Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    225
Mooi geschreven en nog best positief geformuleerd ook! (y)
Omgekeerd psychologisch geldt volgens mij dat sommigen hier zich beter willen voelen, niet door zichzelf te verbeteren, maar door een ander omlaag te trappen. En wie leent zich daar nu beter voor dan een DVP. Dat is gemakkelijker en 'stoer'.,

Het ís vaak triest hoe er hier over dames wordt geschreven. "Ze zijn toch allemaal labiel", "die wijven moet je niet mee praten, daar moet je je zaad in spuiten". Dat zijn maar een paar voorbeelden, maar zoiets wordt een selffullfilling prophecy omdat men er naar gaat handelen. Iets met actie en reactie.

Net als jij heb ik andere ervaringen. Kan aan de selectie liggen, maar het ligt ook aan hoe je een mens tegemoet treedt. Actie - reactie.

In mijn donkere periode heb ik veel steun gehad van veel mensen, waaronder drie DVP's. Dat zal ik nooit vergeten.

Ik zou het van de daken willen schreeuwen hoe geweldig die drie waren. Ik zou ze met naam en toenaam een vermelding willen geven, een Nobelprijs desnoods. Ik zou een standbeeld voor ze willen oprichten.

Maar ja.. het zijn 'maar' DVP's. En die zijn "psychisch gestoord", "mentaal beschadigd" en "van een ander intellectueel niveau". Die moet je beschimpen, belachelijk maken, denigreren, als een Malle Babbe achterin de kerk zetten. En owee als je iets positiefs over hen of over jouw verstandhouding met hen zegt, dan ben je een hopeloze, een fanboy, een loser, een griezel die geen andere opties heeft.

Denk na voordat je iets schrijft. Alsjeblieft!
Amen 🙌

Mooi geschreven en nog best positief geformuleerd ook! (y)
Omgekeerd psychologisch geldt volgens mij dat sommigen hier zich beter willen voelen, niet door zichzelf te verbeteren, maar door een ander omlaag te trappen. En wie leent zich daar nu beter voor dan een DVP. Dat is gemakkelijker en 'stoer'.,

Het ís vaak triest hoe er hier over dames wordt geschreven. "Ze zijn toch allemaal labiel", "die wijven moet je niet mee praten, daar moet je je zaad in spuiten". Dat zijn maar een paar voorbeelden, maar zoiets wordt een selffullfilling prophecy omdat men er naar gaat handelen. Iets met actie en reactie.

Net als jij heb ik andere ervaringen. Kan aan de selectie liggen, maar het ligt ook aan hoe je een mens tegemoet treedt. Actie - reactie.

In mijn donkere periode heb ik veel steun gehad van veel mensen, waaronder drie DVP's. Dat zal ik nooit vergeten.

Ik zou het van de daken willen schreeuwen hoe geweldig die drie waren. Ik zou ze met naam en toenaam een vermelding willen geven, een Nobelprijs desnoods. Ik zou een standbeeld voor ze willen oprichten.

Maar ja.. het zijn 'maar' DVP's. En die zijn "psychisch gestoord", "mentaal beschadigd" en "van een ander intellectueel niveau". Die moet je beschimpen, belachelijk maken, denigreren, als een Malle Babbe achterin de kerk zetten. En owee als je iets positiefs over hen of over jouw verstandhouding met hen zegt, dan ben je een hopeloze, een fanboy, een loser, een griezel die geen andere opties heeft.

Denk na voordat je iets schrijft. Alsjeblieft!
En toch blijven hun positieve bijdragen veelal verhuld achter een gordijn van stilzwijgen... Iets waar best géén ruchtbaarheid aan gegeven wordt.

Behalve wellicht op een forum als dit... waar je dan af-en-toe wel wat leuks vernemen kan!

Ik heb op een aantal momenten in mijn leven heel diep gezeten. Ik mag een aantal personen heel dankbaar zijn dat ik er vandaag nog ben.

