Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    226
Ik heb eens goed zitten lezen. @ErinEruit ik denk dat jij heel erg gekwetst bent in je leven. Door je 2 exen die vreemd zijn gegaan. Het lijkt alsof jij controle in je leven probeert te houden door zo aan je dieet vast te houden. Stuk controle en bewijsdrang naar jezelf toe. Je kijk op vrouwen in het algemeen heeft misschien ook wat aandacht nodig? Een psycholoog om over gebeurtenissen te spreken en dingen een plekje kunnen geven kan heel helend zijn. Je bent nog jong en hebt nog genoeg tijd. Probeer daarvan te profiteren en ben ook lief voor jezelf.

Dit is goed bedoelt en niet om reactie uit te lokken of negatief over jou te zijn!
Dankjewel @HeksL7 , ik denk dat je gelijk hebt. Paar vrienden van mij zeiden eigenlijk exact hetzelfde tegen mij. Als ik erover praat, dan voel ik me echt klotte en bang dat zo'n psycholoog dan niet werkt weetje, is meer voor vrouwen denk ik ergens maar je bent zeker niet de eerste die dit tegen mij zegt en ik waardeer de vriendelijkheid in je toon.

Qua controle heb je het denk ik niet helemaal correct bij mij, althans misschien is mn niveau van bewustzijn over mezelf niet hoog on dit in te zien, ik weet het niet. Zou natuurlijk kunnen maar ik sport gewoon zo fucking veel omdat ik

1) merk dat mensen je beter behandelen als je fit bent en kleding staat beter
2) seks is lekkerder en
3) is eigenlijk het meest belangrijke voor me, het is verslavend. Ik merk altijd zoveel positieve gevoelens na echt keihard trainen dat ik niet zonder kan. Alsof je een sterke drugs neemt ofzo weet niet maar het is het lekkerste wat er is, alle slechte gedachten zijn dan ook weg.

En die voeding zo op orde krijgen zorgt er in mn hoofd voor dat ik me goed voel. Ik heb door de jaren heen verschillende voedsel gegeten en ik merk gwn dat dit voor me werkt maar het hangt wel samen met fit zijn. Want tuurlijk wil ik weleens een hamburger maar eet ik dan enkel steak omdat ik weet dat mn buikspieren dan zichtbaar blijven

Dankjewel @HeksL7 , ik denk dat je gelijk hebt. Paar vrienden van mij zeiden eigenlijk exact hetzelfde tegen mij. Als ik erover praat, dan voel ik me echt klotte en bang dat zo'n psycholoog dan niet werkt weetje, is meer voor vrouwen denk ik ergens maar je bent zeker niet de eerste die dit tegen mij zegt en ik waardeer de vriendelijkheid in je toon. Qua controle heb je het denk ik niet helemaal correct bij mij, althans misschien is mn niveau van bewustzijn over mezelf niet hoog on dit in te zien, ik weet het niet. Zou natuurlijk kunnen maar ik sport gewoon zo fucking veel omdat ik 1) merk dat mensen je beter behandelen als je fit bent en kleding staat beter 2) seks is lekkerder en 3) is eigenlijk het meest belangrijke voor me, het is verslavend. Ik merk altijd zoveel positieve gevoelens na echt keihard trainen dat ik niet zonder kan. Alsof je een sterke drugs neemt ofzo weet niet maar het is het lekkerste wat er is, alle slechte gedachten zijn dan ook weg
Je ruimte letterlijk alle negatieve energie op!
Endorfine, dopamine. Runner's high! Grappig dat je vrienden ook zeggen wat ik aan je had gestuurd. Het is ook tijd komt raad. Openstaan voor hulp en gemotiveerd zijn om ermee aan de slag te gaan is ook belangrijk. Ik herken wel dingen bij je qua wat je zegt over gewicht etc. Hier sinds een paar jaar ook goed op gewicht dus herkenbaar om lekker fit te willen blijven omdat kleding beter zit etc haha.

