Waarom eigenlijk?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1492

Vaste klant
Forumpionier
133
19/07/21
183
9
Ik vraag mezelf toch best wel eens af waarom ik eigenlijk een wandelaar ben. Heb een hele lieve vrouw die er echt nooit mee zit om het mij naar de zin te maken op de momenten waarop ik daar behoefte aan heb. Dit ondanks 35 jaar huwelijk en gezamenlijke avonden met partnerruil, clubbezoek enz, enz.

Doch het "wild" stappen hou ik voor mezelf en ik weet dat ik haar er verdriet mee doe als ze erachter komt. Toch inmiddels al gewoon al die jaren aan de wandel en dat zal ook nooit stoppen. Maar de vraag waarom. . .. eigenlijk voldoet mijn schatje aan alles wat een man maar kan wensen, zal het dan alleen die drang zijn om iets te doen wat stiekem is?
Ben ik nou de enigste die dit zo ervaart, hoe zit dat bij jullie?
 
Je bent diegene die betaalt, kan je wensen doorgeven en zij doet wat jij vraagt (alez ja zou zou het moeten), jij hebt de controle, blabla.
Ik zeg ook maar wat ik al heb horen passeren he ?
Misschien als een veel jongere vrouw tegen jou zegt dat je piemel oh zo lekker dik is.
 
Eerlijk gezegd weet ik het niet. Niets te klagen en weinig taboes thuis.
Toch blijft het me altijd trekken en ga ik weer op pad.
Blij te horen dat er ook iemand het zelfde heeft als ik ,ik blijf steeds op zoek naar verandering ,ben trouwens aan nr 4 als partner steeds een paar jaar en dan stopt het weer ?
 
Ja ik herken dit verhaal wel. Snap het zelf niet helemaal, maar ook weer wel. Mijn behoefte zit op een andere planeet dan die van mijn schatje (zelfs de koosnaam komt overeen). Dat is wel helder, en dan voor geld, dus zonder verliefdheidsgevaar. Ik ben ook NIET op zoek naar een ander leven. Maar die intense sex met een vrouw die gemiddeld 30 jaar jonger is… dat is toch ook wel waanzinnig en onbetaalbaar lekker te noemen. En dat dan al tig jaar lang. Tja….
 
Ik snap het ook niet, de opwinding vooraf, het toch weer met een andere vrouw doen. Toch een verslaving. In het begin vond ik alles geweldig, alles was een nieuwe ervaring. Laatste jaar steeds vaker teleurgesteld naar huis met de gedachte, ik stop ermee het is niet meer de moeite waard. De week erop wandel ik weer net zo hard. Verslaving dus.
 
Ik snap het ook niet, de opwinding vooraf, het toch weer met een andere vrouw doen. Toch een verslaving. In het begin vond ik alles geweldig, alles was een nieuwe ervaring. Laatste jaar steeds vaker teleurgesteld naar huis met de gedachte, ik stop ermee het is niet meer de moeite waard. De week erop wandel ik weer net zo hard. Verslaving dus.
Ik herken het gevoel.. elke keer vooral teleurgesteld in mezelf weg gaan haha
 
ben benieuwd op welk vlak je superieur voelt tijdens de daad haha :)
Ik heb toch al meerdere keren mee mogen maken dat je de deur uit loopt met het gevoel dat je de hele wereld aan kan, dat niemand je wat kan maken. Iets met neurotransmitters? Geen idee. Het werkt voor mij, dat is voldoende.
En ja, je voelt je toch even een echte man als je een mooie dame hebt aangepakt (ook al is het vooral andersom :LOL:).
 
@Wim6119 Je stelt een legitieme vraag: waarom - als je gelukkig getrouwd bent - toch naar de hoertjes gaan. Als ik het zo lees, was/is je vrouw ook niet vies van een lekker potje sex. Samen hebben jullie hele avonturen beleefd. Als zij geen sexuele behoeften (meer) had, zou daar mogelijk het antwoord op je vraag liggen. Bij een scheve verhouding kwa sexuele behoefte, is het te verklaren waarom iemand het buiten de deur zoekt. Maar dat is nu niet het geval.

De overige wandelaars hebben al vele redenen genoemd en die zouden het in jouw geval allemaal kunnen zijn. De enigste die daar antwoord op kan geven, ben jij.

