Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    225
Alweer die middeleeuwse toogpraat. In een hedendaagse relatie zien we hoofdzakelijk tweeverdieners. De man betaalt enkel zogezegd voor de seks thuis, op een 'indirecte manier' als hij weer eens stoer met een stuk in zijn voeten aan de toog staat te lullen. In realiteit brengt zijn vrouw waarschijnlijk ook geld binnen in het gegezinsbudget.
Ik had het meer over het date gebeuren, in deze tijd is het nog steeds gangbaar dat je als man zijnde betaald, ik zou me in ieder geval zeer ongemakkelijk voelen als je in een begin stadium de vrouw laat betalen

Zeg ik iets raars als ik zeg dat ik graag betaal voor een dame als ik met haar uitga. En dat doe zonder dat ik daar perse sex voor terug wil?
:unsure:
Je suggereert dus dat het bij anderen om sex gaat
Nu weet ik weer waarom ik hier zolang niet actief was, bij alles wat je hier zegt maken ze er hun eigen verhaal van, echt misselijkmakend hoe alles uit z'n verband wordt getrokken

Laatst bewerkt:
Je suggereert dus dat het bij anderen om sex gaat
Ik suggereer helemaal niets.

Het valt me alleen op dat er hier regelmatig opmerkingen worden gemaakt in de trant van "de man betaalt sowieso voor sex, ofwel rechtstreeks bij een DVP ofwel in de vorm van etentjes, levensonderhoud, cadeautjes etc."

Ik zit daar anders in. Ik geef weleens een cadeautje, ik betaal bij het uitgaan o.i.d. zonder er sex voor terug te moeten krijgen. Bij een vaste partner alles op de financiele weegschaal leggen en afwegen tegen sex lijkt mij geen gezellige basis. En slecht voor je ego.

Maar ja, wie ben ik

Het valt me alleen op dat er hier regelmatig opmerkingen worden gemaakt in de trant van "de man betaalt sowieso voor sex, ofwel rechtstreeks bij een DVP ofwel in de vorm van etentjes, levensonderhoud, cadeautjes etc."

Ik zit daar anders in. Ik geef weleens een cadeautje, ik betaal bij het uitgaan o.i.d. zonder er sex voor terug te moeten krijgen. Bij een vaste partner alles op de financiele weegschaal leggen en afwegen tegen sex lijkt mij geen gezellige basis. En slecht voor je ego.

Maar ja, wie ben ik
Zorro, dan wel De vloek van Capistrano, toch?

Maar ja, wie ben ik
Ik.ben wel weer klaar met die figuren hier die de simpelste zaken niet willen begrijpen en allerlei onzinzaken gaa.n suggereren, het is niet te geloven hier

Als ik iets heel simpels zou zeggen als: roken is ongezond.

Heel simpel, je zou denken dat iedereen dat begrijpt, maar dan kan je er donder op zeggen dat er weer eentje komt met een opa die 120 is geworden en 50 sigaretten per dag rookte dus roken is he-le-maal niet ongezond!

Daar ben ik wel weer klaar mee met dat soort onzin

Als ik iets heel simpels zou zeggen als: roken is ongezond.

Heel simpel, je zou denken dat iedereen dat begrijpt, maar dan kan je er donder op zeggen dat er weer eentje komt met een opa die 120 is geworden en 50 sigaretten per dag rookte dus roken is he-le-maal niet ongezond!

Daar ben ik wel weer klaar mee met dat soort onzin
Daarom ben ik fatalist, maw dingen gebeuren gewoon, heb ik verder geen invloed op
Uiteindelijk eindigen we allemaal tussen 4 planken.

Maar ja, wie ben ik
Ik ben ook zo op gevoed. Als ik met een vrouw op date was en ik kwam thuis. Vroeg mijn vader 2 dingen. 1 hoe was het? 2 wie heeft er betaald? Als ik betaald had was het goed.
je bent zeker het zonnetje in huis.
Dat is gewoon zo. Keizer, koning, admiraal. Dood gaan we allemaal.

Dat spreekwoord betekend. Dat iedereen ooit zal sterven. Ongeacht status of rang.

So enjoy life while you can.

Laatst bewerkt:
Ik zit daar anders in. Ik geef weleens een cadeautje, ik betaal bij het uitgaan o.i.d. zonder er sex voor terug te moeten krijgen. Bij een vaste partner alles op de financiele weegschaal leggen en afwegen tegen sex lijkt mij geen gezellige basis. En slecht voor je ego
Geven kan ook gewoon leuk zijn. Ook als je er niets voor terugkrijgt. Een blij gezicht is voldoende. Dan heb ik al iets terug.