Toen ik midden 20 was ben ik na een lange relatie uit elkaar gegaan, en dat heeft mij enorm diep geduwd. Onze vrienden waren ook haar vrienden, veel eenzaamheid, zelfmedicatie, en uiteindelijk een serieuze depressie waar ik jaren mee geworsteld heb. In die periode was ik absoluut niet klaar voor een relatie, maar zoals iedereen had ik in mijn opbouw naar een gelukkiger leven ook wel nood aan intimiteit en knuffels.

Helaas, ik ben maar een grijze muis, dertien in een dozijn. Dating apps zijn hier geen succes verhaal. Toen niet, en vandaag nog steeds niet. Ik heb vorig jaar een vrouwelijke collega mijn profiel laten bewerken, zij heeft nieuwe foto's gemaakt, geholpen met een biografie. Succes gegarandeerd, denk je dan. Helaas. Ik denk dat ik gemiddeld 1 match per maand heb, waarvan de meesten al snel doodbloeden qua gesprek. Of ik krijg na de eerste date al snel het bericht: "het was enorm leuk, maar ik miste een klik". Afwijzing na afwijzing gekoppeld aan eenzaamheid, het is moeilijk op positief te blijven. Dus heb ik ooit de stap gezet om een DVP te bezoeken omdat ik nood aan affectie had.

Ik ben lid van een aantal verenigingen, heb hobby's, ... Maar vrienden maken blijft moeilijk. Always the friend, never the boyfriend. Ik probeer mensen uit de nodigen om samen iets te doen, maar word zelden zelf uitgenodigd. Ik ben niet de vlotte prater die op café gaat en zomaar iemand kan aanspreken. Uit gaan is moeilijk. In de fitness word ik ook niet gelukkig. Ik ben niet dik, ik heb een normaal standaard mannen lichaam van iemand begin 40 die van het leven geniet. Zolang ik niet boven de 90kg uit kom valt dat heus wel mee. Maar in een wereld van vleeskeuring apps swipen ze mij naar links.

Toen ik eind 30 was heb ik iemand leren kennen en een paar mooie jaren beleefd. En gestopt met wandelen. Maar helaas vond zij het ook spannender bij iemand anders. En dus was ik weer alleen.

Ik krijg, ook van DVP's, vaak wel de opmerking dat ik cute ben. Grappig, en lief, leuke knuffels. "Ik snap niet dat je geen vriendin hebt!" Zeggen ze waarschijnlijk tegen iedereen, maar ik weet het ook niet meer.

En dus bezoek ik opnieuw dames. Ik heb het gevoel dat ik enorm veel tijd en moeite moet steken om aan een gewone date te raken, laat staan een ONS of FWB. Daar ben ik niet de eerste keuze voor. Dus ben ik met een DVP zeker. Makkelijker.

Ik date vandaag altijd voor minstens 2 uur. Duurder, dat wel, en dat wil zeggen dat dat niet elke maand mogelijk is. Maar ik heb nood aan affectie en GFE, niet aan snelle seks.

En dat laatste, denk ik, met mij vele andere mannen. En dat is iets wat vaak onderschat wordt. Ja, heel vaak gaat het om seks, en geilheid, en mannen zijn vieze seksverslaafde wezens. Maar voor mij gaat het om de GFE die ik mis en die ik graag elders zou vinden, maar wat moeilijk is. En zolang ik het financieel aan kan om dat af en toe te doen, ben ik zeker dat ik af en toe wanneer het mentaal wat minder gaat, ik mij voor een paar leuke uren geliefd kan voelen.

Laatst bewerkt:
Precies dat! Niet dat vrouwen ongevoelig zouden zijn voor 'looks'. Maar ze zijn toch wel een (heel) stuk minder visueel ingesteld dan mannen!

En... die 'looks' zijn dan wellicht nog meer verzorgd voorkomen en positieve uitstraling... dan louter 'gespierd' zijn!
Ik verglijk sixpack vs geen sixpack met de bosten van een vrouw. De ene heeft liever kleine borsten en de andere grote.

Ik hou van kleinere borsten B-C. Wat mij soms kan storen aan vrouwen met grote borsten is. Dat ze denken dat alles rond grote borsten draaid.