Je ruimte letterlijk alle negatieve energie op!
Endorfine, dopamine. Runner's high! Grappig dat je vrienden ook zeggen wat ik aan je had gestuurd. Het is ook tijd komt raad. Openstaan voor hulp en gemotiveerd zijn om ermee aan de slag te gaan is ook belangrijk. Ik herken wel dingen bij je qua wat je zegt over gewicht etc. Hier sinds een paar jaar ook goed op gewicht dus herkenbaar om lekker fit te willen blijven omdat kleding beter zit etc haha.
Ja man echt zonder grap!! Ik ga elke dag zeker 1-1,5 uur tekeer in de sportschool. En voeding enkel groentes fruit en vlees, ben nog nooit zo fit geweest. Jaaa kleding zit 100% beter, vooral me overhemden en dan lijkt het alsof je dure kleren aan hebt.

Maar ja over dat hulp zoeken: ik ga hier denk ik wat mee doen. Ff een gesprekje met de huisarts voor een verwijzing. Ik heb namelijk vrij veel acterdocht en dvps bezoeken helpt daar miss ook niet mee, geen idee 😅 - ik heb af en toe een tinder date en laatst ook een superleuke meid maar merk dat ik dan mezelf terugtrek en amper wat van me laat horen omdat ik denk dat ze toch niet te vertrouwen is..

Laatst bewerkt:
He? Ik zeg iets over een relatie en jij springt al direct op het onderwerp 'seks'? Ik bedoel wel degelijk dat wie geen echte goede relatie heeft of had, ook niet kan weten wat hij mist en dus best gelukkig kan zijn. Mij valt het op dat de hyppy singles toch in redelijk veel gevallen mensen zijn die ofwel geen relatie kunnen vinden, ofwel de pech hadden om 1 of meer relaties gehad te hebben die toch niet zo een beste keuze bleken te zijn en dus kapot gingen.

Ah, je hebt het over een relatie, wat inderdaad nog wat anders is dan seks op zich. Ik ben al heel mijn leven single en ben daar niet blij mee, heb wel degelijk altijd een relatie gewild. En neen, met "een relatie" bedoel ik níet noodzakelijk dat je meteen gaat trouwen of samenwonen. Dat kan voor mij evengoed een verhouding zijn waarin je elkaar regelmatig ziet, maar toch een redelijk stuk van je zelfstandigheid blijft behouden. Maar ook die laatste relatievorm heeft er voor mij nooit mogen wezen. :(:(

Kan ik me bij aansluiten. Waarom zou je je seks ontzeggen als je financieel in de mogelijk bent om daarvoor te betalen?

Drempelvrees, de slechte naam van bepaalde seks in het algemeen, en de hoop om ooit een relatie te krijgen, hebben me heel veel jaren tegengehouden.

Dat klopt niet helemaal hoor. Roken is iets waaraan je zowel in je hoofd als met je lichaam verslaafd raakt. En dat is in veel gevallen onnozelweg ooit eens begonnen omdat die mensen 'een keer een sigaretje wilden proberen' en voor ze het wisten, waren ze versslaafd.

Met "kunstmatige behoefte" bedoel ik dus dat wie er nooit aan begonnen is, het niet mist. Stel dat tabak nooit uitgevonden was, zou er dan ook maar één mens zijn die die vuiligheid zou missen? :rolleyes: Maar zoals gezegd, behoefte aan seks is ons niet door de maatschappij aangepraat, het ontstaat niet door eraan te beginnen, het is een instinct. Ik had er al bijna dertig jaar voordat ik eraan begon sterke nood aan, zat met een zware frustratie.

In crisitijden, als ze minder geld hebben, merken we toch duidelijk dat er ook minder naar dvp's gegaan wordt, of dat er in elk geval bezuinigd wordt op het uitgegeven bedrag. Terwijl rokers volgens mij veel minder gemakkelijk af te brengen zijn van hun rookgewoonte.

Sorry maar ik heb géén compassie met rokers die mekkeren dat ze geen geld hebben voor dit en dat, dat ze in geldnood zitten, maar blijkbaar wél genoeg geld hebben om hun vuiligheid te betalen. :mad: Als ze zouden stoppen met roken, zouden ze meteen een hoop meer geld overhouden, dat ze dan aan betere dingen kunnen besteden.

