Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    213
In de volksmond worden sekswerkers gewoon hoeren genoemd.
We kunnen ze hier wel op een voetstuk zetten, maar buiten dit forum, wordt er toch voornamelijk op hun neergekeken. En als vader zijnde is het je ergste nachtmerrie als je dochter je komt vertellen dat ze sekswerker wilt worden.
Ik herinner me dat ik ooit bij twee dames kwam die ontvingen voor een trio. Ik was vaste klant van ze destijds, ze zijn inmiddels gestopt. Anyway, bij binnenkomst werd ik meteen volgepropt met allemaal zelfgebakken cakejes. Die had de moeder van een van hen langsgebracht. Moeders was net 5 minuten weg. Ik kan me niet voorstellen dat die niet wist wat de dames in dat huis deden. En dan gewoon lekkers komen brengen.... Fantastisch toch? Dat is acceptatie!

Ik heb geen dochter, maar als ik die had zou ik trots zijn dat ze dit deed. Want om dit werk te doen, moet je een moedige en sterke vrouw zijn. Ik zou haar wel aanmoedigen en evt helpen om het zo veilig mogelijk te doen. Dus liever privéhuis dan thuis ontvangen.

Verder moet mij nog één ding van het hart, wat ik herken als fervent liefhebber en verzamelaar van LP's: je bent nu wel een beetje een plaat die blijft hangen.

Vrijwel letterlijk mijn vrouwelijke collega waar ik het eerder over had: "Als je als man geen vrouw kunt vinden en daarom maar naar de hoeren gaat, dan ben je geen vent en ziek in je hoofd." 🤬

Ik hoop van harte dat de meeste mensen het wel begrijpen ...
Wat zou haar standpunt zijn in het geval de vrouw niet of weinig aandacht krijgt van haar partner en daarom maar vreemdgaat? (Meestal met een man die op zijn beurt ook in een relatie zit)

Vrijwel letterlijk mijn vrouwelijke collega waar ik het eerder over had: "Als je als man geen vrouw kunt vinden en daarom maar naar de hoeren gaat, dan ben je geen vent en ziek in je hoofd." 🤬

Tsja, dit zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die op hun 20e al moeten trouwen van de kerk, als ANWB stelletje op de tandem op vakantie gaan en heerlijk kunnen genieten van "een goed boek" en een kop verse muntthee. Er zijn meer waarheden dan slechts die van jezelf, en het zegt meer over deze mensen die zo kortzichtig zijn dan over mensen die op een respectvolle manier een dvp bezoeken.

Wat zou haar standpunt zijn in het geval de vrouw niet of weinig aandacht krijgt van haar partner en daarom maar vreemdgaat?
Dit is nooit ter sprake gekomen, maar ken haar al jaren en vermoed iets in de trant van: "dan zorg je maar dat je relatie weer gaat werken of anders ga je uit elkaar en zoek je een nieuwe partner."

zegt meer over deze mensen die zo kortzichtig zijn
Zeker te weten!

15min... erop-en-eraf is inderdaad waardeloos!
Zo van 'ik wil wel maar ik kan niet'!
Daarom moet je ook voor minimaal 1 uur boeken dan pas tel je mee bij de dvp's. Je krijgt dan een speciale band met haar je komt dan in haar lijstje van favoriete klanten terecht, zeker als je haar wekelijks bezoekt dan heb je zelfs kans op verkering.🥰😍

Daarom moet je ook voor minimaal 1 uur boeken dan pas tel je mee bij de dvp's. Je krijgt dan een speciale band met haar je komt dan in haar lijstje van favoriete klanten terecht, zeker als je haar wekelijks bezoekt dan heb je zelfs kans op verkering.🥰😍
ja, en als je geluk hebt mag je dan na een paar wekelijkse bezoekjes een voorzichtig befje doen.

Kan in mijn geval best kloppen, maar het wordt nog steeds niet vergoed dus de acceptatie is inderdaad nog ver te zoeken. 😜
Dit is nooit ter sprake gekomen, maar ken haar al jaren en vermoed iets in de trant van: "dan zorg je maar dat je relatie weer gaat werken of anders ga je uit elkaar en zoek je een nieuwe partner."
Ik ben zo allergisch voor dit soort van uitspraken. 0.0 talent voor het inleven in de psyche van een ander, maar toch precies denken te weten wat jij moet doen.