De zelfgemaakte jam die ik ooit aan die dame gaf, die dvp die ik nooit zal vergeten. Het maakte haar blijer dan een parfum van 100 euri.

In zekere zin is dit ook wel zo, maar het ligt wel wat genuanceerder. Niet in de zin van dat je elke gespendeerde euro 1 op 1 om moet rekenen naar seksminuten, maar zonder geld, of met een laag inkomen, is "gratis" seks zo goed als uitgesloten. Zowel in de vorm van een relatie als in de vorm een ONS of FWB.

Eén van de eerste onderwerpen wat in het gesprek van man tot vrouw aan de orde komt blijft toch altijd; "wat doe je, of wat voor opleiding heb je genoten?". Als je eerlijk je dan gebiedt te zeggen dat je laag opgeleid bent en een laag inkomen hebt, haken ze al snel af, Wat ik overigens heel begrijpelijk vind.
Ik zou hier zelf ook niet snel op aanslaan dus ik kan het ze niet kwalijk nemen.

Dus...

Als je het niet al te breed hebt hangen kan ik me voorstellen dat je met je schaarse centen liever voor de zekerheid op seks gaat, dan zomaar lukraak cadeautjes weggeven en de facade hooghouden dat je het allemaal zo goed voor mekaar hebt.

Zo hypothetisch als dit misschien geschreven lijkt, zozeer is dit voor mij de werkelijkheid.
Ik ben laag opgeleid en leef van een uitkering. Volgens de statistieken zou ik dus laaggeletterd zijn, aan obesitas lijden, in slechte gezond verkeren, op de PVV stemmen en overmatig alcohol consumeren. Bij mij is het tegenovergestelde waar, behalve het laatstgenoemde dan. (1 flesje wijn elke avond).
Tsja, dan staan de dames niet voor je in de rij, en dat snap ik heel goed. Vooral niet het soort vrouw waar ik me eigenlijk tot aangetrokken voel.

Dus dat is waardoor ik mijn heil dien te vinden in het bezoeken van dvp's.
Ze veroordelen je nooit op voorhand (zolang je het instapgeld maar kan overhandigen), en zo krijg je ook eens de kans om je aan de dames te bewijzen.

Hoewel ik niet mariniersfit ben, maak ik voor mijn eind in de 40, nog een tamelijk vitale indruk. Ik word meestal begin 30 geschat.
Maar dit is niet waar ik het van moet hebben.
Een vriendelijke uitstraling is volgens mij het eerste waar een dame op let als ze voor het eerst de deur opent voor een wildvreemde kerel. Die eerste blik die je uitwisselt bij het bezoek aan een dvp, bepaalt denk voor een heel groot deel hoe je verdere date gaat verlopen.

@Zorro

Toevallig net jouw bericht waarop ik even helemaal leegloop. Niks persoonlijks maar toch bedankt. 🙏

Geven kan ook gewoon leuk zijn. Ook als je er niets voor terugkrijgt. Een blij gezicht is voldoende. Dan heb ik al iets terug.

Klopt! Wel nog wel eens pure chocolade of een mooi taartje meenemen.

Anyhoe: de sfeer hier blijft penibel.

Ik denk dat vrouwen een lieve leuke man met buikje fijner vinden dan een afgetrainde militair die op missie is.

En dat zegt niks over mezelf, kreeg een beetje de indruk dat @ErinEruit de suggestie wekte dat zijn tips mij konden helpen.
Valt wel mee qua eten/gewicht/beweging/drank etc

1.80 / 80 kg 10k stappen per dag, laatste glas alcohol gedronken in januari 2019.
Gewicht moet eigenlijk 5 a 10 kilo vanaf, verder prima.

Geen zorgen over gewicht, en wat we allemaal wel of niet moeten doen is gehaal aan ons. Vrouwen denken echt andsrs.

Laatst bewerkt:
Zolang je niet beseft wat je mist, kan je best erg gelukkig zijn :)

Wat wil je met deze uitspraak zeggen? Dat seks een kunstmatige behoefte is die pas ontstaat nadat je eraan begonnen bent? :oops: :oops: Ik miste het al bijna dertig jaar voordat ik de eerste keer een raam binnenstapte in Gent. Ik sprak voordien met vele mensen over mijn probleem, en allemaal stelden ze mij dezelfde oplossing voor, al twintig jaar. Ik heb er geen spijt van dat ik eraan begonnen ben, wel dat ik zo lang gewacht heb ermee.