Je hebt mannen die kicken op grote borsten of op borsten in het algemeen. Maar je hebt ook mannen die zeggen er is meer aan een vrouw dan enkel borsten.

Dat is ook bij vrouwen ten opzichte van spieren en een sixpack.

Ik ga naar een DVP, omdat ik gewoon vaak geil ben. Vanaf mijn 18e ben ik vaste klant bij de dames. Ik zou ze allemaal willen uitproberen maar dat is teveel van het goede. De nieuwe in mijn buurt bezoek ik vaak en ofschoon er wel eens een mindere tussen zit kom ik vaak wel goed aan mijn trekken. Vroeger zocht ik ze uit op Hookers en nu op deze site. Ik werk hard en dit is mijn hobby.

Ja denk je dat een dvp geil wordt van je persoonlijkheid? JokePrive zei het al een x eerder, dat als ze een fitte klant heeft en een minder fitte klant, dat ze dan altijd voor de fittere gaat en dat is natuurlijk normaal. Ik zie echt heel veel onverzorgde mannen rondlopen bij de dvps en dan bedoel ik dik (dus buikomtrek > 94 cm)
Van een klant die haar goed behandeld en goed doet voelen. Die verzorgd afkomt dan wil ik zeggen mooi gekleed,gedoched en fris ruikend. Dan zal een buikje niet het einde van de wereld zijn.

Het is niet omdat je een buik omtrek hebt die minder is dan 94 cm, een six pack hebt en je borst spieren kun bewegen. Dat ze instant geil word.

Geluksvogel! Afgelopen anderhalf jaar nul matches hier. 🫠

Maar eh, mooi en herkenbaar verhaal. Dank je voor het delen!
Mijn laatste match bleek een trans te zijn 😶
Die match hebben we even heel snel getransformeerd naar no match

Even voor de duidelijkheid ze had vrouw als geslacht staan en bij de meeste datingapps is de vrouw geblurred tot je matched 😐🙄😒

Van een klant die haar goed behandeld en goed doet voelen. Die verzorgd afkomt dan wil ik zeggen mooi gekleed,gedoched en fris ruikend. Dan zal een buikje niet het einde van de wereld zijn.

Het is niet omdat je een buik omtrek hebt die minder is dan 94 cm, een six pack hebt en je borst spieren kun bewegen. Dat ze instant geil word.
Veel liever een dikke verzorgde, dan een slanke stinkerd. Dat is letterlijk wat mijn vrouw zegt over wandelaars. Haar maakt het echt niet uit hoe je eruit ziet, zolang je maar verzorgd bent.

Wat veel mensen niet realiseren is dat de man bijna altijd wel betaald voor sex. Is het niet via een sexwerkster, dan maar via een relatie waar vaak de man de kostwinner is, of anders een one-night-stand waar de man voor alles betaald.
Daar heb je wel gelijk in, als je niet rechtstreeks betaald voor sex dan betaal je wel op een indirecte manier, als man betaal je bijv voor het etentje etc

Maar voor mij gaat het om de GFE die ik mis en die ik graag elders zou vinden, maar wat moeilijk is. En zolang ik het financieel aan kan om dat af en toe te doen, ben ik zeker dat ik af en toe wanneer het mentaal wat minder gaat, ik mij voor een paar leuke uren geliefd kan voelen.
Mooi en herkenbaar verhaal. En ik weet dat er echt dames zijn die het werk echt doen om mannen dat gevoel te geven dat ze gezien worden en er mogen zijn. Dames met menslievende motieven voor hun werk. En ja, je betaalt ze ervoor. En wat nog? Een maatschappelijk werker of psychotherapeut doet het werk ook vanuit menslievende idealen. En die wil ook gewoon geld op de rekening zien. De schoorsteen moet toch roken.