Laatst bewerkt:

Lekker slim, je moet vooral je collega's gaan zitten vertellen dat je naar hoeren gaat. Sta je voor eeuwig bekend als een hoerenloper. Forumlurker ik weet dat je een goed persoon bent maar sommige dingen kun je beter voor jezelf houden.

Laatst bewerkt:
Lekker slim, je moet vooral je collega's gaan zitten vertellen dat je naar hoeren gaat.
Waar zeg ik dat ik haar dat verteld zou hebben? Lol, ik kijk wel link uit. Heb je ook mijn bericht daarvoor gezien? Dan wist je al dat ik dat niet gedaan heb. Nee, het kwam als algemeen onderwerp een keer ter sprake vanwege, weet ik veel, een nieuwsbericht of zo. Te lang geleden om de aanleiding nog precies te weten. Vertellen dat ik wandel ... hahaha .... ammenooitnie

"dan zorg je maar dat je relatie weer gaat werken of anders ga je uit elkaar en zoek je een nieuwe partner."
Dit soort redeneringen komen we inderdaad vaak tegen, en zij liggen mee aan de basis waarop taboes in stand gehouden worden. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen: dit getuigt regelrecht van het feit dat voor die mensen seks nog altijd geen gewone dagelijkse werkelijkheid lijkt te zijn die bij het leven hoort.

Nee, seks is voor mensen die zo denken onlosmakelijk met een relatie verbonden. Wat in de praktijk van vandaag totaal niet noodzakelijk is. In de jaren stillekes, toen de dieren nog spraken en de Kerk nog hypocriete regels dicteerde, was het zo dat men absoluut geen seks mocht hebben als men nog niet getrouwd was. Dat was vies, vuil, en vooral zondig.

Een meisje dat zwanger raakte voor dat zij huwde, was een schande in de familie, en dat werd bijna altijd zo goed mogelijk 'weggestopt' naar buiten toe. Ik heb nog voorbeelden gekend waar bij een groot gezin de zogenaamde jongste zus een dochter van de oudste zus bleek te zijn. De oudste zus, die dan bovendien achteraf niet met de verwekker van haar kind trouwde, maar met een andere.

Het wordt, volgens mijn mening dan weer, stilaan tijd dat we dit gedachtengoed toch wat actualiseren, niet? Tegenwoordig worden we om de haverklap om de oren geslagen met toestanden die, alweer volgens mij, heel wat onrealistischer zijn dan het zien van seks als een genotsmiddel los van een relatie. We hebben omgebouwde mannen en vrouwen, die unieke nieuwe mensensoorten laten ontstaan: vrouwen met een prostaat of mannen met eierstokken en een baarmoeder. Je hebt zelfs mensen die opstaan als man en na het ontbijt ineens vrouw worden in hun hoofd. DOODNORMAAL allemaal tegenwoordig.

En voor alles is er zelfs al een goed bekkende naam gevonden. Meestal in het Engels. Zoals "gender" blijkbaar in de hoofden van een aantal mensen een andere betekenis moet krijgen dan "geslacht", terwijl het in feite gewoon de Engelse vertaling daarvan is. En dat wordt ons door de strot geramd: wij moeten dat aanvaarden, en we mogen er zelfs niet eens nog een grapje over maken. Eeuwenoude fysische realiteiten worden ineens een 'fout gedachtengoed', en we moeten openstaan voor dit soort dingen.

Voor mij niet gelaten hoor, zelfs onze kat mag zich morgen identificeren als hond, dan koop ik gewoon hondenbrokken ipv Kittekat. Maar ik vraag me dan wel af waar die moderne en politiek correcte (zo noemen zij dat toch...) openheid van de mensen gebleven is, als zij blijven uitpakken met hun taboe-visie op dingen die met seks te maken hebben en die al eeuwen voorkomen bij 'normale' mensen. Sorry dat ik de term 'normaal' gebruik, maar hoe moet het anders omschreven worden als een gewoon mannetje seks met een gewoon vrouwtje heeft?

Want DAT kan niet hoor.

Polyamorie bv, dat is van den duivel. Je kan wel twee ouders even graag zien, je kan ook X kinderen en Y kleinkinderen even graag zien, en ga zo maar door, maar helaba, je kan géén twee (of drie, of...) partners echt graag zien.