Daarentegen is bijvoorbeeld roken wél heel duidelijk een kunstmatige behoefte. Wie nooit gerookt heeft, mist die vuiligheid helemaal niet. Geen andere soort dan de mens ademt opzettelijk rook in. Maar ga je beweren dat de mens de enige soort is die aan paring doet? :LOL::rolleyes:

Ik heb eens goed zitten lezen. @ErinEruit ik denk dat jij heel erg gekwetst bent in je leven. Door je 2 exen die vreemd zijn gegaan. Het lijkt alsof jij controle in je leven probeert te houden door zo aan je dieet vast te houden. Stuk controle en bewijsdrang naar jezelf toe. Je kijk op vrouwen in het algemeen heeft misschien ook wat aandacht nodig? Een psycholoog om over gebeurtenissen te spreken en dingen een plekje kunnen geven kan heel helend zijn. Je bent nog jong en hebt nog genoeg tijd. Probeer daarvan te profiteren en ben ook lief voor jezelf.

Dit is goed bedoelt en niet om reactie uit te lokken of negatief over jou te zijn!

In zekere zin is dit ook wel zo, maar het ligt wel wat genuanceerder. Niet in de zin van dat je elke gespendeerde euro 1 op 1 om moet rekenen naar seksminuten, maar zonder geld, of met een laag inkomen, is "gratis" seks zo goed als uitgesloten. Zowel in de vorm van een relatie als in de vorm een ONS of FWB.

Eén van de eerste onderwerpen wat in het gesprek van man tot vrouw aan de orde komt blijft toch altijd; "wat doe je, of wat voor opleiding heb je genoten?". Als je eerlijk je dan gebiedt te zeggen dat je laag opgeleid bent en een laag inkomen hebt, haken ze al snel af, Wat ik overigens heel begrijpelijk vind.
Ik zou hier zelf ook niet snel op aanslaan dus ik kan het ze niet kwalijk nemen.

Dus...

Als je het niet al te breed hebt hangen kan ik me voorstellen dat je met je schaarse centen liever voor de zekerheid op seks gaat, dan zomaar lukraak cadeautjes weggeven en de facade hooghouden dat je het allemaal zo goed voor mekaar hebt.

Zo hypothetisch als dit misschien geschreven lijkt, zozeer is dit voor mij de werkelijkheid.
Ik ben laag opgeleid en leef van een uitkering. Volgens de statistieken zou ik dus laaggeletterd zijn, aan obesitas lijden, in slechte gezond verkeren, op de PVV stemmen en overmatig alcohol consumeren. Bij mij is het tegenovergestelde waar, behalve het laatstgenoemde dan. (1 flesje wijn elke avond).
Tsja, dan staan de dames niet voor je in de rij, en dat snap ik heel goed. Vooral niet het soort vrouw waar ik me eigenlijk tot aangetrokken voel.

Ze veroordelen je nooit op voorhand (zolang je het instapgeld maar kan overhandigen), en zo krijg je ook eens de kans om je aan de dames te bewijzen.

Hoewel ik niet mariniersfit ben, maak ik voor mijn eind in de 40, nog een tamelijk vitale indruk. Ik word meestal begin 30 geschat.
Maar dit is niet waar ik het van moet hebben.
Een vriendelijke uitstraling is volgens mij het eerste waar een dame op let als ze voor het eerst de deur opent voor een wildvreemde kerel. Die eerste blik die je uitwisselt bij het bezoek aan een dvp, bepaalt denk voor een heel groot deel hoe je verdere date gaat verlopen.

@Zorro

Toevallig net jouw bericht waarop ik even helemaal leegloop. Niks persoonlijks maar toch bedankt. 🙏
Niet mijn bericht, je hebt de "verkeerde" Zorro getagged…

Wat wil je met deze uitspraak zeggen? Dat seks een kunstmatige behoefte is die pas ontstaat nadat je eraan begonnen bent? :oops: :oops:
He? Ik zeg iets over een relatie en jij springt al direct op het onderwerp 'seks'? Ik bedoel wel degelijk dat wie geen echte goede relatie heeft of had, ook niet kan weten wat hij mist en dus best gelukkig kan zijn. Mij valt het op dat de hyppy singles toch in redelijk veel gevallen mensen zijn die ofwel geen relatie kunnen vinden, ofwel de pech hadden om 1 of meer relaties gehad te hebben die toch niet zo een beste keuze bleken te zijn en dus kapot gingen.