Mijn naam zegt genoeg toch? :)
Zolang je niet beseft wat je mist, kan je best erg gelukkig zijn :)
Daar heb je wel gelijk in, als je niet rechtstreeks betaald voor sex dan betaal je wel op een indirecte manier, als man betaal je bijv voor het etentje etc
Alweer die middeleeuwse toogpraat. In een hedendaagse relatie zien we hoofdzakelijk tweeverdieners. De man betaalt enkel zogezegd voor de seks thuis, op een 'indirecte manier' als hij weer eens stoer met een stuk in zijn voeten aan de toog staat te lullen. In realiteit brengt zijn vrouw waarschijnlijk ook geld binnen in het gezinsbudget.

Ja denk je dat een dvp geil wordt van je persoonlijkheid? JokePrive zei het al een x eerder, dat als ze een fitte klant heeft en een minder fitte klant, dat ze dan altijd voor de fittere gaat en dat is natuurlijk normaal. Ik zie echt heel veel onverzorgde mannen rondlopen bij de dvps en dan bedoel ik dik (dus buikomtrek > 94 cm)
Dik is dus onverzorgd bij jou?

Als een vrouw moet kiezen tussen een knappe superstrakke kerel met een kutkarakter en nare mentaliteit en een man die goed gevuld is en leuk en grappig… dan gaan ze voor optie twee.

Mannen omgekeerd niet. Die gaan het liefst voor optie 1.

Kunnen ze daarna hier weer leeglopen wat een walgelijke wijven het toch zijn, die dvp's….

Ach ja als je denkt dat een dvp je karakter neukt, good for u.
Ze neukt met je lichaam en tuurlijk moet je verzorgd zijn, respectvol, goed ruiken etc. Dat zijn de basis/ randvoorwaarden voor een goede dvp afspraak. Maar als je dik bent, en ja ik zie je als dik als je gwn een buikje ziet. Als man moet je gewoon marinier-fit zijn. Zelf train ik me kapot elke dag en let ik zeer op mn voeding. Dat is discipline. Vind ik dat leuk? Nee. Het liefst vreet ik ook een broodje kaas. Maar ik weet dat ik beter behandeld word door vrouwen doordat ik een zeer fitte lichaam heb.

Doe ermee wat je wil, maar het viel mij gewoon enorm op hoeveel dikke mannen er rondlopen bij dvps en mn bericht was uit broederliefde bedoeld en ja dan oordeel ik miss tussendoor maar grow some balls en probeer in te zien dat ik hiermee een enkeling wil aanmoedigen om er wat aan re doen.

Ze neukt met je lichaam en tuurlijk moet je verzorgd zijn, respectvol, goed ruiken etc. Dat zijn de basis/ randvoorwaarden voor een goede dvp afspraak. Maar als je dik bent, en ja ik zie je als dik als je gwn een buikje ziet. Als man moet je gewoon marinier-fit zijn. Zelf train ik me kapot elke dag en let ik zeer op mn voeding. Dat is discipline. Vind ik dat leuk? Nee. Het liefst vreet ik ook een broodje kaas. Maar ik weet dat ik beter behandeld word door vrouwen doordat ik een zeer fitte lichaam heb.

Doe ermee wat je wil, maar het viel mij gewoon enorm op hoeveel dikke mannen er rondlopen bij dvps en mn bericht was uit broederliefde bedoeld en ja dan oordeel ik miss tussendoor maar grow some balls en probeer in te zien dat ik hiermee een enkeling wil aanmoedigen om er wat aan re doen.
Vind het gewoon wat te kort door de bocht alsof iedereen er wat aan kan doen dat hij dik is met je als man moet je gewoon marinier fit zijn, wth zeg

Als man moet je gewoon marinier-fit zijn.
Marinier-fit is dan mss een tikkeltje overdreven?
Ze neukt met je lichaam en tuurlijk moet je verzorgd zijn, respectvol, goed ruiken etc. Dat zijn de basis/ randvoorwaarden voor een goede dvp afspraak. Maar als je dik bent, en ja ik zie je als dik als je gwn een buikje ziet.
Kan me wel voorstellen dat als een dame het druk zat heeft, en ze de keuze heeft, ze haar keuzes maken zal. Maar geen idee of ze dan kiest voor die grappige kerel, die gezellige gozer, of die afgetrainde dude.

Vind het gewoon wat te kort door de bocht alsof iedereen er wat aan kan doen dat hij dik is etc
Mag je vinden maar ja je kan er wat aandoen. Maar de theorie erover zal ik je besparen maar het heeft iets te maken met IF-Keto en hoe je insuline de vetopslag reguleert. Ik vreet zelf enkel groentes fruit en vlees en water en koffie. Alles natuurlijk en met voldoende vezels. Ik ben nog nooit in mn leven zo fit geweest en het is makkelijk te onderhouden en dan gaat sporten je ook makkelijker af.

Je maakt ookk heel veel dopamine aan als je traint en je moet bij afvallen niet opgeven en elke dag minstens 1 uur lopen (en niet hardlopen ja) en het liefst op een loopband met een hellingstand op het hoogst. Ik zweer het je ik zie zoveel dikke mannen en als man raakt dat me want ik weet hoe het is om fit te zijn en vroeger was ik ook te zwaar

Sorry maar nu klink je echt als een Tate adept en dat is geen compliment.

Dat gezegd hebbende
Jouw ervaringen en observaties zijn duidelijk niet die van de meesten hier (waaronder mezelf)
Sterker nog, ik hoor juist van dames dat ze een hekel hebben aan de (zwaar) gespierde sportschool types.

Het zou je sieren te stoppen met generaliseren hier.
Discussie is helemaal prima, maar wel gewoon zonder anderen de maat te nemen.

Als we allemaal hetzelfde zijn is dr ook geen zak aan.
Dan zijn we net een Noord Koreaans partijcongres

jaja, dus als ik het goed begrijp moet ik marinier-fit zijn, wat dat dan ook moge zijn?
En dan word ik beter behandeld door vrouwen?

Dat schreeuwt om een empirische test: wie wordt beter behandeld, de arrogante klootzak met een fit lichaam of de man-met-een-buikje (dan ben je immers al dik volgens jou) met een aangenaam karakter?

Benieuwd wat er uit het onderzoek gaat komen!

Volgens mij is de waarheid dat vrouwen gewoon een eigen mening hebben en de uitkomsten net zo divers als er vrouwen zijn.
Los van het feit dat wij mannen als we eerlijk zijn gewoon geen idee hebben wat vrouwen precies aantrekt. Ik schijn mooie handen te hebben. Tja, wat mot ik daar nou mee?
:p

Sorry maar nu klink je echt als een Tate adept en dat is geen compliment.

Dat gezegd hebbende
Jouw ervaringen en observaties zijn duidelijk niet die van de meesten hier (waaronder mezelf)
Sterker nog, ik hoor juist van dames dat ze een hekel hebben aan de (zwaar) gespierde sportschool types.

Het zou je sieren te stoppen met generaliseren hier.
Discussie is helemaal prima, maar wel gewoon zonder anderen de maat te nemen.

Als we allemaal hetzelfde zijn is dr ook geen zak aan.
Dan zijn we net een Noord Koreaans partijcongres
Jouw mening doet mij niets. Ik heb wel vaker vreemde berichten van jou voorbij zien komen. En mn bericht was ook niet voor jou bedoeld

Mag je vinden maar ja je kan er wat aandoen. Maar de theorie erover zal ik je besparen maar het heeft iets te maken met IF-Keto en hoe je insuline de vetopslag reguleert. Ik vreet zelf enkel groentes fruit en vlees en water en koffie. Alles natuurlijk en met voldoende vezels. Ik ben nog nooit in mn leven zo fit geweest en het is makkelijk te onderhouden en dan gaat sporten je ook makkelijker af.

Je maakt ookk heel veel dopamine aan als je traint en je moet bij afvallen niet opgeven en elke dag minstens 1 uur lopen (en niet hardlopen ja) en het liefst op een loopband met een hellingstand op het hoogst. Ik zweer het je ik zie zoveel dikke mannen en als man raakt dat me want ik weet hoe het is om fit te zijn en vroeger was ik ook te zwaar
Dat telt niet echt voor iedereen genoeg mensen die dik worden van medicatie, daar doe je totaal niks aan

Terug
Bovenaan Onderaan