Je kan evenmin seks hebben buiten een relatie omdat dit eens prettig is, en omdat je dat een leuke afwisseling vindt. Neeeeee, mag niet, kan niet. Foei... Laat staan dat we een vrouw zouden kennen die 'het' doet voor geld, met mannen die 'het' eens graag doen met afwisselende vrouwen als 'verzetje'. Ola Pola.... zo vies. Scheefpoepers. Je kan met een piet of een kut in je broek toch in de loop van de dag even een ander geslacht, of zelfs géén geslacht hebben (in je kopke) maar het is absoluut not done als je een vaste partner hebt en je hebt ook bv een seksvriendin.

Voor mij mag elke mens zich voelen zoals hij of zij of 'het' zich voelt, maar kunnen we dan ook aub het begrip 'seks' een beetje meer logisch plaatsen in ons leven?

Het wordt hoog tijd, dat men in de scholen stopt met onze kinderen te indoctrineren met allerlei rariteiten kabinetten, en dat men de daardoor uitgespaarde tijd besteedt aan een basiscursus 'logisch leren denken'.

Fausto, je moet eens een Vlaamse komen proberen, dan ga je op de duur nog veel termen bijleren. Je wordt nog een echte Nederbelg dan :) :) :)
het was niet denigrerend bedoeld Dick, ik vind het soms wel aandoenlijk dat Vlaams.
De mooiste Vlaamse uitdrukking vind ik nog steeds, een broek vol goesting.

Zo'n Vlaams madammeke die allemaal geile dingen in mijn oor fluistert lijkt mij best geil.

Laatst bewerkt:
Alle voors en tegens samenvattend kom ik op het volgende:

Er zit een mega groot gat tussen de wandelaars hier.
En het sleutelwoord is respect.

Ik respecteer dames of jonge vrouwen die dit doen, ik zie ze niet als slachtoffer van een slechte opvoeding of gekrenkte ziel of wat dan ook. Ik zie ze ook niet als sluwe vossen die op nare wijze zielige mannen geld uit de zak kloppen (letterlijk en figuurlijk dus 😊).
Sommige vrouwen hebben wel een vader moeten missen bij de opvoeding, dat kan een rol spelen. Ik bezoek geen vrouwen die slachtoffer zijn van pooiers of wat dan ook. Ze bestaan, heel triest, natuurlijk wel maar ik zoek ze niet op.

Omgekeerd: ik heb respect voor de dames, en sommigen zijn echt dol op seks, en genieten ervan. Ik voel me nooit schuldig, zij geld, ik lol, beiden lol, nog leuker.
En dat merk ik ook in de reacties. Als ik met een studente in bed lig die me vervolgens uitgebreid bedankt, dan is dat alleen maar leuk.

Ben ik blind voor mezelf? Nee.
Toen ik nog getrouwd was was dit dvp bezoek een welkome afwisseling in een huwelijk waar de seks getransformeerd was tot een dorre woestijn van totale leegte. Voelde me altijd wel stiekem en schuldig.
Nu ik weer vrijgezel ben is dat schuldgevoel weg.
Maar ik denk ook: is dit een manier om lang mee door te gaan? Het antwoord is nee.

Ik verlang in the end wel weer naar die ene ware. Dat wordt dan wel de zoveelste 'ware', maar goed… 🤣
En omdat ik weet dat dat gaat lukken (mijn vrouw en vriendinnen daarvoor waren leuk en mooi en zaten achter mij aan ipv omgekeerd…. En werden na jaren helaas seksloos, maar ala).
Dus die relatie, die komt wel weer. Nu alsjeblieft even niet. Vind dit voor nu veel te fijn zo. Wel de lusten, niet de lasten.

Maar als je afhankelijk bent van betaalde seks omdat je kans op een relatie als 0 inschat, wordt het anders.

Ik denk wel dat de mannen hier die hun kans op een relatie als 0 inschatten gelijk kunnen hebben.
Maar ik denk dat dat meer te maken heeft met hun kijk op vrouwen of de mensheid als geheel.
Als ze allemaal vies zijn, en je walgt van hun gedrag, en alle vrouwen zijn onbetrouwbaar etc. etc. … dan is je vrouwbeeld of mensbeeld zo verwrongen, dat je leven 1 grote opeenstapeling van teleurstellingen is.
Dan ben je meer slachtoffer van jezelf dan van die dames, of vrouwen in het algemeen.