Seks is iets anders. Daar heb je geen relatie voor nodig. 50 euro volstaat al :LOL:
Ik miste het al bijna dertig jaar voordat ik de eerste keer een raam binnenstapte in Gent. Ik sprak voordien met vele mensen over mijn probleem, en allemaal stelden ze mij dezelfde oplossing voor, al twintig jaar. Ik heb er geen spijt van dat ik eraan begonnen ben, wel dat ik zo lang gewacht heb ermee.
Kan ik me bij aansluiten. Waarom zou je je seks ontzeggen als je financieel in de mogelijk bent om daarvoor te betalen?
Daarentegen is bijvoorbeeld roken wél heel duidelijk een kunstmatige behoefte.
Dat klopt niet helemaal hoor. Roken is iets waaraan je zowel in je hoofd als met je lichaam verslaafd raakt. En dat is in veel gevallen onnozelweg ooit eens begonnen omdat die mensen 'een keer een sigaretje wilden proberen' en voor ze het wisten, waren ze versslaafd. Tabak is een drug die, zeker vroeger, sociaal aanvaard werd. Tegenwoordig is gelukkig de houding hiertegenover wat aan het evolueren.
Wie nooit gerookt heeft, mist die vuiligheid helemaal niet. Geen andere soort dan de mens ademt opzettelijk rook in. Maar ga je beweren dat de mens de enige soort is die aan paring doet? :LOL::rolleyes:
Ik snap de vergelijking of het verband niet helemaal, tenzij je een gewone natuurlijk behoefte als seks zonder meer gaat gelijkstellen aan een verslaving. Er zijn uiteraard mensen die aan seks verslaafd zijn, dwangmatig. Maar volgens mij zijn zelfs de meeste dvp-bezoekers helemaal niet verslaafd. Zij neuken gewoon eens graag verschillende meisjes, omdat dit nu eenmaal prettig is voor een man.

In crisitijden, als ze minder geld hebben, merken we toch duidelijk dat er ook minder naar dvp's gegaan wordt, of dat er in elk geval bezuinigd wordt op het uitgegeven bedrag. Terwijl rokers volgens mij veel minder gemakkelijk af te brengen zijn van hun rookgewoonte.

@Zorro[/USER]

No offense taken, non meant.
Loop maar lekker leeg, doe ik ook regelmatig ;)

Eén van de mooiere uitspraken hier.

En voor wat betreft de rest van je betoog: zo heb ik er eigenlijk nooit echt naar gekeken, ook ik zit 'veilig' in mijn eigen bubbel. Thanks voor de inspiratie!

Ik heb eens goed zitten lezen. @ErinEruit ik denk dat jij heel erg gekwetst bent in je leven. Door je 2 exen die vreemd zijn gegaan. Het lijkt alsof jij controle in je leven probeert te houden door zo aan je dieet vast te houden. Stuk controle en bewijsdrang naar jezelf toe. Je kijk op vrouwen in het algemeen heeft misschien ook wat aandacht nodig? Een psycholoog om over gebeurtenissen te spreken en dingen een plekje kunnen geven kan heel helend zijn. Je bent nog jong en hebt nog genoeg tijd. Probeer daarvan te profiteren en ben ook lief voor jezelf.
Hele mooie analyse! Prima foto ook trouwens. Zijn ze van jou? 😜

Precies dat dus! Die 'eerste indruk'... die positieve uitstraling. Vrouwen pikken dat meteen op! En... DVP's wellicht nog sneller (kwestie van haar eigen veiligheid!)

En... verder 'betaal' je dus niet (echt) voor 'lekkere sex'!
Je betaalt voor haar tijd... en dat ze voor jou uit de kleren gaat!

Die 'lekkere geile sex is iets wat je samen 'waar' moet maken!

@Zorro

Dat is ook toevallig, dat had ik nou ook🤭🫣

Daarom ben ik fatalist, maw dingen gebeuren gewoon, heb ik verder geen invloed op
Uiteindelijk eindigen we allemaal tussen 4 planken.
Wat ik bedoelde is dat je zelfs bij de meest logische simpelste uitspraken wat niet eens een discussie is, er altijd weer eentje met het tegenovergestelde komt

Terug
Bovenaan Onderaan