Ik wil niet de moraalridder uithangen, maar alleen benadrukken dat je een belang hebt thuis. Als ze er achter komt en je kwetst haar er mee, dan loop je een risico. Aan jou om telkens de afweging te maken of de kans op een verlies opweegt tegen het avontuur. Ook daar kan alleen jij een antwoord op geven in jouw leven.

Omdat je vrouw vroeger meegedaan heeft aan partnerruil, clubbezoek, enz., lijkt ze me aanzienlijk vrijer kwa sex / relatie dan vele andere vrouwen. Nu ze niets weet van je hoerenlopen, hoe weet je dan dat ze het af zou keuren als ze het weet en dat je haar er verdriet mee doet? Want het kan ook zijn dat die gedachte enkel in jouw hoofd speelt. Oké, veelal een kleine kans dat dat zo is, maar toch. Is het niet meer bespreekbaar met haar, bijv. na een geile vrijpartij dat je dan het gesprek aanzwengelt over hoe geil het vroeger was en dat je dat mist? Wie weet hoe het uitpakt. Als zij het ook mist, kun je een stapje verder. Als ze het niet mist maar het jou gunt, dan ben je er ook.

Waarom zijn jullie gestopt met partnerruil en clubs bezoeken? Misschien kunnen jullie dat samen weer oppakken, zodat je andere vrouwen kunt neuken zonder dat je bang bent haar verdriet te doen? Want als jullie het samen doen, weet ze dat je dat doet en vindt ze dat goed.

Wat je ook doet, het leven is nooit zonder risico`s. ;)
 
Ik zou het er waarschijnlijk ook moeilijk mee hebben als ik in een relatie zou zitten en vervolgens niet meer naar mijn vaste dames (of andere dames) zou gaan. Denk dat het persoonlijk voor mij een kwestie van afkicken zou zijn omdat het wandelen echt in mijn systeem zit. Het geeft het gevoel dat je een kind in een snoepwinkel bent, zoveel keus. Uiteindelijk moet je echter de afweging maken voor jezelf wat belangrijk is. Het kind in de snoepwinkel blijven of een trouwe man zijn. Vind het lastig om er meer over te zeggen aangezien ik niet in een relatie zit.
 
Ach ja voor iedereen is het weer anders. Als een introvert/verlegen persoon (zeker naar vrouwen toe) vind ik het altijd lastig om naar een DVP te gaan. Wat dat betreft heb ik liever een vrouw thuis waarmee ik intiem kan zijn. Zoals ook elders beschreven is het hebben van sex ook een kwestie van emotie.

Dat ik na een behoorlijk lange tijd (weer) ben gaan wandelen is toch de behoefte aan lichamelijk contact en sex. Misschien ook een soort therapie om nu eindelijk eens "los" te kunnen gaan tijdens sex. Lukt alleen nog niet zo :cautious:
 
Ach ja voor iedereen is het weer anders. Als een introvert/verlegen persoon (zeker naar vrouwen toe) vind ik het altijd lastig om naar een DVP te gaan. Wat dat betreft heb ik liever een vrouw thuis waarmee ik intiem kan zijn. Zoals ook elders beschreven is het hebben van sex ook een kwestie van emotie.

Dat ik na een behoorlijk lange tijd (weer) ben gaan wandelen is toch de behoefte aan lichamelijk contact en sex. Misschien ook een soort therapie om nu eindelijk eens "los" te kunnen gaan tijdens sex. Lukt alleen nog niet zo :cautious:
Of je zoekt een introverte(re) lieve fijne dame waar je je emotioneel open kan stellen én goeie seks vindt 😋 da kan zowel in een relatie als bij een hoertje hoor 😜
 
Of je zoekt een introverte(re) lieve fijne dame waar je je emotioneel open kan stellen én goeie seks vindt 😋 da kan zowel in een relatie als bij een hoertje hoor 😜
Als dat zo makkelijk was, dan had ik dat op mijn leeftijd wel gevonden... Maar ja misschien wat meer verschillende DVP's proberen :sneaky:.
Ik vind het wat dat betreft wel erg lastig. Zeker als je niet echt veel vertrouwen hebt ik je eigen "kunsten". Wat dat betreft zit er ergens een behoorlijk block in mijn hoofd.
 
Over je eigen "kunsten" als man, dat is nou zo fijn aan een DVP, die kijken nergens van op. Je kan van jezelf denken dat je een ongelooflijke klungel bent, waarschijnlijk valt dat sowieso wel mee maar los daarvan heeft een DVP vast al eens iets gekkers meegemaakt :LOL: .
 