De gedachte dat anderen jou ongelukkig maken is ook een soort selffulfilling prophecy.
Je kunt eeuwig slachtoffer blijven, en door altijd naar anderen te wijzen, los je per definitie nooit iets op, er verbetert niks. Wat dan altijd weer door anderen komt.

Ik heb genoeg van dit soort situaties in mijn privé en werkomgeving gezien.
Vooruitgang of groei zit in jezelf, niet in anderen.

Naast dat ik het schokkend vind om te lezen hoe er soms over dames wordt geschreven, vind ik het ook triest om te lezen.
Elke dag een stap zetten, hoe klein ook, helpt je meer dan blijven zwelgen in je verdriet of frustratie.

En ik snap nu iets beter waar de veroordelingen en verwijten vandaan komen van sommigen hier, als iemand zegt dat ie het heel leuk heeft gehad bij een dvp en dat er een goeie klik was.
Het zijn twee werelden, die elkaar helaas nooit zullen begrijpen.

Just my 2cents.

Wat zou haar standpunt zijn in het geval de vrouw niet of weinig aandacht krijgt van haar partner en daarom maar vreemdgaat? (Meestal met een man die op zijn beurt ook in een relatie zit)
Dat zal dan wel vooral de schuld van de man zijn hè. Die moet haar dan maar meer het hof maken of maar accepteren dat na x-jaar relatie het blijkbaar heel normaal is dat de seks minder wordt qua frequentie. Of moet begrijpen dat mevrouw er geen puf meer voor heeft, omdat ze het al zo druk heeft.

Etc. etc etc.

Ik respecteer dames of jonge vrouwen die dit doen, ik zie ze niet als slachtoffer van een slechte opvoeding of gekrenkte ziel of wat dan ook. Ik zie ze ook niet als sluwe vossen die op nare wijze zielige mannen geld uit de zak kloppen (letterlijk en figuurlijk dus 😊).
Sommige vrouwen hebben wel een vader moeten missen bij de opvoeding, dat kan een rol spelen. Ik bezoek geen vrouwen die slachtoffer zijn van pooiers of wat dan ook. Ze bestaan, heel triest, natuurlijk wel maar ik zoek ze niet op.

Omgekeerd: ik heb respect voor de dames, en sommigen zijn echt dol op seks, en genieten ervan. Ik voel me nooit schuldig, zij geld, ik lol, beiden lol, nog leuker.
En dat merk ik ook in de reacties. Als ik met een studente in bed lig die me vervolgens uitgebreid bedankt, dan is dat alleen maar leuk.

Ben ik blind voor mezelf? Nee.
Toen ik nog getrouwd was was dit dvp bezoek een welkome afwisseling in een huwelijk waar de seks getransformeerd was tot een dorre woestijn van totale leegte. Voelde me altijd wel stiekem en schuldig.
Nu ik weer vrijgezel ben is dat schuldgevoel weg.
Maar ik denk ook: is dit een manier om lang mee door te gaan? Het antwoord is nee.

Ik verlang in the end wel weer naar die ene ware. Dat wordt dan wel de zoveelste 'ware', maar goed… 🤣
En omdat ik weet dat dat gaat lukken (mijn vrouw en vriendinnen daarvoor waren leuk en mooi en zaten achter mij aan ipv omgekeerd…. En werden na jaren helaas seksloos, maar ala).
Dus die relatie, die komt wel weer. Nu alsjeblieft even niet. Vind dit voor nu veel te fijn zo. Wel de lusten, niet de lasten.

Maar als je afhankelijk bent van betaalde seks omdat je kans op een relatie als 0 inschat, wordt het anders.

Ik denk wel dat de mannen hier die hun kans op een relatie als 0 inschatten gelijk kunnen hebben.
Maar ik denk dat dat meer te maken heeft met hun kijk op vrouwen of de mensheid als geheel.
Als ze allemaal vies zijn, en je walgt van hun gedrag, en alle vrouwen zijn onbetrouwbaar etc. etc. … dan is je vrouwbeeld of mensbeeld zo verwrongen, dat je leven 1 grote opeenstapeling van teleurstellingen is.
Dan ben je meer slachtoffer van jezelf dan van die dames, of vrouwen in het algemeen.

De gedachte dat anderen jou ongelukkig maken is ook een soort selffulfilling prophecy.
Je kunt eeuwig slachtoffer blijven, en door altijd naar anderen te wijzen, los je per definitie nooit iets op, er verbetert niks. Wat dan altijd weer door anderen komt.