Daarentegen zou ik, als ik vader was van iemand met zeer weinig geld én die behoefte heeft aan seks maar er op geen andere manier aan kan geraken, met plezier diegene geld geven voor zijn bezoeken aan DVP's. ;)

Ik ben ook zo op gevoed. Als ik met een vrouw op date was en ik kwam thuis. Vroeg mijn vader 2 dingen. 1 hoe was het? 2 wie heeft er betaald? Als ik betaald had was het goed.
Dat zit toch ook gewoon in de natuur dat je als man zijnde in het beginstadium betaald, in een later stadium kan je altijd nog zeggen: Hee trut, betaal jij eens een keer!

Die heey trut moet je in de context lezen van zn bericht. Jij doet dit wel vaker merk ik, woorden van mensen uit context trekken (selectief citeren) en dan toxisch laten overkomen/ beetje framen. Hij noemt haar geen trut he
Nou dat is precies wat er wel staat.
Hij zal het wel niet zo bedoelen… schrijf het dan ook niet.
Hoe moeilijk kan het zijn

Die heey trut moet je in de context lezen van zn bericht. Jij doet dit wel vaker merk ik, woorden van mensen uit context trekken (selectief citeren) en dan toxisch laten overkomen/ beetje framen. Hij noemt haar geen trut he
Hij begrijpt soms niet wanneer iets fictief humoristisch is bedoeld

Het is echt niet te geloven hier, alsof ik een dame daadwerkelijk zo zou aanspreken

Het staat er letterlijk. Ik weet ook wel dat het gewoon macho gedrag is. Maar ik braak daar van.
Hij begrijpt soms niet wanneer iets fictief humoristisch is bedoeld

Het is echt niet te geloven hier, alsof ik een dame daadwerkelijk zo zou aanspreken
Wat is er daar grappig aan?

Nou dat is precies wat er wel staat.
Hij zal het wel niet zo bedoelen… schrijf het dan ook niet.
Hoe moeilijk kan het zijn
Het staat er letterlijk. Ik weet ook wel dat het gewoon macho gedrag is. Maar ik braak daar van.

Wat is er daar grappig aan?
Ik denk dat er teveel autisten hier zijn die alles letterlijk nemen
die mensen uit het spectrum zijn hier wel oververtegenwoordigd, ik heb te doen met de dvp die zij bezoeken.

Maar verder hebben jullie het leuk hier samen?
:ROFLMAO::ROFLMAO:

Zo is dat! Ik hoop dat de dag nooit aankomt dat een dame voor mij betaald, ik vind dat echt niets.
Ik ook niet.

Maar het klopt uiteraard wel dat dan daten met een niet-DVP ook geld kost.

Het is uiteraard ook wel de leeftijd. Mocht ik nu twintiger of dertiger zijn, dan zou ik nog wel gaan daten.

Nu heb ik het allemaal wel gezien en meegemaakt. Geen zin meer in allerlei conversaties met dames van dating apps in de hoop dan na een tijdje in het broekje te mogen tijdens een date. Ik ga naar de dames van plezier als ik zin heb en dat is voor mij voldoende.

Zou ik totaal geen moeite mee hebben, zo woke ben ik dan ook wel weer. Ze mag ook betalen voor seks.
Maar... ik zal nooit laten bijbetalen voor de extra opties. Dat gaat me te ver. 😜
Oke nou ik respecteer jouw mening.
Ik zit daar anders in, maar dat is oké toch?

Haha okej ja weetje ik betaal ook liever een hogere prijs waar je die extras kriigt. Meestal zoek ik goeie GFE op via GR! Celina die ik heb bezocht & gereviewd was echt de beste GFE sex die ik ooit heb gehad en dan betaal je wel €200,- voor 1 uur 😍 god de sperma knalde echt vanuit mn tenen uit mn lul en verloor echt mn evenwicht, je kent die types orgasmes wel….

Terug
Bovenaan Onderaan