In zekere zin is dit ook wel zo, maar het ligt wel wat genuanceerder. Niet in de zin van dat je elke gespendeerde euro 1 op 1 om moet rekenen naar seksminuten, maar zonder geld, of met een laag inkomen, is "gratis" seks zo goed als uitgesloten. Zowel in de vorm van een relatie als in de vorm een ONS of FWB.
Eén van de eerste onderwerpen wat in het gesprek van man tot vrouw aan de orde komt blijft toch altijd; "wat doe je, of wat voor opleiding heb je genoten?". Als je eerlijk je dan gebiedt te zeggen dat je laag opgeleid bent en een laag inkomen hebt, haken ze al snel af, Wat ik overigens heel begrijpelijk vind.
Ik zou hier zelf ook niet snel op aanslaan dus ik kan het ze niet kwalijk nemen.
Dus...
Als je het niet al te breed hebt hangen kan ik me voorstellen dat je met je schaarse centen liever voor de zekerheid op seks gaat, dan zomaar lukraak cadeautjes weggeven en de facade hooghouden dat je het allemaal zo goed voor mekaar hebt.
Zo hypothetisch als dit misschien geschreven lijkt, zozeer is dit voor mij de werkelijkheid.
Ik ben laag opgeleid en leef van een uitkering. Volgens de statistieken zou ik dus laaggeletterd zijn, aan obesitas lijden, in slechte gezond verkeren, op de PVV stemmen en overmatig alcohol consumeren. Bij mij is het tegenovergestelde waar, behalve het laatstgenoemde dan. (1 flesje wijn elke avond).
Tsja, dan staan de dames niet voor je in de rij, en dat snap ik heel goed. Vooral niet het soort vrouw waar ik me eigenlijk tot aangetrokken voel.
Dus dat is waardoor ik mijn heil dien te vinden in het bezoeken van dvp's.
Ze veroordelen je nooit op voorhand (zolang je het instapgeld maar kan overhandigen), en zo krijg je ook eens de kans om je aan de dames te bewijzen.
Hoewel ik niet mariniersfit ben, maak ik voor mijn eind in de 40, nog een tamelijk vitale indruk. Ik word meestal begin 30 geschat.
Maar dit is niet waar ik het van moet hebben.
Een vriendelijke uitstraling is volgens mij het eerste waar een dame op let als ze voor het eerst de deur opent voor een wildvreemde kerel. Die eerste blik die je uitwisselt bij het bezoek aan een dvp, bepaalt denk voor een heel groot deel hoe je verdere date gaat verlopen.
@Zorro
Toevallig net jouw bericht waarop ik even helemaal leegloop. Niks persoonlijks maar toch bedankt.