Over je eigen "kunsten" als man, dat is nou zo fijn aan een DVP, die kijken nergens van op. Je kan van jezelf denken dat je een ongelooflijke klungel bent, waarschijnlijk valt dat sowieso wel mee maar los daarvan heeft een DVP vast al eens iets gekkers meegemaakt :LOL: .
Oh dat geloof ik best. Wat dat betreft ben ik makkelijk voor een DVP denk ik. Geen handtastelijke klant die rare dingen eist ;)
 
'Waarom eigenlijk', heel eenvoudig voor mij:

Door coronatoestanden en lockdowns in een land buiten Europa heb ik mijn vriendin reeds een dikke 2 jaren niet kunnen ontmoeten.
Ik geraak niet in haar land om ze te omarmen.
Tijd zat om de deur achter me dicht te doen en naar de vrouwtjes te stappen.
Ik heb behoefte aan fysiek contact ipv camsex met haar :unsure: .
 
Ik ben ook gek op mijn lief, vind haar aantrekkelijk en lekker, maar bij mij is er ook een verlangen gewoon af en toe een ander lijf te voelen, de seks anders te beleven. Dat is ook heel prettig als ik een vriendinnetje heb.
 
@FemaleScanner Ik herken me wel in jouw opmerkingen. Ben niet heel introvert of zo, maar ben nooit iemand geweest die heel veel achter de vrouwen aangezeten heeft om een relatie te krijgen. Dat "jagen" en alle gevoelens die daarbij komen kijken leveren mij gek genoeg alleen maar negatieve energie op. Het is uitputtend en ik beleef er totaal geen plezier aan, ook niet aan het "verliefd zijn" gevoel. Maar ja, een relatie komt ook niet zomaar even binnengewandeld, dus ben ik op mijn 50ste nog steeds alleen en heb ik nog nooit een relatie gehad.

Ik ben ook een aantal jaren terug begonnen, omdat ik op zich wel kon leven met alleen zijn, maar het ontbreken van seks, aandacht en genegenheid mij langzaamaan mentaal de das om aan het doen was. Dat is toen bijna met me verkeerd afgelopen als ik niet had besloten om mijn schroom opzij te zetten en bij een privehuis naar binnen te stappen. Jaren later lukt het me nog steeds niet om echt los te gaan, zoals jij dat noemt. Ik vrees ook vaak dat ik een te gemakkelijke klant ben, want ik ben nogal meegaand en vaak conflictmijdend in dat soort kwetsbare situaties.

Echter heeft het bezoeken van de dames mij enorm goed gedaan en ben ik er stukken beter uit gekomen dan dat ik er in ging (no pun intended). En dan nu in een erg omslachtige manier terug naar het oorspronkelijke onderwerp: soms zou ik er bij wijze van spreke een arm en een been voor over hebben om een gelukkige relatie te hebben zoals de TS. Ondanks dat het in alle situaties altijd wel iets is, bekruipt mij toch het gevoel dat mensen zoals de TS zich misschien niet half realiseren hoe goed ze het hebben. Het risico nemen om zoiets stuk te maken snap ik dan ook nooit zo goed.

Als een relatie totaal niet werkt, ja okay, op zich snap ik dat dan wel, maar dan zou ik er voor kiezen om alles op alles te zetten om er wel iets van te maken en als dat niet lukt dan, met alle pijn die er bij komt, de relatie te beeindigen. Maar een leuke vrouw hebben waar je bijna alles hebt wat je hartje begeert? Man, ik zou er voor tekenen. Nou komt dat ook misschien om dat mijn wandelbehoefte niet voort komt uit een enorme sexdrive, want die heb ik niet, maar aan een zoektocht naar genegenheid en aandacht, dus mijn insteek (wederom no pun intended) is anders, maar dan nog.

Hiermee wil ik overigens niet de mensen veroordelen die wandelen ondanks een goede relatie. Ik ken jullie situatie niet en het is verder helemaal aan jullie. Ik heb daar part noch deel aan, of anders gezegd: het zal me jeuken. Jouw leven, jouw wijsheid hoe je dat inricht. Persoonlijk zou ik het echter niet kunnen denk ik, maar goed, zo denk ik er nu over, wie weet hoe het in een relatie zou zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan