhaal speelde zich af ergens in de jaren '60 of late jaren '50.
Die René Froger begint ook op leeftijd te komen zeg.
Pedofilie, het verlangen naar prepubers wordt gezien als een stoornis, maar is niet strafbaar. Pedoseksualiteit, het in praktijk brengen hiervan daarentegen wel. Hier was voor alle zekerheid een zekerheid een leeftijdsgrens voor ingesteld van 18 jaar voor eventuele late pubers.
Een meerderjarige dvp die een client van 15 bediendt maakt zich daarmee schuldig aan pedoseksualiteit. Andersom ook, en dit zal natuurlijk altijd veel meer ophef teweeg brengen.

Maar wat als zowel de dvp als de client minderjarig zijn?

Volgens mij kan dan juridisch gezien, alleen de dame hiervoor aansprakelijk gesteld worden wegens het bedrijven van sekswerk zonder vergunning, waar je normaal gesproken voor zover ik weet met een waarschuwing vanaf komt.

Als iemand hier juridisch onderlegd is, hoor ik hier graag meer over.
Ik ben wel juridisch onderlegd (niet in het strafrecht), maar zie voornamelijk bewijsrechtelijke en praktische problemen. De doorsnee 16-jarige knul is er niet op uit om een hoer een loer te draaien. Ik kan me wel een ietwat omgekeerde casus herinneren in Limburg, waarbij uiteindelijk meerdere klanten van een minderjarige hoer (geadverteerd via Kinky en zogenaamd 18+) wel flink in de problemen kwamen, twee pleegden zelfs zelfmoord.

Edit: een misschien iets spannendere en realistische vraag is: wat als beide personen gedronken hebben, en de vrouw heeft uiteindelijk, achteraf gezien, spijt. Dan kun je als man tegenwoordig behoorlijk de sjaak zijn.

Laatst bewerkt:

Ik ben wel juridisch onderlegd (niet in het strafrecht), maar zie voornamelijk bewijsrechtelijke en praktische problemen. De doorsnee 16-jarige knul is er niet op uit om een hoer een loer te draaien. Ik kan me wel een ietwat omgekeerde casus herinneren in Limburg, waarbij uiteindelijk meerdere klanten van een minderjarige hoer (geadverteerd via Kinky en zogenaamd 18+) wel flink in de problemen kwamen, twee pleegden zelfs zelfmoord.

Edit: een misschien iets spannendere en realistische vraag is: wat als beide personen gedronken hebben, en de vrouw heeft uiteindelijk, achteraf gezien, spijt. Dan kun je als man tegenwoordig behoorlijk de sjaak zijn.
Is toch

Rene Froger wel een gelukkig huwelijk als je de tv moet geloven.

Pedofilie, het verlangen naar prepubers wordt gezien als een stoornis, maar is niet strafbaar. Pedoseksualiteit, het in praktijk brengen hiervan daarentegen
Het ergste, misschien zelfs gevaarlijkste, is dat sommige landgenoten het verschil tussen die twee begrippen niet kennen of het voor het gemak over één kam scheren.
Zij van de laatste categorie die zich niet kunnen bedwingen, bezoekt om die reden soms een land waar het oogluikend wordt toegestaan. (al is de pakkans dan lager dan hier, die is zeker niet nihil)

Hallo heren,

Zat zelf na te denken over mn recente geile ervaringen en realiseerde me dat ik tegenwoordig naar dvp's ga omdat ik flink belazerd ben in mn vorige relaties.

Wil voorlopig gewoon single blijven maar heb wel behoefte aan seks, dus dit is voor mij de perfecte oplossing.

Maakte me nieuwsgierig naar jullie redenen - waarom bezoeken jullie dvp's? Iedereen heeft vast zijn eigen verhaal en motivaties.

Deel gerust, geen oordeel hier. Ben gewoon benieuwd!
Hier het zelfde ervaring

Ben niet belazerd in vorige relaties maar merk wel dat vrijheid, dus geen relatie, naarmate je langer geen relatie hebt toch wel heel fijn is. En dat als er wel iemand zou komen deze dan sowieso aan mijn sexuele verlangers moet willen voldoen. En helaas doet "de gemiddelde single vrouw" hier niet aan. Dus zijn dvp's een hele mooie toevoeging aan mijn leven.

En dat als er wel iemand zou komen deze dan sowieso aan mijn sexuele verlangers moet willen voldoen. En helaas doet "de gemiddelde single vrouw" hier niet aan. Dus zijn dvp's een hele mooie toevoeging aan mijn leven.
Dit, maar ook dat we door deze hobby zéér mooie dames ontmoeten, en er leuke dingen mee doen ;) Ik word simpelweg niet opgewonden van de "gemiddelde Nederlandse vrouw". Ergens ben ik gewoon verpest vrees ik... 😅

Dit, maar ook dat we door deze hobby zéér mooie dames ontmoeten, en er leuke dingen mee doen ;) Ik word simpelweg niet opgewonden van de "gemiddelde Nederlandse vrouw". Ergens ben ik gewoon verpest vrees ik... 😅
Nu... "don't judge a book by it's cover"!
Sommige van die 'girls next door'... Man!

Ik merk dat mijn vrouw en ik verschillend reageren op de sleur waarin we zitten. Voor haar lijkt die het beste wat haar ooit is overkomen. Vanwege de zekerheid. We zijn getrouwd. Kind, huis kat. Mooi, niks meer aan doen. Is dit vrouwen eigen?

Bij mij roept de sleur ontsnappingsdrang op. Behoefte aan eens iets anders. Een ander vrouwenlijf, andere gesprekken. En daarnaast is er onze zoon. Een klein rugzakje: mild autisme. Net als papa die er ook nog ADD bij heeft. En papa wil soms even ontsnappen aan dit dagelijks leven. Een uurtje per maand is genoeg. Of zelfs maar eens in de zes weken.

Napraatje is wel leuk tijdens het aankleden anders is het zo ongemakkelijk stil maar voor de rest interesseert het me eigenlijk weinig bij de meeste dvp's om heel eerlijk te zijn. Uitzonderingen daargelaten.
Ik praat altijd lang met ze. Maar ik ga meestal naar dames die ik al langer ken, dan is er eigenlijk altijd wel gespreksstof. Soms minstens een half uur van het geboekte uurtje. Het orgasme zo lang weten te rekken is al heel wat voor mij, dat lukte vroeger niet.
Gesprek komt vrijwel altijd op mijn visie op relaties en (de illusie van) monogamie. Dames liggen vrijwel allemaal op één lijn met mij, wat dat betreft. Heeft ongetwijfeld te maken met ervaring uit hum werk. Anyway, een niet-veroordelend gesprek met een dame heeft me altijd weer het gevoel dat het niet vreemd is wat ik doe en dat er zoveel mannen als ik zijn.

Ik praat altijd lang met ze. Maar ik ga meestal naar dames die ik al langer ken, dan is er eigenlijk altijd wel gespreksstof. Soms minstens een half uur van het geboekte uurtje. Het orgasme zo lang weten te rekken is al heel wat voor mij, dat lukte vroeger niet.
Gesprek komt vrijwel altijd op mijn visie op relaties en (de illusie van) monogamie. Dames liggen vrijwel allemaal op één lijn met mij, wat dat betreft. Heeft ongetwijfeld te maken met ervaring uit hum werk. Anyway, een niet-veroordelend gesprek met een dame heeft me altijd weer het gevoel dat het niet vreemd is wat ik doe en dat er zoveel mannen als ik zijn.
Det zijn ook vaak leuke en boeiende gespreken als je elkaar kent.

Ook dat herken ik dan weer van je. Ik zou het mijn vrouw niet uit kunnen leggen dat ik technisch gezien alleen een beetje frictie van een ander lichaam gebruik, in combinatie met wat stoute woordjes of wellicht eens een keer een zoen. Ik denk dat ik daar wellicht (te) nuchter in bed dan de gemiddelde vrouw, dvp's buiten beschouwing gelaten. Die hebben een hele andere opvatting, stel ik me zo voor.

Indd gezellig praatje ,strelen ,knuffelen vind ik ook leuk in plaats van gelijk sex . Ik geniet altijd van een vrouwelijk lichaam 🥰 en de meeste dames kunnen goed en gezellig praten over van alles . Zo is het meer als alleen maar een neuk date

Indd gezellig praatje ,strelen ,knuffelen vind ik ook leuk in plaats van gelijk sex . Ik geniet altijd van een vrouwelijk lichaam 🥰 en de meeste dames kunnen goed en gezellig praten over van alles . Zo is het meer als alleen maar een neuk date
Dat hoort er bij vind ik. Ik heb al een paar keer de opmerking gehad : roxas waarom boek je altijd 1 u en geen 30 min? Eens het er uit is is het er uit. Dan bespaar je 50€ en geef je het niet uit aan 30 min praten.

Daar hebben ze mss wel een punt. Maar ik kan dat niet ik ben geen machine. Die babbel strelen en spelen hoort er bij. Als het er gewoon uit moet kan je het zowel gratis zelf doen.

Terug
Bovenaan Onderaan