Ik heb genoeg van dit soort situaties in mijn privé en werkomgeving gezien.

Naast dat ik het schokkend vind om te lezen hoe er soms over dames wordt geschreven, vind ik het ook triest om te lezen.
Elke dag een stap zetten, hoe klein ook, helpt je meer dan blijven zwelgen in je verdriet of frustratie.

En ik snap nu iets beter waar de veroordelingen en verwijten vandaan komen van sommigen hier, als iemand zegt dat ie het heel leuk heeft gehad bij een dvp en dat er een goeie klik was.

Just my 2cents.
Zoo wat een lang verhaal kerel! Haha
Maar je hebt denk ik zeker een punt.

Weetje, ik denk dat heel veel wandelaren zich beter zouden voelen als ze meer zouden sporten en op hun voeding zouden letten. Een buikje enz zorgt ervoor dat je minder "gewild" bent door dvps want ze hebben ook ogen. En wees eens eerlijk: denk je dat een dame geil wordt van hangtietjes en een buikje bij een vent? Geen oordeel hier maar dit zeg ik uit broederliefde

Op de vraag waarom ik naar DVPs zou gaan? Omdat dat het idee van mijn vrouw is. Meer in de trant van: "Ik geniet van mijn werk en jij moet ook genieten". Alhoewel de laatste keer ook alweer meer dan 8 maanden geleden is.

Ik denk eerder dat deze afkeuring van "de maatschappij " te maken heeft met dat dvp bezoek vaak samen gaat met vreemdgaan, mannen die gtrouwd zijn of in een relatie zitten en dan spreekt men er schande van, ik denk dat de meeste mensen wel begrijpen dat single mannen gewoon sex willen
Dat is één van de redenen, maar zeker niet de hoofdreden.

Mannen moeten het hof kunnen maken voor een vrouw. Lukt ze dat om de één of andere reden niet dan hebben ze gefaald als man zijnde. Dus single mannen hebben dan gefaald als ze betalen voor sex.

Wat veel mensen niet realiseren is dat de man bijna altijd wel betaald voor sex. Is het niet via een sexwerkster, dan maar via een relatie waar vaak de man de kostwinner is, of anders een one-night-stand waar de man voor alles betaald.

Hoe dan ook, als man zijnde wordt je figuurlijk genaaid 🤣

Ik heb geen dochter, maar als ik die had zou ik trots zijn dat ze dit deed. Want om dit werk te doen, moet je een moedige en sterke vrouw zijn. Ik zou haar wel aanmoedigen en evt helpen om het zo veilig mogelijk te doen. Dus liever privéhuis dan thuis ontvangen.
Dit doet mij echt goed om te lezen. Gelukkig dat er mensen zijn die zo denken. Dit is exact de situatie die ik heb met mijn vrouw.

Het gevaar als man zijnde om hier en daar wat te helpen wordt in de maatschappij helaas heel negatief gezien.

en de Kerk nog hypocriete regels dicteerde, was het zo dat men absoluut geen seks mocht hebben als men nog niet getrouwd was. Dat was vies, vuil, en vooral zondig.
Terwijl die regels, net als die over voeding, bedoeld zijn om de leden gezond te houden. In de tijd van de bijbel en de koran had je nog geen antibiotica en waren soa's vaak dodelijk. Net als parasieten uit bepaalde vleessoorten. Die ziektes wilde je graag buiten je gemeenschap houden. Als ze nu geschreven zouden worden, dan zouden ze hameren op safe seks,

Daarom neem ik religieuze mensen die roken ook niet serieus. Die hebben wat mij betreft de boodschap niet begrepen.

Terwijl die regels, net als die over voeding, bedoeld zijn om de leden gezond te houden. In de tijd van de bijbel en de koran had je nog geen antibiotica en waren soa's vaak dodelijk. Net als parasieten uit bepaalde vleessoorten. Die ziektes wilde je graag buiten je gemeenschap houden. Als ze nu geschreven zouden worden, dan zouden ze hameren op safe seks,

Daarom neem ik religieuze mensen die roken ook niet serieus. Die hebben wat mij betreft de boodschap niet begrepen.
Dat geeft nou eens een goed perspectief over vroeger en nu.

Just my 2cents.
Mooi geschreven en nog best positief geformuleerd ook! (y)
Omgekeerd psychologisch geldt volgens mij dat sommigen hier zich beter willen voelen, niet door zichzelf te verbeteren, maar door een ander omlaag te trappen. En wie leent zich daar nu beter voor dan een DVP. Dat is gemakkelijker en 'stoer'.,

Het ís vaak triest hoe er hier over dames wordt geschreven. "Ze zijn toch allemaal labiel", "die wijven moet je niet mee praten, daar moet je je zaad in spuiten". Dat zijn maar een paar voorbeelden, maar zoiets wordt een selffullfilling prophecy omdat men er naar gaat handelen. Iets met actie en reactie.

Net als jij heb ik andere ervaringen. Kan aan de selectie liggen, maar het ligt ook aan hoe je een mens tegemoet treedt. Actie - reactie.

In mijn donkere periode heb ik veel steun gehad van veel mensen, waaronder drie DVP's. Dat zal ik nooit vergeten.

Ik zou het van de daken willen schreeuwen hoe geweldig die drie waren. Ik zou ze met naam en toenaam een vermelding willen geven, een Nobelprijs desnoods. Ik zou een standbeeld voor ze willen oprichten.

Maar ja.. het zijn 'maar' DVP's. En die zijn "psychisch gestoord", "mentaal beschadigd" en "van een ander intellectueel niveau". Die moet je beschimpen, belachelijk maken, denigreren, als een Malle Babbe achterin de kerk zetten. En owee als je iets positiefs over hen of over jouw verstandhouding met hen zegt, dan ben je een hopeloze, een fanboy, een loser, een griezel die geen andere opties heeft.

Denk na voordat je iets schrijft. Alsjeblieft!

Laatst bewerkt:
Zoo wat een lang verhaal kerel! Haha
Maar je hebt denk ik zeker een punt.

Weetje, ik denk dat heel veel wandelaren zich beter zouden voelen als ze meer zouden sporten en op hun voeding zouden letten. Een buikje enz zorgt ervoor dat je minder "gewild" bent door dvps want ze hebben ook ogen. En wees eens eerlijk: denk je dat een dame geil wordt van hangtietjes en een buikje bij een vent? Geen oordeel hier maar dit zeg ik uit broederliefde
Dat is wel kort door de bocht. Er zijn mensen die het moeten hebben van hun looks. En andere van hun persoonlijkheid.

Aangezien ik single ben, datingsites voor mij blijkbaar niet werken en ik behoefte heb aan sex is een bezoek aan of van een dvd wel een goede uitkomst.
En aangezien ik een zeer goede klik heb met de paar dames waar ik mee afspreek is het ook altijd gezellig.
Je kan het natuurlijk niet vergelijken met een relatie, maar het zei zo.

Dat is wel kort door de bocht. Er zijn mensen die het moeten hebben van hun looks. En andere van hun persoonlijkheid.
Precies dat! Niet dat vrouwen ongevoelig zouden zijn voor 'looks'. Maar ze zijn toch wel een (heel) stuk minder visueel ingesteld dan mannen!

En... die 'looks' zijn dan wellicht nog meer verzorgd voorkomen en positieve uitstraling... dan louter 'gespierd' zijn!

Ja denk je dat een dvp geil wordt van je persoonlijkheid? JokePrive zei het al een x eerder, dat als ze een fitte klant heeft en een minder fitte klant, dat ze dan altijd voor de fittere gaat en dat is natuurlijk normaal. Ik zie echt heel veel onverzorgde mannen rondlopen bij de dvps en dan bedoel ik dik (dus buikomtrek > 94 cm)

Ja denk je dat een dvp geil wordt van je persoonlijkheid? JokePrive zei het al een x eerder, dat als ze een fitte klant heeft en een minder fitte klant, dat ze dan altijd voor de fittere gaat en dat is natuurlijk normaal. Ik zie echt heel veel onverzorgde mannen rondlopen bij de dvps en dan bedoel ik dik (dus buikomtrek > 94 cm)
Het ging daar natuurlijk NIET over DVP's!
En, neen, die gaan dus niet voor je persoonlijkheid! (of je moest ze al erg goed kennen natuurlijk).

Waar ze (bij voorkeur) wél voor gaan zijn je verzorgd uiterlijk, goede hygiëne en ook je al-dan-niet positieve uitstraling...

Terug
Bovenaan Onderaan